Leijonat eivät ole homoja

Hahhahhaah

14

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löääki

Mikään elukka ei ole homo! Homous on mental disorder.

• spällymälöö

Kun tuossa filmissä ei ollut mitään mitä ei olisi nähty kymmeneen kertaan ennenkin, olisiko liikaa kysyä mitä tuo aloitus on tarkoittavinaan?

• >>Leijonat eivät ole homoja Kuten kreationismi olettaa.

• NytSamiAata pelottaa

Se on silloin sitä SamiA:n kreationismia.

• "Miksi kreationismi olettaa leijonien olevan homoja?"

Olen oppinut plstakreationisteilta sen verran, että tiedän jo oikean vastauksen. Kreationismi olettaa leijonien olevan homoja siksi, että Aatami söi kiellettyä hedelmää. Syy-yhteys on erinomaisen helposti ymmärrettävissä, jos on sekoittanut mielensä uskonnolla.

• Oppiikokreationistit
        moloch_horridus kirjoitti:

"Miksi kreationismi olettaa leijonien olevan homoja?"

Olen oppinut plstakreationisteilta sen verran, että tiedän jo oikean vastauksen. Kreationismi olettaa leijonien olevan homoja siksi, että Aatami söi kiellettyä hedelmää. Syy-yhteys on erinomaisen helposti ymmärrettävissä, jos on sekoittanut mielensä uskonnolla.

Niinpä.
        Tapanne mukaan,arvoisa Moloch Horridus,osaatte ilmaista olennaisen ytimekkäästi.
        Mahtavaa hupia seurata palstalla kuinka pöllytätte lahkolaisia.
        Merkillistä,kuinka harva heistä näyttää käsittävän sen...

• Oppiikokreationistit kirjoitti:

Niinpä.
        Tapanne mukaan,arvoisa Moloch Horridus,osaatte ilmaista olennaisen ytimekkäästi.
        Merkillistä,kuinka harva heistä näyttää käsittävän sen...

"Niinpä.
        Merkillistä,kuinka harva heistä näyttää käsittävän sen..."

Kiitän jälleen. Jos he käsittäisivät, he eivät olisikaan kreationisteja.

• moloch_horridus kirjoitti:

"Niinpä.
        Merkillistä,kuinka harva heistä näyttää käsittävän sen..."

Kiitän jälleen. Jos he käsittäisivät, he eivät olisikaan kreationisteja.

"Kiitän jälleen. Jos he käsittäisivät, he eivät olisikaan kreationisteja."

Matt. 6:23: " Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!"

Sopii kreatisteihin täsmälleen. Jotain viisautta on siis raamatussakin.

• siitä niin

Jos aloituksen tulkitsee siten, että kreationismi olettaa etteivät leijonat ole homoja, ei voi välttyä ajatukselta, että siitä seuraa kreationistinen oletus, että evokit puolestaan olettavat leijonien olevan homoja.

Mutta homoseksuaalisuuttahan on todettukin esiintyvät sadoilla eläinlajeilla, joten ei tuo nyt mitenkään ihmeellistä olisi jos joku leijonakin joskus.

• 5555

Homoseksuaalisuus on häiriö seksuaalisessa kehityksessä.

• 2refd

Ai. Rukoilkaa ihmeessä apua papeillenne ja saarnaajillenne, jos se häiriö on.

• Apo-Calypso

Eivätkö leijonat ole homoja? Niinkö luulet?

http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexual_behavior_in_animals

"Lions
      Further information: Lion#Group organization and Animal sexual behaviour#Lions

Both male and female lions have been seen to interact homosexually.[79][80] Male lions pair-bond for a number of days and initiate homosexual activity with affectionate nuzzling and caressing, leading to mounting and thrusting. About 8% of mountings have been observed to occur with other males. Pairings between females are held to be fairly common in captivity but have not been observed in the wild."

Olet tollo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe