Kysymys jotain autoista tietäville miehille!

BlondiJaAuto

Jos on nuorempi nainen yksin auton kanssa esim. parkkialueella konepelti auki, ollakseen jokin vika tullut. Niin menisittekö kysymään/auttamaan? Meinaan ihan vain erään miehen iskemiskeinona ; ) Ja niin...mikä voisi olla se ns. vika?? jota ei oikeasti edes ole, mutta luulisi että on vai siis mitä häh??

13

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZXC

      Ainakin itse saatan vastaavassa tilanteessa mennä kysymään, että onko auton kanssa ongelmia. Tuossa tilanteessa toki voisit itse mennä kysymään apua/neuvoja "ongelmaan" kyseiseltä mieheltä.
      Ongelma voisi olla mm. outo ääni auton moottoritilasta käynnistettäessä tai auton käydessä, joka sitten mystisesti onkin kadonnut, kun mies tulee apuun. Sitten "kadonnutta" vikaa ihmetellessä ja sille nauraessa pyydät ko. miestä vaikkapa kahville vaivan palkaksi jne...

      • BlondiJaAuto

        Hei kiitos todella paljon!! :)


    • ZXC

      Hyvä, jos jotain apua noista neuvoista on. Onnea "metsästykseen". ;)

    • Italiaanoissa..

      ..on kovasti outoja sähkövikoja, samoin japseissa ja ranskiksissa.. eli sanot ettei auto lähde käyntiin ja valotkin syttyvät vain himmeästi (akun kosketushäiriö), tai esim. radio ei suostu lähtemään päälle (maadoitushäiriö).. vika katoaa kun mies kokeilee tai näytät hänelle miten se teki.. tähän törmään IT alalal jatkuvasti, että koneet toimii kun menen itse katsomaan missä oli vika.. tai laitat sisävalon katkaisijasta päälle ja ihmettelet ääneen miksei se sammu ja kun mies tulee auttamaan, niin hoksaatkin että sinähän taisit käyttää sitä päällä (toimii hämärässä).. onhan näitä vaikka mitä ja ainakin itse törmään useinkin naisiin, joilla ei loppujen lopuksi ole auton kanssa muuta vikaa kuin ettei ole käyttöohjetta luettu.. sattuu sitä tosin miehillekin

      • BlondiJaAuto

        Juu hyviä ideoita kiitos niistä! Vaan kun kyseessä on Amerikkalainen auto...?


      • ffffffffffffffffffff
        BlondiJaAuto kirjoitti:

        Juu hyviä ideoita kiitos niistä! Vaan kun kyseessä on Amerikkalainen auto...?

        Kyllä voisin mennä blondii moikkaamaan ja rassaamaan putken blondilta puhtaaks kun löytyy semmonen sopivan iso tuumakokoinen työkalu...
        Blondii on kiva auttaa...


    • ZXC

      Auton valmistusmaalla ja merkillä ei ole väliä. Ei muuta kuin toteuttamaan suunnitelmaa...

    • lifemocker

      tossa nyt ei oo taas mitään järkeä. miksi vitussa pitää pelata jotain pelejä, eikä vaan mennä rehdisti pyytämään ulos?!

    • sinkkumies..

      En menisi

    • Juu menisin kyllä auttaan neitoa hädässä jos vaan ekana oon paikalla. Ei sillä kerran oli tien päälläkin niin että oli neidoilla konepelti pystyssä, mut harmittavasti siihen oli jo pysähtynyt joku toinen mies joten jatkoin vain matkaani pysähtymättä.

      Mutta niin todella harvoin edes tulee tuollaisia tilanteita. Pari kertaa oon vaan 11 vuotisen ajokokemuksen aikana vaan nähnyt että joku tarvis apua ja tietenki noinakin kertoina on jo joku muu ollut auttamassa.

    • automies

      Harkitsisin että menisin, mutta en mene.

    • Menisin tietenkin

      On nainen sitten ollut nuorempi tai vanhempi ja olen itse ollut sitten nuorempi tai nyt näin keski-ikäinen, niin aina olen auttanut auton kanssa ongelmissa olevia.. oli kesä tai talvi.

      Ja kun on kerran 20 asteen pakkasessa 1v lapsen kanssa tunnin vilkkaan moottoritien laidassa autoja pysäytellyt, niin osaa itsekin jättää kiireensä ja auttaa muita. Kerran olen myöhästynyt työhaastattelusta ja monesti jostain muusta kun olen jäänyt muita auttamaan, mutta tuonkin työpaikan sain kuitenkin, vaikka haastattelulle piti järjestää uusi aika.

    • King Corvax

      Jos nainen on sitä luokkaa, että hänen on mentävä pyllistelemään auton nokkapellin alle ja odottaa random-porukkaa siihen iskemismielessä, niin naisessa on jotain ulkonäöllisesti luultavasti pahasti vialla tai kyseessä on piilokamera.

      Tämä eräs mies ei välttämättä tiedä, että sinä juuri häntä koitat ja paikalle voi suunnistaa jos mitä pörriäisiä. Suosittelen, että kun näet tuon miehen, niin avaat vaan - et auton nokkapeltiä - vaan sen pikku, pikku suusi ja räpyttelet niitä ripsiäsi ja juttelet niitä näitä ja sen päätteeksi pyydät numeroa. Voit myös laukaista suoraan olevasi kiinnostunut tyyliin "mä oon nähny sut täs monta kertaa ja on tehny mieli tulla jutteleen." .. Jos verbaaliset kykysi eivät riitä normaaliin keskusteluun, suosittelen kunnioituksesta jättämään kyseisen miehen rauhaan.

      Onnea uudelle tuotantokadelle kuitenkin koko käsikirjoittajatiimille.

      Itselläni ei ole enää aikoihin ollut tapana näytellä Captain Save-a-ho:n roolia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe