Vastaatteko kaikkiin viesteihin?

sissldl

Olen juuri liittynyt suomi24:treffeihin, tosin olin siellä muutamia vuosia sitten myös. Olen miettinyt että vastaatteko te vain kiinnostaville ihmisille, vai vastaatteko myös ei kiinnostaville että ei kiinnosta. Ja sitten vielä voi olla tilanne että jos haluaa niinkuin minä kirjoitella vain yhden kanssa kerralla. Vastaatteko silloin jos olette paraikaa kirjoittelemassa jonkun kanssa, ja joku toinen kiinnostava laittaa viestiä, että kirjoittelen nyt yhden toisen kanssa ja katsotaan sitten myöhemmin jos tästä nykyisestä ei tule mitään.

Kun olen ajatellut että jos joku laittaa sulle viestiä, se jää odottamaan vastaustasi jonkin aikaa, ja olisi kohteliasta vastata mitä mieltä on. Toisaalta jos vastaa et ei kiinnosta, voi myöhemmin tullakin katumapäälle et ehkä tuo olisikin ollut kiinnostava, tosin ehkä harvemmin näin.

11

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      kyllä sen näkee kiinnostaako toista vai ei vaikka ei vastausta tulisikaan.
      jos viestin lähettämisen jälkeen huomaat että ko. henkilö on käynyt profiilissasi ja ei ole enää onlinessä niin ei tarvitse laskea kuin 1 1........ kokemusta on...

    • ghjkllllllllllllllll

      Kyllä vastaan, käyttäydyn netissä samalla lailla kuin muutenkin. Jos vaikka baarissa joku moikkaa niin en todellakaan ole niin törkeä ettenkö vastaisi jotain. Tosin olenkinmies.

    • Vastaan, tai siis vastaisin, jos saisin viestejä.

    • henkka.oulusta.moi

      Yleensä vastaan, sittenhän tulee noita käännöskoneella tehtailtuja viestejä jotka on oma luku sinänsä. Mukava aloitusviesti on sellainen maaperää tunnusteleva kolmesta viiteen lauseeseen yltävä. Suuremmat selvitykset yleensä jätän vastaamatta, eihän sitä nyt ensimmäisenä aleta perhettä perustamaan...

    • Kyllä vain aina oon vastannut, jos viestiä on tullut.

    • rjuhani67

      Kyllä vastaan, mutta eipä niitä aloitusviestejä naisilta niin kovin tiheään tule. Ja kuten henkka edellä totesi, käännöskoneviesteihin en vastaa.

      Eipä ole vielä sattunut tilannetta, että kun olen jonkun kanssa kirjoitellut intensiivisesti ja olisi toiselta tullut viestiä. Joskus on tullut kahdelta naiselta samana päivänä aloitusviesti, mutta aika usein niiden lähettäjät vain katoavat jonnekin.

      Siirryn yleensä sähköpostiin kirjoittelemaan, mikäli viestejä alkaa sinkoilla enemmän. Näin ei tarvitse deiteillä roikkua ja voi keskittyä siihen yhteen. Mitä enemmän täällä on nyt taas pyörinyt, niin sitä vakuuttuneempi olen siitä, ettei kannata kyllä kovin pitkään kirjoitella ennen tapaamista. Aika moni naisistakin on tuon huomannut.

    • Mies vm69

      Kahden vuoden aikana, jonka olin Suomi24 kolmella eri nimimerkillä, mutta
      en yhtä aikaa niin sain 4-5 aloitusviestiä naisilta, joihin kaikkiin vastasin.
      Käännösviesteihin en vastannut.

      Kahdeksan kuukauden ajan jonka olin e-kontaktissa sain kolme aloitusviestiä,
      joihin myös kaikkiin vastasin. Pelkkiin kuva-albumin avain pyyntöihin en
      vastannut.

      Että ei niitä aloitusviestejä tosiaan koviin tiheään tule.

    • sissldl

      Kaikki taidatte miehiä olla, kun sanotte että ei viestejä paljon tule. Kun ainakin täällä suomi24 treffeillä on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Ja sitenhän naiset saavat enemmän viestejä kuin miehet. Mulla on nyt käynyt ainakin samoiten, kuin silloin muutamia vuosia sitten että aluksi tulee ihan liikaakin viestejä, mutta ainakin viimeksi viestit sitten hiipuvat ajan myötä. Tosin jos profiiliini olisin vähän enemmän kirjoittanut, niin ehkä sitten ei tuli niin paljon viestejä. Kyllä minä kuitenkin siihen jonkin verran kirjoitin ja kuvankin pistin. Kun on sitten niitäkin profiileja, joihin ei viitsi kuin pakolliset jutut kirjottaa eikä kuvaakaan pistä.

    • okmkom

      Vastaan kaikille miehille, jotka sopivat kriteereihini. En vastaa muille.

      • mies

        Kai olet kirjoittanut ne kriteerit profiiliisi, niin ettei miesten turhaan tarvitse viestitellä?


      • okmkomm
        mies kirjoitti:

        Kai olet kirjoittanut ne kriteerit profiiliisi, niin ettei miesten turhaan tarvitse viestitellä?

        Tietysti, enhän mä telepaattia hae.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1782
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      64
      1198
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      218
      1032
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      816
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Puola valmistautuu sotaan: "Meistä ei tule enää Venäjän siirtokuntaa"

      Puola käyttää puolustusmenoihinsa jo yli neljä prosenttia bruttokansantuotteestaan, mutta aikoo vielä lisätä summaa. –
      Maailman menoa
      179
      677
    Aihe