En oikein löytänyt parempaakaan paikkaa tälle.
Noh kuiteskin, penikseni on kylmä, esim vaikka jonkun urheilun jalkeen jos kosken siihen se on muuhun ruumiiseen verrattuna paljon viileämpi, suorastaan kylmä.
Peli kyllä tapittaa ihan hyvin, mutta kuitenkin luulisi että tuollainen viittaisi johonkin verenkierrolliseen ongelmaan, vai?
kylmä penis
7
6605
Vastaukset
- sss
Joo ittelläni sama juttu jos vaikka tuun lenkiltä, en sitten tiiä mistä johtuu ja onko haitallista :p
- ....
tietysti se kylmenee nopeammin kuin muut ruumiinosat koska se on sellainen uloke. Sama homma mun miehellä. Tuskimpa mitään vaaraa. ainakin äijällä on pelittänyt hyvin. Jos poltatte ni lopettakaa se koska se heikentää verenkiertoa.
- minä
Johtuisikohan se vain alhaisesta verenpaineesta?Itsekin huomaan penikseni olevan lähes tunnoton tullessani pyöräilemästä, ja heti tuulikaapissa sitä rupeaa jo kihelmöimään. Ei se tietääkseni hankaudu mihinkään, joten saattaa johtua ihan muista asioista.
- Ovidiu
...koska itselläni on hyvin korkeakin verenpaine ajoittain ja silti heppi on kylmä. Sitä paitsi urheillessahan verenpaine juuri nousee!
- Marian
Ovidiu kirjoitti:
...koska itselläni on hyvin korkeakin verenpaine ajoittain ja silti heppi on kylmä. Sitä paitsi urheillessahan verenpaine juuri nousee!
Luulen ettei kiveksissä saakaan olla yhtä paljon lämpöä kuin muualla. Pikku kipinät viihtyvät viileässä. En nyt muista kuinka se on, mutta se tiedän, että munan kuuluu terveenä olla viileä. Tiedättehän missä se välillä kuumenee.
- Anonyymi
Kuulostaa alkavalta eturauhastulehdukselta jos penis kylmettyy.
Pyöräilijä sairastuu vielä todennäköisemmin krooniseen eturauhastulehdukseen mekaanisen hankauksen takia
- cesium
Miten se muuten toimii? Jos on verenkierrossa syy, sitten tiedän Life Plussin luonnontuotteen joka sitä tukee koko elimistössä. " Sivuoireena" tulee sperma lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989