Mulla on 7v gotlannin-russ poni. Tänään kun sillä oli takku harjassa niin mun käsi jäi siihen kiinni ja aloin vetämään siitä aika kovaa ponini alkoi peruuttaa ja kiskaisi päänsä pois. Sitten se ei enää näyttänyt iloiselta ja siihen saakka kun toin ilta mössöt ja heinät niin se silloin vasta antoi silittää päästä. Nyt omatuntoni kolkuttaa ja tuntuu että se muistaa tuon tapahtuneen ja huomenna ei enää tule laitumelta iloisesti mua vastaan ja pelkää mua :s ): oon siis 14 et älkää luulko mua miksää pikkulapseks ketä on outo xdd tai siis mut ää mul vaa on nii paha olla ):
Yhyy voisiko joku vastata
pelkääkö se mua :0?
2
135
Vastaukset
- minavaana2
En usko että se tollasesta sulle "suuttuu". Ei oo tarvetta olla pahoin mielin.
Mee ponis luo ja vie sille vaikka porkkanaa ja vietä sen kaa aikaa jos se helpottais sua. :)- kiitoos1
Okei, joo tänään se oli paljon ilosemmalla tuulella (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920