Heti kun Itä-Suomeen tulee mahdollisuus valkaista hampaansa tällä uudella menetelämällä, meikä on valmis. Hoito kestään.tunnin, hampaat valkastuu 7-15 astetta ja tulos kestää vuoden. Hinta vajaat 300 euroa. Eilisen IS kertoi uutisen.
Kristallivalkaisu
3
303
Vastaukset
- hammaspeikko
Kävin kristallivalkaisussa noin kuukausi sitten Helsingissä. Ei sattunut yhtään. Aluksi hampaiden kruunujen kärjet olivat vitivalkoiset, mutta ienraja ja hammasvälit selvästi tummemmat (selvät värirajat näkyvissä). Yritin varoa useiden päivien ajan värjääviä ruokia (en juo kahvia muutenkaan), mutta hampaat muuttuivat noin parin vrk:n kuluessa valkaisusta kirjaviksi; valkoisia läikkiä tummemmalla pohjalla, ienrajat huomattavsti muita alueita tummemmat. En meinnnut kehdata avata suutani noin viikkoon! Olen alusta asti pessyt tunnollisesti hampaat 2 kertaa päivässä hammashoitolasta ostamallani valkaisevalla tahnalla, joka ilmeisesti on pikkuhiljaa tasoittanut väriä. Tulos ei ole lähelläkään valkoista, mutta on kuitenkin selvästi vaaleampi kuin aiemmin. En kuitenkaan ole täysin tyytyväinen käsittelyyn, hampaat vaalenivat ehkä 4-5 astetta. Hammashoitajan mielestä tulos oli kyllä oikein hyvä...
- kristallclear
Kävin kristalli valkaisussa Joensuussa, tulos oli loistava.
- jsksks
Millä vastaanotolla kävit ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 36526
- 47516
- 25515
- 43492