Olen 15 vuotias tyttö, verenpaineet kunnossa.Kaksi päivää sitten minulla alkoi järkyttävä päänkipu aina makuulta noustessa, että alan oikeasti huutamaan/voivottelemaan.Olen yrittänyt nousta hitaasti, mutta ei vaikutusta.Kipu kestää muutamasta sekunnista pariinkymmeneen sekunttiin, ja takaisin makuulteen mentäessä jää "paineentunne" etulohkoon.Muutama päivä ollu tukkoista oloa tämän vuoksi. Kuumetta/pahoinvointia ei ole.Olen kärsinyt selkävaivoista neljä vuotta, enkä ole saanut siihen hoitoa.Röntgenit otettu muutama vuosi sitten sekä veritestit mutta mitään ei löytynyt,pistettiin vain fysioterapiaan jossa annettiin jumppaohjeet ja sanottiin että ota buranaa.Voiko tämä vaikuttaa? Mitä teen, mitä tämä tarkoittaa? Toivoisin vastauksia..
Äkillinen päänsärky noustessa
2
687
Vastaukset
- Lääkäriin mene
Jospa lääkäriin menisit etkä palstalta kyselisi.
- välittömästiapua
itsekkin olen 15 selkä kipu on jatkunut 3 vuotta nykyään se salpaa hengenkin välilää mutta mitään kuvista tai verikokeista löytynyt itesekkään en ole saanut siihen hoitoa monesti on sanottu että se on nuorelaa kasvu pyrähys joka kivun tekee mutta on tuo kumma jos kipu yltyy :D ja mulla on monesti tuota jos nousee yhtääkkiä ylös alkaa päähän sattuun ja pyörryttämään se johtuu siitä selkäkivusta (ainaki mulla osittain), tai alkavasta flunssasta, tai vitamiini puutokasesta. luulin olevani ainut nuori joka kärsii tälläsest :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata912670Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051695- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411481Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761025- 56989
- 79934
- 45877
- 62849