Suunnitelmissa olisi muutto lähi tulevaisuudessa tuusulaan ja nyt pitäisi kaavailla eri asumivaihtoehtoja.. Nyt kysyisinkin millaisia esim. Tuusulan kunnan vuokra asunnot ovat ja minne päin hyrylää/tuusulaa kannattaisi muuttaa?
Tuusulaan muuttaja
4
467
Vastaukset
- simo-massimo latino
Hyrylään on vaikea päästä, mutta jokela- kellis alueilla saattaa joskus vapautua kunnan asuntoja.
Vaan ehdottomasti on viisaampi kysyä suoraan kunnasta 09-87181 ja tuusulan kunnan kiinteistöt oy, tai asuntosihteeri. - tietämätön
Kiitoksia! Täytyypä alkaa tiedustelemaan asiaa. :)
- kete987541364564544
kuka muuttaa tuusulaan, siellä ei edes saada edes liikennejärjestelyjä kuntoon!!!!!
ristikivelle menevä liikenne tukkii koko saamarin liikenneympyrän ja lisää tulee halleja ristikivelle eli liikenne vaan lisääntyy.., haloo tuusula.
mä muutin jo pois ,kannattaa muuttaa muualle. Tuusulassa ei liikenne toimi.!!!!- dfgdfgd
Mihin sä muutit? Et kai vaa Vantaan korsoon vuokralle spurgujen naapuriin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079