Onko nivelien naksuttelusta jotain haittaa? Oon naksutellut sormiani 8-vuotiaasta asti (oon 21..) ja pikkuhiljaa vuosien varrella oon ruvennut naksuttelemaan lähs kaikkia mahdollisia niveliä mitä vaan kykenen.Tämä on aika pinttynyt tapa jo,enkä osaa lopettaa sitä. Sormet,ranteet,kyynärpäät,olkapäät,niska,selkäranka,lonkat,polvet,nilkat ja varpaat. Siinäpä ne..! Välillä oikein hirvittää kun lonkista kuuluu kamala pamaus tai selkäranka rutisee aika äänekkäästi. Mitähän tästä voi pitemmän päälle seurata?Nivelvaivoja?Kulumia? Jos joku tietäis..
nivelet naksuvat
naksu
2
1394
Vastaukset
- tiedän
että sinulla on yliliikkuvat nivelet kuten itsellänikin. Pidemmän päälle voi olla odotettavissa nimenomaan noita kulumia. Periaatteessa ei kannattaisi naksutella, mutta jos sulla on tunne, että jokin paikka on ns. "oudosti" ja haluat naksauttaa sen "oikeaan" paikkaan, niin eiköhän kannata tällöin kuunnella mielenterveytesi ääntä! =)
- naksu
tulee aina tunne että esim. lonkka on huonosti ja on pakko naksauttaa se tai muuten siihen tulee outoa "paineen" tunnetta..Noo ehkä tää tästä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840