Huomenna lähtö, kauan tuolla pitää olla jos heti menee kouluttajan puheille ja sanoo että menen sivariin? Tunti, päivä?
Vaihto sivariin
11
257
Vastaukset
- Simo.Hovari
ensinnäkin saat kouluttajalta järkyttävät vitutukset ja huudot että miksi et hakenut sivariin jo ennen palvelukseen astumista. Kun olet kestänyt tämän saarnan sinulle annetaan eteen sivari hakemus lappu jonka täytät ja palautat kouluttajalle. Hän tarkastaa hakemuksen ja lähettää sinut heti maitojunalla kotiin.
- Pskaaa
Mulla meni semmonen 5 päivää. Aina kun olisin mennyt juttelemaan päällikölle, ei hän ollut paikalla ym paskaa. Sit ku sinne pääs, piti ootella että pääsee lääkärin juttusille ja kuraattorin juttusille ja herra ylisotajumalan juttusille. Eli valmistaudu siihen, että voi mennä pidempääkin.
- 16+16
No mitäs sä puuhailit sie? Menit muiden mukana? Olitko sielä siis jo päiviä ennenmin kun yritit vaihtaa sivariin? Itseä ei kiinnosta kyllä ottaa tavaraa mukaan jos se tollain ny venyis.
- Pskaaa
Tokana päivänä taisin koettaa alottaa ton vaihtorumban. Siinä sitä vaa mentii muiden mukana. Tosin sulla tulee olee varmasti helpompaa, kun sanot vaan heti niille että haluut sivariin. Mullaha ne alko väittää että et sä voi sinne lähtee täältä. Onneks lääkäri ja kuraattori oli mun puolella ja kerto mitä sanoa niille että ne joutuu päästää. Vastoin lakiahan tuo vissiin oli etteivät meinannu päästää mutta..
- 16+16
Elikkäs nyt olen takaisin. Lähdin 13:00, perillä 13:30. Ensinnä kyselin spolleilta että missä voi ilmottautua sivariks, kukaan ei tienny, käski vaan mennä eteenpäin ja kysyä seuraavilta. Sitten kun pääsin tupaan niin kysyin päivystäjältä että missä voi ilmoittautua sivariks, se ohjasi eri huoneisiin ja niitä pitkin menin edestakas. Papereita täyteltiin ja piilovittuilua ja valitusta isoilta pomoilta. Kotiinpäin pääsin lähtemään siinä 15.50. Ja tähän ei siis sisältynyt syömistä tai tavaroiden hakemista varastolta.
- Auktorrd
Kannattaa ottaa kunnon vitutus päälle ennenkuin meet herra ylisotajumalan, kuraattorin sun muitten juttusille.
Sanot vaan suoraan että haista vittu, meen sivariin. Ei kannata asiaa perustella, vaan haistattaa paskat uudestaan kun kysyyvät.- ¢
ei sitten tullut mieleen jo kutsunnoissa ilmoittautua sivariin.
Aika typerää velliperseiltä mennä sinne kasarmille urpoilemaan. - gjhguhhh
¢ kirjoitti:
ei sitten tullut mieleen jo kutsunnoissa ilmoittautua sivariin.
Aika typerää velliperseiltä mennä sinne kasarmille urpoilemaan.Ei kannata vaihella oisko C mies parempi.
- Laho ylinen?
gjhguhhh kirjoitti:
Ei kannata vaihella oisko C mies parempi.
Punaset paperit kun hankkii, niin tulee kivasti myöhemmin vastaan. Arvatkaapa, moniko viitsii palkata kaverin, joka on
A. Latvalaho
B. On teeskennellyt latvalahoa, koska se hänelle sopi, kun piti välttyä
Jaa ettei tule vastaan. No kokeilemaan...
- siili1990
omasta kokemuksesta voin sanoo että olin noin 4 viikkoo armeijassa kunnes vaihoin sivariin... ja ihan hyvä kokemus oli näinkin..
- Ei kande
Jos tulee tietsikan edessä hätä, niin helpompi tehdä housuihinsa kuin vaivautua "sosiaalitiloihin". Ja jos tarpeeksi moni tekee housuihinsa, niin alkaa olla jo normikäytöstä, eikö?
Mitättömyyteen on monta helppoa tietä. Jos tuntuu siltä, että armeijaan menemisestä on liikaa vaivaa, niin eipä tarvitse mennä. Ja jos on epäselvää, että onko sivarius sittenkään aivan OK, niin kysy kaltaisiltasi. Kun tarpeeksi moni alisuorittaa, niin alkaa olla jo normikäytöstä, eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3157329Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151347- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91221Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009