Koska illan synnit kutsuvat jo houkuttelevasti, palaan asiaan taas ensi vuonna.
Hyvää uutta vuotta!
7
108
Vastaukset
Synneistä puheenollen, saakohan niitä ennakkoon pyytää anteeksi, ku kuitenki niitä teköö?
- O'ou
"Synneistä puheenollen, saakohan niitä ennakkoon pyytää anteeksi"
Tiedä häntä. Mutta isämeidän rukouksessa sanotaan "äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta".
Siis mitä??? Kaikkivaltias Jumalako se onkin, joka meitä silloin tällöin johdattelee kaljalle? Ja häntä on hyvä muistuttaa rukouksessa, ettei saata kiusaukseen?
Jos näin on, niin tuskin voin mitään sille, että lähden kohta oluelle minäkin.
:D - Totuus on totta
O'ou kirjoitti:
"Synneistä puheenollen, saakohan niitä ennakkoon pyytää anteeksi"
Tiedä häntä. Mutta isämeidän rukouksessa sanotaan "äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta".
Siis mitä??? Kaikkivaltias Jumalako se onkin, joka meitä silloin tällöin johdattelee kaljalle? Ja häntä on hyvä muistuttaa rukouksessa, ettei saata kiusaukseen?
Jos näin on, niin tuskin voin mitään sille, että lähden kohta oluelle minäkin.
:D13 Älköön kukaan kiusauksiin jouduttuaan ajatelko, että kiusaus tulee Jumalalta. Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän itse kiusaa ketään.
14 Jokaista kiusaa hänen oma himonsa; se häntä vetää ja houkuttelee.
(Jaakobin kirje 1) - addendum
Totuus on totta kirjoitti:
13 Älköön kukaan kiusauksiin jouduttuaan ajatelko, että kiusaus tulee Jumalalta. Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän itse kiusaa ketään.
14 Jokaista kiusaa hänen oma himonsa; se häntä vetää ja houkuttelee.
(Jaakobin kirje 1)1. Moos. 4:7 Jos teet oikein, voit kohottaa katseesi, mutta jos et tee, on synti ovella vaanimassa. Sinua se haluaa, mutta sinun on pidettävä se kurissa.
Hyvää Uutta vuotta kaikille palstan lukijoille ja kirjoittajille myös minun puolestani!
- karvainen apina
Hyvää uutta vuotta myös atterievokeille guruineen. Tehdään tästä vuodesta tieteen vuosi ja jätetään Oppi omaan mahdottomuuteensa.
>Tehdään tästä vuodesta tieteen vuosi ja jätetään Oppi omaan mahdottomuuteensa.
Loistavaa! Kannatan!
"Opilla" varmaan tarkoitat luomisoppia, jota tunnetusti ei opeteta yhdenkään sivistysmaan yliopistoissa mutta jota eräät pahvipäät ovat jatkuvasti tyrkyttämässä oikean tieteen tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
