Nonnii !!

TaikisN

Ne on sitten pyhät takana ja alkaa pitkät härkäviikot.

Jo tässä töihin joutaakin, pötsi vaan kasvaa kun makaa vaan ja syö :D Joko niitä uudenvuodenlupauksia on alettu toteuttelemaan, ? Missä te kaikki muuten lymyätte, kun täällei näy kettään. *kiertelee pitkin tyhjää palstaa*

32

282

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä oon ainaski tässä..Enkä mä lupaile yhtikäs mittään, ku en niitä kummiskaa pidä. On nii monta vuotta jo kokemusta, että nyt on parempi olla lupailematta.
      Maha ei ole pyhien aikana kasvanu, enkä oo hirveesti maannukkaan, joten mun puolesta joulu ois saanu viel jatkua..nii ja tietysti loma. ;)))

      • Jopa olikin mukava olla töissä pitkästä aikaa :D Mä suorastaan tylsistyn kuoliaaksi talvella lomaillessa. Mitäpä jos siirrettäisiin joulu keskelle kesää :)


      • TaikisN kirjoitti:

        Jopa olikin mukava olla töissä pitkästä aikaa :D Mä suorastaan tylsistyn kuoliaaksi talvella lomaillessa. Mitäpä jos siirrettäisiin joulu keskelle kesää :)

        Mä olin aamulla herätessäni ku raato, joka oli maannu haudas jo viikon. :P Eikä töissä ollu sen parempi..elävä zombi.


    • Tulin kurkkaaman. Väljältä vaikuttaa. Ei ole vakikirjoittajien määrä suuren suuri ollutkaan. Mikä on kun ei juttu luista?
      No tietysti maatessa kirjoittaminen ei onnistu kaikilta :)
      Ja erityisesti - maatessa syöminen voi olla kohtalokasta, menee helposti pala väärään kurkkuun. ;))
      Olen luvannut viime vuoden kuluessa itselleni niin paljon, turhaan, että ei ole syytä jatkaa moista itsepetosta. :D

      • Sitäpä tässä tulee ihmeteltyä, miksei juttu luista :) Näppissormetko kuluneet vuosien varrella niin ettei osu kirjaimiin.?? Kiva kun kurkkasit, ja saa täällä viipyä pidempäänkin :) Kuta enemmän kirjoittajia sitä sakeampi soppa.

        Mä tein taas ne normilupaukset paremmista elintavoista, vähemmän herkkuja ja enemmän liikettä. Ainakin vielä lupaus on pitänyt.... jo toista päivää !!!


      • muutes, voisitko vähän valaista uteliaalle, mistä olet keksinyt tuollaisen nikin :)


      • TaikisN kirjoitti:

        muutes, voisitko vähän valaista uteliaalle, mistä olet keksinyt tuollaisen nikin :)

        Aikanaan yritin naturisti-keskustelua taistella asiallisemmaksi. Mutta kun se on tuolla seksi-aihealueen alla, niin pahemmaksihan se vaan tuli. Kaikki pervot, alasomuuden vihaajat ja kakarat pisti ranttaliksi. Poistuin palstalta. Sit huomasin, että nikkini ei aiheuttanut muilla palstoilla närkästystä, joten aloin käyttää sitä edelleen.

        Natu tulee naturismista.Gladiaattori melko toivotonta taistelua käyvästä henkilöstä, joka oli käytännössä Rooman valtakunnan aikaisen kansanhuvituksen esiintyjä.
        Toivottavasti täällä jokin on edes vähän huvittunut kirjoituksistani. Ei ne useimmiten ole kovin vakavasti otettavaksi tarkoitettukaan, mutta asialinjalta yritän niitä singota ;)


      • natugladiaattori kirjoitti:

        Aikanaan yritin naturisti-keskustelua taistella asiallisemmaksi. Mutta kun se on tuolla seksi-aihealueen alla, niin pahemmaksihan se vaan tuli. Kaikki pervot, alasomuuden vihaajat ja kakarat pisti ranttaliksi. Poistuin palstalta. Sit huomasin, että nikkini ei aiheuttanut muilla palstoilla närkästystä, joten aloin käyttää sitä edelleen.

        Natu tulee naturismista.Gladiaattori melko toivotonta taistelua käyvästä henkilöstä, joka oli käytännössä Rooman valtakunnan aikaisen kansanhuvituksen esiintyjä.
        Toivottavasti täällä jokin on edes vähän huvittunut kirjoituksistani. Ei ne useimmiten ole kovin vakavasti otettavaksi tarkoitettukaan, mutta asialinjalta yritän niitä singota ;)

        Mukavahan sun juttujas on lukea. :))


      • natugladiaattori kirjoitti:

        Aikanaan yritin naturisti-keskustelua taistella asiallisemmaksi. Mutta kun se on tuolla seksi-aihealueen alla, niin pahemmaksihan se vaan tuli. Kaikki pervot, alasomuuden vihaajat ja kakarat pisti ranttaliksi. Poistuin palstalta. Sit huomasin, että nikkini ei aiheuttanut muilla palstoilla närkästystä, joten aloin käyttää sitä edelleen.

        Natu tulee naturismista.Gladiaattori melko toivotonta taistelua käyvästä henkilöstä, joka oli käytännössä Rooman valtakunnan aikaisen kansanhuvituksen esiintyjä.
        Toivottavasti täällä jokin on edes vähän huvittunut kirjoituksistani. Ei ne useimmiten ole kovin vakavasti otettavaksi tarkoitettukaan, mutta asialinjalta yritän niitä singota ;)

        Nuo tarinat nikkien synnyistä ovat aina yhtä mielenkiintoisia. Kiitos kun kerroit, ja pilke silmässä kirjoittaminen onkin kaikkein mukavinta, ajanvietepalstoilla kun ollaan :)


    • Hitaileeko muilla tää suolisto 24 ? Kestää ja kestää sivujen aukaisu. :/

    • koltis

      Mitä ihmettä tarkoittaa härkäviikot ja miksi härkäviikon viikko on pitempi ?

      Terveisiä täältä !

      • Härkäviikot tarkoittaa sitä pitkää juhlapyhätöntä kautta joka alkaa tammikuussa ja päättyy vasta pääsiäisen pyhiin. Siis arjen raatamista ilman ylimääräisiä luppopäiviä :) Sanonta lienee jo vähän vanha ja viittaus härkään johtuu siitä kun härkää on pidetty vetojuhtana, siis työn raskaan raatajana :)

        Terveisiä täältäkin pohjoisemmasta suomesta.


    • Puhurix

      Moi!

      Tänne tulin minäkin kurkkaamaan pitkästä aikaa. Aika hiljaiselta näyttää. Pitäiskö käydä kahvilassa kans?

      • Moikka Puhurix ! :) Sieki oot elävien kirjoissa. :))


      • Morjens Puhuri, hauska nähdä nikkiäsi. :) Joo hiljaiseloa, taidetaan jo kaikki konkarit olla niin nuupahtaneita pitkän palstauramme johdosta ettei meistä ole jatkuvan älämölön pitämiseen :) Ja hyvin harvakseltaan palstalle eksyy uutta innokasta kirjoittajaa.


      • Puhurix
        mii-su kirjoitti:

        Moikka Puhurix ! :) Sieki oot elävien kirjoissa. :))

        Täällä ollaan edelleen. Elävänä, mut oisko jokunen harmaa hius ja silmänympärysryppy tullu kuitenkin.


      • Puhurix
        TaikisN kirjoitti:

        Morjens Puhuri, hauska nähdä nikkiäsi. :) Joo hiljaiseloa, taidetaan jo kaikki konkarit olla niin nuupahtaneita pitkän palstauramme johdosta ettei meistä ole jatkuvan älämölön pitämiseen :) Ja hyvin harvakseltaan palstalle eksyy uutta innokasta kirjoittajaa.

        Kiva nähdä suakin. Tarttisko täällä laittaa vanhanajan kunnon bileet pystyyn?


    • koltis

      Muistakko Puhurix mua yhtään. Mä muistan sua ja hyvissä merkeissä muistankin.

      • Puhurix

        Muistan! Moikka Koltis. Ai miten kivaa, kun täällä on vanhaa väkeä!


      • koltis
        Puhurix kirjoitti:

        Muistan! Moikka Koltis. Ai miten kivaa, kun täällä on vanhaa väkeä!

        Noo, en mä nyt ihan vanha vielä. Toki tänään vähän vanhempi kuin eilen, noin se menee, hitto. Naarakset ei silleen vanhene, korkeentaan loivan hitaasti ikääntyy.


      • Puhurix
        koltis kirjoitti:

        Noo, en mä nyt ihan vanha vielä. Toki tänään vähän vanhempi kuin eilen, noin se menee, hitto. Naarakset ei silleen vanhene, korkeentaan loivan hitaasti ikääntyy.

        No en mä nyt tarkoittanu sun ikää ku sitä et ollaan tavattu palstalla joitakin vuosia sitten. Juu ei naarakset vanhene. Mulle on tullu harmaita hiuksia, mut paranen muuten ku vuosikertaviini.


    • Pörrääjä

      Täällä ip-suunnassa on nyt menossa joulun siivous ja pesu. Joululiinat puhdistuvat parhaillaan pesukoneessa ennen menoaan kaappiin odottamaan seuraavaa joulukattausta.
      Tänään lähtee joulu pois, osan koristevaloista ajattelin kyllä jättää valaisemaan vielä ainakin pariksi kuukaudeksi tätä prrr...kelen pimeää vuodenaikaa, niin ja muutama hajusintti vielä haisutelkoon aikansa.

      • Mä en ois kyl millään halunnu ottaa joulukuusta pois. :( Kaikki ihanat valotki joutuu riisumaan.


    • Moips miisu! Jotkuthan ottavat joulukoristeet pois vasta nuutin päivänä. :))

      • Moi Nitta !! :)) Mäkin jätin viel kyntteliköt ikkunalle. En sit raaskinukkaa ottaa niitä pois. ;)

        Aikoinaan lapsuudenkodissa meillä tosiaankin otettiin joulujutut pois vasta Nuutin päivänä. Millos se muutes onkaan..:P


    • Mulla ei kumma kyllä paino noussut yhtään joulun aikaan. Lupauksia ei tullut tehtyä joten ei voi toteuttaakaan.
      Mää olen lymyillyt tuolla pimeessä nurkassa ja katellu ku porukka on ovella käynyt kurkkimassa, mutta viittinyt mitään puhua, katellu vaan. :)

      • fysiologinen seli

        Olen huomannut saman ilmiön. Paino lakkaa nousemasta kun vaaka on tapissa.


      • Morjens Nitta, vastaus näköjään VÄHÄN viivähti, tuli niin totaalinen kyllästyminen palstailuun :) Ilmeisesti muillakin samaa havaittavissa. Uudenvuodenlupauksia en minäkään liiemmin tehnyt, mitä nyt sitä tavallista liikunnan lisäämistä ja herkkujen välttelyä.


      • TaikisN kirjoitti:

        Morjens Nitta, vastaus näköjään VÄHÄN viivähti, tuli niin totaalinen kyllästyminen palstailuun :) Ilmeisesti muillakin samaa havaittavissa. Uudenvuodenlupauksia en minäkään liiemmin tehnyt, mitä nyt sitä tavallista liikunnan lisäämistä ja herkkujen välttelyä.

        Hih..vai vähän :) Mä jo ihmettelinkin että mitä sulle on tapahtunut kun ei ole kuukausiin näkynyt. Vaihtelee toi munkin kirjoitusinto ja enemmän tulee kirjoitettua tuol 60 palstalla.
        Aika hiljaista näyttää olevan lähes kaikilla foorumeilla/palstoilla syynä varmaan toi uudistus niinkus olet varmaan huomannut tai siis tiedät. :)
        Meikäläinen yrittää kuitenkin sitkeesti jotain edes tuhertaa.


    • Joo, mun uudenvuoden lupaus jälleen kerran; en lupaa mitään.. on alettu toteuttaa :)
      Jos jotain muutosta, toivottavasti parempaa on tullakseen, se tulee lupaamattakin.. siis ainakin julkisesti lupaamatta.. helpomminkin kun "paineiden alla" ;))

      • Oikeastaan uudenvuodenlupaukset kannattaakin tehdä vain hiljaa mielessään...eipähän pääse ympäristö ilkkumaan kun lupaukset taas kerran romuttuvat :D


    • päästiäinen

      Tosi paljon onkin pyhiä takana, edessäkin muutamia?
      Kivahan tänne olis kirjotella jos....
      Aikaahan olis. :D
      Terveisiä 'muinaisille'!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe