Suihkussa käymisen tylsyys

on minullakin ongelm

Taas on raahauduttava suihkuun, kuten jokaikinen aamu muutenkin. Haluaisin käydä illalla pesulla, mutta en voi, koska hiukset vaativat aamupesun. :(
Joskus käyn illalla saunassa, mutta se on hyödytöntä, koska hiukset ovat sitten pilalla keskellä päivää! Onneksi en käy töissä, koska sitten pitäisi käydä suihkussa sekä aamulla että töitten jälkeen.
Joskus vietän koko päivän sisällä enkä käy suihkussa ollenkaan. Likaisilla hiuksilla en viitsi mennä ihmisten ilmoille.

Jos olisin mies, olisin kalju, kävisin suihkussa ja saunassa milloin huvittaa eikä olisi hiustenhoito-ongelmaa. Älkää sanoko, että leikkaa hiukset lyhyeksi, sillä en leikkaa.

51

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.....,

      Jaa, ongelma on kyllä tuo. Mä itse pitkä(hkö)hiuksisena naisena en kyllä pese hiuksiani joku päivä mut silti käyn aamusin suihkussa. Paitsi en silloin jos en poistu kotona koko päivänä, silloin käyn ehkä illalla. Mut mun hiukset alkaa näyttää likaisilta vasta parin-kolmen päivän jälkeen.

      • ,.....,

        en näemmä enää osaa kirjoittaa..joku=joka


    • ap.

      Käyvätkö miehet suihkussa? Enibodi?

      • ätmi

        Käymme paitsi suihkussa, muistamme myös hymyillä ja olla omia itsejämme!


    • poimut ja taipeet

      Naisessa paljon taipeita ja poimuja, jotka alkavat haisemaan aika nopeasti. Siksi naisen kannattaa käydä suihkussa melko usein.

      Ja kyllä se lyhyt tukkakin törröttää typerän näköisesti pystyssä jos sitä ei pese.

      • ,....,

        Ja miehessä on se tietty nahka minkä alle kertyy haisevaa tavaraa, jos sitä ei pese säännöllisesti.


      • ähäkutti
        ,...., kirjoitti:

        Ja miehessä on se tietty nahka minkä alle kertyy haisevaa tavaraa, jos sitä ei pese säännöllisesti.

        Mutta sitä varten ei tarvitse käydä suihkussa, sen saa pestyä PAALJON helpommin kun naisten paikat. Lällälää :-)


      • 14+12
        ähäkutti kirjoitti:

        Mutta sitä varten ei tarvitse käydä suihkussa, sen saa pestyä PAALJON helpommin kun naisten paikat. Lällälää :-)

        Miten niin "helpommin"? Jalkovälissä molemmat värkit ovat. Samalla tavalla naisten paikat saa pestyä ilman suihkussakäyntiä, ei siihen mitään ihmeellisyyksiä tai tuntikausien häsväystä tarvita. Onko bideesuihku (vakiovaruste nykyään joka asunnossa) tuttu? (En viitsi kysyä, kuinka tuttuja naisten paikat ovat...)

        ...vai tarkoitatko, että miehet pesevät lerssinsä lavuaarissa? HYISSAAAAATANA! *yöks*


      • Munanpesijä
        14+12 kirjoitti:

        Miten niin "helpommin"? Jalkovälissä molemmat värkit ovat. Samalla tavalla naisten paikat saa pestyä ilman suihkussakäyntiä, ei siihen mitään ihmeellisyyksiä tai tuntikausien häsväystä tarvita. Onko bideesuihku (vakiovaruste nykyään joka asunnossa) tuttu? (En viitsi kysyä, kuinka tuttuja naisten paikat ovat...)

        ...vai tarkoitatko, että miehet pesevät lerssinsä lavuaarissa? HYISSAAAAATANA! *yöks*

        Onko se jollekin naiselle yllätys, että miehet pesevät kullinsa lavuaarissa? Ja mitähän kamalaa siinä on, mahdolliset kullijuustot huuhtoutuvat pois, ja vaikkeivät huuhtoutuisi, niin tuskin sinä sitä lavuaarin pohjaa nuolet?


    • Ikisinkku M

      Koska olen mies niin raahaudun suihkuun joka aamu ihan henkilökohtaisen hygienian vuoksi, hampaat pesen kahdesti päivässä, parranajosta saatan joskus laistaa. Kumpikohan se onkaan se siistimpi sukupuoli kirjoituksesi perusteella?

      • ap.

        Minun puolestani sinä olet siistimpi, mutta eikö sinua koskaan kyllästytä rutiinitoimet?


      • Ikisinkku M
        ap. kirjoitti:

        Minun puolestani sinä olet siistimpi, mutta eikö sinua koskaan kyllästytä rutiinitoimet?

        Tottakai ne vähän voi kyllästyttää mutta kun ne aamutoimet on vaan tehtävä niin eipä sitä kannata edes miettiä, nouset ylös, moksautat veden- tai kahvinkeittimen päälle ja syöksyt suihkuun. Jos alkaa venyttelemään tuota rutiinia niin kuin vaikkapa viikonloppuna olisi helppo luistaa niin sittenhän se vaikeutuu huomattavasti, siksi paree heti mennä ja minä oikeastaan vasta herään kunnolla siellä suihkussa, virkistää.


      • ap.
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Tottakai ne vähän voi kyllästyttää mutta kun ne aamutoimet on vaan tehtävä niin eipä sitä kannata edes miettiä, nouset ylös, moksautat veden- tai kahvinkeittimen päälle ja syöksyt suihkuun. Jos alkaa venyttelemään tuota rutiinia niin kuin vaikkapa viikonloppuna olisi helppo luistaa niin sittenhän se vaikeutuu huomattavasti, siksi paree heti mennä ja minä oikeastaan vasta herään kunnolla siellä suihkussa, virkistää.

        Mutta kun ei osaa olla miettimättä vaan miettii sitä kahvia hörppien kaksi tuntia!


      • IKisinkku M
        ap. kirjoitti:

        Mutta kun ei osaa olla miettimättä vaan miettii sitä kahvia hörppien kaksi tuntia!

        Joo ei noin, itse huomannut parranajosta että jos sen jättää myöhemmäksi niin saattaa sitten jäädä siltä päivältä. Jossain vaiheessa huomasin että parhaiten herää kun menee suoraan suihkuun ja on muutenkin pirteämpi olo sitten freesinä, kannattaa kokeilla tuota heti herättyä suihkuttelua niin tulee helposti tavaksi. Mulla ainakn nykyään jos jostain syystä jää väliin niin on sitten nuhjuinen olo jos ei ole suihkuun päässyt.


      • ap.
        IKisinkku M kirjoitti:

        Joo ei noin, itse huomannut parranajosta että jos sen jättää myöhemmäksi niin saattaa sitten jäädä siltä päivältä. Jossain vaiheessa huomasin että parhaiten herää kun menee suoraan suihkuun ja on muutenkin pirteämpi olo sitten freesinä, kannattaa kokeilla tuota heti herättyä suihkuttelua niin tulee helposti tavaksi. Mulla ainakn nykyään jos jostain syystä jää väliin niin on sitten nuhjuinen olo jos ei ole suihkuun päässyt.

        Montako sataa vuotta vanha olet noine viisauksinesi?


      • Ikisinkku M
        ap. kirjoitti:

        Montako sataa vuotta vanha olet noine viisauksinesi?

        Joskus tuntuuettä vanhollisine ajatuksineni olisin syntynyt parisataa vuotta sitten, fyysisesti on vähän vähemmän mittarissa.


      • 18+17
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Tottakai ne vähän voi kyllästyttää mutta kun ne aamutoimet on vaan tehtävä niin eipä sitä kannata edes miettiä, nouset ylös, moksautat veden- tai kahvinkeittimen päälle ja syöksyt suihkuun. Jos alkaa venyttelemään tuota rutiinia niin kuin vaikkapa viikonloppuna olisi helppo luistaa niin sittenhän se vaikeutuu huomattavasti, siksi paree heti mennä ja minä oikeastaan vasta herään kunnolla siellä suihkussa, virkistää.

        Mun aamutoimet on silleen, että vermeet niskaan ja menoksi. Se on herätyskellosta max 10min ja auto liikkuu. Suihkussa käyn työpäivän jälkeen. Töihin mennessä ei raatsi ihan just suihkusta tulleelta tuoksua, menee vaan hukkaan kun tunnin jälkeen kuitenkin haisee jo työltä.

        Vapaapäivisin tietty eri, sillon nukun pitkään ja herään hitaasti. Oma viehätyksensä siinäkin on, kaikessa rauhassa kahvikuppi kourassa killistellä keittiön ikkunasta kuinka joillakin on lauantaisinkin kiire jonnekin... Siitä sitte suihkuun kunhan hotsittaa.


    • Mua ei kyllä haittais vaikkei nainen kävis pesulla kun pari kertaa viikossa... kävis samaan aikaan kuin itteki niin vois pestä selän :)

      • IKisinkku M

        Minua haittaisi kun luulen että alkaisi jo parin päivän jälkeen morsio tuoksahtaa sen verran voimakkasti että olisi pakko laittaa kotiinsa välillä marinoitumaan.


    • ei jaksaisi

      Joudun myös pesemään ja laittamaan hiukset joka päivä, jos meinaa ulos ihmisten ilmoille lähteä. Ovat sen tyyppiset, ettei niitä laittamattomina voi pitää ja niitä taas ei voi ilman pesua laittaa. Viikonloput meneekin yleensä silleen, että pysyttelen kotona ja peseydyn muuten, mutta hiuksia en pese. Minulla on ollut myös lyhyet hiukset, mutta koska niissä on muotoilutuotteita niin eivät nekään pesemättä oikein menettele.

      Olen löytänyt ratkaisut hiusongelmiini ja kasvon iho-ongelmiin, mutta se on aiheuttanut sen, että aamuisin meneekin nykyään tunti laittautumisessa, kun ennen meni puolisen tuntia. :-/ Rasittavaa. Loma on nykyään sitä, ettei tarvitse puleerata.

      PS. Pitäisi kohta lähteä kauppaan eli kuudetta kertaa laittautua tällä viikolla....

      • Ikisinkku M

        Ihana olet, minusta on mukavaa jos nainen jaksaa nähdä vaivaa kauneutensa eteen.


    • mies 86

      "Jos olisin mies, kävisin suihkussa ja saunassa milloin huvittaa"

      LOL

    • ongelma se on pieniki. itellä juuri hiusten takia käyn suihkussa iltaisin :) muuten ne menee niin käkkärälle ja huonon näköisiksi ettei voi pitää silleen niinku haluais.. kerkiää kuivua yön aikana kunnolla ja parempi jos laittaa leteille. kesäisinhän sitä pitää sitte käydä suurinpiirtein aamuin ja illoin, siinä välissäki.

      ja miten nyt voi kyllästyä siihen että haluaa tuoksuakki hyvältä?

      • LaRito

        tosin joo onhan se silloin eri asia jos ei käy missään, silloin voi vähä laistaakki.


      • En tosin tiedä
        LaRito kirjoitti:

        tosin joo onhan se silloin eri asia jos ei käy missään, silloin voi vähä laistaakki.

        Ehkä voisi kysyä hyvältä kampaajalta vinkkejä ja pyytää helpon leikkauksen ja kenties päänahasta kohottavan pehmennyksen sekä sopivia aineita?


      • En tosin tiedä kirjoitti:

        Ehkä voisi kysyä hyvältä kampaajalta vinkkejä ja pyytää helpon leikkauksen ja kenties päänahasta kohottavan pehmennyksen sekä sopivia aineita?

        itelläni kuitenki sinne alaselkään ulottuva letti että täytyy myöntää etten osaa sanoa miten tehdä ja millä, nykyään kerta en kampaajilla käy.. mutta silloin vielä ku kävin niin kyllähän ne sanoo ja nuolee sun takalistoas vaikka millä että saa rahan taskuun että kannattaa olla vähä sitä omaaki makua ja mielipidettä mukana.


    • realismus

      Näköjään olen onnekas, hiukset pysyvät siisteinä viitisen päivää. Ei pitkiä viitsisi useammin läträtäkään. Kylven iltaisin, mielestäni pitää pujahtaa puhtaana vuoteeseen. Ja näin sinkkuna ei yön aikana juuri likaannu ;)

    • realismus

      Olenkin usein ihmetellyt suomalaisten viehtymystä suihkuun, totta kai se on tylsää. Onkohan kyseessä jokin luterilainen itsekuritusmuoto? 50-luvun talosta löysin säällisen asunnon, pitkän etsinnän jälkeen. Suihkullisia ja vielä pahempaa, saunallisia, oli tarjolla pilvin pimein. Ammeesta tullut katoava luonnonvara?

      • kylmä suihku

        Suihku on hygieenisin ja ekologisin vaihtoehto.


      • ap.

        Vaihtaisin saunani ammeeseen.


    • kikijuhy

      Kyllä mä käyn suihkussa vain iltaisin ihan siksi, että olen sen verran aamu-uninen. Lyhyttukkaisena pelkät hiukset voi kastella aamulla käsienpesualtaassa ja muotoilla tukan haluamallaan tavalla. Lyhyelle tukalle voi myös naiset käyttää erilaisia pantoja, pinnejä, huiveja jne ja vastaavasti mies voi laittaa "mummonraiskaajapipon" tai lippiksen päähänsä "bad hair dayn" vuoksi.

      Tiedän parikin kaveria, jotka pesevät hiukset lavuaarissa bideesuihkun avulla. Äkkiä siihenkin oppii eikä tarvitse käydä suihkussa aamulla.

      Kannattaa tehdä pakollisista asioista rutiinia sen kummemmin miettimättä, että onko pakko tehdä niin vai ei. Jos hiukset on oikeasti ongelma, niin ehkä kannattaa sitten muuttaa hiustyyliä itselle sopivampaan elämäntyyliin sopivaksi sen sijaan, että on haisulina töissä/koulussa.

      • ap.

        Käsienpesualtaassa peseytyminen sopii oikein laihaluisille ihmisille, mutta ei kaltaiselleni bodarivartalon omaavalle. Hiustyyliä en muuta varmasti, koska sama ongelma säilyy lyhyissä hiuksissa ja näytän rumemmalta. Minulla on hyväkuntoiset ja kiiltävät hiukset, koska en kuivaa ja käsittele niitä millään laitteilla, mutta ne vain vaativat joka-aamuisen pesun. Kihartamiseen käytän vain hiuspompulaa.

        Miten tehdä pakollisista asioista rutiinia? Minulla on rutiinien kanssa ongelmia.


      • ireopwirpowirwpoirpw
        ap. kirjoitti:

        Käsienpesualtaassa peseytyminen sopii oikein laihaluisille ihmisille, mutta ei kaltaiselleni bodarivartalon omaavalle. Hiustyyliä en muuta varmasti, koska sama ongelma säilyy lyhyissä hiuksissa ja näytän rumemmalta. Minulla on hyväkuntoiset ja kiiltävät hiukset, koska en kuivaa ja käsittele niitä millään laitteilla, mutta ne vain vaativat joka-aamuisen pesun. Kihartamiseen käytän vain hiuspompulaa.

        Miten tehdä pakollisista asioista rutiinia? Minulla on rutiinien kanssa ongelmia.

        Taisit käsittää hieman väärin. Ei sinun ole tarkoitus kylpeä siellä käsienpesualtaassa.


      • ap.
        ireopwirpowirwpoirpw kirjoitti:

        Taisit käsittää hieman väärin. Ei sinun ole tarkoitus kylpeä siellä käsienpesualtaassa.

        On se hankalaa, kun vesi valuu kyynärpäitä myöten lattialle ja joka paikkaan. Huono asento ym.


      • ewrerwwererwe
        ap. kirjoitti:

        On se hankalaa, kun vesi valuu kyynärpäitä myöten lattialle ja joka paikkaan. Huono asento ym.

        Tuskin sinä niin lyhyt olet, että peset itseäsi pää ja kädet ylöspäin. Jos taas et taivu riittävän alas niin suosittelisin venyttelyä.


      • tyylinsä kullakin
        ewrerwwererwe kirjoitti:

        Tuskin sinä niin lyhyt olet, että peset itseäsi pää ja kädet ylöspäin. Jos taas et taivu riittävän alas niin suosittelisin venyttelyä.

        Itse olen lyhyt ja vähän pullukka, mutta hyvin sitä pystyy lavuaarissa tukkansa pesemään tarvittaessa. Luulisin kuitenkin, että ongelmanasi on se, että olet totuttanut tukkasi liian tiheästi tapahtuvaan pesuun. Jos sinulla kerran on pitkä, käsittelemätön tukka, niin ei ole mitään syytä, että miksi hiukset pitäisi pestä joka päivä. Eri asia on sitten se, jos on lyhyt tukka, jota muotoillaan paljon. Kannattaa myös tarkistaa se, että jääkö hiuksiin liikaa hoitoainetta, joka saa hiukset näyttämään rasvaisilta.

        Minä pesen hiukset noin 3 päivän välein ja omat hiukseni ovat siis pitkät, kiiltävät, paksut ja kaikin puolin hyvät. Myös kampaajani ohje on ollut se, että ei missään tapauksessa pesua kuin noin 2 kertaa viikossa, kun ei ole mitään tarvetta enempään. Voi siis totuttautua siihen, että hiustenpesutahti olisi aluksi vain joka toinen päivä.

        Jos haluat pitää kiinni nykyisestä rutiinistasi, niin sitten vaan varttia aikaisemmin nukkumaan, jotta jaksat herätä varttia aikaisemmin aamulla suorittamaan velvollisuutesi. Itse pesen hiukset nimenomaan iltaisin töistä päästyäni, jotta tukka ehtii kuivua illan aikana ennen nukkumaanmenoa. Aamulla ei tarvitse sitten muuta kuin harjata ne.


      • ap.
        tyylinsä kullakin kirjoitti:

        Itse olen lyhyt ja vähän pullukka, mutta hyvin sitä pystyy lavuaarissa tukkansa pesemään tarvittaessa. Luulisin kuitenkin, että ongelmanasi on se, että olet totuttanut tukkasi liian tiheästi tapahtuvaan pesuun. Jos sinulla kerran on pitkä, käsittelemätön tukka, niin ei ole mitään syytä, että miksi hiukset pitäisi pestä joka päivä. Eri asia on sitten se, jos on lyhyt tukka, jota muotoillaan paljon. Kannattaa myös tarkistaa se, että jääkö hiuksiin liikaa hoitoainetta, joka saa hiukset näyttämään rasvaisilta.

        Minä pesen hiukset noin 3 päivän välein ja omat hiukseni ovat siis pitkät, kiiltävät, paksut ja kaikin puolin hyvät. Myös kampaajani ohje on ollut se, että ei missään tapauksessa pesua kuin noin 2 kertaa viikossa, kun ei ole mitään tarvetta enempään. Voi siis totuttautua siihen, että hiustenpesutahti olisi aluksi vain joka toinen päivä.

        Jos haluat pitää kiinni nykyisestä rutiinistasi, niin sitten vaan varttia aikaisemmin nukkumaan, jotta jaksat herätä varttia aikaisemmin aamulla suorittamaan velvollisuutesi. Itse pesen hiukset nimenomaan iltaisin töistä päästyäni, jotta tukka ehtii kuivua illan aikana ennen nukkumaanmenoa. Aamulla ei tarvitse sitten muuta kuin harjata ne.

        Toisaalta kun kerran joutuu päivittäin suihkussa käymään, niin helpompi se tukka siinä on pestä kuin erikseen lavuaarissa. Minulla ainakin rinnat sen verran roikkuvat, että pestävä on sieltäkin.


    • hohhoijaa

      OIkeiden ongelmien puutteessa nainen tekee siis suihkuun menemisestäkin ongelman. Suihkussa voi tosiaankin vain käydä, ei siellä tarvitse tuntikausia lotrata.

      Itsensä saa raikkaamman hajuiseksi ja puhtaaksi parin minuutin pesemisellä.

      • ap.

        Sehän olisi kalliiden shampoiden ja hoitoaineiden hukkaanheittämistä, jos niiden ei anna vaikuttaa vähintään tuota kahta minuuttia.


      • Ihme valitusta
        ap. kirjoitti:

        Sehän olisi kalliiden shampoiden ja hoitoaineiden hukkaanheittämistä, jos niiden ei anna vaikuttaa vähintään tuota kahta minuuttia.

        Seliseli valivali et vaan osaa


    • 6+11

      Hui, minähän olen sitten todella rohkea kun käyn joskus suihkussa vain joka toinen päivä ja kuljen vielä ihmisten ilmoillakin!
      En hikoile töissäni, vaihdan joka päivä kaikki vaatteet (okei, farkut ehkä vain neljän päivän välein) ja osaan käyttää deodoranttia.
      Varsinkin näin talvella mun ihoni ei tykkää jenkkityylisestä jokapäiväisestä veden kanssa lotraamisesta. Tukka on aina poninhännällä, joten hiukset ovat tarpeeksi siistit.

      Ja olen vielä nainen, joten VARMASTI olen kaamea haisuli ja hygieniariski. Eipä kukaan ole vielä huomauttanut tai antanut suihkugeeliä lahjaksi. :p Luulen, että kukaan ei edes älyä sitä, että heidän joukossaan kulkee hirvittävä, likainen ANARKISTI!!yksi! :D

      Ihan oikeasti, ihmiset, teillä menee todella hyvin jos ei ole muita ongelmia kuin se, pitääkö suihkussa käydä joka päivä -ehkä vielä kaksi kertaa saman päivän aikana...

      • oksettavaa...

        Ihminen, joka ei peseydy päivittäin (min suihku, hampaidenharjaus x 2) on saastainen eläin. Ei ihme, jos on sinkku. Hyi hitto!


    • suihku on paras

      Suihku on harvoja valopilkkuja elämässäni. Uskomaton nautinto. Sen takia siellä se 10 minuuttia joka toinen päivä aina meneekin, vaikka haluaisin olla jotenkin muka ekologinen tyyppi.

      • ap.

        - riisumisen vaiva
        - pukemisen vaiva
        - hiustenkuivatusvaiva
        - hiustenharjausvaiva
        - hiustensitomisvaiva
        - tulee kylmä jossain vaiheessa
        - tulee kuuma jossain vaiheessa
        - joutuu pitämään käsiä ylhäällä
        - joutuu taivuttelemaan käsiä alas
        - kyseenalaistaa elämisen tarkoituksen


      • Sillä lähtee
        ap. kirjoitti:

        - riisumisen vaiva
        - pukemisen vaiva
        - hiustenkuivatusvaiva
        - hiustenharjausvaiva
        - hiustensitomisvaiva
        - tulee kylmä jossain vaiheessa
        - tulee kuuma jossain vaiheessa
        - joutuu pitämään käsiä ylhäällä
        - joutuu taivuttelemaan käsiä alas
        - kyseenalaistaa elämisen tarkoituksen

        Köysi ja rasva on se helppo tie ulos.


      • ap.
        Sillä lähtee kirjoitti:

        Köysi ja rasva on se helppo tie ulos.

        Olen Anti-Pantila.


      • suihku on paras
        ap. kirjoitti:

        - riisumisen vaiva
        - pukemisen vaiva
        - hiustenkuivatusvaiva
        - hiustenharjausvaiva
        - hiustensitomisvaiva
        - tulee kylmä jossain vaiheessa
        - tulee kuuma jossain vaiheessa
        - joutuu pitämään käsiä ylhäällä
        - joutuu taivuttelemaan käsiä alas
        - kyseenalaistaa elämisen tarkoituksen

        - pidän max. sentin tukkaa
        - riisuminen ei ole minulle vaiva
        - pukeminen ei ole minulle vaiva
        - ei tule kylmä, suihkuun menen etenkin talvisin nimenomaan lämmittelemään
        - kuuma tulee ja niin pitääkin
        - vaikutat kivalta


      • WTF 6666
        ap. kirjoitti:

        Olen Anti-Pantila.

        Eli mikä sä olet?


      • ap.
        WTF 6666 kirjoitti:

        Eli mikä sä olet?

        Laiska ihminen, joka pitää itsensä koukkuun ripustamista vaivalloisena ja työläänä toimenpiteenä, josta aiheutuu vaikka ja mitä sotkua ja vaivaa.
        En oikein ymmärrä viiltelijöitäkään, kun sehän sattuu ja minua ei tarvitse kuin sormella tökätä ja sekin sattuu ja heti tulee mustelma ja siinäkin joutuu karjumaan.


      • Raskas vaellus
        ap. kirjoitti:

        Laiska ihminen, joka pitää itsensä koukkuun ripustamista vaivalloisena ja työläänä toimenpiteenä, josta aiheutuu vaikka ja mitä sotkua ja vaivaa.
        En oikein ymmärrä viiltelijöitäkään, kun sehän sattuu ja minua ei tarvitse kuin sormella tökätä ja sekin sattuu ja heti tulee mustelma ja siinäkin joutuu karjumaan.

        Sulle on varmaan vaivalloista jon hengittäminen ja nettikirjoittelukin. Otan osaa.


      • ap.
        Raskas vaellus kirjoitti:

        Sulle on varmaan vaivalloista jon hengittäminen ja nettikirjoittelukin. Otan osaa.

        No en minä niistä valita. Kiitos osanotosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1792
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      65
      1202
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1055
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      826
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      705
    Aihe