Jaska ja kaikki muutkinkin nostelijat....

Olen ollut nyt kahdeksanpäivää Suomi24 kirjoittelupalstoilla....myöskin näillä voimailu osioilla. Olen hämmästynyt näistä keskusteluista osin....
Että turpiin tulee ja muuta törkeätä kielenkäyttöä....Onko joidenkin reenit todellakin tuota vain.....
Aloitin ketjun siksi koska sain henkilökohtaisen viestin tältä J...A nimiseltä kirjoittajalta...hän ei näin julkisesti "uskaltanut" kaikkien nähden kirjoittaa ketjussa minulle.
Kaikesta huolimatta J...a kielsi minua tulemasta kirjoittamaan tänne voimailu puolelle ja pitämään turpani kiinni! Et`silleen.....
Kaikesta huolimatta on näin: Yksityisviestiä ei voi lähettää kuin rekisteröidyllä nimimerkillä....katsoin millä osioilla hän on kirjoittanut.....löytyi J...n sähköpostiosoitteita/puhelinnumeroita kumpiakin kaksi. Ja tietysti osio missä hän on ollut rekisteröidyllä nimimerkillään.
Kun luet sinä kuka (J...a) sen viestin lähetit niin voisiko vaikka julkisesti pyytää vaikkapa anteeksi minulta.....en poista viestäsi...säilytän sen!
Reenaus iloja kaikille.......

9

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos löytyy vielä joku kuka ei voi rekisteröitynä kirjoittaa yksityis viestejä minulle haukkuakseen ja uhkaillakseen niin lähettää voit postin osoitteeseen:
      [email protected]
      Ps. puskasta on helppo huudella.....ja tiedoksi et` säilytän viestit.....

• pahoittelen

Niin jaskako se sulle on viestin lähettänyt??? Eipä ihme... Ilman sitä sekopäätä tämä sivusto olisi ihan hyvä.

Se on kaikille aukonut päätään ympäri suomi24... En tiedä mikä kaveria vaivaa.?

• Jaskapa hyvinkin.....olin todella hämmästynyt hänen eilisestä yksityisviestistään. Hän on eilen näköjään vieraillut voimailupuolen osioilla mutta ehkä näki myös eilen kirjoittamani julkisen viestin joten hiljaista on ollut "rähinäreeneis"!
      Liikuntaan kun suuntautuisivat myös he keillä ei henk.asiat ole aivan ok......on työttömyyttä ja vaikka ties mitä murheena....
      Liikunta monipuolisena on ollut itsellenikin henkireikä useassa elämäni vaiheessa jo lapsuudesta asti.....juoksin ja hiihdin esim. yksin pitkin metsiä lapsena.....ja muuten viihdyin metsissä yksikseni!
      Lajit ovat vaihdelleet vuosien saatossa.....ja onhan se sauvakävelykin jossain vaiheessa minunkin lajini jossain tulevaisuudessa......tai kun ei tiedä missä vaiheessa. Elämä on yllätyksiä täynnä monine tapoineen....
      Tänään oli Canarian teeveessä eräästä vyötäröstä alaspäin halvaantuneesta rallikuskista dokumentti......
      Hyvää jumppailu...tai laiskottelu päivää kaikille!

• Kävin katsomassa Jaskan profiilia ja hän on sen piilottanut nyt....luettuaan minun vastineeni joka näkyi kaikille kirjoittajille.
      Osio missä hän kirjoitti...tai ilmoitteli oli aivan asiallinen ja hän ilmoitti iäkseen 35 vee.....minulla ei ollut tarvetta eilen ilmoittaa kaikille mikä hänen profiilina oli......
      Hyvä näin.....Ja parempaa tätä vuotta sinullekin JASKA...niinkuin kaikille muillekin.
      Mottoni: Vaikeudet elämässä on tehty voitettaviksi!

• No tämähän "hauskaksi" meni.....
      Eli jos nyt kuitenkinsen Jaskan rekisteröidyn nimimerkin laitan tähän josta sain ensimmäisen solvaavan viestin....eli se oli: COMPU2.......profiilissa olin asuinlääniksi laitettu Kymenlaakso ja ikä 34 vee.....

Tänään oli tullut viesti eräältä toiselta rekisteröidyltä nimimerkiltä. Mies on 34 vee ja asuinlääni on Kymenlaakso....
      Nyt minua pyydettiin laittamaan filmi näytille jossa tämä aikaisemmin kirjoituksissani mainitsemani ex-mies ystäväni penkkaa 260 kiloa.
      Mies perää vielä että minä en nosta edes 59 kiloa.....oli oikessa...en enää!!
      Mies on itse kuulema pukannut puolen vuoden treenillä 200 kiloa....hienoa!!

Eli sinä kuka tänään lähetit minulle viestin: Luepa tarkkaan vielä mitä olen kirjoittanut ketjuihin ja kuinka VANHA olen....menekatsomaan profiiliani.....

Tämä ex-mies ystävä on kahdenkymmenen vuoden takaa....
      Oli eräänä vuonna Suomen kehonrakennuksen ykkönen...siis sieltä isojen poikien painoluokasta....
      Oli eräänä vuonna Suomen ykkönen voimaa vaativassa lajissa...
      Oli eräänä vuonna Euroopan kutonen niissä voimaa vaativissa lajeissa....
      Eräänä vuonna teki lähemmäs tuhannen kilon tuloksen voimannostokisoissa....
      Eli ymmärrät varmaan etten (ei ole tarve) laita hänen nimeään tänne......
      Saat lähettää minulla yksityis postia niin paljon kuin haluat.....ja minä vastaan sinulla aina julkisesti....
      Terveisin: Sishill 59 vee....

• Hei rekisteröityjä: t....i.8!
      Olet nyt käynyt jo katsomassa profiilini......
      Asun neljättä talvea Las Palmasissa...kooltani olen:pituus 166cm, paino 58kg, vyötärön ympärys alle 70 senttiä....kuvat profiilissani on vajaat kaksi viikkoa vanhoja.
      Vakituinen asuin kaupunkini on Helsinki jonne palaan taas huhtikuun alussa tai vapuksi.....
      Eli jos vielä jäytää kirjoitteluni niin olen valmis keskustelemaan kanssasi joko Las Palmasissa tai Helsingissä kun saavun Suomeen!!
      Eli tapaisit vain kuusikymmentä vuotiaan vanhan naisen....

• jaska on pelle

Jaska on raukka. Uhoaa ja pelottelee jotain pikkupoikia ja nyt 60v. naista!!

Heti kun isot pojat ärähti, niin Jaska luikki häntä koipien välissä!!!

• Huomenta vaan kaikille.
      Itseäni lähinnä pidän "pellenä" kun alunperin aloin kirjoittelemaan tänne yleensäkään....
      Kaikesta huolimatta monipuolinen liikuntani jatkuu....lisänä aloitan salsakoulun täällä Las Palmasissa josta saan uusia ystäviäkin.....
      Jatkakaa liikuntaa monissa muodoissa....

• Meillä kaikilla on joskus huonoja päiviä....silloin kannattaa rentouttaa itsensä ja levätä, syödä terveellisesti...... liikunta on meille kaikille todella tarpeellista.
      Hyviä päiviä jatkossa teille kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      154
      1290
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1145
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      979
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      939
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe