Vitadental

miksi3

Kokemuksia VitaDental hammasharjoista? Onko harjat yhteensopivia esim. Oralin kanssa?

158

12995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oralisti

Ei ole, markan harjalta näyttää muutenkin, joku kiinantuonti joka muka on 120€ arvoinen paketti. Aion käyttää auton osien puhdistukseen, suuhuni en tuota laita.

• vastausx

Hyvin ainaki on meillä toiminu kolme kuukautta :o Vitadental on jees, jostain Dentallystä joskus tilasin ja se oliki iha perseestä, tä on toiminu ja harjaspäätki sai peruttua ja vaihettua sähköpostilla toimitusväliä

• edellinenx

siis tä vitadental on ollu hyvä

• keijuveikko

Hei varokaa tätä huijarifirmaa. soittivat jälleen ja houkuttelivat palaamaan asiakkaaksi. jäsenyyteni aikana sain kahdet toimimattomat harjat ja meni yli 6 kk päästä asiakkuudesta eroon. firma toimii maan alla ja myy täysin kelvotonta tavaraa.

• Fukingbadass
        keijuveikko kirjoitti:

Hei varokaa tätä huijarifirmaa. soittivat jälleen ja houkuttelivat palaamaan asiakkaaksi. jäsenyyteni aikana sain kahdet toimimattomat harjat ja meni yli 6 kk päästä asiakkuudesta eroon. firma toimii maan alla ja myy täysin kelvotonta tavaraa.

Vitadental ei ole huijausyritys sieltä saa kaikki harjat peruutettua ja sähköhammasharjat on hyviä tuotteita. Vitadental on hyvä mut Dentally on eri yhtiö huijaus yhtiö varokaa sitä mieluiten !

• Mr.ManualHarja

Harjat lopettaa toiminnan jatkuvasti. Sitten uusi harja kestäämax kolmisen viikkoa, jonka jälkeen ei enää pyöri. Yksi kone meni heti alkuun takuuvaihtoon. Kyllä ei kannata tähän aikaansa ja rahaansa hukata.

Muutenkin puhelinmyynnissä oli huijauksen makua. Muka tutkimusta tekevät ja pelkällä postikululla lähettävät. Postikulu oli muistaakseni 15 erkkiä, joka on yhtä paljon kuin halvin oral b marketissa.

• Kaunohammas

Minulle soitti tänään kyseisestä firmasta nuori nainen. Sanoin ystävällisesti heti, että en osta mitään. Tähän tämä neitonen huusi vihaisesti korvaani, että mistä sinä tiedät miksi sinulle soitettiin!

No en tiedä, mutta minulla on oikeus valita, puhunko puhelimessa tuntemattoman kanssa vai en.

• Jspaa

Itse sain puhelun missä postimaksua vastaan saan 2 sähköharjaa. Syy tähän ainutlaatuiseen tarjoukseen on se, että ovat tulossa Suomen markkinoille. En sitoudu mihinkään, eikä perästä mitään kuulu. Haluavat vaan avata näin markkinoita.
        No tulihan sieltä tietenkin ilmoitus, että olen liittynyt jäseneksi ja lisää paketteja tulee jatkossa automaattisesti.
        Peruin jäsenyyden ja pyysin kuittausta, että ovat peruutuksen saaneet. Ei ole kuulunut.
        Onneksi äänitin koko myyntipuhelun kollegan puhelimella. Eivät voi kiistää tapahtunutta. Suosittelen muillekin. Tuntuu, että 99% myyntipuheluista on jotain vilunkia.

• Ilmaista_ei_ole
        Jspaa kirjoitti:

Itse sain puhelun missä postimaksua vastaan saan 2 sähköharjaa. Syy tähän ainutlaatuiseen tarjoukseen on se, että ovat tulossa Suomen markkinoille. En sitoudu mihinkään, eikä perästä mitään kuulu. Haluavat vaan avata näin markkinoita.
        No tulihan sieltä tietenkin ilmoitus, että olen liittynyt jäseneksi ja lisää paketteja tulee jatkossa automaattisesti.
        Peruin jäsenyyden ja pyysin kuittausta, että ovat peruutuksen saaneet. Ei ole kuulunut.
        Onneksi äänitin koko myyntipuhelun kollegan puhelimella. Eivät voi kiistää tapahtunutta. Suosittelen muillekin. Tuntuu, että 99% myyntipuheluista on jotain vilunkia.

Puhelun äänitykset ym. ei hyödytä koska et saa enää yhteyttä myyjään. Tavaraa tulee vaan ja maksat kiltisti.
        Minä en osta mitään puhelinmyyjältä enkä anna numeroanikaan mihinkään.

• Hömppää
        keijuveikko kirjoitti:

Jep, eilen otettiin harjat käyttöön, toinen ei toimi ja muutenkin laitteet vaikuttaa ihan leluilta. Pienellä rahalla sain todistettua itselleni, että se tosiaan on niin, että puhelinmyynti on kusetusta alusta loppuun.

• Spammin vastustaja

Puhelinmyyjä äsken soitteli aiheesta. Vitadentalia ei löydy yritys- ja yhteisötietojärjestelmästä eikä tavaramerkkitietokannasta. Pitäisi varmaan rekisteröidä omaan käyttöön niin voisi hyppiä niiden nenille.

• eikkös

eikö se ole ulkomainen toimija? siis ruottalaine

• Hatun nosto Vitadent

Vitadental on mielestäni todella hyvä harja, vaikka perusharja onkin niin ajaa asiansa todella hyvin. Lapset tykkää uskomattoman paljon ja on kiva kun saa helposti tilata uusia harjanpäitä tai valita itse aikavälin milloin harjoja tilaa. Asiakaspalvelu toimii mielestäni tosi hyvin ja ystävällistä palvelua siellä. Suosittelen kokeilemaan!

• Tyytyväinen

Jes. Hyvä paketti ja lataus kestää ulkomaanmatkatkin. Meillä lataus kestänyt yli kuukauden ja harjataan aamuin illoin 2 min. Mainio harjasetti minun makuuni. 2min. valomerkki aktivoi lapsia pesemään hampaansa riittävän ajan :) Kiitos vitadental :)))

• sairuus

Tykkään myös hammasharjasta ja tilalle tuli uudet harjat ku entiset oli viallisia. Kiitos ku tällanen hyvä palvelu. Haukkuu hinnan tälle meillä olevalle joka ei kyllä kestä kauaa. Koettu sekin. Laturi sippasi heti vuoden käytön jälkeen.

• TodellaHuijausta

Lähettivät harjan vaikka ei oltu tilattu ja äänikuitti oli kertomuksen mukaan tuhoutunut. Tuotetta ei koskaan todellakaan tilattu, vaan puhelimessa sanottiin selvästi ei. Asiakaspalvelija nauroi, mutta ei tarvinnut laskua maksaa.

Ei mitään koskaan siitä firmalta. Todellista paskaa.

• japa8

Vehje meni rikki n. Viikon käytön jälkeen

• Linssiin viilattu?

Miksi siinä on latausjohto, jos se käy pattereilla? Itse huomasin tuon patterijutun, kun se ei enää pelannut lataamisesta huolimatta.

• Oraliin harhautunut

Colgate myi joitakin vuosia sitten perusoralia vastaavaa sähköhammasharjaa jossa oli edestakaisin pyörivä pieni harja. Kyseisiä runkoja löytyy minulta parikin kappaletta ja toimii vieläkin hienosti eikä maksanut muistaakseni kuin parin kympin luokkaa. Käyttää tavallisia sormiparistoja jotka kestävät paljon pidempään kuin yksi latasukerta Oralilla. Lisäksi laite ei ole ongelmajätettä kuten Oral kun akut on kulutettu loppuun. Harmi vaan ettei tuohon Colgateen saa enää vaihtoharjoja ja vanhat alkaa olla jo huonossa kunnossa vaikka kestävätkin paremmin kuin Oralin harjat.

Colgate on muuttanut toimintatapaa uusissa laitteissa hieman joten uudet harjat eivät sovi tähän vanhaan runkoon, mutta etuna on edelleen paristokäyttöisyys ja siksi jätteenäkin kelpaa tavalliseen SER -jätteeseen (nyt kaupoissa keräyssäiliöt).

• Tenttaali

Mikä ihme etu se paristokäyttöisyys on? Kyllä sähköhammasharjan tulee olla akkukäyttöinen ja telineessään helposti ladattava. Lataukseen käytetty energia on hyvin pieni, niin että latauksesta aiheutuu kustannuksia vuodessa korkeintaan euron tai kaksi. Paristokäyttöiseen laitteeseen joutuu silloin tällöin ostamaan uudet paristot, joten sen käyttökulut ovat paljon suuremmat kuin akkukäyttöisen laitteen. Eikä laitteen hävittäminen ole mikään ihme temppu: sen voi palauttaa jåtteenkäsittely- tai kierrätyskeskuksen elektroniikkalaitteiden lavalle.

• Oraliin_harhautunut
        Tenttaali kirjoitti:

Mikä ihme etu se paristokäyttöisyys on? Kyllä sähköhammasharjan tulee olla akkukäyttöinen ja telineessään helposti ladattava. Lataukseen käytetty energia on hyvin pieni, niin että latauksesta aiheutuu kustannuksia vuodessa korkeintaan euron tai kaksi. Paristokäyttöiseen laitteeseen joutuu silloin tällöin ostamaan uudet paristot, joten sen käyttökulut ovat paljon suuremmat kuin akkukäyttöisen laitteen. Eikä laitteen hävittäminen ole mikään ihme temppu: sen voi palauttaa jåtteenkäsittely- tai kierrätyskeskuksen elektroniikkalaitteiden lavalle.

Aina ei ole käytettävissä verkkosähköä latausta varten.
        Ongelmajätteiden keräyspisteitä on harvassa ja esimerkiksi yhden sähköhammasharjan vienti useiden kilometrien tai jopa naapurikunnan keräyspisteeseen jäänee tekemättä. Laite heitetään mieluummin sekajätteeseen kuin lähdetään ajamaan omalla autolla (jos sellainen on) kilometrien päähän (tulee polttoainekulujakin). SER-jätettä otetaan vastaan kaikissa elektroniikkaa myyvissä myymälöissä ja niitä löytynee aika läheltä kotia.
        "Lohdutukseksi" voin kertoa että olen taas siirtynyt Oralin akkulaitteen käyttäjäksi, vaikka matkailuautolla liikkuessa laitteen lataukseen pitää kiinnittää huomiota (aina en ole kiinni sähköverkossa).

• Lauri -75

Sain juuri tänään postissa vehkeet, aion kokeilla. Peruutin jo vaihtoharjojen kestotilauksen. Saa nähdä miten toimii ja peruuntuiko koko juttu. Aion testata harjat koneen, kun kerran maksankin sen 13.80 laitteesta harjoista. Siis itse asiassa pakettiin kuuluu KAKSI konetta ja 2 harjaa.

• jorkkeli1

Kai olette lukeneet netistä millainen kusetus tämä on?

Perua ei voi ennen kuin kolmen paketin tulon jälkeen ja muutenkin peruminen tehty lähes mahdottomaksi. Paketissa ei myöskään ollu esim. peruutuskorttia vaikka piti olla.

Puhelimessa oli tosi ystävällinen nainen, joten moni menee tähän harhaan. Vittu!

• Vitadent on huono

VAROKAA Vitadent on iso kusetus!
        Juuri äsken puhelinmyyjä soitti. En ota tuommoista kiinanroskaa edes ilmaiseksi.

SIIS VAROKAA VITADENTtiä!

Kaikki kehut täällä tulee todellisuudessa "puhelinmarkkinointipäälliköiltä".

• kokeillut

nyt on varmaan kyseessä joku eri yritys koska minä sain kyllä peruutettua heti ekan paketin jälkeen

• hmm4
        Vitadent on huono kirjoitti:

Juuri äsken puhelinmyyjä soitti. En ota tuommoista kiinanroskaa edes ilmaiseksi.

tämä keskustelu koskee vitadentalia joka on eri yritys kuin tämä vitadent

• Tyytyväinen
        kokeillut kirjoitti:

nyt on varmaan kyseessä joku eri yritys koska minä sain kyllä peruutettua heti ekan paketin jälkeen

Samoin minä sain peruutuksen tehtyä vallanmainoisti heti ekan lähetyksen tultua ja rikki menneen hammasharjan tilalle sain heti uuden paketin.Ei tällä haavaa valittamista.

• Hyvä vaihtoehto
        Tyytyväinen kirjoitti:

Samoin minä sain peruutuksen tehtyä vallanmainoisti heti ekan lähetyksen tultua ja rikki menneen hammasharjan tilalle sain heti uuden paketin.Ei tällä haavaa valittamista.

Sama juttu. Ei mullakaan ole valittamista. Ja hyvä tuo harja on. Tykkään.

• Jouko9
        Vitadent on huono kirjoitti:

Vitadental on hyvä!!! Dentally on se kusetuslafka josta ei saa peruttua niitä lähetyksiä

• fukingbadass

Kaikki maailman esineet tehdään nykyään kiinassa!! MYÖS ORAL-B TUOTTEET

• tseisson

Juuri soitti Vitadentin puhelinmyyjä. Avasin tämän keskustelun puhelun aikana ja sanoin myyjälle, että aikamoista juttua on teistä Suomi24:ssa. Muuttui äänensävy saman tien, vaikka todella ystävällinen myyjäpoika olikin. Toisaalta, eihän tuotteen huonous ja huijaus myyjän vika ole....melkein säälitti. En ostanut.

• Ei järkeä ostaa

Tein aivan samoin. Juuri soitti puhelimyyjä ja kehui tuotetta todella paljon. Kun aloin lukea mitä täällä kirjoitetaan niin ääni muuttui ja halusi lopettaa puhelun samantien. En tietenkään ostanut.

• Hyvä laite

Hyvä harja! En ymmärrä mitä kaikki valittavat. Itse sain ainakin peruuttettua sen automaatti lähettelyn ja tilailen erikseen niitä vaihtopäitä! Ja en ole mikään "puhelinmarkkinointipäälliköiltä" ... Kannatan!!

• lplpl

Itsekkin menin tähän halpaan. Tämä ilmainen hammasharja maksoi jo ensimmäisen kuukauden aikana 37.50€.

• vitadental rules

sillon kyseesä ei ole ollut Vitadental vaan toinen yritys nimeltä Dentally, minä tilasin vitadentalilta 2 harjaspää paketti ja sanoin että soitan suraavan kerran kun tarvitesen lisää, eikä sieltä ole mitään tullut niitten tilaamani harjaspäitten jälkeen. Kannattaa muutes katto niil on tullu uus malli jos on lithium akku ja saa kahen vuoden takuun ja sit siin on viel 2 min ilmotin, pretty cool i say.

• mocca
        vitadental rules kirjoitti:

sillon kyseesä ei ole ollut Vitadental vaan toinen yritys nimeltä Dentally, minä tilasin vitadentalilta 2 harjaspää paketti ja sanoin että soitan suraavan kerran kun tarvitesen lisää, eikä sieltä ole mitään tullut niitten tilaamani harjaspäitten jälkeen. Kannattaa muutes katto niil on tullu uus malli jos on lithium akku ja saa kahen vuoden takuun ja sit siin on viel 2 min ilmotin, pretty cool i say.

Mulla käytössä ollut n.2 viikkoa tää uusin malli ja olen ollut täysin tyytyväinen hinta /laatusuhde kohdillaan.Kuukauden sisällä pitäis tulla 2x3 harjaspäätä a`9,90 paketti niillä pärjääkin jo jonkin aikaa

• VitaDental :(

Meilä hajos nyt 4.kone! Eka tilasin kaks konetta lisukkeineen, jotka kesti n.1kk. Sitten sain ilmaiseksi tilalle toiset 2 konetta laturit. Myyjä oli kyllä tosi ystävällinen, ja olisi jopa palauttanut rahan tilelleni. No päätin kuitenkin vielä testata, että voiko se olla niin huono. Ja EI, taas sama homma, harjaspää lakkaa yhtäkkiä vaan pyörimästä, pian surisee ja pitää outoa ääntä ja sitten moottori hajoaa ja vaan "huutaa", ei enää pyöri. Nyt kestivät 1vko ja toinen 1kk. En kyllä voi mitenkään suositella Vitadentalia kenellekään.

• kusetustako?

Meillä aluksi toimi todella hyvin mutta alle kuukaudessa hajosi kummatkin eivätkä lataannu enää lainkaan. Onneksi peruin heti harjojen kestotilauksen. Huijausta taitaa olla koko homma.

• harmijosmenirikki
        kusetustako? kirjoitti:

Meillä aluksi toimi todella hyvin mutta alle kuukaudessa hajosi kummatkin eivätkä lataannu enää lainkaan. Onneksi peruin heti harjojen kestotilauksen. Huijausta taitaa olla koko homma.

siis tähän oliki lanseeraus ja harjojen testaus että senhän takia niitä saa vaan posti ja käsittelykuluilla. Nimenomaan testataan miten toimii ja kehitetään kokoajan, ainaki näin mulle sanottiin

• not happy

Voisiko joku laittaa tänne Vitadentalin asiakaspalvelun puhelinnumeron. Yhteystietoja ei meinaa löytyä mistään ja sama juttu täällä - 2 harjaa hajonnut kuukauden sisällä!

• kaarlo8

Tässä on tiedot, tovottavasti saat yhteyde. Minä en saa.

VitaDental asiakaspalvelu
        [email protected]
        p. 010 322 2025
        www.vitadental.fi
        PL 94, 04300 TUUSUL1

• hmmmmmm
        kaarlo8 kirjoitti:

[email protected]
        p. 010 322 2025
        www.vitadental.fi
        PL 94, 04300 TUUSUL1

Kauanko tilanneilla kesti saada tuo paketti? Itsellä mennyt nyt jo yli 2 viikkoa tilauksesta ja koneita ei näy eikä kuulu.

• Siel o se numero

Laskus on numero

• Hyvä on.
        kaarlo8 kirjoitti:

[email protected]
        p. 010 322 2025
        www.vitadental.fi
        PL 94, 04300 TUUSUL1

toi on väärä numero.

09 4270 4260

http://www.vitadental.fi/kontakt/

Mut juu, ei mulla ole mitään ongelmaa noiden koneiden sun muiden kanssa.

• Cth

Puolen vuoden aikana kuusi harjaa, ei vaan lataudu enää kuukauden jälkeen! 2-4vko toimitusaika, jään pian ilman hammasharjaa. Hyvä ihan sen kolmisen viikkoa minkä toimii, tulee pitkät pari vuotta pyydellä kerran kuussa uusi harja..

• testaaja3

Sain juuri paketin, tilasin n. 3 vkoa sitten (vain yhden koneen harjan) .
      Harjasi hyvin. Mutta kun olen lukenut noita kommentteja täällä yrityksen toiminnasta, teen kestoitilauksen harjojen tilaamisen osalta heti poikki puhelimitse (siis jos onnistuu). Tilaan harjoja, jos tuote toimii vielä kuukkaudenkin kuluttua.
      Yhteystiedot löytyvät sekä netistä, laskusta sekä paketin päällä.

• testaaja3

Soitin juuri heidän palvelunumeroonsa 010 322 30 25 ja sieltä vastattiin alle minuutissa. Varmistin, niin ei ole kallis palvelunumero vaan ilmainen.
        Sain harjojen tilauksen sovittua niin että niitä ei tule automaattisesti, vaan testaan harjaa 1 kk ajan tai niin kauan kuin haluan ja tarvittaessa tilaan harjaspäitä lisää.

• mutkiamatkassa
        testaaja3 kirjoitti:

Soitin juuri heidän palvelunumeroonsa 010 322 30 25 ja sieltä vastattiin alle minuutissa. Varmistin, niin ei ole kallis palvelunumero vaan ilmainen.
        Sain harjojen tilauksen sovittua niin että niitä ei tule automaattisesti, vaan testaan harjaa 1 kk ajan tai niin kauan kuin haluan ja tarvittaessa tilaan harjaspäitä lisää.

010-alkuinen ei ole koskaan ilmainen. Puhelut eivät myöskään mene puhepaketista, vaan laskutetaan aina erikseen.

"Puheluhinnat Elisan 010 yritysnumeroon tai Elisalle siirtyneeseen 020- tai 030- alkuiseen yritysnumeroon ovat seuraavat:
        Kiinteän verkon liittymästä 8,35 snt/puh 6,00 snt/min
        Matkaviestinverkon liittymästä 8,35 snt/puh 17,17 snt/min"

"Monet yritykset käyttävät asiakaspalvelunumeroina myös valtakunnallisia yritysnumeroita. Ne tunnistaa 010-, 020- ja 030-alusta. Kuluttajaviraston mukaan näidenkin numeroiden hinta pitäisi ilmoittaa yritysten nettisivuilla ja ilmoituksissa. Juuri näiden numeroiden yhteydessä hintatieto jää usein yrityksiltä kertomatta. silloin puhelun hinnan näkee vasta puhelinlaskusta."

• Kaikenlaista kaupust

Ehdin jo antaa ko. lähetyksestä palautetta!

Harmi, etten lukenut tätä litaniaa ennen sitä. En taida ottaa käyttöön vaan palautan koko hoidon.

Sain tänään pakettinne, kiitos. Minua ihmetyttää mukana olevan laskun kooste. Ensinnäkin sain vain yhden postipaketin ja laskussa on otettu maksu kahdesta tutustumislähetyksestä. Eikö yhdestä paketista mene yksi maksu. Niin ainakin meidän postimme toimii tällä paikkakunnalla. Hinta on kiinni pakettien määrästä eikä sisällöstä.

Toinen ihmettelyn aihe on edelleen hinnoittelu jostakin tuoteturvavakuudesta. Se näkyy olevan tuotekohtainen, mutta ei mielestäni mitenkään liity "tutustumislähetykseen vain postimaksun maksamalla", kuten puhelinmyynnissä sanottiin.

Kolmas ihmettelyn aihe on seuraava lähetys. Siinä sanotaan tulevan 3 harjaa! Kuinka kahteen laitteeseen lähetetään pariton määrä tarvikkeita? Hinta kuitenkin näyttää olevan tuplaten 2 X "vain" 9,90, minkä lisäksi laskutetaan vielä postitus- ja käsittelykulut 3,90. Onko tässä mitään järjen tolkkua koko kaupustelussa? Mielivaltaisella hinnoittelulla vedetään moninkertainen tuotto alkaen lupauksesta tutustumiselle tuotteeseen "vain postimaksun hinnalla". Eihän tämä pidä paikkaansa!

• kiukkunen

juu vaimo meni tilaamaan , kunhan tilaus tulee lähtee bumerangina takaisin. olen monesti sanonuut ei tilata puhelimella muuta kun harvoin ja harkitusti ehkä joku lehti. Noissa aina joku jäsenyys jippo ja oot koukussa ja joskus todella vaikea päästä eroon.......jne

• Vitadental, Paska on
        kiukkunen kirjoitti:

juu vaimo meni tilaamaan , kunhan tilaus tulee lähtee bumerangina takaisin. olen monesti sanonuut ei tilata puhelimella muuta kun harvoin ja harkitusti ehkä joku lehti. Noissa aina joku jäsenyys jippo ja oot koukussa ja joskus todella vaikea päästä eroon.......jne

Täysin paska harja! Ostin Joulukuussa 2012 harjat (2 kpl), jotka eivät toimineet viikon jälkeen ollenkaan, vaikka harjaa piti laturissa koko ajan. Ei vaan surissut ja heilunut harja mihinkään suuntaan. Sen jälkeen tuli kaksi hammaharja pakettia ja palautin ne myöhemmin keväällä takaisin ja kirjoitin pakettiin, että herjat ei toimi, että on aivan paskoja. Siitä huolimatta tuli Alektumilta kirje, että on maksamatta harjapaketit. Alekstum perinnästä tuli useita kirjeitä ja vasta tänään sain soitettua Vitadentalille, että olen lähettänyt paketit ja lasku on aiheeton. Sanoi, että heillä näkyy, että vain yksi paketti on palautettu, mutta koska on perjantai ja hän hyvällä tuulella niin soittaa Alektumille, että perutaan koko homma. Millä muulla kun paska firmalla on tälläinen systeemi. Olinhan palauttanut molemmat, mutta mitään vikisemättä suostui heti perumaan perinnät. Sanoin, että en ole ainoa, jolta harja mennyt rikki, niin sanoi että joo muutamia mennyt rikki ja heillä on varaharjoja joita lähettää. Sanoi, että kun Aasiasta tulevat, niin voi olla ongelmia esim kuljetuksissa. Sanoin, että ne ovat vain niin huonoja harjoja, että käyppä kattoo suomi24.fi sivustolta niin niitä on pilvin pimein. Oli hiljaista tyttöä sen jälkeen. Vitsi mitä kusetusta !!!!!

• hm882

tässähän ideana on vissiinki että joka kuukaudelle tulee oma harjapää

• liisa rantane Loimaa

hei mitä firma vastasi tuosta laskutuksesta sulle, kyn kyselit? olis kiva tietää kun tänään juuri tuli harjat ja lasku. samaa ihmettelin täällä minäkin että mikä tuotuoteturvavakuus on tutustumispaketissa?

• vitaelämä

Meillää toimint tosi hyvin,koko suku siirtynyt käyttämään ja työpaikaltakin 99%
      on siirtynyt asiakkaaksi. Taitaa kilpailevat firmat olla kateellisia todella
      laadukkaasta tuotteesta.

• Maikki

Itse tilasin nämä kaksi harjaa. Ollaan nyt miehen kanssa käytetty molemmat n 3vko näitä jamolemmat olemme kovin tyytyväisiä.
        Ohjeessa sanotaan että harjat on heti käyttövalmiita, ja jotta akku pysyy kunnossa lataa vasta kun akku on tyhjä, ei saa pitää kokoajan laturissa.
        Toistaiseksi olen tyytyväinen, enkä kokenut tulleeni millääntavalla huijatuksi!

• vartija9

Ensimmäinen harja ei toiminut ollenkaan, sain nopeasti uuden tilalle. Kolmisen viikkoa molemmat toimi, kunnes ensin toinen ja myöhemmin omani alkoi takkuamaan. Harja toimii, jos EI laita harjaosasta siihen kiinni. Täydessä tällingissä oleva harja tekee vaan "heijaus" liikettä. Ystävällinen asiakaspalvelu lupasi rahat takaisin , kun palauttaa tuotteet... Ikinä ei ole mennyt hammasharjaukseen näin kovin hermot. Harjat oli hyviä, kun toimivat.

• Ja se siitä

Vitadentalista on jätetty kuluttaja-asiamiehelle valitus harhaanjohtavasta markkinoinnista.

• 16+1

Tänään soitettiin ja tarjottiin pakettia. En ottanut, onneksi. Katsoin vasta puhelun jälkeen kommentteja ko. lafkasta ja mm. vauva-sivulla on pitkä keskustelu näiden huijausmarkkinoinnista.

Ylipäätään en uskalla koskaan tilata mitään, minkä hinnaksi väitetään "vain postikulut".

• wendy1

Kattoppas vähä vuosilukua, jolloin ne on kirjotettu.....

• Kaikki on julkista

"Vitadentalin" omistaa Mixtra Oy, Kirsi-Marja Salla, Teollisuustie 9, 04300 Tuusula.
      GSM; 040-5255256.

• Huijatuksi joutunut

Minulla ja siskollani meni molemmilla Vitadentalin harjat myös rikki noin viikon käyttämisen jälkeen. Saimme kaksi harjaa mustan ja punaisen. Punaisen harjan varsi kuumenee ihan käsittömättömän kuumaksi käytön aikana. Aluksi toimi ihan hyvin, kunnes harjaspää lakkasi täysin pyörimästä.

Katsoin kauppalehden sivuilta, että firman y-tunnus (2130489-8) kuuluu
        NTG Alandia Ab -firmalle, jonka toimialaksi on määritelty "muu postimyynti ja verkkokauppa". Yrityksen kuvauksessa sanotaan: (Rekisteröity: 22.01.2013)
        Bolagets verksamhetsområde är distanshandel med konsumtionsvaror.

• Omeno

Ei omista, Ko. Yritys toimii aspana, nimim "on huijausta" yrittänyt leikkiä salapoliisia väärin tuloksin. Palaa takaisin netin ääreen etsimään vitaldentin omistajuudesta, vinkki ei ole välttämättä kotimainen toimija... Go on Sherlock!

• sorruin minäkin

Minulla on ollut harja nyt käytössä 2 kuukautta. Kaksi kertaa se on lopettanut toimimisen, viimeksi tänä aamuna ja olin jo valmis heittämään koko laitteen jorpakkoon. Kunnes muistin, että edelliselläkin kerralla uuden harjaspään vaihtaminen auttoi. Juurikin äsken siis vaihdoin harjaosan uuteen ja voila, kone pelittää taas.
      Voiskohan niissä harjoissa olla jokin kuukauden kestävä komponentti niin että olisi pakko vaihtaa harja koneen toimimiseksi? Tiedä tuota, puhtaaksihan noi legot tulee...
      Enkä ole mikään maksettu kirjoittaja, lueskelin tätä viestiketjua äsken ja olin jo valmiina barrikadeille kun olin sortunut puhelinhuijaukseen. Taidan laittaa harjan vaihtopäivän ylös ja katson pitääkö teoriani paikkansa.

• jfdskflöj

Onneksi löysin tämän keskustelun ollessani puhelimessa myyjän kanssa, nyt hinta oli 19,80 euroa. En sitten ottanut pakettia, vaikka kyllä täällä joillakin näemmä on ollut ihan hyviäkin kokemuksia.

• Taina H.

vitadentally ja vitadent ovat täysin eri yrityksiä kuin vitadental. Itse tilasin vitadentalin hammasharjat ja mitään vikaa ei kyllä laitteissa ole ollut..

• neena5

Mulla on harja toiminut hyvin, toisen lahjoitin ystävälle.. Tilauksesta meni jotain 3vkoa -1kk toimitukseen, mutta tuli sentäs. Hyvä palvelu ja myös asiakaspalvelu toimii, olen muutaman kerran ottanut yhteyttä ja peruuttanut seuraavan lähetyksen ja ainakin sähköpostiin vastaavat tosi nopeasti.

• hamsteri4

Laskekaapas loppusummat tarjasti. Omassa laskussani PALJON virheitä ja kaikkki ylöspäin euron, pari. ALVit vallankin ei täsmää.

Mikä tuotevakuutus ? En minä sellaista pyytänyt. Piti olla pelkillä postimaksuilla. Ei peruutuskorttia, vaikka piti olla.
      Ja juu, kaksi postikulua yhdestä tuotteesta.

Huijauksen makua, vahvasti.
      Harjat kyllä vielä pyörivät lapsilla...

• jhhvhjg

Samanhan se pakkauksen postitus maksaa, oli siinä sisällä yksi tai kaksi harjaa, hassut :)

• sari s.

Itse tilasin harjat myös ja tulivat kaks kuukautta sitten. Olen tyytyväinen niihin ja soitin asiakaspalveluun ja sovittiin, että mulle tulee vaan 6kk välein noita harjaspäitä, tuntuu aika tiuhalta tahdilta tuo kuukauden vaihtoväli. Ei oo ollut toistaksi mitään ongelmia, ja ihmettelen hieman sitäkin kun ei koskaan tarvii ladata :D aloin jo miettimään, että pesenkö jotenkin liian harvoin hampaita. Toivottavasti pysyvätkin hyvinä. Ei niissä kyllä mitään pattereita ole, vaikka kuinka koitin katsoa... Olisko jokus vanhempi malli ollut? :) Itte ainakin pääsyy tilaamiseen oli ihan se, että niitä harjoja tulee automaattisesti kotiin jatkossa, oon niin pirun huono muistaa ostaan niitä kaupoista

• hml3

Olen käyttänyt Vitadental harjaa nyt n. 3 kolme kuukautta ja ollut tosi tyytyväinen. Ei tarvi jatkuvasti ladata. On parempi pitää puhtaana kuin OralB. Harja ehkä vähän kömpelömpi, mutta puhdasta tulee. Mukavan pieni ja kevyt, voi ottaa reissuun mukaan, OralB-harjaa en ole viitsinyt kuskata mihinkään. Tähän saakka kokemukset tosi hyvät, vanha harja seisoo käyttämättömänä vieressä.

• AN791

Meillä osataan kyllä hoitaa hampaita myös sähköisesti. Yhdet harjat ovat tulleet meidän talouteemme, seuraava tilaus peruuntuu, kun sen aika on.

• nimetön

Hajosi heti alkuunsa -en suosittele!

• VitaDental

Mulla ei ole toimineet laturit ollenkaan! Uudet harjat toimii viikon, kunnes pitää ladata. Nyt menossa toinen lähetys eli 4. harja. 4 laturia ovat siis olleet rikki! Ärsyttävää!

• TeijaH

Suosittelen ehdottomasti vitadentalin harjoja!

Vaihtoharjat peruutin sillä epäilin aluksi näitä puhelinmyynnin kautta tehtyjä kauppoja, mutta laitteet on toimineet hyvin ja vaihtopäätkin sain peruttua yhdellä sähköposti viestillä.
      Laitteet on nyt olleet meillä vuoden käytössä eikä mitään vikaa ole ollut. Vaikuttaa hyvältä perusharjalta joka meillä on usein matkoilla mukana kestävän akun vuoksi.

• kdjdjdkzk

Ei sovi yhten

• ananasananas1

tosi harmi että täällä on tällaisia kokemuksia.. meillä on käytetty miehen kanssa harjoja melkein vuoden eikä oo ollut mitään ihmeellisistä.. mun mielestä vitadental on ollut oikeestaan paljon parempi kuin joku entinen oralb koska akkukin kestää niin kauan! ei tarvi olla latautumassa kokoaika jne :) ja me kyllä peruutettiin se automaattinen harjaspäätilaus (ei mitään ongelmaa?) ja ollaan sit tilattu niitä harjaspäitä ihan joskus satunnaisesti asiakaspalvelusta:)

• marle2

Itse olin tyytväinen tuotteeseen niin kauan kunnes ensimmäinen lataus tuli eteen, sen jälkeen "kone " ei ole hyrähtänyt käyntiin., ei siis latautunut. Kysymys kuuluukin miksi? Joku kertoi, että on keksinyt patterit, Mihin ne laitetaan?

• pelle

buahaha.. jos tuon hammasharjan arvo on yli 100 euroa nii sanokaa mua johtajaksi. hirveä firma

• abc80l

Joo, samanlaista kokemusta kuin edellisillä, eli kaksi harjaa, josta toinen ei toiminut lainkaan ja toinen toimi viikon. Kannattaa pysytellä kaukana "yrityksestä"!

• outi

Moi!
      Ite olen tykännyt harjoista kyllä tosi paljon. Akku on kestävä, eli reissussa ihan yliveto manuaaliseen harjaan verrattuna. Laitteet ovat tehokkaita ja kivan värisiä(varsinkin se punainen laite!). Myöskin lapset tykkäävät; harjaspäät eivät ole liian kovia ikenille.

Ja asiakaspalvelu toimii!!

• jan6

Viimeisin tieto Alkupvm Tietolähde
      Toiminimi NTG Alandia Ab
      22.01.2013
      Patentti- ja rekisterihallitus
      Yritysmuoto Osakeyhtiö 04.09.2007 Patentti- ja rekisterihallitus
      Kotipaikka JOMALA 04.09.2007 Patentti- ja rekisterihallitus
      Yrityksen kieli Svenska 25.09.2007 Verohallinto
      Päätoimiala Muu postimyynti ja verkkokauppa (47919) 01.01.2013 Verohallinto
      Postiosoite Skrapängsvändan 2
      22140 MARIEHAMN
      29.09.2010 Yhteinen
      Käyntiosoite Skrapängsvändan 2
      22140 MARIEHAMN
      29.09.2010 Yhteinen
      Puhelin 3581822798 29.09.2010 Yhteinen
      Faksi 3581823903 29.09.2010 Yhteinen
      Sähköposti 29.09.2010 Yhteinen
      www www.pectus.ax 29.09.2010 Yhteinen
      Matkapuhelin 358405456105

• Halpaan menin

Jep jep mitä kusetusta ja harmikseni menin lankaan... Leluilta vaikuttavat hammasharjat, joista toinen oli valmiiksi rikki!
        Saapa nähdä mihin sotkuun sitä joutuu, kun palautan avatun paketin laskuineen asiakaspalautuksena.

• mutkiamatkassa

No hyvä, etten tilannut. Hinta oli vain toimitus- ja postituskulut 19,90 kahdesta hammasharjasta. Ajattelin ekaks, et aika halpa, mutta sit et mikä koira tässä on haudattuna. Sit alkoi tulla tekstiä, et vaihtopäitä tulee, ja pyydämme vain ilmoittamaan paketin päällä olevaan numeroon, jos haluatte peruuttaa jne. Vaihtopäät on 9,90/paketti 3,90 postikulut.

Sanoin heti, et ei kiitos. Hammasharjalle olis ollut käyttöä, mut kaikki tuommonen "pyydämme sinua tekemään vain tämän ja tämän", on suoraan kusetusta.

Ja näemmä lasku oliskin sitten ollut jotain aivan muuta...

• mutkiamatkassa

Kotisivuilla luvataan antaa tietoa jäsenyyden ehdoista, mutta ei sieltä löydy, kuin perus tekstiä hampaiden hoidosta ja suoraan kopsattuna jostain muusta lähteestä.

"Asiakkaamme ovat meille tärkeitä. Kotisivuiltamme löydät lisää tietoa tuotteistamme ja jäsenyyden ehdoista, saat vastauksia kysymyksiisi ja voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme."

• vitamental

Meille tuli vitadental harjat joulun alla. Paketin kun avasi niin tuli heti vaikutelma, että eivät voi kestää käyttöä pitkään. Varmasti kiinalaista halpista, ja niinpä näkyi juuri samaa harjasettiä alibabastakin löytyvän 7 taalan tukkuhintaan oem brandayksellä.
      No otettiin kuitenkin käyttöön, ja hyvinhän niillä tuntui homma hoituvan, ja kevyitäkin verrattuna oral-b malleihin. Tosin väittäisin että sekä oralb:n pesutulos puhumattakaan laadusta on aika monta kertaluokkaa parempi, vaikka ei tosiaan yltiöpehmeäksi harjaksi paha vitadentalkaan.

No mutta Iloa ei kuitenkaan pitkään kestänyt kun musta harja alkoi aluksi pysähtelemään kesken kaiken ja lopetti sitten takertelun jälkeen kokonaan toimimasta. Koitin laittaa lataukseen, mutta ei apua.
      Nyt pari viikkoa myöhemmin punainenkin harja on alkanut sammahtelemaan kesken harjauksen. Punainen harja on ladattu jo pari kertaa onnistuneesti, joten laturi ainakin toimii. Mustan harjankin sininen latausvalo syttyy joten latauksesta toimimattomuus tuskin johtuu.

Se ajastimen punainen valo syttyi molemmissa harjoissa miten sattui, useimmiten ei ollenkaan joten sekin indikoi jostain valmistusvirheestä.

Nyt arvomme kannattaako näitä edes lähettää takaisin saadaksemme uudet vai ottaakko vain takkiin ja unohtaa koko romut. Todennäköisesti uudet olisivat samanlaiset, ja takuuvaihtokin varmaan kustantaisi postikuluja meille.

• Kaarlo-eno

Sama vika meillä. Alun jälkeen hidastui ja sitten lakkasi toimimasta. Ei auta lataus.

• henkka8

ite sain paketin viimevuoden lopulla! Nyt kuin käytetty reilun kuukauden ja akut lopussa, niin ei enään lataudu..Eli ihan paskat...laskuja vaan satelee vaikka olen jo viestitellyt sinne, että en maksa jos ei korvata joko uusia tai sitten hyvitetään koko maksu! Katsotaan tuleeko mitään vastausta kun lähetin taas sinne viestin...

• merja1954

Itse olen ollut täysin tyytyväinen harjoihin. Tosi halpa paketti ja lapset tykkää. Hyvin ovat toimineet ja 3kk olleet jo käytössä. Harjaspäiden tilauksenkin peruin heti kättelyssä, eikä ylimääräisiä ole tullut.

• Merja54

Itse ostin viime kuussa nämä harjat, kun soittivat. Myyjä kutsui itseään Mikoksi ja oli kyllä kovaääninen poika. Nyt kun laitteet tulivat kotiin vaikuttavat ihan hyviltä. Nyt olen jo viikon pessyt yhdellä latauksella !
      Harjaspäitä en ole vielä perunut, aattelin että otan yhden paketin ja soittelen sitten.

• Jarmo68

Itsekkin tilasin VitaDentalin harjat tältä Mikko nimiseltä kaverilta. Oli kyllä mukavan kuuloinen poika puhelimen toisessa päässä. Oli mukava kerrankin asioida kunnollisen puhelinmyyjän kanssa, joka tietää mitä tekee. Vitadental

• E.N.

VitaDentalilta tilatut hammasharjat lähtivät takaisin heti samana päivänä kun tulivatkin.

Toisen (punaisen) hammasharjan nappi ei toiminut joka kerta kun sitä painoi. Lisäksi siinä oli jotain likaa ja näytti vähän siltä niinkuin se olisi ollut jo käytössä.

Suurin syy oli kuitenkin se, että hampaiden pesu kallistuisi huomattavasti perushammasharjaan nähden. Hyvän perushammarharjan saa alle 2€ enkä usko, että sähköhammasharja on niin paljon parempi, että maksaisin siitä 5 kertaa enemmän 3 kk välein.

Kun soitin asiakaspalveluun palauttamisesta niin sieltä sai kyllä hyvät ohjeet. Paketista ei saa ottaa mitään pois.
      Harjapäitä ei saa ottaa pois pusseista.
      Yliviivataan omat tiedot paketista.
      Paketti postitoimistoon ja käsketään palauttaa lähettäjälle.

Katsotaan meneekö kaikki loppuun asti ongelmitta. Kirjoitan tänne jos ei mene :)

• E.N.

Lisäksi vähän häiritsee ettei VitaDental -yrityksestä oikein löydy mitään tietoa. vitadental.fi -sivut on yhtä tyhjän kanssa.

• Trjuop4368
        E.N. kirjoitti:

Lisäksi vähän häiritsee ettei VitaDental -yrityksestä oikein löydy mitään tietoa. vitadental.fi -sivut on yhtä tyhjän kanssa.

Nämä hammasharjat tulevat kiinasta ja valmistus maksaa ihan muutamia senttejä ja meille asiakkaille niitä myydään 20 eurolla. Naurettavaa. Sitten tämä tuoteturvatakuu.. Kysymys herää.. Miksi siinä laitteessa on semmonen jo heti tutustumispakettiin liitettynä.. Noh, sen takia että ne helvetin harjat hajoaa viikon sisään ja yritykselle se se on helppoa ja edullista lähettää vaan tilalle uudet harjat kunhan me olisimme vaan tyytyväisiä :D naurettavaa hommaa.

• Juuuuu

Huomatkaa ihmiset, että Vitadental ja Dentally ovat täysin eri firmoja. Itse olen todella tyytyväinen harjoihin, miettikää nyt normaalisti yksi hyvä sähköhammasharja maksaa sellaisen -100€ ja tuossa saa siis KAKSI harjaa hintaan 19,80 ja niitä harjaspäitä ei ole pakko ostaa, jos ei halua.

• Kannattaako?

Gigantin verkkomyymälä näyttää myyvän tuota käyttämääni Oral-B sähköhammasharjaa hintaan 19,95 eikä kalliimpaa laitetta kannata ostaa, tuo toimii oikein hyvin.

Vaihtoharjoja saa melkein mistä tahansa ja samaan runkoon sopii eri toimintotavalla toimivat harjat. Omani 5 kpl pakkauksen ostin Prismasta ja tuntuvat kestävän reilusti pidempään kuin suositellut vaihtovälit. Tuolla Gigantin verkkokaupassakin näyttäisi olevan useita eri harjamalleja joten hinnat löytyy sieltä.

• Nti85

Meillä harja meni rikki, sain heti uuden tilalle eikä turhia kyselty. Toiminut sittemmin tosi hyvin, minulla sekä miehelläni, samoin tutullani. Harjastää kestää pidempään hyvänä kun oralilla ja akku tosi kestävä! Harjaspäät uudet tulee vaan kun pyydän. Eli minä siis vaan kehuisin..

• Eri tyyppejä

Minulla oli vanhoissa sähköharjoissa sellainen harjapää joka vain pyöri edestakaisin. Ne tuntui kestävän "ikuisesti", jopa halvoissa Golgaten paristoharjoissa. Nyt on käytössä ensimmäisen kerran Oralissa ns. 3D harjat (Precision) jotka näyttää alkavan harittamaan aika nopeasti. Sehän on luonnollista koska harjaksia "tökitään" hammasta päin. Seuraavan lisäharjapakkauksen ostan Sensitiv -tyyppiä koska se on tällainen edestakaisin pyörivä. Tuo Precision tuntuu muutenkin liian järeältä omaan käyttööni eikä ikenet oikein tykkää siitä.

• jhuijvg

Huono sijoitus

• Akkujen lataus

Kun monet valittelee täällä noista akkujen lataamisista, niin itse huomasin semmosen, että jos harjasta on loppunut akku kesken harjauksen eli harja on periaatteessa vielä päällä/nappi on on-asennossa, niin harja ei lataudu, mutta kun napista painaa kerran (off-asento), niin harja alkaa latautumaan. :)

Muuten voisin sanoa, että harjat toimii hyvin, mutta harjaspäät kyllä hajoaa käsittämättömän nopeasti. :(

• Inkku 57

Harja paketti tuli sovitusti.Avasin paketin ja toinen harja ei toiminut ollenkaan. Muutenkin näyttivät halpa versioista.Palautin paketin heti ja laitoin sähköpostia menemään,että en halua harjoja. Vastaus tuli,että avattua pakettia ei voi palauttaa.Saa nähdä mihin sotkuun olen itseni saattanut.

• åoihughc

EI kannata ostaa

• tittii

Harja itse hajosi kahden käyttökerran jälkeen. Oli myös ikävä yllätys, kun alkoi postissa tulla joku automaattilähetys, mistä ei ollut tiennyt harjaa tilatessa. Kestotilauksen sai kuitenkin todella vaivattomasti peruutettua, ja lähetyksenkin sai palautettua helposti. Lisäksi asiakaspalvelu oli todella ystävällistä, siitä Vitadentalille plussaa!

• Harjaspäät hajoavat yhden käytön jälkeen......

• petel4

Molemmat harjat hajosivat ennen ensimmäistä latausta.
      Toinen jäi surisemaan akkunsa tyhjäksi ja toinen ei lähtenyt neljännellä pesukerralla päälle....
      Tuotteiden laatu on ala-arvoista... huonompaa saa hakea!

• jokkeri2

Ihan nätisti on molemmat harjat toimineet. Nyt kun halusin kokeilla välillä muuta merkkiä ja mallia, niin tilauksen lopettaminen ei ollut vaikeaa. Soitto ja asiakasnumerolaskusta ja asia oli sillä siisti :)

• mievaaan

Pakko kirjoittaa myös tänne vaikka tätä ei mahdollisesti edes lueta :)

Itse tilasin VitaDentalilta nämä kaksi hammasharjaa. Hyvin toimivat ja melko pitkään (lähes vuoden). Olin käyttänyt harjaa noin 2kk kun kävin suuhygienistillä joka kehui purukalustoni siisteyttä "ihan kuin olisi ammattimaisesti puhdistettu" ja katsoi kauan kulmiensa alta kun kerroin millä olen hampaitani pessyt. No mutta, toisen harjan akku meni rikki kun matkustin. En jaksanut kokeilla miten takuu toimii joten peruutin koko jäsenyyden (myös sen perusteella mitä täältä luin).

Puhelu kesti alle minuutin ja jäsenyyteni peruttiin (toivottavasti, eräiden lehtikauppiaiden kanssa olen käynyt tästä aiheesta pitkää kädenvääntöä). Itse tykkäsin harjasta mutta tuntuu myös aina vähän epäilyttävältä saada postin välityksellä/puhelin myynnin kautta tavaroita..
      Seuraavaksi ehkä ostan kuitenkin kalliimman Oral-B sähköhammasharjan jostain jossa voin itse sen hyllystä napata, tulee "turvallisempi" ja sitoutumattomampi olo!

• viiit

Itse tilasin Vitadentalilta hammasharjapaketin n. puoli vuotta sitten. Molemmat harjat toimivat aluksi hyvin ja akku kesti tosi pitkään. Kahden minuutin aikavalo on kyllä parasta! Noin minuutin jälkeen alkaa jo vilkuilla, että eikö se kohta ole täynnä. Eli harjaamiskerta pidentynyt puolella.

Noin kolmen kuukauden jälkeen punainen harja meni rikki, sain uuden soittamalla. Nyt se toinenkin punainen harja on alkanut temppuilla, akku ei kestä. Juuri äsken soitin asiakaspalveluun, ja saan siihenkin tilalle uuden harjan tuoteturvan mukaisesti. Tällä kertaa otettiin sähköposti ylös, jos tarvitsevat vielä tietoja rikki menneestä laitteesta.

Kaikkinensa minusta tuote on hintansa väärti. Ei maksa paljon, ja kaikki tulee kotiin asti. Saman verran se kaupassakin maksaisi ja aina joutuu arpoa, että sopiiko tämä nyt tähän jne.

• e-harjaan siirtynt

Keväästä asti ollut Vitadental harja ensin enemmän varovaista kokeilua. Hyvin tuntuu akku kestävän ja muutenkin toimivan oloinen.

Mutta kun harjaa ei vaihda tarpeeksi usein se väljistyy eikä jaksa enää pyöriä hampaitten päällä, pitää kovempaa ääntä ja posket/kieli jää harjan pyörivän osan väliin kun harja on jotenkin löysempi. Nipistää hiukan mutta silloin kannattaa vaihtaa harja.
      Ei tosiaan pysty käyttämään harjaspäätä vaikkei ulkoisesti näytä huonolta.

Nyt tosiaan kuukauden päivät harjannut loppuunkuluneella harjaspäällä. No tästä viisastuneena kannattaa vaihtaa harjaspää riittävän usein. Nyt en ole seurannut kuinka kauan se kestää mutta seuraavan harjan käyttöä seuraan.

• Näin minulla

Oletko laskenut mitä käyttö tulee maksamaan verrattuna esimerkiksi Oralin laitteisiin ja harjoihin? Halpakin tulee kalliiksi jos harjoja joutuu vaihtamaan tiheästi. Itselläni Oralin harjat kestää pitkään. Vielä siinäkin vaiheessa kun sininen merkkiväri on kulunut lähes pois, harja on vielä täydessä iskussa ja toimii kuten pitääkin. Yhden vaihtoharjan käyttöikä on reilusti suositeltua pidempi. Lisäksi oman (halvan) laitteeni huomautustoiminto tarpeeksi pitkästä harjausajasta on kätevä (pyöriminen alkaa pätkimään 2 minuutin pesun jälkeen). Ei tarvitse vahtia jonkin valon syttymistä.

• jkooo

yök, kyllä mä vaihdan jokatapauksessa kuukauden kahden välein. kyllähän se bakteereja kerää jos samalla harjalla hinkaa kuukausitolkulla

• Ilahtunut

Kiva harja. Kannattaa kokeilla. Otin itse kaksi perheelle ja samaa luokkaa oral-b ja braunin kanssa.

• Piilomainos?

Miksi ihmeessä lähteä tuollaiseen humpuukiin mukaan. Vaikka laite luvataankin pelkillä postimaksuilla niin täällä on saanut lukea että laatu on huono. Hintakin tulee kalliiksi kun pakkomyydään säännöllisin välein lisää harjoja.

Oral-B hammasharjaa myytiin joulun tienoilla pariin kymppiin (vieläkin Markantalon nettikaupassa) ja harjoja voi ostaa silloin kun haluaa ja tarvitsee, ei ole pakkomyyntiä.

Taitaa edellinen viesti olla vain firman piilomainos. Miksi ottaa kaksi laitetta kun samaan runkoon voi vaihtaa henkilökohtaisen harjan.

• 20+11

Harjoillahan on kahden vuoden tuoteturvatakuu ja olemme saaneet rikkoontuneen tilalle aina uuden latureineen,mutta siihenkin kyllästyimme,koska vuoden sisään meillä on hajonnut jotain kymmenen harjaa.Nyt viimeinen vielä toimii,mutta kuinka kauan.Olemme ilmoittaneet firmaan,että emme halua enää uusia tilalle,vaikka siihen olisi kait oikeus.
      Onhan niissä risoissa harjoissa ja latureissa oma vaivansa,ne pitää kuskata SER-keräyspisteeseen,ei niitä saa heittää talousjätteeseen.

• Heikko laatu

Laitteen laadun näkee tuossa että vuodessa on hajonnut jo kymmenen laitetta. Minulla on parikin Golgaten kauan sitten ostettua paristokäyttöistä sähköharjaa ja hyrräävät vielä hienosti. Harjoja ei vaan saa enää niin jouduin ostamaan Oral-B harjan. Aiemmin minulla ollut vastaava Braun kesti vaikka kuinka kauan, laitteesta piti luopua vasta kun akku oli aivan sökö eikä sähköä riittänyt enää yhteenkään pesuun.

Harmillista että kuluttaja joutuu toimimaan jälkitestaajana. Firma lähettää ilmeisesti aina uuden laitteen takuuseen ja toivoo että vihdoinkin löytyisi yksi laite joka kestäisi takuuajan loppuun. Jostainhan noiden takuuvaihtojenkin hinta täytyy saada, ilmeisesti niistä pakkomyydyistä harjapakkauksista.

• Heikko laatu

Hyvä harja silloin kun toimii!
      Ensimmäinen harja kun tuli ei toiminut. Kahden vuoden takuu joten pyysin uuden. Toimi noin kuukauden. Sain taas uuden joka toimi noin kolme kuukautta. Enään en jaksa tilata...

• kansalainen

Braun Oral b sähköhammasharja kamppanja: 40e takaisin hinnasta.

Tiedustelin joulukuun alussa että milloin korvaus tulee tilille, vastaus: maksu tulee 60 päivän sisällä kirjeen vastaanottamisesta. (kirje lähetetty lokakuussa)
      Nyt tiedustelin uudestaan, vastaus oli että ei ole tullut kirje ajoissa ja kuulemma kuittikin puuttuu.
      Ja paskanmarjat sanon minä, mutta millä todistat.
      Siis mitä vittua?

Onko muille käynyt näin?

Kyseinen yritys hoitaa braunin kamppanjan hyvityksiä.

Braun / De'Longhi / Kenwood -keskushuolto
      Apuwatti Oy / Länsisähkö

On kyse mistä tahansa:
      Ota valokuvat todistaaksesi mitä kirjekuoreen laitat ja videolle kun tiputat sen postilaatikkoon sekä päivänlehti samaan kuvaan.

• Toistaiseksityytyväinen

Vastasin puheluun pienessä kuumeessa ja tulin tarttuneeksi tarjoukseen. Olen käyttänyt vasta kolmisen viikkoa, harja puhdistaa hampaat yhtä hyvin kuin aiempi kallis harjani. Lupasivat kolme uutta harjapäätä - oliko se vähän alle kympillä. Sehän on edullista, yleensähän harjapäät maksavat ostopaikasta riippuen 12 - 14 euroa kahdelta kappaleelta. Harjapäähän suositellaan vaihdettavaksi kerran kuukaudessa. Hyvä harjaapää, ei riko ikeniä.

Saa nähdä, miten jatkossa toimii.

Vinkiksi: kun harjan laittaa latautumaan, paina on/off kytkintä ja lataus käynnistyy. Luulin itse harjan hajonneen, kun se lopetti toimintansa noin 3 viikon käytön jälkeen, eikä lautausvalo syttynyt latauslaitteeseen laittamisen jälkeen. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja kertoivat tämän. Tällaista vinkkiä ei ole käyttöohjeessa, siksi en älynnyt sitä itse.

• Sähköteknikko

Outo ohje! Perustuikohan ohje siihen että olettivat että akku oli ajettu tyhjäksi ja jätetty laitteeseen virta päälle jolloin akku ei pystynyt latautumaan koska päällä oleva moottori "söi" latausvirran. Kun kytkintä painetaan, käyntivirta katkeaa ja akku pystyy latautumaan.
        En usko että halvassa laitteessa olisi kallis elektroninen monitoimikytkin joka "haistelisi" onko kyseessä lataustapahtuma vai hampaidenharjaus kun nappia painetaan.

En ymmärrä, mistä oli kyse, mutta niin vaan alkoi harja latautua on/off kytkintä painettuani. Kyllä se jotenkin hiffasi, ettei ollut suussani. Ennen laturiin laittamista kokeilin muutamia kertoja siitä painikkeesta, että eikö se lähtisi käyntiin ja pesisi loputkin hampaat. Ei pessyt sillä kertaa.

Mutta nyt taas toimii.

• Vaarimimmimummi

Mieheni tilasi reilu vuosi sitten paketin, laitteet toimineet moitteettomasti. Pitkä akunkesto, lataus ok. Ensimmäisen kerran olen saanut kehuja sekä hammaslääkäriltä että suuhygienistiltä hyvin hoidetuista, terveistä ikenistä.
        Laite miellyttävämpi käyttää kuin OralB, joka nyt nököttää kaapissa käyttämättömänä. Harjapäätä en irroita harjauksen jälkeen laitteesta, koska kiinnitys näyttää heikolta lenkiltä. Tulin sivulle, koska tilaamme lisää harjoja, kestotilauksen lopettaminen onnistui aikoinaan erittäin hyvin.
        OralB:n harjakset kovemmat ja kömpelömmät, puhdistavat mielestäni huonommin kuin tämä kevytharja.
        Toivottavasti jatkossakin toimii yhtä hyvin!

• Vaihtoehtoja_on
        Vaarimimmimummi kirjoitti:

Mieheni tilasi reilu vuosi sitten paketin, laitteet toimineet moitteettomasti. Pitkä akunkesto, lataus ok. Ensimmäisen kerran olen saanut kehuja sekä hammaslääkäriltä että suuhygienistiltä hyvin hoidetuista, terveistä ikenistä.
        Laite miellyttävämpi käyttää kuin OralB, joka nyt nököttää kaapissa käyttämättömänä. Harjapäätä en irroita harjauksen jälkeen laitteesta, koska kiinnitys näyttää heikolta lenkiltä. Tulin sivulle, koska tilaamme lisää harjoja, kestotilauksen lopettaminen onnistui aikoinaan erittäin hyvin.
        OralB:n harjakset kovemmat ja kömpelömmät, puhdistavat mielestäni huonommin kuin tämä kevytharja.
        Toivottavasti jatkossakin toimii yhtä hyvin!

Oralilla on erilaisia harjoja jotka kaikki sopivat samaan runkoon. Olen itsekin kokenut nuo koneen mukana tulleet Precicion -harjat koviksi joten kokeilen seuraavan satsin pehmeämmillä Sensitive -harjoilla. Toisaalta nuo kovemmat harjat rassaa 3D toiminnolla paremmin ikenen juurestakin puhtaaksi. Aiemmassa halvassa sähköharjassani oli vain edestakaisin pyörivä harja kuten ilmeisesti tässä Vitadentalin laitteessakin ja hammaslääkäri kehui silläkin saatua hoitotulosta.

• skn

Ei moista vibraa voi laittaa lähellekään hampaita.Rahastavat pakkausmaksuilla.
      .

• Pelkkää_bisnestä

Pitäähän se kate jostain saada. Peruslaite maksaa ehkäpä pari taalaa, harjat joitakin senttejä. Toimitusmaksuilla ja pakkomyynnillä tehdään varsinainen tuotto.

• Elä_osta

Menin itse tämän kirotun firman halpaan ja tilasin harjan ja vaihtopää tilauksen, jossa ensimmäiset tulee kuukauden päästä. Ensimmäisten vaihtopäiden hajotessa kuukauden käytön jälkeen päätin perua tilauksen. Olivat kuitenkin kerenneet lähettää uudet harjapäät, jotka tulivat postiluukusta seuraavana päivänä peruutuksesta. Kun peruin tilausta he sanoivat, että mitätöivät tämän vaihto-harjapäiden laskun ja sitä ei tarvitse maksaa. No kuinkas sitten kävikään. Muistutuksia alkoi tulemaan ja joka kerta soitin asiakaspalvelukseen ja pyysin selvitystä laskusta. Joka kerta he sanoivat, että lasku on mitätöity ja sen voi repiä. Nyt sitten tuli perintätoimistolta kirje, koskien kyseistä laskua harjapäistä. Nyt tätä sitten selvitellään perintätoimiston kanssa. ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄ TÄLTÄ FIRMALTA!!!!!

• turharumba

toinen runko lopetti toiminnan 3 käyttökerran jälkeen , palautan laitteen enkä ota tilalle samanlaista romua

• Miksi_tilasitkaan

Harjoja toimitetaan sinulle siitä huolimatta automaattisesti laskun kera.

• Vittuuntunut2

Jotkut kehuvat että harjasten toimitusten peruminen on helppoa.Kertokaa miten se onnistuu.Kaikkensa yrittänyt menettää kohta hermot.

• jkooooo

• hfgsjskeueb

Ei kannata hankkia.

• Kuopilaine

meidän perheellä laitteet olleet ja olemme olleet tyytyväisiä. Peruutimme autoomaattisen lähetystavan harjaspäille ja sen jälkeen olemme tilanneet harjaspäitä soittamalla asiakaspalveluun. Laitteet on perushyviä sähköhammasharjoja ja olemme olleet laitteisiin ja palveluun tyytyväisiä

• Kusetuinen

Lähikaupasta ostin Oral B hammasharjan on toiminut vuosia täysin moitteettomasti. Kuka on niin tyhmä että tilaa näiltä huijareilta sekundaa sen jälkeen et pääse heistä eroon.

• Kusetuinen

Täällä joku näitä huijari firman laitteita myyvä henkilö suoltaa väliin omaa progandaa hammasharjan hyvyydestä. On vaan niin läpinäkyvää.

• Halpistavaraa

Vaikka on myös kehuttu kuinka takuuna saa heti veloituksetta (rahtimaksuilla?) uuden laitteen niin eiköhän jossain vaiheessa lopu sekin hupi ja sitten voikin ihmetellä mitä tekee niillä säännöllisesti postista tippuvilla harjoilla. Ostettava siis uusi kone, mikäli vielä löytyy malli johon nuo harjat sopii.

• Archibold

Toinen harjoista valmiiksi rikki ja toinen 6:n harjauskerran jälkeen. Uudet tulossa. Kokeillaan nyt, kuinka monet tulee takuuseen. Myyjä kyllä sanoi puhelimessa, haluanko testaajaksi näille rakkineille eli ovat jonkun miljoonaerän susikappaleita, jotka pitää saada pois kynsistä. Hyvin kyllä pesi sen aikaa, kun toimi.

• Ei_kannata

Käytännössä mikä tahansa sähköharjanräpsä pesee hyvin jos sitä vertaa käsiharjan tulokseen. Kunhan harja pyörii jotenkin niin pesutulos on riittävä. Harjaksissa ei ole suurempia eroja eikä Oralin siksakharjoja tms. tarvita. Sain aikanaan hyvää jälkeä (hygienistin kommentti) halvalla Gogaten paristokäyttöiselläkin sähköharjalla ja kone on hyvin kestävä, mutta kun vaihtoharjoja ei saa enää.

• hammaspeikko

Muuttoa varten siivoilin kaappeja ja sieltähän löytyi pari VitaDentalia. Oikein nauratti oma hölmöys kun muistin ne tilanneeni ja todenneeni viikon kuluttua, että ei toimi, ei.
      VitaDentalin henkilökunnan kirjoittamien kehujen lisäksi viestiketjusta voisi päätellä, että on täysin arpapeliä, osuuko pakettiin toimivat vaiko täysin epäkelvot yksilöt.

• Halpistavaraa

Valmistaja luottaa kaltaisiisi asiakkaisiin jotka eivät viitsi pyytää uusia laitteita "ikusen" takuun perusteella.

• ABBES

Onko VitaDental itseasiassa sama firma kuin VitaDent tai VitaDentally? VitaDentalista itse tilasin. Oli kaksi kpl laitetta ja neljä harjaspäätä. Latauksesta huolimatta en saanut kumpaakaan harjaa toimimaan. Ei siis värärhtele lainkaan käynnistettäessä. Päättelin että minua on huijattu. Että näin...

• kissimirrit

Mulle kans soitettiin sieltä juuri ja tilasin. Hinta 19.80 josta 15.80 postikuluja ja loppu jotain takuujuttuja? Myyntipuhe oli: tuhat testaajaa saa tämän ainutlaatuisen tarjouksen, millä hakevat näyttävyyttä tuotteelle. Kun nyt luin tään ketjun, niin kaduttaa koko homma. 2-3viikkoa kestää toimitus.

• Kannattaisi_seurata
        kissimirrit kirjoitti:

Mulle kans soitettiin sieltä juuri ja tilasin. Hinta 19.80 josta 15.80 postikuluja ja loppu jotain takuujuttuja? Myyntipuhe oli: tuhat testaajaa saa tämän ainutlaatuisen tarjouksen, millä hakevat näyttävyyttä tuotteelle. Kun nyt luin tään ketjun, niin kaduttaa koko homma. 2-3viikkoa kestää toimitus.

Menit todella halpaan! Oral B sähköharjaa myydään nyt tarjouksena 14,95 €.
        Sitten vielä alat saamaan säännöllisinä maksullisina toimituksian harjoja vaikka laite olisi jo hajonnut.

• trtserg

ei ole sopivia

• ghrger

Oral-B harja parempi

• ihanpaskaa

ON VARMASTI

• hdtfhdtjjfj

Meillä ainakin harjat toimineet minulla ja lapsilla jo monta kuukautta. Lataus ja harja toimivat moitteettomasti. Harjapäät saanut peruutettua hienosti. Enpä haukkuis ainakaan. KAKS harjaa ja iso kasa harjapäitä maksoi 19,90 €. Ja tuolla hinnalla harjaan mielelläni tällä harjalla, joka toimii mielestäni erinomaisesti. Ja hammaslääkärikin kehui kovasti.

• Hyvää_tuuria

Samalla hinnalla saa tarjouksessa Oral B laitteen, joskin mukana ei tule nippua harjoja. Todennäköisesti Oralin laite kestää kauemmin, itselläni on kestänyt ainakin useita vuosia.
        Pitääkö harjatoimitukset peruutella aina kun uusi toimitus on tulollaan (olisi aika riesa)? Oralin harjoja saa melkein mistä tahansa kaupasta eikä niitä tarvitse uusia niin tiheään kuin tyrkytetään.

• ihanpaskaa

TAIDAT OLLA MYYJÄ

• ihanpaskaa

tää on ihan paskaa, mulla menossa jo neljäs setti tiedoksi vaan .soitan sinne maanantaina haukun pystyyn. eikä oo ekakerta.jos latautuu 15 tuntia ja saa pestyä purukaluston 3 kertaa. ÄLKÄÄ OSTAKO TÄTÄ TUOTETTA VAIKKA KUULOSTAA HYVÄLTÄ TARJOUKSELTA. SÄÄSTYTTE MONELTA HARMILTA

• Antti8111
    • rgherge

Vitality on hyvä.

• tyytyväinen2

Jos harjaosan varsi painuu runkoon asti, vekotin ei toimi.
      Laitoin toiseen harjaan kumirenkaan väliin, kun se ei pysynyt oikealla paikalla.
      Muuten on vielä vähän kokemusta

• Huijausta

Ihan perseestä =D Moottorissa ei riitä vääntö normaalinkaan pesuun, ja kun yrittää perua kestotilausta, asiakaspalvelua ei saa kiinni. Tälläkin hetkellä puhelinnumero tuuttaa ensin normaalisti, mutta sitten tulee ilmoitus "Valitsemaanne numeroon ei saada yhteyttä." Sähköposteihinkaan ei vastailla, että hyvältäpä vaikuttaa.

• Hyvät

Meillä ollut Vitadentalit käytössä jo kauan, ei valitettavaa. Asiakaspalvelu toimii asiallisesti. Me voimme ainakin suositella.

• Suurin_osa_valittaa

Joko on käynyt todella hyvä tuuri tai sitten olet Vitadentalin maahantuoja.

• Kokemusta_on

Vitadentalin markkinoimat tuotteet ovat surkeita. Harjat ovat jo uutena toimimattomia tai jos toimivatkin, ne lakkaavat toimimasta (pyörimästä) hyvin nopeasti. Koneistot ovat myös aivan luokattoman huonoja. Kestävät korkeintaan yhdestä kahteen kuukauteen, minkä jälkeen hyytyvät. Halvemmalla ja helpommalla pääsee, kun ostaa suosiolla Oral-B -harjan. Kannattaa välttää kusetusfirmoja, niin hermotkin säästyvät.

• Kokemusta_on

Lähettivät paketin uusia harjoja, vaikka olin lopettanut tilauksen lähettämällä asiasta kirjallisen viestin yrityksen WWW-sivuilla ilmoitettuun sähköpostiin. Ilmeisesti asiakas on itse vastuussa siitä, että saa yritykseltä varmistusviestin tilauksen päättymisilmoitukseen. Ei voi muuta todeta kuin että on erittäin huonoa toimintaa Vitadentalilta.

• Tarjousuhri

Etsin Vitadentalin postiosoitetta, onko jollain viimeistä tietoa siitä?
      Surkeat tuotteet pitäisi palauttaa.

• ioiuytyfikuhlk

Mitä niitä palauttelemaan. Runko-osa (ilmaiseksi) SER jätteisiin ja harjat sekajätteeseen. Maksetun hinnan voit katsoa menneen oppirahoina.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe