Koska illan synnit kutsuvat jo houkuttelevasti, palaan asiaan taas ensi vuonna.
Hyvää uutta vuotta!
7
72
Vastaukset
Synneistä puheenollen, saakohan niitä ennakkoon pyytää anteeksi, ku kuitenki niitä teköö?
- O'ou
"Synneistä puheenollen, saakohan niitä ennakkoon pyytää anteeksi"
Tiedä häntä. Mutta isämeidän rukouksessa sanotaan "äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta".
Siis mitä??? Kaikkivaltias Jumalako se onkin, joka meitä silloin tällöin johdattelee kaljalle? Ja häntä on hyvä muistuttaa rukouksessa, ettei saata kiusaukseen?
Jos näin on, niin tuskin voin mitään sille, että lähden kohta oluelle minäkin.
:D - Totuus on totta
O'ou kirjoitti:
"Synneistä puheenollen, saakohan niitä ennakkoon pyytää anteeksi"
Tiedä häntä. Mutta isämeidän rukouksessa sanotaan "äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta".
Siis mitä??? Kaikkivaltias Jumalako se onkin, joka meitä silloin tällöin johdattelee kaljalle? Ja häntä on hyvä muistuttaa rukouksessa, ettei saata kiusaukseen?
Jos näin on, niin tuskin voin mitään sille, että lähden kohta oluelle minäkin.
:D13 Älköön kukaan kiusauksiin jouduttuaan ajatelko, että kiusaus tulee Jumalalta. Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän itse kiusaa ketään.
14 Jokaista kiusaa hänen oma himonsa; se häntä vetää ja houkuttelee.
(Jaakobin kirje 1) - addendum
Totuus on totta kirjoitti:
13 Älköön kukaan kiusauksiin jouduttuaan ajatelko, että kiusaus tulee Jumalalta. Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän itse kiusaa ketään.
14 Jokaista kiusaa hänen oma himonsa; se häntä vetää ja houkuttelee.
(Jaakobin kirje 1)1. Moos. 4:7 Jos teet oikein, voit kohottaa katseesi, mutta jos et tee, on synti ovella vaanimassa. Sinua se haluaa, mutta sinun on pidettävä se kurissa.
Hyvää Uutta vuotta kaikille palstan lukijoille ja kirjoittajille myös minun puolestani!
- karvainen apina
Hyvää uutta vuotta myös atterievokeille guruineen. Tehdään tästä vuodesta tieteen vuosi ja jätetään Oppi omaan mahdottomuuteensa.
>Tehdään tästä vuodesta tieteen vuosi ja jätetään Oppi omaan mahdottomuuteensa.
Loistavaa! Kannatan!
"Opilla" varmaan tarkoitat luomisoppia, jota tunnetusti ei opeteta yhdenkään sivistysmaan yliopistoissa mutta jota eräät pahvipäät ovat jatkuvasti tyrkyttämässä oikean tieteen tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174416
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261354Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 114944
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18871