Mun priuksessa on paljo pienemmät päästöt kuin teillä!
päästöt
10
129
Vastaukset
- ?????????
Ketä kiinnostaa?
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No vittu sua!
- caddi60
Mä sain mun -60 cadillakkiin 5,6 litran kulutuksen kun aloin kusta tankkiin aina samalla kun tankkasin tankin täyteen :) ja enää ei oo rahasta kiinni ku pienellä mennää :) :) :)
- se se on
Jenkkifobinen! :)
- jepjepp69
eipä ainakaa läpällä oo tehty tää koko paskaa keskustelua....
- oujjeaaa
minun autonipa päästöt on isommat ku sulla n. 900 gCO2/ km, hyvältä näyttää sivupeilistä pakkasella kun putkesta pöhöttää sen verran komeesti että takana ajava prius on tukehtua ja osaa pysyä pois alta törttöilemästä
- priusgaysiksinainais
Mullakin on pienemmät päästöt kuin *teillä*!
Vaikka en tiedä ketä tarkoitan teillä ja millä ajattekaan. Mutta kun minulla on minun rakas toyota niin tyydytän itseäni kirjoittelemalla tänne lapsellisuuksia.... Ymmärtäkää toki...minä ja toyota...ja muuta ei sitten tarvittakaan... - keltaruskeat
Tietäsit ja kun kuulisit minkälaiset päästöt täällä on kun pistän kunnolla mausteita pöperöön ja pistän ruokalevolle aterian jälkeen...Siinä jää sun Priukset ja muut vinkuintiaanien vellinkeittimet toiseksi.
- DODGE the best one!
Sä ajatkin HOMO AUTOLLA!!!! Vitun vihreä kusipää =) ..... Ite en IKINÄ kehtais näyttäytyä Priuksessa NEVER!!!!!
- Hemillä pesää
Priusmies ryystää porkkanamehua ja suojelee liito-oravia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192472
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321616Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3461149Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?601023- 891015
- 122841
- 79825