Jag har alltid trott att Tala jobbar seriöst för fria språkval.Jag hade fel,han tycker det är rätt att berusade ? tölpar stör en offentlig tillställning som också är tänkt för den svenskspråkiga befolkningen.
Tänk vad man kan misstaga sig.
7
50
Vastaukset
- 228w
Det är väl enda möjligheten att få fram "budskapet ",när de stora demonstrationerna inte har blivit några större framgångar.
- stora rubriker ?????
Nu måste det skrytas om slöddrets gapande på minst tre - fyra kedjor.Märkte inte tidningsdrakarna den här "lyckade "demonstrationen ?
stora rubriker ????? kirjoitti:
Nu måste det skrytas om slöddrets gapande på minst tre - fyra kedjor.Märkte inte tidningsdrakarna den här "lyckade "demonstrationen ?
eftersom ingen av drakarna märkte det så måste man skryta på sig själva
- ingen fason
twervig kirjoitti:
eftersom ingen av drakarna märkte det så måste man skryta på sig själva
Sådant där pack skall kalla sig fosterländska.De har inte minsta hum om hur man uppför sig.
ingen fason kirjoitti:
Sådant där pack skall kalla sig fosterländska.De har inte minsta hum om hur man uppför sig.
är det inte det som är "suomalaisuus" då. Det har jag trott...
- Hörde inte ...
twervig kirjoitti:
är det inte det som är "suomalaisuus" då. Det har jag trott...
Jag lyssnade på Pajunens nyårstal (på radio), men jag kan ärligt säga, att jag inte hörde något skrik de nu skryter med. Medger att jag var nyfiken och lyssnade talet en gång till på arenan, och om man lyssnar noggrant, kan man urskilja ropet. Jag tror, att radiolyssnarna knappast ens märkte hela incidenten.
- så är det
Hörde inte ... kirjoitti:
Jag lyssnade på Pajunens nyårstal (på radio), men jag kan ärligt säga, att jag inte hörde något skrik de nu skryter med. Medger att jag var nyfiken och lyssnade talet en gång till på arenan, och om man lyssnar noggrant, kan man urskilja ropet. Jag tror, att radiolyssnarna knappast ens märkte hela incidenten.
HULIGANER finns det alltid och sedan när de kryddas med alko så är soppan färdig.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128