= MENETTÄÄ TODELLISUUDEN TAJU = REALITEETIT KATOAA = USKO ETTÄ 2000 VUOTTA SITTEN KUOLLUT MIES (IHMISJUMALA) PALAA PILVISSÄ = EI VOI OLLA TOTTA!!!!!
Tulla helluntailaiseksi = PSYKOOSI
35
247
Vastaukset
- sanna_78
On väärin sanoa, että yhteen monista uskomusrakenteista uskova olisi psykoottinen. Moni uskovainen ei kärsi psykoosista.
Mutta, jos uskovaisen elämänlaatu kärsii uskontorakeinteista tai uskonnollisista harhoista, voidaan psykoosi diagnosoida.
Ongelma on se, että kyseinen psykoosi on sen verran yleinen, että sitä ei vielä diagnosoida sairaudeksi.- synnin palkka
1.Johanneksen kirje:
4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
psykoosi on ahdistus ja pelkotila, jolloin ihminen kuulee pakottavia ääniä
ja näkee pelottavia harhoja, eli saattaa olla riivaustilassa.
Luojani huolehtii minusta täydellisesti, näin minä uskon ja
Hänen varassaan pystyn elämään ilman pelkoja tässäkin maailmassa,
joten suosittelen Jeesusta sinullekin
Vapahtajaksi synnistä ja synnin Tuomiosta ikuiseksi elämäksi Taivaassa.
Roomalaiskirje:
6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. - sanna sannsökare ?
synnin palkka kirjoitti:
1.Johanneksen kirje:
4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
Roomalaiskirje:
6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.mitä ajattelet kiinan ja NL:n ateististen valtioiden toiminnasta kun vainosivat kristittyjä, erottivat yliopistoista, veivät mielisairaaloihin ja keskitysleireille ?
oliko NL mielestäsi työläisten parasiitti...korjaan, "paratiisi" ilman Jumalaa ?
sinä viet ihmisiltä toivon paremmasta, elämän tarkoituksen ja motiivin vastuulliseen toimintaan ja annat tilalle tyhjyyden ja moraalittomuuden : I
eli mitä sinulla on tarjota tilalle, politiikkaa, taloutta vai tekniikkaa ?
monet yrittävät täyttää tyhjyyttään päihteillä, seksillä ja väkivaltaviihteellä...
joten saako toimintasi mielestäsi aikaan hyvää vai pahaa ja onko usko
Raamatun Jeesukseen mielestäsi "opiumia kansoille" vai mitä ?
oletko huomannut mitä Raamatun Evankelinen usko on saanut aikaan yhteiskunnassa saksassa, pohjolassa, englannissa ja USA:ssa ?
ja mitä kommunismi aikaansai NL:ssa ja p-koreassa ?
sanna vihjaa muuten ruotsiksi totuuteen ja on naisen nimi
mutta en luule että olet nainen koska puhut miesmäisesti
joten oletko rehellinen eli avoin Totuudenetsijä? - sanna_78
sanna sannsökare ? kirjoitti:
mitä ajattelet kiinan ja NL:n ateististen valtioiden toiminnasta kun vainosivat kristittyjä, erottivat yliopistoista, veivät mielisairaaloihin ja keskitysleireille ?
oliko NL mielestäsi työläisten parasiitti...korjaan, "paratiisi" ilman Jumalaa ?
sinä viet ihmisiltä toivon paremmasta, elämän tarkoituksen ja motiivin vastuulliseen toimintaan ja annat tilalle tyhjyyden ja moraalittomuuden : I
eli mitä sinulla on tarjota tilalle, politiikkaa, taloutta vai tekniikkaa ?
monet yrittävät täyttää tyhjyyttään päihteillä, seksillä ja väkivaltaviihteellä...
joten saako toimintasi mielestäsi aikaan hyvää vai pahaa ja onko usko
Raamatun Jeesukseen mielestäsi "opiumia kansoille" vai mitä ?
oletko huomannut mitä Raamatun Evankelinen usko on saanut aikaan yhteiskunnassa saksassa, pohjolassa, englannissa ja USA:ssa ?
ja mitä kommunismi aikaansai NL:ssa ja p-koreassa ?
sanna vihjaa muuten ruotsiksi totuuteen ja on naisen nimi
mutta en luule että olet nainen koska puhut miesmäisesti
joten oletko rehellinen eli avoin Totuudenetsijä?Minä en ole kommunismin kannattaja, enkä pidä NL:n ja Kiinan valtiomuotoja kovinkaan hyvinä. Päinvastoin. En kyllä heti näe noilla asioilla yhteyttä tähän keskusteluun. On perin naïvia ajatella, että ei-uskovat olisivat kommunisteja. Esimerkiksi Suomessa ei-uskovia on suurin osa väestöstä, mutta kommunismia kannattanee vain marginaalinen vähemmistö. Kommunismi ja kristinusko ei ole toistensa vastakohtia. Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Oma näkemykseni on, että kummassakin on voittopuolisesti sitä huonompaa.
Jos usko jumaliin tuo jollekin lohtua tai toivoa, niin se ei ole paha asia. Mutta usein se tuo aika katteetonta toivoa, ja ihmisiä harhautetaan eri jumalien tahdoilla antamaan rahaa tai heidän käyttäytymiseen vaikutetaan muuten.
Minä kannatan henkilökohtaista uskon- ja uskonnonvapautta. Samoin ilmaisunvapautta.
Olet ehkä kuullut minun joskus puhuvan ja pitänyt ääntäni miesmäisenä. En ole kuitenkaan kuullut vastaavaa kommenttia muilta. Jos mielipiteistä puhutaan, minua kovasti ahdistaisi yhteiskunta, jossa tietyt mielipiteet sallittaisiin tai profiloitaisiin vain jollekin sukupuolelle. - lääkärisivut
Ihan vain tiedoksi että kyllä diagnosoidaan.
- lisää kysymyksiä:
sanna_78 kirjoitti:
Minä en ole kommunismin kannattaja, enkä pidä NL:n ja Kiinan valtiomuotoja kovinkaan hyvinä. Päinvastoin. En kyllä heti näe noilla asioilla yhteyttä tähän keskusteluun. On perin naïvia ajatella, että ei-uskovat olisivat kommunisteja. Esimerkiksi Suomessa ei-uskovia on suurin osa väestöstä, mutta kommunismia kannattanee vain marginaalinen vähemmistö. Kommunismi ja kristinusko ei ole toistensa vastakohtia. Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Oma näkemykseni on, että kummassakin on voittopuolisesti sitä huonompaa.
Jos usko jumaliin tuo jollekin lohtua tai toivoa, niin se ei ole paha asia. Mutta usein se tuo aika katteetonta toivoa, ja ihmisiä harhautetaan eri jumalien tahdoilla antamaan rahaa tai heidän käyttäytymiseen vaikutetaan muuten.
Minä kannatan henkilökohtaista uskon- ja uskonnonvapautta. Samoin ilmaisunvapautta.
Olet ehkä kuullut minun joskus puhuvan ja pitänyt ääntäni miesmäisenä. En ole kuitenkaan kuullut vastaavaa kommenttia muilta. Jos mielipiteistä puhutaan, minua kovasti ahdistaisi yhteiskunta, jossa tietyt mielipiteet sallittaisiin tai profiloitaisiin vain jollekin sukupuolelle.et vastannut kysymyksiini joten et ole rehellinen, mutta tässä sinulle lisää kysymyksiä:
Luterilainen edesmennyt pastori Richard Wurmbrand on selvittänyt loistavasti mikä on Raamattu-uskon ja kommunismin välinen suhde. Hän kokemuksesta kertoo kirjoissaan että todellinen kristinusko ja kommunismi reagoivat keskenään kuten vesi ja tuli. Lue kirja "vainottu Kristuksen tähden" niin saat tietoa.
ateistisen kommunismin kehittäjä on karl marx joka kasvoi uskonnollisessa juutalaisessa perheessä ja oli nuorena erittäin positiivinen suhteessaan evankeliseen kristillisyyteen. tästä marx ilmeisesti hänelle esitetyn darwinin kehitysteorian vuoksi ja ateistien vaikutuksesta ajautui epäuskoon suhteessaan Raamattuun ja antautui kehittämään ateistista yhteiskuntateoriaa jossa yritetään aikaansaada "paratiisi ilman Jumalaa" tähän maailmaan. kommunismi on ateismin tuote ja kommunistit ovat ateisteja joten totalitaarinen pakkovalta joka valehtelee ihmisille ja murhaa toisinajattelijoita on käytännön ateismia jonka vaikutuksista meillä on tarpeeksi tietoa saatavilla. vihreäpuolue on "entisten" kommunistien manipuloima salaliitto joka hyväksikäyttää ihmisten huolta luonnon tilasta ja nuorison herkkäuskoisuutta mutta todelliset vaikuttimet takana ovat kommunismi ja ateismi jossa palvotaan luotua mutta Luoja kielletään. Esim. viime vaaleissa tämä tuli selvästi esiin ja Luojan kiitos meillä on nyt mies presidenttinä.
"sanna", mitä yhteiskuntajärjestelmää sinä kannatat vai oletko anarkisti, sillä monet punavihreät ovat anarkisteja. mitä hyvää on kommunismissa ?
mistä sinä ammennat toivoa ja tarkoitusta elämääsi? onko elämäsi tarkoitus Jumalauskon tuhoaminen?
mitä kokemusta sinulla on siitä toivosta ja lohdusta jota ihminen saa kun luottaa Raamattuun? oletko sinä mielestäsi turhaan antanut rahaa kirkoille ja jos et niin miksi se sinua liikuttaa mitä toiset tekevät sillä eihän se ole sinulta pois. - sanna_78
lisää kysymyksiä: kirjoitti:
et vastannut kysymyksiini joten et ole rehellinen, mutta tässä sinulle lisää kysymyksiä:
Luterilainen edesmennyt pastori Richard Wurmbrand on selvittänyt loistavasti mikä on Raamattu-uskon ja kommunismin välinen suhde. Hän kokemuksesta kertoo kirjoissaan että todellinen kristinusko ja kommunismi reagoivat keskenään kuten vesi ja tuli. Lue kirja "vainottu Kristuksen tähden" niin saat tietoa.
ateistisen kommunismin kehittäjä on karl marx joka kasvoi uskonnollisessa juutalaisessa perheessä ja oli nuorena erittäin positiivinen suhteessaan evankeliseen kristillisyyteen. tästä marx ilmeisesti hänelle esitetyn darwinin kehitysteorian vuoksi ja ateistien vaikutuksesta ajautui epäuskoon suhteessaan Raamattuun ja antautui kehittämään ateistista yhteiskuntateoriaa jossa yritetään aikaansaada "paratiisi ilman Jumalaa" tähän maailmaan. kommunismi on ateismin tuote ja kommunistit ovat ateisteja joten totalitaarinen pakkovalta joka valehtelee ihmisille ja murhaa toisinajattelijoita on käytännön ateismia jonka vaikutuksista meillä on tarpeeksi tietoa saatavilla. vihreäpuolue on "entisten" kommunistien manipuloima salaliitto joka hyväksikäyttää ihmisten huolta luonnon tilasta ja nuorison herkkäuskoisuutta mutta todelliset vaikuttimet takana ovat kommunismi ja ateismi jossa palvotaan luotua mutta Luoja kielletään. Esim. viime vaaleissa tämä tuli selvästi esiin ja Luojan kiitos meillä on nyt mies presidenttinä.
"sanna", mitä yhteiskuntajärjestelmää sinä kannatat vai oletko anarkisti, sillä monet punavihreät ovat anarkisteja. mitä hyvää on kommunismissa ?
mistä sinä ammennat toivoa ja tarkoitusta elämääsi? onko elämäsi tarkoitus Jumalauskon tuhoaminen?
mitä kokemusta sinulla on siitä toivosta ja lohdusta jota ihminen saa kun luottaa Raamattuun? oletko sinä mielestäsi turhaan antanut rahaa kirkoille ja jos et niin miksi se sinua liikuttaa mitä toiset tekevät sillä eihän se ole sinulta pois.Riemuksesi vastaan kysymyksiisi, joihin en vastannut edellisessä viestissä:
1. "oliko NL mielestäsi työläisten parasiitti...korjaan, "paratiisi" ilman Jumalaa ?"
Ei.
2. "sinä viet ihmisiltä toivon paremmasta, elämän tarkoituksen ja motiivin vastuulliseen toimintaan ja annat tilalle tyhjyyden ja moraalittomuuden : I
eli mitä sinulla on tarjota tilalle, politiikkaa, taloutta vai tekniikkaa ?"
Aika vahvoja syytöksiä. Jos olisin yhtä riidanhaluinen kysyisin perusteita syytöksillesi, mutta riitely ei ole rakentavaa, joten sanon, että pidän hyvänä inhimillisiä korkeita arvoja ja täyttä elämää. (En tiedä miksi leimaat minut moraalittomaksi ja tyhjäksi...)
Politiikka, talous ja tekniikka ei kuulu asioihin lähinnä sydäntäni. Ainakaan niissä asioissa minulla ei ole läheisilleni mitään tarjottavaa.
3. "joten saako toimintasi mielestäsi aikaan hyvää vai pahaa ja onko usko
Raamatun Jeesukseen mielestäsi "opiumia kansoille" vai mitä ?"
Ensimmäiseen osaan vastaan, että pyrkiminen totuuteen ja loogisesti eheään malliin on minulle jonkinlainen arvokysymys. Ajattelen, että totuuden esiintuominen ei yleisesti ole paha asia.
Usko raamatun jumalahahmoihin ei ole mielestäni oopiumia, vaan joukko vanhoihin kirjoituksiin perustuvia tarinoita, jotka jotkut ottaa vastaan totena.
4. "oletko huomannut mitä Raamatun Evankelinen usko on saanut aikaan yhteiskunnassa saksassa, pohjolassa, englannissa ja USA:ssa ?"
En ole huomannut.
5. "ja mitä kommunismi aikaansai NL:ssa ja p-koreassa ?"
Kommunismin arvet NL:ssä ja PK:ssa ovat konkreettisia ja ikäviä. Vahvasti negatiivisvoittoisia. Yleinen mielipide pitää kommunismin silloisia ja nykyisiä aikaansaannoksia pääosin pahoina ja olen siitä samaa mieltä.
6. "joten oletko rehellinen eli avoin Totuudenetsijä?"
Pyrin rehellisyyten sillä tasolla, mikä on riittävää anonyymillä keskustelupalstalla. Kirjoitan aina samalla nimimerkillä ja en muuta sitä. Sanna ei ole etunimeni, vaan toinen kastamanimeni. Syntymävuoteni on 1978. Huomauttaisin, että vain pieni vähemmistö tällä palstalla ilmoittaa oman identiteettinsä ja se ei edes kuulu tämän palstan luonteeseen.
En käyttäisi itsestäni termiä "totuudenetsijä", sillä olen täällä lähinnä keskustelemassa. Keskustelussa olen mielelläni avoin, siten että kuuntelen keskustelutoverin argumentteja ja olen valmis vastaanottamaan ja oppimaan.
7. ""sanna", mitä yhteiskuntajärjestelmää sinä kannatat vai oletko anarkisti, sillä monet punavihreät ovat anarkisteja. mitä hyvää on kommunismissa ?"
Minä näen demokratiassa ja markkinataloudessa paljon hyvää, mutta en voi sanoa olevani täysin tyytyväinen niihinkään. Esimerkiksi demokratia ei ole todellista vaan näennäisdemokratiaa, jota kauniisti kutsutaan "edustukselliseksi demokratiaksi". Markkinatalous taasen korostaa taloudellista voittoa ja esimerkiksi moraaliset seikat jäävät usein varjoon.
Koska en kuitenkaan osaa ehdottaa parempiakaan malleja, olen suhteellisen tyytyväinen demokratiaan ja markkinatalouteen. Ehkä ne evolvoituvat tulevaisuudessa paremmiksi.
8. "mistä sinä ammennat toivoa ja tarkoitusta elämääsi?"
Minulla ei ole tuohon yksiselitteistä vastausta. Yritän elää täyttä elämää nauttien sen suomasta rikkaudesta ja ottamalla haasteet vastaan. Elämään kuuluu mielestäni tunneskaalan käyttäminen sen kaikilla osa-alueilla.
Vaikka minulla, eikä kellään muullakaan, ole elämän tarkoitukselle oikeaa perustetta, niin en lähtisi kuitenkaan perustamaan elämäni tarkoitusta keksittyjen jumalien palvomiseen.
9. "onko elämäsi tarkoitus Jumalauskon tuhoaminen?"
Ei ole. Se on yhdelle ihmiselle mahdotonta. Ja vaikka minulle se mahdollisuus annettaisiin, en olisi varma haluaisinko poista ihmisiltä jumaliin pohjaavat uskonnot ja mytologiat. Usko yliluonnollisiin asioihin on ihmiselle luontaista, sillä niillä uskomuksilla selitetään asioita, joita ei muuten ymmärtäisi.
10. "mitä kokemusta sinulla on siitä toivosta ja lohdusta jota ihminen saa kun luottaa Raamattuun?"
Ei paljoakaan, mutta uskon, että jopa harhaiset opit tuovat lohtua, ja moni ihminen on lohtunsa ansainnut. Plasebo-efekti on ihan tieteellisestikin todistettu oikeaksi.
11. "oletko sinä mielestäsi turhaan antanut rahaa kirkoille ja jos et niin miksi se sinua liikuttaa mitä toiset tekevät sillä eihän se ole sinulta pois."
Olen antanut turhaan rahaa kirkolle, ennen kuin ymmärsin ajatella omilla aivoillani ja erota. Nyt ihmetyttää, että miksi se kesti niin kauan.
Minua ei merkittävästi liikuta mitä muut tekee rahoillaan. Mutta jokin minussa unelmoi yhteiskunnasta, jossa ihmisten väärillä tiedoilla ja uskomuksilla ei voisi tienata tai kerätä rahaa. Minä en myöskään pidä siitä, että eri jumaliin uskovat keksivät lakeja, jotka on muka tulleet heidän jumaliltaan ja niillä ohjataan ihmisiä pois heidän normaalista käytöksestään.
- KTS (Ei kirj.)
Juuri näin. Psykoosiin ajautuneita uskovaisia on sitten erikseen pehmustetuissa kopeissa syleilemässä Raamattua. Tälläkin foorumilla on muutama israelfanittaja jo suorastaan kypsää rypsiä...
- Jumalan armolahja
1.Johanneksen kirje:
Roomalaiskirje:
6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. Mie olen sitten koppikamaa,,KTS,,HE,,Kohta tulloo kesä,,niin pääseet rullatelemaan,,Mitäs jos KTS,,Pidetäs paasto netistä,,
* KTS, liikut aika vaarallisesti, alueilla, josta voi saada käsityksen, että sanot uskovia " veljiäsi ja sisariasi" suoraan sanottuna, "hulluksi"! Ja Jeesus kyllä varoittaa nimittästä uskon veljiä ja sisaria hulluksi, sillä silloin on itse " saatananlapsi"!
* Minä tunnen uskovaisia varmaan monin verroin enemmän kuin sinä, KTS, ja en tunne yhtäkään, joka olis jossain "psykoosissa" ? Tämän ketjun avaaja on on syvällä pimeydessä, että ei voi nähdä mitään evankeliumin valoa elmässään, on itse jossain " uskonnon-pelon-sekaisessa-ennakkoluulossaan-säikähtänyt-poloinen!
* Hänen etunsa on, sinuun nähden se, että on täysin kylmä uskolle, päinvastoin kuin sinä, olet penseä ja epäuskoinen "uskova", niin hän voi olla kohta valmis, ottamaan uskon vastaan kohdatessaan Jeesuksen Kristuksen, Hän kun on jo tulossa kohta noutamaan omansa taivaaseen. Ja jos haluaa mukaan, niin kuin avauksesta voi lukea, on kiire jo antautua Jeesukselle !
- psy koosi
mistä SINÄ sen tiedät ?
eli et tiedä mistään, eli olet OMAN USKOSI vanki, eli olet siis psykoottisessa oman uskosi harhassa vahvasti !
mitenmeinaat parantua ? - raportoija odottaa
No pian diagnosoidaan ja sitten pääsemme teoreettisen fysiikan professori K. E:n kaltaisten raivosta mielipuolisten fanaatikkojen 'hoitoon'.
No, mitäs tuosta. Ainahan uskovia on mielisairaaloihin ja vankiloihin suljettu.
Kuuluu tähän siunaukseen osana. Ja siellä tyrmän perukoilla, professorin takana, onkin Jeesus jo odottamassa.- että näin
Onhan se hyvä että uskovia on laitettu ainoastaan mielisairaaloihin.
Ei-uskoville on jaettu kuolemantuomioita pitkin historiaa, ja monessa maassa tehdään edelleen. - sharia kuraani
että näin kirjoitti:
Onhan se hyvä että uskovia on laitettu ainoastaan mielisairaaloihin.
Ei-uskoville on jaettu kuolemantuomioita pitkin historiaa, ja monessa maassa tehdään edelleen.huomaan että olet perehtynyt muhamettilaisuuteen ja islamin maihin sekä sharialakiin.
- Kuunnellut
Eräs edesmennyt saarnamies totesi jotensakin näin " ei usko tee ketään hulluksi,Usko parantaa entisetkin hölmöt..Laki se on joka siinä sotkee "
Sama mies oli pyydetty erään mielisairaalan hoito henkilö kunnan aloitteesta pitämään heille esitelmän "millainen on helluntalaisten näkemys terve ihminen "
Hän oli alkanut esitelmänsä Kreikkalaisen ajattelijan Horatiuksen sanonnalla "vihastuminen on lyhytaikaista hulluutta". Sitten hän oli kysynyt: Kun olette nyt hoitohenkilökuntaa kysyn onko teillä itsellänne ollut tämänkaltaisa kohtauksia ?"
Ainut täsyjärkinen täällä maan päällä elänyt oli Jeesus Kristus, nyt kun Hän on poissa kuvioista, meitä on täällä vain vajavaisa ihmisiä.
Nämä vajavaiset ihmiset mittaavat toinen toistaan sanoen toisiaan normaaleiksi mikä minkäkin mittarin mukaan. - turkistarhaaja
Eiköhän niitä psykoosiin sairastuneita ole paljon enemmän muualta kuin helluntailaisuudesta.
- Usko ainoastaan
1.Johanneksen kirje:
Roomalaiskirje:
6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
- ei tule jeesus ei
Onhan se tietysti epätodellista uskoa, että maailma luotiin joitakin tuhansia vuosia sitten hyvin lyhyessä ajassa kun maailmankaikkeuden tutkimus osoittaa aivan käsittämättömiä mittasuureita ja lukumääriä. Helluntalaiset ovat kieltämättä hieman säälittäviä ja lapsenomaisia. Tavallaan evoluutio tekee tästä maailmankaikkeudesta lapsellista luomiskertomusta paljon selittämättömän ja upeamman paikan. Ihmiskeskeinen luomiskertomus ei tee kunniaa miljardien vuosien evoluutiolle - ehkä vielä pidemmälle kehitykselle.
- ihanvaanihminen
Sitä minä vaan että miten ne kaikki muuttuivat yhdessä yössä ihmisiksi ja loput jäi apinoiksi taikka sitten sudenkorennoiksi.
luulis että historia tuntisi edes yhden pyörällä tai aasilla ajavan apinan mutta kun ei. - pää pensaassa
ihanvaanihminen kirjoitti:
Sitä minä vaan että miten ne kaikki muuttuivat yhdessä yössä ihmisiksi ja loput jäi apinoiksi taikka sitten sudenkorennoiksi.
luulis että historia tuntisi edes yhden pyörällä tai aasilla ajavan apinan mutta kun ei.Tai missä vaiheessa ihminen muuttuu vanhaksi?
Missä meillä on niitä ihmisiä jotka ovat puoliksi nuoria ja puoliksi vanhoja? - uskova 2
ihanvaanihminen kirjoitti:
luulis että historia tuntisi edes yhden pyörällä tai aasilla ajavan apinan mutta kun ei.Ja onkohan joku apina joskus saanut syntinsä anteeksi tai tullut uskoon! En tiedä yhtään tapausta ,mutta ihmisistä tiedän tälläisia aika paljon .
- Tulet sen kokemaan
Mistä sinä tiedät ettei Jeesus palaa? Kyllä Hän palaa! Ja minä olen ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa kun näin sanon. Tulee aika, kun tulet sinäkin näkemään ja kokemaan jotain sellaista mitä et ikinä olisi voinut kuvitellakaan omalle johdallesi.
- ei tule Jeesus ei
Niin Jeesuksenko näen tässä elämässä vielä?
- Jeesus tulessa
"Kyllä Hän palaa! "
Palaako hän helvetissä, vai missä?
- Yllätyt!
Noistakin sanoistasi tulet vastaamaan Hänen edessään! Sinä palat helvetissä jos et tee parannusta ja ota Jeesusta elämääsi. Näin se totuus menee. Jos otat selvää mitä Raamatussa sanotaan ja kuuntelet uskovan opetusta, avautuvat silmäsi aivan uuteen tietoisuuteen ja todellisuuteen. Joka ei ole uskossa eikä ole ottanut selvää mitä usko oikeasti on, ei tiedä eikä ymmärrä mistä on kyse. Näinhän on muidenkin uusien ja itselle vieraiden asioiden kanssa, epäillee ensin,mutta kun ottaa selvää huomaakin olleensa väärässä ja silmät avautuvat.Itse tulin uskoon muutama vuosi sitten ja järkytyin todella kuinka väärässä olin aikaisemmin uskon asioista ollut ja miten todellisia asioita Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki ovat. Pyydä Jeesusta tulemaan elämääsi ja todella tulet näkemään ihmeen!
- asd
Ei helvettiä ole olemassa. Raamatussa on vain uskonnollisten (hallinto)ihmisten kirjoittamia tekstejä.
- k.kiusaantunut
asd kirjoitti:
Ei helvettiä ole olemassa. Raamatussa on vain uskonnollisten (hallinto)ihmisten kirjoittamia tekstejä.
Hellari vetää aina tuon helvettikortin esiin jos huomaa ettei joku usko samoin kuin hän.
- tuu pyyhkimään
"Sinä palat helvetissä jos et tee parannusta ja ota Jeesusta elämääsi"
Nyt pelottaa! Iiiiiiik !!!!
Äitiiiii !!!! - synnin palkka
k.kiusaantunut kirjoitti:
Hellari vetää aina tuon helvettikortin esiin jos huomaa ettei joku usko samoin kuin hän.
1.Johanneksen kirje:
Roomalaiskirje:
6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. - synnin palkka
tuu pyyhkimään kirjoitti:
"Sinä palat helvetissä jos et tee parannusta ja ota Jeesusta elämääsi"
Nyt pelottaa! Iiiiiiik !!!!
Äitiiiii !!!!1.Johanneksen kirje:
Roomalaiskirje:
6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
- älä mene sinne
Kyllä, iankaikkisessa piinassa pelottaa. On vain loputon pimeys, kärsimys ja kauhu ilman ulospääsynm mahdollisuutta.
- ......öh
Juuri tuollaiset kommentit saavat kavahtamaan teitä uskovaisia.
Karmealla kohtalolla peloittelu.
Tuntuu kuin nauttisitte sadistisista mielikuvistanne.
Mitenkä olisi, katselisitteko kylmän viileästi taivaasta kun oma lapsenne kärventyisi loputtomassa piinassa ja kärsimyksessä.
Raamatun julmuuksien rinnalla lapsenne on voinut tehdä jonkin pikkurikkeen jota ei lueta edes rikokseksi, mutta teidän mielestänne on syntiä. - Jumalan armolahja
......öh kirjoitti:
Juuri tuollaiset kommentit saavat kavahtamaan teitä uskovaisia.
Karmealla kohtalolla peloittelu.
Tuntuu kuin nauttisitte sadistisista mielikuvistanne.
Mitenkä olisi, katselisitteko kylmän viileästi taivaasta kun oma lapsenne kärventyisi loputtomassa piinassa ja kärsimyksessä.
Raamatun julmuuksien rinnalla lapsenne on voinut tehdä jonkin pikkurikkeen jota ei lueta edes rikokseksi, mutta teidän mielestänne on syntiä.helvetti ei ole ikuinen kärsimys mutta kadotus on ikuinen kuolema
1.Johanneksen kirje:
Roomalaiskirje:
* "< = MENETTÄÄ TODELLISUUDEN TAJU = REALITEETIT KATOAA = USKO ETTÄ 2000 VUOTTA SITTEN KUOLLUT MIES (IHMISJUMALA) PALAA PILVISSÄ = EI VOI OLLA TOTTA!!!!! >"?
* Kyllä palaa, aivan varmasti ! Huudat tuuleen, ei Jeesus sinua säikähdä !
* Päinvastoin, kohta kuulu, pasuna soi ja ylienkelin ääni "huuto",kuuluu, " Katso, Ylkä tulee"! Oletko valmis, Jeesus on pelastaja !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922