SSRI ja "aineissaan" olo

Onko kellään sivuvaikutuksena SSRI:n käytössä sumuista/aineissaan/utuista -oloa? Itselläni varsinkin aamuisin tuntuu että on ihan aineissaan. Mitä SSRI:tä käytät ja paljonko? Käytän itse Escitalopram Actavista 15mg/vrk paniikkihäröön ja tänä keväänä olis tarkotus koittaa ajaa alas.
0111
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Joopee kirjoitti:

Onko kellään sivuvaikutuksena SSRI:n käytössä sumuista/aineissaan/utuista -oloa? Itselläni varsinkin aamuisin tuntuu että on ihan aineissaan. Mitä SSRI:tä käytät ja paljonko? Käytän itse Escitalopram Actavista 15mg/vrk paniikkihäröön ja tänä keväänä olis tarkotus koittaa ajaa alas.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu