Tänään olen suuresti onnellinen siintä että,lähdin ulos lenkille ja kiersin koko ison rannan ympäri,ja aurino paistoi aiva mahtavasti, jai mielen kirkkaaksi kaikesta ajatuksesta .
ihana sää ja pelkkä ulkoilma teki minut ONNELLISEKSI ja se että otin itseäni nikasta kiinni ja lähdin,vaikka ensin mietin jos vaika sitten huomenna vasta... ;)
Minut saa onnelliseksi aivan pienet arjen asiat. :)
Onni syntyy joka päiväisistä....
3
117
Vastaukset
- Onnea opiskeleva
Voi miten kiva aloitus, kiitos tästä!
Kuulostaa, että olet oivaltanut elämästä ja onnesta jotain tärkeää. Onni voi olla läsnä jokaisessa päivässä, vaikkei aina joka hetkessä olisikaan. Totta on, että ulkoilma virkistää mieltä, ehkä jopa tuulettaa ajatuksia ja siksi saa mielenkin tuntumaan kirkkaammalta :) Tätä täytyisi ehdottamasti kokeilla, vaan minkäs teet, kun niskaote kirpoaa jo ennen eteistä, ja huomaa valahtaneensa sohvalle, ja varmemmaksi vakuudeksi viltin alle lämpimään ;)
Omat onnenlähteeni tällä hetkellä: hyvä terveys ja mahdollisuus harrastaa liikuntaa monipuolisesti (sisällä kylläkin, oma valinta), kiinnostus mielen hyvinvointia kohtaan, joten jaksan ihmetellä ja ottaa selvää, mistä se sellainen hyvä mieli muodostuu, on varaa hyvään ravintoon, josta saa myös niitä hyvän terveyden aineita.Orastava, no jos ei hengellisyys, niin henkisyys.Tätä en osaa enempää selittää, mutta se on jotain asteikolla "lohduttava".
Tulevaisuudessa toivon, että nämä asiat rikastuttavat arkeani: hyvät vuorovaikutustaidot, tyyni mieli, jota ei ympärillä oleva hektisyys, vaatimukset ja ristiriitaisuus horjuta, ymmärrys ja hyväksyntä itseä ja muita kohtaan, hyväntahtoiset ihmiset, joita voi kutsua ystäviksi, mielekäs työ, joka tuo sopivasti haasteita ja onnistumisen tunteita sekä riittävän toimeentulon (tämä tarkoittaisi työpaikan vaihtoa...) Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.
Joku näistä voi toteutua jo tämän vuoden aikana ;) Positiivinen mieli on kiva kanssakulkija, ja sitä koitan vaalia parhaani mukaan, sillä olen taipuvainen näkemään asiat negatiivisten lasien läpi.Silloin arjesta tulee raskaampi kuin on tarpeellista. Sillä mihin kiinnittää mielen huomion on oikeasti väliä.
Onnen hetkiä ja aurinkoisia päiviä sinulle! Onnellinen olo tulee niin pienestä.....
Karisi silmistäin viimeisetkin unihiekat kun luin aloituksen kera vastauksen.....
Hymyn saan kanssakulkijaltain kun hymyilen hänel`....
Erään kerran asioidessani kaupassa: Mieheltä kassalla putosi pienoinen kiiltokuvaenkeli lattialle.....nostin sen, katsoin ja sanoin bello....mies hymyili ja sanoi että saan sen.
Enkeli on yhä pöydälläni ja muistan sen isokokoisen miehen hymyineen.....Onnelliseksi tunnen itseni kun herään aamulla ja olen terve....esim. liikuntakykyinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378652Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1651237Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17876Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657