no niin palstalaiset

JackWhite

Olin tässä lomareissulla viikon verran ja ikäväkseni voin todeta palstan tason olevan yhä ala-arvoinen. Miten ihmeessä aikuiset(?) ihmiset eivät kykene keskustelemaan asioista asiallisesti? On se vain kumma juttu.

Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, eikä sen vuoksi ketään voi haukkua tai tuomita. Ja toivoisin, että toisten kirjoittelijoiden mollaus loppuisi vähitellen, nykyisin 90% viesteistä taitaa olla herjausviestejä.

Keskustellaan asiasta asiallisesti muitakin kunnioittaen. Kiitos!

7

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shalom1

Nyt alkaakin sitten odottamamme palstan puhdistus, vai mitä!

Listalla on vielä tällä hetkellä paljon herjakirjoituksia, ja uskon monien haluavan ne pois. Poista siis toivomustemme mukaan pahimmat.

Tosin viime päivien viestien määrä laskee reilusti alle puoleen, mutta mitä tekevät tällä palstalla herjaviestit. Ne saavat aikaan vastaviestejä, uusia herjaviestejä ja viimein pimahtavat kaikki kirjoittajat.

Palstan aihe on siis juutalainen uskonto. Olen valmis omalta osaltani lopettamaan poliittisten viestien lähettämisen palstalle, jos nuo herjaajat poistetaan. Siis ihan niinkuin Israelissa, kun ensi-iskut loppuvat, vastaiskuja ei tarvita.

Israelin uskontoa kritisoivat viestit ovat ihan yhtä tervetulleita kuin sitä puolustavatkin. Mutta on syytä pysyä aiheessa. Tosin uusi palsta olisi tarpeen, jossa tarkasteltaisiin Lähi-idän poliittista tilannetta, vai mitä!

Sinulla on siis nyt iso työ poisstaessasi noita asiattomia viestejä, vai mitä!

• Mika

Taitanee nyt sitten lähteä iso osa teikäläisenkin kirjoituksista menemään, jos kerran muihin nimimerkkeihin kohdistuvan (enemmän tai vähemmän) vihjaavat sottaukset poistetaan. Hyvä niin, alatyylisessä "keskustelussa" ei ole mitään järkeä.

• Ruolinisti

Aloitusviesti sisältaa raskasta rasismia ja todistettavaa valehtelua. Sen sijaan viestit joissa ilmoitettiin tosiasia että länsimaissa asuneilla juutalaisilla on tutkitusti huomattavasit korkeampi älykkyysosamäärä, mikä näkyy muunmuassa siinä että he ovat voittaneet viidenneksen tieteen nobeleista ja pärjänneet taloudellisesti hyvin ja että monissa itäaasialaisissa maissa ihmisten älykkyysosamäärä on korkeampi kuin "arjalaisilla" ja että Tatu Vanhanen itse toteti Hitlerin olleen väärässä ja että saksanjuutalaisilla oli muita saksalaisia korkeampia ÄO poistettiin. Loputkin ketjusta voisi poistaa.

• Ruolinisti

Miten eräs poistetuista viesteistä, jonka ainut sisältö oli Tatu Vanhasen sitaatti, oli offensiivisempi kuin aloitusviesti.

• huu
        Ruolinisti kirjoitti:

Miten eräs poistetuista viesteistä, jonka ainut sisältö oli Tatu Vanhasen sitaatti, oli offensiivisempi kuin aloitusviesti.

Kuka voisi olla älykkäämpi juutalais-kristillisessä maailmassa, kuin itse testin laatijat ja elämismallin rakentajat?
        He ovat jo uskonto-logiikkansa avulla niskan päällä vallitsevan ev-lut. yhteiskuntamallimme kautta.
        Entä taas, jos joku kiinalainen tai intialainen tai sademetsien intiaani olisi laatinut testin?
        Taitais asetelmat heittää häränpyllyä!

• Sanamies

Sinulta itseltäsi se toisten mielipiteiden arvostus puuttuu etkä salli kuulla edes oikeata tietoa, mutta se on teille kommunisteille tyypillistä jo ddr:n ajoilta. Sinä esim. poistat aina minun kirjoitukset.

• arska

..tuollahan näitä sinun kirjoitusyrityksiäsi on luettavissa eikä niitä ole poistettu. Mielenkiinnolla odotan oletko parantanut käytöstapojasi vai vastaatko minulle kuten olet aiemmin vastannut hyvin epäkohteliaasti sanoilla "tai veri lirisee".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2112
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1765
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1250
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      930
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      57
      836
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      832
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      105
      741
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      688
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      686
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe