Ikää on 21v eikä voisi enempää eikä vähempää kiinnostaa koko intti/sivaritouhu...
Ei siis todellakaan kiinnostaisi olla siellä pari vuotta nuorempien kakaroiden kanssa, vuosi amiksessa neljä vuotta nuorempien kanssa riitti mulle.
En koe inttiä/sivaria hyödylliseksi, koska en aio asua tässä maassa muutamaa vuotta kauempaa. Haluan tienata mieluummin sen 6-12kk kuin kykkiä jossain metsässä munat jäässä tai latoa kirjoja hyllyyn kirjastossa.
Eli kuinka siis C-paperit saa? Menen yksityiselle lääkärille ja pyydän tekemään C-paperit? Mikä on paras "stoori"? Huumeet, masennus, väkivaltaisuus, alkoholi?
C-papereista kysymyksiä!
10
772
Vastaukset
- Mies 40
Itse sain aikoinani vapautuksen, kun sanoin armeijan lääkärille olevani homo. Tosin tämä tapahtui vuonna 1994, mutta näyttää se vieläkin olevan pätevä vapautusperuste, ainakin tuon vuodelta 2010 olevan uutisen mukaan.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/98008-al-homo-halusi-inttiin-laakari-esti - Cmiesc
Pään haoaminen, ahdistus, masennus on ne parhaimmat.
Huumeista ja alkoholismista älä sano mitään. Etenkään millekkään intin/sivarin lääkärille. Ne voi lähettää pakkohoitoon.
Helppoa on käydä päivä jossain vaikka sivarissa ja suoraan lääkärin kautta kotiin. Jos et heti vapautusta saa niin ainakin lykkäystä ja sitten 3 vuoden päästä uudestaan ja sitten vapautus on 99% varma.
Niin ja kunnon näyttely päälle kiroile ja sano että miten paljon sua ahdistaa ja sano vaikka että lähdet saman tien kotiin lääkärin diagnoosista huolimatta. sano että olet transvestiitti, etkä voi käyttää housuja.
Itse olen oikeasti täysin terve, ja sain A-peprit ja jopa määräyksen mennä armeijaan, noin 6kk ennen H-hetkeä alkoi pännimään
No puhelinluettelo käteen, ja sieltä löytyi Turusta yliopistonkadulta hyvä poli, psykiatrina oli Irene Haapamäki, käynti maksoi 70€
Käynti kesti noin tunnin.
Kerro ainakin seuraavat asiat:
1 Joku läheinen henkilösi (äiti/isä/sisko tms) on hylännyt sinut koska olet erilainen
2 Kun olet kaupungilla, koet kokoajan ahdistusta että joku kyylää sinua (silloin kun itse kävin polilla, oli joku festivaali juuri samaan aikaan kävelykadulla, kerroin miten ahdisti kävellä läpi)
3 Kerro ettet ole koko elämäsi aikana pystynyt syömään kouluruokalassa, koska koet sen niin ahdistavaksi
4 Siivitä juttua omilla jutuilla
No meni muutama viikkoa, sain lausunnon postissa kotiin, ja lähetin sen varuskuntaan, ei mennyt kuin pari viikkoa niin Majuri Johan Nordling oli myöntänyt minulle vapautuksen (f60)
Mikä parasta, jos päätös alkaa kaduttamaan, varaa aika normaalini kutsuntatarkastukseen terveyskeskuksesta, ja pidä siellä "pää kiinni" ja ei mene aikaakaan kun sua uhkaillankin jo vankilan uhalla tulemaan kutsuntoihin
Laskin säätneeni noin 70 tonnia tällä tempulla- Tosi helppoo
Ei sinua sinne huolittaisi muutenkaan, mutta nuo tarinat auttavat vain sitä.Jos haet myöhemmin oikeita töitä niin kerro tarinat sielläkin, niin pääset siitäkin vaivasta.
- Älä jauha ******!
Tosi helppoo kirjoitti:
Ei sinua sinne huolittaisi muutenkaan, mutta nuo tarinat auttavat vain sitä.Jos haet myöhemmin oikeita töitä niin kerro tarinat sielläkin, niin pääset siitäkin vaivasta.
Ehkä jotkut tykkää tehdä niitä oikeita töitä sen sijaan että juoksevat metsässä pyssyjen kanssa. Itse leikin kuulapyssyillä 13 vuotiaana, joten ei enää aikuisena tee mieli leikkikentille.
Minä opiskelin ja tein töitä illat sen ajan kun muut söivät valtion ruokaa minun verorahoillani. -
Älä jauha ******! kirjoitti:
Ehkä jotkut tykkää tehdä niitä oikeita töitä sen sijaan että juoksevat metsässä pyssyjen kanssa. Itse leikin kuulapyssyillä 13 vuotiaana, joten ei enää aikuisena tee mieli leikkikentille.
Minä opiskelin ja tein töitä illat sen ajan kun muut söivät valtion ruokaa minun verorahoillani.et siis välitä velvollisuuksistasi, etkä halua maksaa veroja ja olet hankkinut hullun paperit. Leikit kuulapyssyillä ja sait kammon leikkikentille.
Kerro lisää. - Kerropa itse
kirjoitti:
et siis välitä velvollisuuksistasi, etkä halua maksaa veroja ja olet hankkinut hullun paperit. Leikit kuulapyssyillä ja sait kammon leikkikentille.
Kerro lisää.voivatko velvollisuudet olla ihmisoikeuksien vastaisia?
Tosi helppoo kirjoitti:
Siis nimenomaan olen oikeasti terve, marjuri Juha Roinneon myöntänyt minulle A-paperit, koska ekassa tarkastuksessa olin oma itseni
Ja kun olen jättänyt työhakemuksia, olen todennut aina "armeija käyty" jotkut on asiasta esittänyt lisäkysymyksiä, jotkut eivät
No siskoni sai tuon "c-luokituksen" tekemättä mitään, minulta se vaati hieman vaivaa, ja huom olen vapautettu vain RAUHAN AJAKSI eli tositilanteessa pääsen minäkin sitten hommiin
- Ja hah hah
Supisin usein ääneen ja katsoin tyhjyyteen, palveluksen aikana. Täysin tietoisesti.
(V. 2003)
Moni skappari huuteli : "Ei avauduta"
Tai kutsuivat työhuoneeseen tuttavalliseen puhutteluun kysyen:" Ihan oikeasti, pelleiletkö, noinkin asiallinen mies kuin oletkin?"
Vastailin muka hämmentyneenä , ettei minua vaivaa mikään ja kerroin että se on vain huono tapa.
Lyhyestä virsi kaunis: Pari viikkoa kului ja söin jäätelöä Tilkan "antenniosastolla". Meno oli rentoa, ei se edes ollut mielestäni mikään psykiatrinen osasto. Kenelläkään ei mennyt edes lääkkeitä. "Paskat intistä" totesin työpaikallani työkaverilleni 4 vrk Tilkkaan saapumisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009