Näin Johanna Korhonen kirjoittaa itse mustista afrikkalaisista

Netti ei unohda

Johanna Korhonen kertoo "ajatuspaja" Magman verkkosivuilla nauraneensa ääneen lukiessaan Ilta-Sanomien päätoimittajan Ulla Appelsinin kirjoitusta. Korhosen mielestä: Appelsinin kirjoitus paljasti, että Suomessa ollaan "aivan pihalla siitä", mitä rasismi on. Suomalaiset eivät osaa tai halua tunnistaa omaa rasismiaan.
Johanna Korhonen kirjoittaakin itse muista etnisyyksistä siten, että niissä ei ole rasismin häivää. Näin hän kirjoittaa Afrikan mustaihoisista miehistä:

Aids-potilaat ostavat ja raiskaavat eteläafrikkalaisia tyttölapsia, koska uskovat näin paranevansa. Etiopiassa edelleen yleinen vaimonhankintatapa on, että mies raiskaa havittelemansa naisen, koska häväistyn on pakko naida raiskaajansa. Kenialainen naispoliitikko käyttää useita sukkahousuja päällekkäin, koska raiskaus on tavallinen poliittinen ase ja sukkahousut antavat hetken lisäaikaa huutaa apua.

Eikä ainoastaan mustat afrikkalaiset miehet, vaan myös muut etnisyydet ovat yhtä kauheita:
Eteläaasialainen mies heittää rukkaset saatuaan rangaistukseksi naisen kasvoille happoa, joka syövyttää ihon ja kasvoluut ja usein vie myös näön. Irakissa noin tuhat miestä osallistui seitsemäntoistavuotiaan tytön kunniamurhaan, koska tytön epäiltiin rakastelleen poikaystävänsä kanssa.

Suomalaiset ovat ”aivan pihalla siitä, mitä rasismi on”, kirjoittaa Korhonen. Suomalaiset eivät osaa tai halua tunnistaa omaa rasismiaan, kritisoi Korhonen.

10

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitatko linkin tähän - nopeesti.

Kiitos!

• Ulkomaakriittinen

• Ei jummarra

• ¢
        Ulkomaakriittinen kirjoitti:

No eipä tuohon etsimiseen paljon aikaa mene:

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Naisten tuhoamisesta/1135262046623

A-H:lta löytyy myös esimerkki hänen omasta rasimistaan.

suomalaisista naisista yli 60 % on ylipainoisia, eli eivät juuri kiihota valkoista miestä seksuaalisesti, eikä muutenkaan. Naiset siis pilaavat itse itsensä ja elämänsä ja mikä pahinta, myös suomalaisen miehen elämän. Olisikin korkea aika ryhtyä rodunjalostukseen ja hankkia tänne Suomeen mustien afrikkalaisten miesten sijaan, Virosta ja Venäjältä upeita rotu-naisia.

• ¢

• suomi suomalaisille
        Mover kirjoitti:

Kiitos!

Linkki tarvitaan periaatteessa aina lainauksiin.

periaatteessa tarvitaan tietoa ainakun otetaan kantaa tai sensuroidaan toisten mielipiteitä julkisella palstalla.
        millä perusteella sulla on oikeus sananvapauden loukkaamiseen sillä varmuudella minkä täydellinen tietämättömyys aiheesta antaa....täh

• Johanna Korhonen ei artikkelissaan mainitse sanallakaan ihonväriä, koska se ei ole oleellista. Jos joku ihminen toimii moraalisesti tuomittavalla tavalla, on hyvä että siitä puhutaan. Kun kirjoittaja on Johanna Korhosen kaltainen humaani ja älykäs ihminen, on kirjoituksia nautinto lukeakin. Hän osaa tuoda vaikeita asioita, kuten naisten huonon aseman, kiihkottomalla tavalla esiin, eikä hän missään nimessä sorru primitiiviseen meuhkaamiseen, kuten näillä palstoilla keikkuvat surkimukset.

• ¢

no en minä sinua nyt ihan surkimuksena pidä, näillä tiedoilla, mutta...

City-Marketeissa myydään halpakoreissa sukkia, joissa lukee "puristamaton". Tuli ostettua sellainen 3 parin nippu. Sukat pakkautuu noin 100 m kävelyn jälkeen myttyyn kengän kärkeen, josta ne on aika hankala onkia pois. Niitä voi käyttää kuitenkin kertakäyttöpipoina, kun ei ne maksa juuri mitään. Ihan vain vinkkinä tämä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10632
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7183
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5274
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4800
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      73
      4504
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4043
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2938
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2805
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2054
    Aihe