kylmä penis

ninunanu

En oikein löytänyt parempaakaan paikkaa tälle.
Noh kuiteskin, penikseni on kylmä, esim vaikka jonkun urheilun jalkeen jos kosken siihen se on muuhun ruumiiseen verrattuna paljon viileämpi, suorastaan kylmä.
Peli kyllä tapittaa ihan hyvin, mutta kuitenkin luulisi että tuollainen viittaisi johonkin verenkierrolliseen ongelmaan, vai?

7

6004

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sss

      Joo ittelläni sama juttu jos vaikka tuun lenkiltä, en sitten tiiä mistä johtuu ja onko haitallista :p

    • ....

      tietysti se kylmenee nopeammin kuin muut ruumiinosat koska se on sellainen uloke. Sama homma mun miehellä. Tuskimpa mitään vaaraa. ainakin äijällä on pelittänyt hyvin. Jos poltatte ni lopettakaa se koska se heikentää verenkiertoa.

    • minä

      Johtuisikohan se vain alhaisesta verenpaineesta?Itsekin huomaan penikseni olevan lähes tunnoton tullessani pyöräilemästä, ja heti tuulikaapissa sitä rupeaa jo kihelmöimään. Ei se tietääkseni hankaudu mihinkään, joten saattaa johtua ihan muista asioista.

      • Ovidiu

        ...koska itselläni on hyvin korkeakin verenpaine ajoittain ja silti heppi on kylmä. Sitä paitsi urheillessahan verenpaine juuri nousee!


      • Marian
        Ovidiu kirjoitti:

        ...koska itselläni on hyvin korkeakin verenpaine ajoittain ja silti heppi on kylmä. Sitä paitsi urheillessahan verenpaine juuri nousee!

        Luulen ettei kiveksissä saakaan olla yhtä paljon lämpöä kuin muualla. Pikku kipinät viihtyvät viileässä. En nyt muista kuinka se on, mutta se tiedän, että munan kuuluu terveenä olla viileä. Tiedättehän missä se välillä kuumenee.


      • Anonyymi

        Kuulostaa alkavalta eturauhastulehdukselta jos penis kylmettyy.

        Pyöräilijä sairastuu vielä todennäköisemmin krooniseen eturauhastulehdukseen mekaanisen hankauksen takia


    • cesium

      Miten se muuten toimii? Jos on verenkierrossa syy, sitten tiedän Life Plussin luonnontuotteen joka sitä tukee koko elimistössä. " Sivuoireena" tulee sperma lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe