Bursiitti kyynärpäässä...

fgdgdfsdf

Mulle tuli kyynärpäähän bursiitti joulukuun alussa. Menin silloin päivystykseen ja nestettä poistettiin. Lääkäri määräsi buranaa ja lepoa. No nyt kävin viime keskiviikkona (19.12) lekurissa muista syistä ja samalla taas poistettiin kyynrpäästä nestettä. Edelleenkin siellä on sitä nestettä ja joudun taas perjantaina varaamaan ajan lääkärille sen takia. Lääkäri puhui silloin ekan kerran kuin menin, että se on infektion aiheuttama, koska mätää ei ollut ja neste oli kirkasta. Tulehdusarvot ovat olleet molemmilla kerroilla myös alle 8. Kyynärpääni kummiskin punoittaa, mikä ainakin netistä luetun perusteella tarkoittaa, että siinä olisi bakteeri-infektio. Saattaako bakteeri-infektio jättää kummiskin nämä tulehdusarvot nostamatta? Kuinka pitkään tämä bursiitti saattaa vihoitella? Niin ja tosiaan ei ole kipee tai muuten häiritse ainut vaan, että on turvoksissa ja tuntuu semmoinen "neste kello".

3

1158

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aalotar

itselläni on ultrassa todettu kyynärpäässä bursiittia ja samassa paperissa
      lukkee että syaniitti jonka sanan jälkeen on kysymysmerkki

• Anonyymi00002

Mulle tuli nirhauma kyynäspäähän ja joku bakteeri pääsi sen kautta.
      Alkoi kertymään nestettä ja muuttui kovaksi.
      Terveyskeskuskesta ohattiin yhteispäivystykseen, jossa nestettä poistettiin ja otettiin näyte, bakteeriviljely ja määrttiin antibioottikuuri.
      Toisen kerran jouduin käymään yhteispäivystyksessä poistamassa siitä nestettä, kun
      terveyskeskus on jolun aikaan kiinni.
      Lähes puoli desiä sitä nestettä sieltä irtosi, lähti samalla paljon bakteereita, toivottavasti antibiotti alkaa tehota, kun on vähemmän tuhottavia bakteereja.
      Nyt oli eri lääkäri ja se sai enemmän nestettä poistettua.
      Välillä on sitä käytävä tyhjennyttämässä, jos sinne nestettä kertyy.

• Anonyymi00003

Kyllä se nesteen täyttämä limapussi varmaan pikkuhiljaa alkaa tyhjenemään, kun tulehdus menee ohi.
      Ei se ihan muutamassa päivässä tai viikossa tyhjene, mutta ajan kanssa pikkuhiljaa.
      Joka kerta, kun se tyhjennetään, niin ainahan on pieni riski, että bakteeri pääsee sisään ja aiheuttaa uuden tulehduksen, vaikka tilanteessa on erittäin tarkat hygienia olosuhteet.
      Itselläni turposi käsivarsi limapussitulehduksen yhteydessä, kun nestettä alkoi kertymään käsivarteen, ei saanut nahasta otetta, niin paljon turposi.
      Turvotus kuitenkin meni ohi antibioottikuurin vaikutuksesta ja parin päivän päästä oli netettä käsivarresta poistunut, että käsivarren nahasta sai otteen sormien väliin.
      Myös tulehdus arvot olivat parissa päivässä laskeneet huomattavasti, joka on merkki siitä että antibiootti tehoaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe