Miten reagoisitte tähän?

olkaa rehellisiä

http://www.youtube.com/watch?v=uSYa80agKh4

Kiva ja nätti nainen pyytää sinua istumaan pöytäänsä. Juttelette ja huomaat tulevasi naisen kanssa hyvin juttuun. Sovitte, että jatkaisitte ehkä drinkkien jälkeen vielä jonnekkin. Nainen ilmoittaa ennen lähtöä käyvänsä vielä vessassa, jolloin huomaat, että hänellä on jalkavamma, joka ilmenee erikoisena kävelytyylinä. Lähtisitkö vai jäisitkö?

Videon mies näytti tekevän aika tylyt oharit.

Sama kysymys naisille sukupuolet toisinpäin.

24

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sparkrider

      Mitäs tuosta. Eikä mikään fyysinen vamma ole yhtä poistyöntävä kuin itse alkoholilla aiheutettu jalattomuus.

    • ihan sama.....

      En välittäisi yhdestä jalkavammasta. Näin ainakin luulisin. Pieni ongelmahan tuo loppupeleissä on. Sitäpaitsi itsellänikin on eräänlainen jalkavamma, se ei vain ole näkyvä.

    • Jäisin, koska ymmärrettäväähän se onn kun on kova hätä. Eikä mua muutenkaan haittais yhtään, mikäli vaan muuten synkkais.

    • nooooomnoonoononoooo

      Tekisin varmasti samoin kuin ennen vanhaan muinaisvirtahevot tekivät. He menivä pesemään hampaansa ja pyysivät tarjoilialta tomaatteja. Tarjoilia toi kaalia jolloin mies meni nukkumaan. Daa dirlan dirlan daa

    • tietysti jäisin

      Ei ole koskaan kukaan nainen pyytänyt istumaan pöytäänsä. Eikä ole koskaan kukaan ennestään tuntematon selvin päin oleva suurin piirtein omaa ikäluokkaa oleva suomalainen nainen aloittanut keskustelua kanssani. Toisaalta olenhan vasta vain 34-vuotias.

      Eli rehellisesti sanottuna tuollaisessa tilanteessa minulla soisivat kaikki hälytyskellot. Käytännössä tuollaiselle tilanteelle olisi vain kaksi vaihtoehtoa eli piilokamera tai jokin muu kusetus. Odotettavissa ei ainakaan mitään positiivista lopputulosta.

      Lisäksi tuo kävelytyyli on vedetty niin överiksi, että nykyaikana sille olisi oikeasti jo tehty jotain.

      • ...

        Se, kuinka uskottava skenaario on, ei ollutkaan tässä se pointti. Kyse oli sen liikuntavamman tuomasta "yllätyksestä". JOS näin kävisi eikä olisi syytä epäillä huijausta niin miten reagoisit? Ilmeisesti jäisit kuitenkin odottamaan?

        "Lisäksi tuo kävelytyyli on vedetty niin överiksi, että nykyaikana sille olisi oikeasti jo tehty jotain."

        Olen kyllä nähnyt liikuntavammaisia ihmisiä, jotka kävelevät noin ilman apuvälineitä.


    • Fiksu mies videossa

      Lähtisin kuin kuppa Töölöstä. En ole mikään ivaliideja himoitseva pervo.

    • Turha syyllistää

      Jälkikäteen voidaan ainakin todeta, että niin sanotusti ''oikeus'' tapahtui, kun nainen vain testimielessä kusetti miestä, eikä siis oikeasti ollut jalkavammainen. Ja vaikka mies olisi jäänyt pöytään, ei mies varmaan olisi silti saanut tältä näyttelijä-naiselta muuta kuin, ''sä oot hyväsydäminen mukava mies, kun et lähtenyt, mutta tässä oli kyse vain testistä...'' ''ei mulla oikeesti oo jalkavammaa, mä vaan näyttelin, joten ollaan vain kavereita'' :D

      Myöskin tuosta tulee mieleen, että pitääkö naisen oikeesti olla tyyliin jollain tavalla liikuntavammainen ennen kuin nöyrtyy myös itse tekemään aloitteita. Terveet nätit naiset pitävät itseänsä lähes poikkeuksetta samantasoisia miehiä parempina. Mutta tuosta nähtiin jokatapauksessa kuinka helposti nätti yksinäinen nainen saa pöytäänsä komean urheilullisen miehen, kun taas komea urheilullinen mies yksin pöydässä ei läheskään niin helposti saisi tiskiltä nättiä naista pöytäänsä...

      Joten turha tuomita miehiä

      • carambola87a

        Juurikin näin.

        Tuntisin itseni varmaan huijatuksi kun nainen kutsuu pöytään ja sitten paljastuu liikuntavamma. Se on vähän, kuten joku tuolla yllä sanoi, kuin saisi selville että naisen päällä on ähkinyt kymmeniä gambialaisia tai tatuoituja ähkijöitä ennen itseä. Jotain mikä ei panemista oikeastaan haittaa mutta tuntee tulleensa petetyksi.


      • Jaahastjuu
        carambola87a kirjoitti:

        Juurikin näin.

        Tuntisin itseni varmaan huijatuksi kun nainen kutsuu pöytään ja sitten paljastuu liikuntavamma. Se on vähän, kuten joku tuolla yllä sanoi, kuin saisi selville että naisen päällä on ähkinyt kymmeniä gambialaisia tai tatuoituja ähkijöitä ennen itseä. Jotain mikä ei panemista oikeastaan haittaa mutta tuntee tulleensa petetyksi.

        Täh? Miten sitten pitäisi toimia? Sanoa heti että mulla on hei jalkavamma, mutta tuutkl seuraksi istumaan? Eivät ihmiset ylipäätään ole heti mainostamassa kaikkia vammojaan ja vaivojaan tavatessaan uuden ihmisen, eikä tarvitsekaan.


      • carambola87a
        Jaahastjuu kirjoitti:

        Täh? Miten sitten pitäisi toimia? Sanoa heti että mulla on hei jalkavamma, mutta tuutkl seuraksi istumaan? Eivät ihmiset ylipäätään ole heti mainostamassa kaikkia vammojaan ja vaivojaan tavatessaan uuden ihmisen, eikä tarvitsekaan.

        Heh, tietysti hakea mies tiskiltä pöytään istumaan jotta vammaisuus ei jää epäselväksi. Näin nainenkaan ei tuhlaa omaa aikaansa henkilöön jolle vammaisuus on este. Sama pätee tietysti miehiin joilla on vammoja.

        Netissä moni nainen jo kättelyssä kertoo olevansa yh, tämä on hieno juttu, säästyy monien aikaa lukemattomia tunteja jos nykyiset lapset ovat este tutustumiselle jne.


      • ...

        Mies kuitenkin luuli, että nainen on oikeasti liikuntavammainen ja siksi kittasi kaljat kurkusta alas ja häipyi. Varmaan moni mies ja nainen olisi tehnyt samalla tavalla, vaikkei sitä julkisesti myöntäisikään.


      • Nimenomaan näin
        ... kirjoitti:

        Mies kuitenkin luuli, että nainen on oikeasti liikuntavammainen ja siksi kittasi kaljat kurkusta alas ja häipyi. Varmaan moni mies ja nainen olisi tehnyt samalla tavalla, vaikkei sitä julkisesti myöntäisikään.

        ''Varmaan moni mies ja nainen olisi tehnyt samalla tavalla, vaikkei sitä julkisesti myöntäisikään.''

        Nimenomaan näin. Siksi videon tekijöiden ja testaajan kaksinaismoraali vähän huvittaakin.


      • ...
        Nimenomaan näin kirjoitti:

        ''Varmaan moni mies ja nainen olisi tehnyt samalla tavalla, vaikkei sitä julkisesti myöntäisikään.''

        Nimenomaan näin. Siksi videon tekijöiden ja testaajan kaksinaismoraali vähän huvittaakin.

        Mitä kaksinaismoralistista tuossa on? Sekö, että testattavana oli miehet eivätkä naiset?


      • ...
        ... kirjoitti:

        Mitä kaksinaismoralistista tuossa on? Sekö, että testattavana oli miehet eivätkä naiset?

        Vai se, että noin moni muukin tekisi?

        Moni mies jäi myös odottamaan. Olisi vain mielenkiintoista tietää, kuinka moni.


      • ....

        "Myöskin tuosta tulee mieleen, että pitääkö naisen oikeesti olla tyyliin jollain tavalla liikuntavammainen ennen kuin nöyrtyy myös itse tekemään aloitteita. "

        Ihan turhaan. Kyseessä oli lavastus, ellet tiennyt :D


      • ...
        carambola87a kirjoitti:

        Heh, tietysti hakea mies tiskiltä pöytään istumaan jotta vammaisuus ei jää epäselväksi. Näin nainenkaan ei tuhlaa omaa aikaansa henkilöön jolle vammaisuus on este. Sama pätee tietysti miehiin joilla on vammoja.

        Netissä moni nainen jo kättelyssä kertoo olevansa yh, tämä on hieno juttu, säästyy monien aikaa lukemattomia tunteja jos nykyiset lapset ovat este tutustumiselle jne.

        "Heh, tietysti hakea mies tiskiltä pöytään istumaan jotta vammaisuus ei jää epäselväksi."

        Kai tajuat ettei liikkuminen ole liikuntavammaiselle niin helppoa kuin sinulle? Mutta ilmeisesti sinun mielestäsi jalkavammasta pitäisi joko huutaa pöytien yli tai liikkua vaivalloisesti tiskille ja vielä takaisin? Oletpa hieno ihminen...


    • Turha syyllistää

      jatketaan vielä sen verran, etten kylläkään usko, että yksikään nainenkaan jäisi vastaavassa tilanteessa pöytään jos olisi sattunutkin menemään miehen pöytään ja tullut hyvin juttuun, sen jälkeen kun huomaisi miehen nilkuttavan samalla tavalla vessaan... :D

    • Heh :)

      Kaipa useimmilta mieheiltä puuttuisi se rohkeus. Pitäisi olla tosi itsevarma ja kaikkea maan päällä nähnyt tapaus, et uskaltaisi kysäistä:" voikos mä kantaa neidin seuraavaan paikkaan?". :D

      • Parappalainen

        Tuo voisi olla myös aika loukkaava kommentti.


    • vcxvxcvxc

      En tietenkään lähtisi, koska se olisi törkeää. Kiinnostukseni kyseistä naista kohtaan vähenisi, mutta jos juttuun tullaan hyvin nii miksi ei liikuntavammainen nainen voisi olla kaverina.

      Tässä tapauksessa kyseessä oli näyttelevä nainen ja näyttelevä mies, joten käsikirjoituksestahan se miehen katoaminen johtui.

      • ....

        "Tässä tapauksessa kyseessä oli näyttelevä nainen ja näyttelevä mies, joten käsikirjoituksestahan se miehen katoaminen johtui."

        Ei muuten ollut. Kyseessä on lavastettu piilokamerajekku, jonka uhrina on aina joku satunnainen mies. Nainen on näyttelijä, mies ei.


    • hfhgjfjgf

      En lähtisi tietenkään. Olen nainen.

    • vvvvvvab

      Tuskinpa lähtisin mihinkään, vaikka ei näin näytön takaa kotoa pysty sanomaan. Pitäisi olla tilanteessa. En kuitenkaan keksi mitään syytä, että miksi poistuisin paikalta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1792
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      65
      1202
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1055
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      826
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      705
    Aihe