Suunnitelmissa olisi muutto lähi tulevaisuudessa tuusulaan ja nyt pitäisi kaavailla eri asumivaihtoehtoja.. Nyt kysyisinkin millaisia esim. Tuusulan kunnan vuokra asunnot ovat ja minne päin hyrylää/tuusulaa kannattaisi muuttaa?
Tuusulaan muuttaja
4
578
Vastaukset
- simo-massimo latino
Hyrylään on vaikea päästä, mutta jokela- kellis alueilla saattaa joskus vapautua kunnan asuntoja.
Vaan ehdottomasti on viisaampi kysyä suoraan kunnasta 09-87181 ja tuusulan kunnan kiinteistöt oy, tai asuntosihteeri. - tietämätön
Kiitoksia! Täytyypä alkaa tiedustelemaan asiaa. :)
- kete987541364564544
kuka muuttaa tuusulaan, siellä ei edes saada edes liikennejärjestelyjä kuntoon!!!!!
ristikivelle menevä liikenne tukkii koko saamarin liikenneympyrän ja lisää tulee halleja ristikivelle eli liikenne vaan lisääntyy.., haloo tuusula.
mä muutin jo pois ,kannattaa muuttaa muualle. Tuusulassa ei liikenne toimi.!!!!- dfgdfgd
Mihin sä muutit? Et kai vaa Vantaan korsoon vuokralle spurgujen naapuriin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574