Vastaatteko kaikkiin viesteihin?

sissldl

Olen juuri liittynyt suomi24:treffeihin, tosin olin siellä muutamia vuosia sitten myös. Olen miettinyt että vastaatteko te vain kiinnostaville ihmisille, vai vastaatteko myös ei kiinnostaville että ei kiinnosta. Ja sitten vielä voi olla tilanne että jos haluaa niinkuin minä kirjoitella vain yhden kanssa kerralla. Vastaatteko silloin jos olette paraikaa kirjoittelemassa jonkun kanssa, ja joku toinen kiinnostava laittaa viestiä, että kirjoittelen nyt yhden toisen kanssa ja katsotaan sitten myöhemmin jos tästä nykyisestä ei tule mitään.

Kun olen ajatellut että jos joku laittaa sulle viestiä, se jää odottamaan vastaustasi jonkin aikaa, ja olisi kohteliasta vastata mitä mieltä on. Toisaalta jos vastaa et ei kiinnosta, voi myöhemmin tullakin katumapäälle et ehkä tuo olisikin ollut kiinnostava, tosin ehkä harvemmin näin.

11

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      kyllä sen näkee kiinnostaako toista vai ei vaikka ei vastausta tulisikaan.
      jos viestin lähettämisen jälkeen huomaat että ko. henkilö on käynyt profiilissasi ja ei ole enää onlinessä niin ei tarvitse laskea kuin 1 1........ kokemusta on...

    • ghjkllllllllllllllll

      Kyllä vastaan, käyttäydyn netissä samalla lailla kuin muutenkin. Jos vaikka baarissa joku moikkaa niin en todellakaan ole niin törkeä ettenkö vastaisi jotain. Tosin olenkinmies.

    • Vastaan, tai siis vastaisin, jos saisin viestejä.

    • henkka.oulusta.moi

      Yleensä vastaan, sittenhän tulee noita käännöskoneella tehtailtuja viestejä jotka on oma luku sinänsä. Mukava aloitusviesti on sellainen maaperää tunnusteleva kolmesta viiteen lauseeseen yltävä. Suuremmat selvitykset yleensä jätän vastaamatta, eihän sitä nyt ensimmäisenä aleta perhettä perustamaan...

    • Kyllä vain aina oon vastannut, jos viestiä on tullut.

    • rjuhani67

      Kyllä vastaan, mutta eipä niitä aloitusviestejä naisilta niin kovin tiheään tule. Ja kuten henkka edellä totesi, käännöskoneviesteihin en vastaa.

      Eipä ole vielä sattunut tilannetta, että kun olen jonkun kanssa kirjoitellut intensiivisesti ja olisi toiselta tullut viestiä. Joskus on tullut kahdelta naiselta samana päivänä aloitusviesti, mutta aika usein niiden lähettäjät vain katoavat jonnekin.

      Siirryn yleensä sähköpostiin kirjoittelemaan, mikäli viestejä alkaa sinkoilla enemmän. Näin ei tarvitse deiteillä roikkua ja voi keskittyä siihen yhteen. Mitä enemmän täällä on nyt taas pyörinyt, niin sitä vakuuttuneempi olen siitä, ettei kannata kyllä kovin pitkään kirjoitella ennen tapaamista. Aika moni naisistakin on tuon huomannut.

    • Mies vm69

      Kahden vuoden aikana, jonka olin Suomi24 kolmella eri nimimerkillä, mutta
      en yhtä aikaa niin sain 4-5 aloitusviestiä naisilta, joihin kaikkiin vastasin.
      Käännösviesteihin en vastannut.

      Kahdeksan kuukauden ajan jonka olin e-kontaktissa sain kolme aloitusviestiä,
      joihin myös kaikkiin vastasin. Pelkkiin kuva-albumin avain pyyntöihin en
      vastannut.

      Että ei niitä aloitusviestejä tosiaan koviin tiheään tule.

    • sissldl

      Kaikki taidatte miehiä olla, kun sanotte että ei viestejä paljon tule. Kun ainakin täällä suomi24 treffeillä on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Ja sitenhän naiset saavat enemmän viestejä kuin miehet. Mulla on nyt käynyt ainakin samoiten, kuin silloin muutamia vuosia sitten että aluksi tulee ihan liikaakin viestejä, mutta ainakin viimeksi viestit sitten hiipuvat ajan myötä. Tosin jos profiiliini olisin vähän enemmän kirjoittanut, niin ehkä sitten ei tuli niin paljon viestejä. Kyllä minä kuitenkin siihen jonkin verran kirjoitin ja kuvankin pistin. Kun on sitten niitäkin profiileja, joihin ei viitsi kuin pakolliset jutut kirjottaa eikä kuvaakaan pistä.

    • okmkom

      Vastaan kaikille miehille, jotka sopivat kriteereihini. En vastaa muille.

      • mies

        Kai olet kirjoittanut ne kriteerit profiiliisi, niin ettei miesten turhaan tarvitse viestitellä?


      • okmkomm
        mies kirjoitti:

        Kai olet kirjoittanut ne kriteerit profiiliisi, niin ettei miesten turhaan tarvitse viestitellä?

        Tietysti, enhän mä telepaattia hae.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe