Tänään olen suuresti onnellinen siintä että,lähdin ulos lenkille ja kiersin koko ison rannan ympäri,ja aurino paistoi aiva mahtavasti, jai mielen kirkkaaksi kaikesta ajatuksesta .
ihana sää ja pelkkä ulkoilma teki minut ONNELLISEKSI ja se että otin itseäni nikasta kiinni ja lähdin,vaikka ensin mietin jos vaika sitten huomenna vasta... ;)
Minut saa onnelliseksi aivan pienet arjen asiat. :)
Onni syntyy joka päiväisistä....
3
146
Vastaukset
- Onnea opiskeleva
Voi miten kiva aloitus, kiitos tästä!
Kuulostaa, että olet oivaltanut elämästä ja onnesta jotain tärkeää. Onni voi olla läsnä jokaisessa päivässä, vaikkei aina joka hetkessä olisikaan. Totta on, että ulkoilma virkistää mieltä, ehkä jopa tuulettaa ajatuksia ja siksi saa mielenkin tuntumaan kirkkaammalta :) Tätä täytyisi ehdottamasti kokeilla, vaan minkäs teet, kun niskaote kirpoaa jo ennen eteistä, ja huomaa valahtaneensa sohvalle, ja varmemmaksi vakuudeksi viltin alle lämpimään ;)
Omat onnenlähteeni tällä hetkellä: hyvä terveys ja mahdollisuus harrastaa liikuntaa monipuolisesti (sisällä kylläkin, oma valinta), kiinnostus mielen hyvinvointia kohtaan, joten jaksan ihmetellä ja ottaa selvää, mistä se sellainen hyvä mieli muodostuu, on varaa hyvään ravintoon, josta saa myös niitä hyvän terveyden aineita.Orastava, no jos ei hengellisyys, niin henkisyys.Tätä en osaa enempää selittää, mutta se on jotain asteikolla "lohduttava".
Tulevaisuudessa toivon, että nämä asiat rikastuttavat arkeani: hyvät vuorovaikutustaidot, tyyni mieli, jota ei ympärillä oleva hektisyys, vaatimukset ja ristiriitaisuus horjuta, ymmärrys ja hyväksyntä itseä ja muita kohtaan, hyväntahtoiset ihmiset, joita voi kutsua ystäviksi, mielekäs työ, joka tuo sopivasti haasteita ja onnistumisen tunteita sekä riittävän toimeentulon (tämä tarkoittaisi työpaikan vaihtoa...) Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.
Joku näistä voi toteutua jo tämän vuoden aikana ;) Positiivinen mieli on kiva kanssakulkija, ja sitä koitan vaalia parhaani mukaan, sillä olen taipuvainen näkemään asiat negatiivisten lasien läpi.Silloin arjesta tulee raskaampi kuin on tarpeellista. Sillä mihin kiinnittää mielen huomion on oikeasti väliä.
Onnen hetkiä ja aurinkoisia päiviä sinulle! Onnellinen olo tulee niin pienestä.....
Karisi silmistäin viimeisetkin unihiekat kun luin aloituksen kera vastauksen.....
Hymyn saan kanssakulkijaltain kun hymyilen hänel`....
Erään kerran asioidessani kaupassa: Mieheltä kassalla putosi pienoinen kiiltokuvaenkeli lattialle.....nostin sen, katsoin ja sanoin bello....mies hymyili ja sanoi että saan sen.
Enkeli on yhä pöydälläni ja muistan sen isokokoisen miehen hymyineen.....Onnelliseksi tunnen itseni kun herään aamulla ja olen terve....esim. liikuntakykyinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082190En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761608Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911119- 431015
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99951
- 45759
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753