W140 vs. E38

Joulutonttu

Niin harkinnan alla kaksi upeaa autoa vanha koriset ässä ja seiska. Mallia olen katsonut ässästä s320 ja seiskasta 735 tai 740
Vuosimallia voisi olla joku 97-98. Kummankin ajaneena on vaikea päättää kumpi on parempi kummassakin on hyviä ja huonoja puolia.
Niin eli olen ajanut S320 vm.97 ja 735ia vm.98 autot.

Bmw hyviä puolia ovat ainakin taloudellisuus,ohjauksen toiminta,ketteryys suhteessa kokoon,varustetaso, istuimet. Mersu on taas hiljaisempi, mukavampi ajaa jousitus napsii kuopat Bmw paremmin, limusiinimaisuus sopii isoon autoon ja ulkönäkö on mersussa parempi Bmw on aika vaatimattoman näköinen mersun rinnalla.

Juuri Bmw on nuorekkaamman oloinen ja paremmin varusteltu kuin mese. Taas Bmw arvostus ei yllä mersun tasolle ainakaan vanhemman väen silmissä.
Tuo w140 on aika vanhahtava esim. varustuksen osalta verrattuna Bmw ainakin Saksan malleissa on seiskassa yleensä parempi varustus.
Myös tarjonta Saksassa on hirveästi seiskaa, kun taas ässiä ei ole läheskään niin paljon myynnissä.

Mersu ei ole kyllä mikään raketti tuolla kuutos koneella, kun taas Bmw kulkisi pikku kasilla(735) saman verran ja isommalla jo liukkaasti(740) samalla menovedellä, kun taas mersu vaikka s500 kulkee hyvin mutta kulutus kasvaa rajusti suhteessa suorituskykyyn.

Kaikki kokemukset kiinnostaa noista kahdesta autosta tällä hetkellä ehkä itse olisin kääntymässä ässään, mutta päätöstä ei vielä ole lyöty lukkoon.

3

1288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokumuu

Hei

Itse olen katsellut e38 740iA:ta sillä silmällä. 4.4 litran V8:lla varustettuna tuo on jo varsin ripeä peli, olikohan 6.8s sataseen. Kulutus kuitenkin kohtuullinen. E38:n ulkonäkö miellyttää minua vanhaa ässää enemmän, W140 on hieman sellainen möhkälemäinen. Uusi mallihan onkin sitten jo eri luokkaa.

Hinnassa on myös huima ero. Hyvin varusteltuja (TV, navi yms) E38:ja saa todella kohtuulliseen hintaan ulkomaantuonnin seurauksena.

Itse ottaisin näiden seikkojen vuoksi seiskan. Mutta hyviä autoja varmasti molemmat!

• Joulutonttu

Niin varmaan makuasia tuo ulkonäkö, mutta juuri tuo möhkälemäisyys miellyttää minun silmää se sopii isoon autoon hyvin. Mielestäni juuri tuo tankkimaisuus on hyvä asia ja w140 on parhaimman näköinen auto. Seiska taas on liikaa viitosen näköinen ja muutenkin se ei ole niin massiivinen millainen ison auton pitäisi olla.Taas tää uusi ässä on liian urheilullisen näköinen.
        Mutta makuja on monia ainakin mersun ulkönäkö voittaa seiskan.

Toivottavasti joku kommentoi muitakin noitten autojen ominaisuuksia.

• Bmwmobiili

Neidit ajaa bemarilla... Hamekansa ja pikkupojat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4396
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2501
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2314
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      20
      1807
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1672
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1542
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1536
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1331
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe