Insinöörin autovalinta on joko MB, BMW tai Audi

merkkitieto

näin se vaan on...heille merkki on tärkeä

29

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perusinsinöörit

      Mainoksien uhreja :D

    • amkki ei ole ins

      .

      amkkit ei ole oikeita insinöörejä vaan juntteja

      .

    • Minä vähän veikkaan, että useampi insinööri ajaa Volkswagenilla, Skodalla, Toyotalla tai Fordilla.

      • onhan näitä

        Mä tunnen yhden insinöörin, joka ajaa 80-luvun Ladalla. Mut hän onkin mies, jonka ei tarvii nostaa egoaan pröystäilemällä.


    • hyvä ajaa

      Minä ajelen insinöörimieheni skoda oktavialla.

      • Skoda Octavia:.

        .

        Oliko se se parempi Audi

        .


      • jejejjee :)))&%
        Skoda Octavia:. kirjoitti:

        .

        Oliko se se parempi Audi

        .

        '

        Ei, vaan sodan käynyt Lada olis paljon sopivampi.


        '


      • Lada DA!:.
        jejejjee :)))&% kirjoitti:

        '

        Ei, vaan sodan käynyt Lada olis paljon sopivampi.


        '

        .

        Lada on kyl halvempi mut Skoda tuntuu laadukkaammalta

        .


      • Lada ei vakuuta:.!1#
        Lada DA!:. kirjoitti:

        .

        Lada on kyl halvempi mut Skoda tuntuu laadukkaammalta

        .

        .

        Takaluukku ei aukea

        Moottori ei käynnisty

        Olisko sittenkin kannattanut vielä jatkaa Fiatin lisenssisopimusta

        http://youtu.be/spIXPgrckNE

        .


    • Autoviestit....

      Trollejakin pahemmat!

    • isotuloiset

      Inssien tulotason autoja

    • Faktaa kehiin

      No, mä satun olemaan insinööri ja mulla on Audi, ei kylläkään siksi, ettäkö pitäs esitellä muille oma tulotaso automerkin välityksellä, vaan siksi, että se on vaan luotettava ja turvallinen talviauto. Suosittelen.

      • auto törmäsi hirveen

        Ainoa toivottavasti luotettava talviautossa(kin) on vain ja ainoastaan kuski! Onhan noita nähty lööpeissä, miten "auto suistui tieltä".. "auto ajautui vastaantulijoiden kaistalle".. "auto pompsahti katolleen"..

        Pitääkö oikeasti paikkaansa, että tietynmerkkinen auto on luotettava? Kuski voi vaikka nukkua, niin auto vie turvallisesti perille?


      • holttia baanalle
        auto törmäsi hirveen kirjoitti:

        Ainoa toivottavasti luotettava talviautossa(kin) on vain ja ainoastaan kuski! Onhan noita nähty lööpeissä, miten "auto suistui tieltä".. "auto ajautui vastaantulijoiden kaistalle".. "auto pompsahti katolleen"..

        Pitääkö oikeasti paikkaansa, että tietynmerkkinen auto on luotettava? Kuski voi vaikka nukkua, niin auto vie turvallisesti perille?

        Miksi koskaan ei kerrota uutisissa, että Audi sejase suistui tieltä, tai Toyota sejase törmäsi ohitustilanteessa Mersuun sejase, joka väistöliikkeestä huolimatta teki kolme volttia päätyen kivikkoon, jossa syttyi tuleen.

        Onko nää nyt automerkistä kiinni, vai kuskin tittelistä? Keliäkin syytetään monesti. Onhan se kamalaa, jos tiellä on sumua, jäätä, sohjoa ja näkyvyys nolla, mutta se auto vaan menee satanen lasissa..


    • ...

      Mulla on ollut n. kymmenkunta autoa, eikä yhtään noita em. merkkisiä. Japseja, ranskiksia ja tsekkiläisiä merkkejä kyllä on ollut.

      Niin, ja olen jonkin sortin inssi.

    • Joo o, kyllähän tuota inssin tutkinto löytyy. Mutta en noilla merkeillä ajele, yhtä audia kerran kävin kattoon et ois ostanu sen mut oli vähän turhan arvokas ikäisekseen... vaikka oli v6 moottorikin, noh koeajolla sentään kävin.

      Japanilainen auto on tällä hetkellä omistukses. Harvemmin tulee samaa merkkiä ja mallia vastaan liikenteessä... samanlaista ei oo toistaiseksi tullut lainkaan vastaan, niin kauan kun tuo on ollut omistuksessa.

    • hasse_tuffing

      Meikän insinööri ei muusta puhu..

    • ins ins

      Mullapa on volvo. Mitäs siitä sanot?

      • kinkkiauto:.

        .

        "Kinkkimobiiili"

        Har!

        .


    • Noihan se on

      Ei se insinööriä tarvitse..Suomalaiset ovat harmaita, ei mielikuvitusta.
      Eivä tiedä muista merkeistä hevon kättäkään,
      kun eivät tee muuta kuin duunia.

      Huvitti aikanas kun olin siivoojan telakalla 80-luvun lopulla
      niin siel oli yks hitsari mikä oli koko elämänsä halunnut ajaa
      letukalla ja yks päivä hän sit siin 89 vuonna kaarto pihaan
      Chervolet Caprice Classicin kanssa ja oli siin ja siin,
      ettei saanut pataas kun muut oli sitä mieltä, et se on Opel tai
      Lada millä ospii duunarin ajaa =D

      Kakroita kiusatakseni olen kunnostanut wanhan Austinin kesäksi
      ja talvet ajan nyt spyderillä, mutta jos rahaa olisi vielä vähän
      enemmän niin olisi se auto sitten lähes tilaus tavaraa.
      Vaikka kyllä aika hyvin veteksi veikkaavat nuo lapset.

      Mietin juuri onko nyky duunarilla muita merkkejä kuin VAG:n valikoima
      ja bmw ta Mb mut ei valitettavasti.

    • Minusta tuntuu, että insinöörin suosikki merkki on nykyään Toyota Avensis.

    • Naene

      Eräs tuntemani ylilääkäri ajaa Chrysler 300C sedan malli ja väri musta. Tarkistin rekkaritiedot ja omistuksessaan oli, moottoriki vielä 3.5 L
      Ehkä pikkuisen hienompi kuin joku Audi tai MB!
      Lähtisin heti matkaan jos en olisi varattu, jos pyytäisi. Kyllä siinä laivassa kehtaa olla kyydissä!

      • naiset ei aina....

        Etteis vaan ollu Keskisvesa ja carvanoppacorolla?


      • Replica:.!1#%#?+
        naiset ei aina.... kirjoitti:

        Etteis vaan ollu Keskisvesa ja carvanoppacorolla?

        .

        Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan

        har!

        .


      • naene
        naiset ei aina.... kirjoitti:

        Etteis vaan ollu Keskisvesa ja carvanoppacorolla?

        Heh, ei ollut. Minun mielestäni yhdennäköisyys Corollan kanssa on -0 % :)


    • Tunsin rakennusinsinöörin, joka ajoi Ladalla

    • Diplomi insinööri

      Mersu se olla pitää. Tai Maserati. Halvemmalla en suostu ajeleen, sanoin sen työnantajallekin heti kättelyssä. Mersun liisasi ja sillä mennään.

    • pyh pah

      Tämä inssi ajelee Alfa Romeolla. Jos pitäisi valita jokin toinen, se olisi Jaguar.

    • trskele

      Aika mielenkiintost. Miks mult löytyy Ford Escort?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe