Kämppis raaseporista 18 vuotiaalle tytölle?

tyttö

Kiinnostaisiko sinua? Etsittäisiinkö yhdessä Kämppää?
Olen itse siis 18-vuotias tyttö. toistaiseksi en opiskele vaan olen töissä. asun itsenäisesti tällähetkellä lemmikkieläimieni kanssa, mutta vuokra sen verran korkea että voisi yhtähyvin jakaa kämppiksen kanssa kaksion tai kolmion..
iälläsi tai sukupuolellasi ei ole minulle väliä jos tullaan juttuun. :)
mieluiten kuitenkin 17-25 vuotias että voitaisiin vaikka ystävystyäkin samalla ja ymmärretään toisiamme paremmin..
nopeasti sutastu teksti jos kiinnostaa kirjotelkaa tähän! :)

27

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

      nostan tämän.
      Edelleen vailla kämppistä. :)

      • poika

        kelpaako kimppakiva?


      • tyttö
        poika kirjoitti:

        kelpaako kimppakiva?

        no mikäettei:)ainahan mulle muna maistuu ja kelpaa.


    • tööttööt

      etköhän nyt väärältä palstalta etsi kämppistä,ei täällä ole kuin idiootteja vastaamassa ks. tuo ns. "somali".

    • al-jilewi

      mine taas nutzi sinu pärrsseesee ja työnttä kyrppä sinu suuhu!minul iso kyrppä.onko sinul tiukka pärsseräikä?minu kaveri nutzi sinu kans.

      • mehmed kebabknulla

        jos sinula lammas,minä pane sitäkin.mä tunkke mun kalu sun kaikki reikän.


    • ismail egeturk

      tule meile asu?me 4 velji ja me kyl sutasta sua noppeesti ja nutzia pylyreikkään,ja piluun myös.me kaikki ola isoa kyrppiä.onko sinu montta hyvä kaveri,he saava tulla mukkaa.nuolla kyrppä ja me nuolla pilu ja persseräikä

    • varakas mies

      olen hieman vanhempi herrasmies ja vaikutusvaltaisessa asemassa.minulla olis keskustassa ylimääräinen huone vuokrattavana.vokra olisi edullinen,jossei ilmainen vastapalveluja vastaa..

      • BrittM

        Varakas mies ,hyi fittan på dej.
        Houkuttelet nuoria tuolla tavalla,yäk,skitgubbe.


      • varakas mies
        BrittM kirjoitti:

        Varakas mies ,hyi fittan på dej.
        Houkuttelet nuoria tuolla tavalla,yäk,skitgubbe.

        vai houkuttelen huoria tuolla tavalla??????ittehän on tyrkyl,syytön minä siihen:)


    • liukasko?

      ainahan nuorelle naiselle tilaa on.mites sun paikat?onks paljonki jyystetty?tänne vaan meidän luo hoitoon.onko liukas billu?

    • minne hävinny?

      noh?minne tää KIMPPATAMMA hävinny?ei kai se lähtenny vermoon kiimasena ravaa ja tulee astuttuna takas

    • åke fron reven

      ei tammisaaressa löytynyt miestä,ja se meni hankkooon fistattavaksi

    • ilmoitin asiasta!

      Tyhmää kirjoittelua ja lapsellista!

    • heh heh

      siinäpähän ilmottelet vittu!vituttaako kenties ku et ite oo päässy mukaan tiettyjen tyyppien partyihin?:)varmasti tekis mieli?

    • razhiki abdullah

      tykäkä peppuseksi?minä tykkä!saakko työnttä kyrppä peppureikkä!haluko maista iso kyrppä?minä kyl antta,minä työnttä kyrppä sinu suu ja repi korvista!

    • kelpaako

      vuokranmaksu rahalla vai luonossa?

    • liukas billu

      kikkeliä perseeseen vaan.ei mikään muu auta!

    • pizza peku

      tykäkö otta paljo suikkiin?mine vaikka nutzi sinu korvaan et kyrppää tule ulos toinen korva.

    • tyttö

      juuh,tottakai:)mua saa naida joka koloon ja reikään mikä vaan löytyy!ja suikkiin otan mielellään ja nielen mällit pientä(iso kyrpä)korvausta vastaan!

    • mukava vuokranantaja

      tuu lauantaina torille klo 12:00.tunnistat minut mustasta luksus mersusta.ni otetaan ja sorvataan vuokrasopimus ni sorvaan sua samal ja tarkastan et tavara on kunnos!

      • åke fron reven

        gillar du fisting ?


      • uffefronanusmuskeln
        åke fron reven kirjoitti:

        gillar du fisting ?

        åke ! du for fista min rumpan!


      • denala rumppa
        uffefronanusmuskeln kirjoitti:

        åke ! du for fista min rumpan!

        Minä olen Kalle R tenholasta ja työnnän minun ison kaljun ja tyhmän pään sinun perseeseen.


    • tyttö

      tulkaa kaikki nussimaan mua,varsinki fisting ry:n porukka!vähäks mulla pillu kosteena taas.ja hyvin sain munaa viime yönä:)

    • antelias tyttö

      varakas mies lupas syntymäpäivä lahjaks maksaa mulle silikoonit.kiva mies ja hirmu antelias mut niin oon minäki ollut antelias hänelle.

    • tyttö

      rupee pikkuhiljaa olee persereikä ruvella ku niin monta"mukavaa vuokran antajaa"käynny testaamassa,ja edelleen ilman kämppää!ihme homma?mistäköhän johtuis?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe