FaceTite.. onko kellään kokemusta???

murre5

kiinteyttääkö? kaunanko tulos kestää?

31

5263

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säästäjä..

      Ei kannata pistää rahojaan siihen-.säästä lisää ja mene kohotukseen..älä hukkaa rahojasi.

      • kauppias1

        ja arva kuka olet? et ainakin ASIAKAS vaan kauppias!!!PSC!!!


    • molla milli

      Minulle tehtiin. Ei ollut kiinteyttävää tulosta.
      Tehtiin siis vartalolle.

    • forumisti

      molla milli - FACEtite tehtiin vartalolle? :)

      ulkomaisilla foorumeilla sanotaan että facetite ei ole kovin miellyttävä, sattuu ja polttaa ja tuloksetkin ovat mitä ovat, jos ovat..

      yhdyn edelliseen - mene kunnon kasvojenkohotukseen. tai jos ei lompakko kestä niin sitten mieluummin vaikka lankakohotus. tätini oli viime vuonna itäsuomessa silhouette-toimenpiteessä kaulalle ja kasvoille, ja vaikka oli sekin vähän epämiellyttävä niin tuloksen näki heti, ja se oli ihan mahtava!! eikä mitään toipumisaikoja tai saikkuja tarvittu.

    • Kana6

      FaceTite nimensä mukaan tarkoitettu kasvoille ei vartalolle

      • molla milli

        No, "forumisti" ja "kana", jos nyt hiuksia aletaan halkoa. Oliko vastauksenne tsoukki vai olettekos tosissanne?

        Tuo Face tite , arm tite ja body tite ovat kaikki samalla koneella tehtyjä toimenpiteitä.
        Niin, onhan sitä vielä olemassa neck tite ainakin lisäksi. SAMALLA PÖLYNIMURILLA , VAIN SUULAKETTA VÄLILLÄ VAIHTAEN.
        Ymmärsittekö idean.? Eihän nyt kallista konetta osteta pelkkää maton imurointia varten, toinen verhoille kolmas lattioille jne.

        Turha toimenpide ja surkea lopputulos jokatapauksessa minulla.


    • Langat123

      Miten noi langat kestää?

    • Onko sama?

      Eikös noista langoista luovuttu jo vuosia sitten, vai onko kysymyksessä jokin muu kuin väkälankakiristys? Aikaisemmista oli muistaakseni hurjasti huonoja kokemuksia.

      • ei lankoja

        FACETITE!!!!!Kl klinikka tai clinicestetic.fi!!!Ne konsultaatiot ovat nykypvinä ilmaiset, suosittelen et käyt noissa klinikoissa .


    • kiristää

      FaceTite on ihoa ja kudoksia kiinteyttävä hoito, jossa radiofrekvenssijärjestelmällä lämmitetään ihoa ihonalaisesti. Hoito kohottaa, kiinteyttää ja lisää kasvojen ihon ja kudoksen kimmoisuutta. FaceTite hoitoa käytetään usein ihon kiinteytykseen, tosin rasva on myös helposti poistettavissa esimerkiksi leukaperien tai nasolabiaalijuonteiden alueilta. FaceTite on suunniteltu erityisesti kasvojen alueelle. Se ei vahingoita rasvakerrosta eikä muitakaan lähellä olevia herkkiä alueita.
      Ja huom!!!Plastikkakirurgit tekee !!!!

      • en voi suositella

        Niinhän sen pitäisi mainospuheiden mukaan kiristää, mutta ei todellakaan käytännössä.
        Sulattaa vaan entisestään vanhan ihon rasvakudosta kasvoissa ja saa aikaan rumia kalkkunahelttoja kaulalle.
        Kokeneet ei suosittele!


    • yksi kana

      Kuka plastiikkakirurgi tuota tekee ja missä?

      • kiristää

        www.clinicestetic.fi Heikki Pentilä. Mulle korjattu smart lipon /yleislääkärin tekemiä jälkiä. Suosittelen!


    • Face1

      Onko joillakin vielä lisää tietoa tästä operaatiosta kun olen menossa ja hiukan kuitenkin jännittää kun niin uusi menetelmä?

    • FaceTite

      Menetelmä ei ole uusi. Vajaa kolme vuotta tehty Tampereella. Helsinkiin tullut vasta loppuvuonna 2012.

    • AV11

      Mulle tehtiin FaceTite eilen Helsingissä. Lisää kokemuksestani voitte lukea blogistani. Sieltä löytyy myös ennen ja jälkeen kuvia, joita päivitän vielä lisää paranemisen edetessä.
      http://allyoudoforthebeauty.blogspot.fi/

      • Hyvätuli

        Tehty NECK-TITE 2 VRK sitten !

        Mennessä oli kaulalla ryppyjä ja suora kalkkunaheltta sekä hamsteripussit. Nyt ovat pois ja tukiside kaulan ympärillä ollut siis 2 vrk.
        Ihon takaisin kiinnittyminen kestää n. 3 vrk, joten jos tukisiteen pidossa lintsaa, jää nahka lepattamaan.
        Siirtelen välillä sidoksen paikkaa ja olen siis todella tyytyväinen näkemääni.
        Tämä ei ole mainos, olen 58 v.
        Odotan innolla lopputulosta, nyt mitään muhkuroita ei ole näkyvissä.
        Tehtiin lääkäriclinic esteticissä.


      • Anonyymi

        Eipä tainnut onnistua, kun blogi on tyssännyt alkuunsa. Saitko toimenpiteestä hermovaurion? Olisi viisasta käydä päivittämässä blogia.


    • kiittäen

      Miten pian olitte esiintymiskunnossa facetiten jälkeen? Siis voiko milloin mennä töihin?

      • Hyvätuli

        Kasvoista en tiedä, mutta kaula on huivin alla kohtuullinen n. 1 viikossa, joskin kipuja ja turvotusta ilmenee. Kahdessa viikossa kohtalaisen hieno, iltaa kohti hiukan turvottelee. Raskas työ ja fyysinen liikunta kielletty 2 vkon ajan. Painoside oltava ensimmäiset 3 vrk/24h, joten töihin voisi mennä siis neljäntenä päivänä.Sitten kiireesti kotiin ja rätti leuan alle, koska estää sitä turvotusta.


      • epäilevä
        Hyvätuli kirjoitti:

        Kasvoista en tiedä, mutta kaula on huivin alla kohtuullinen n. 1 viikossa, joskin kipuja ja turvotusta ilmenee. Kahdessa viikossa kohtalaisen hieno, iltaa kohti hiukan turvottelee. Raskas työ ja fyysinen liikunta kielletty 2 vkon ajan. Painoside oltava ensimmäiset 3 vrk/24h, joten töihin voisi mennä siis neljäntenä päivänä.Sitten kiireesti kotiin ja rätti leuan alle, koska estää sitä turvotusta.

        Onko totta että raskas työ olisi kielletty 2 viikon ajan?


    • ute2

      Nimimerkki AV :n loistavasti alkanutta blogia ei ole päivitetty eikä ylläoleva Hyvätulikaan kerro mikä oli paranemisen jälkeinen lopputulos. Ihmetyttää.. Onko kellään ensikäden kkemuksia mitkä ovat lopulliset tulokset parin kuukauden jälkeen?

      • katsoäläkadu

        Ei ole päivitetty, ei.
        Tarkoitus oli tehdä kyseisen klinikan mainosblogi, mutta lopputulos epäonnistui .
        Kyseessä EI ole edes plastiikkakirurgi !


      • aika varattu
        katsoäläkadu kirjoitti:

        Ei ole päivitetty, ei.
        Tarkoitus oli tehdä kyseisen klinikan mainosblogi, mutta lopputulos epäonnistui .
        Kyseessä EI ole edes plastiikkakirurgi !

        Siis kenestä on kysymys? Minulla on varattu aika Pentilälle .


      • Hyvätuli
        aika varattu kirjoitti:

        Siis kenestä on kysymys? Minulla on varattu aika Pentilälle .

        Sorry
        Olen ollut kiireinen, eli on tässä muutakin tekemistä kuin täällä hengailu.
        Ystävättäreni kertoi minut nähdessään; On todella hyvä!!!!
        Itse olen samaa mieltä ja uskokaa, Neck-Titessä parantuminen on n. 6 kk:n prosessi.
        Minulla on nyt mennyt 2,5 kk:ta ja aina enemmän olen tyytyväinen.
        On nyt turha syytellä, olen ihan tavallinen potilas. Penttilä oli kirurgina.


      • Hyvätuli
        Hyvätuli kirjoitti:

        Sorry
        Olen ollut kiireinen, eli on tässä muutakin tekemistä kuin täällä hengailu.
        Ystävättäreni kertoi minut nähdessään; On todella hyvä!!!!
        Itse olen samaa mieltä ja uskokaa, Neck-Titessä parantuminen on n. 6 kk:n prosessi.
        Minulla on nyt mennyt 2,5 kk:ta ja aina enemmän olen tyytyväinen.
        On nyt turha syytellä, olen ihan tavallinen potilas. Penttilä oli kirurgina.

        Niin ja vielä lisään: Älkää sotkeko kahta klinikkaa toisiinsa, melko samantyyppiset nimet niillä nimittäin ja Penttilä on kokenut kirurgi.


      • aika varattu
        Hyvätuli kirjoitti:

        Niin ja vielä lisään: Älkää sotkeko kahta klinikkaa toisiinsa, melko samantyyppiset nimet niillä nimittäin ja Penttilä on kokenut kirurgi.

        Kiitos!


      • AV11

        Kenelle vain voi elämä tuoda eteen sellaisia haasteita, ettei kauneusblogin kirjoittaminen olekkaan enää prioriteettilistan kärjessä. Jatkan blogin kirjoittamista heti kun voimavaroja siihen riittää ja julkaisen myös kuvia lopputuloksesta. Mainosblogiksi en ole omaa blogiani suunnitellut (niitä on jo riittävästi), vaan päin vastoin. Halusin nimen omaan kertoa rehellisesti omista kokemuksistani erilaisista hoidoista erilaisissa paikoissa. Minulla ei ole minkään laisia sponsori- tai yhteistyösopimuksia palveluiden tarjoajien kanssa. Julkkiksilla sellainen voi toimia, mutta minun laisen hyvin tavallisen naisen mielipiteillä tuskin on paljolti mainosarvoa näille yrityksille:)Tämän blogin idea lähti siitä, että itse olisin halunnut kuulla jonkun tavallisen luotettavan ihmisen kokemuksia, mutta niitä oli vaikeaa tai lähes mahdotonta löytää.

        Paraneminen facetitesta, samoin kuin mistä tahansa kirurgisesta toimenpiteestä on kovin yksilöllistä ja riippuu mm. henkilön yleiskunnosta ja toimenpiteen laajuudesta. Itse olin meikin avulla esiintymiskelpoinen noin viikko toimenpiteen jälkeen.


      • Hyperkalkkuna
        AV11 kirjoitti:

        Kenelle vain voi elämä tuoda eteen sellaisia haasteita, ettei kauneusblogin kirjoittaminen olekkaan enää prioriteettilistan kärjessä. Jatkan blogin kirjoittamista heti kun voimavaroja siihen riittää ja julkaisen myös kuvia lopputuloksesta. Mainosblogiksi en ole omaa blogiani suunnitellut (niitä on jo riittävästi), vaan päin vastoin. Halusin nimen omaan kertoa rehellisesti omista kokemuksistani erilaisista hoidoista erilaisissa paikoissa. Minulla ei ole minkään laisia sponsori- tai yhteistyösopimuksia palveluiden tarjoajien kanssa. Julkkiksilla sellainen voi toimia, mutta minun laisen hyvin tavallisen naisen mielipiteillä tuskin on paljolti mainosarvoa näille yrityksille:)Tämän blogin idea lähti siitä, että itse olisin halunnut kuulla jonkun tavallisen luotettavan ihmisen kokemuksia, mutta niitä oli vaikeaa tai lähes mahdotonta löytää.

        Paraneminen facetitesta, samoin kuin mistä tahansa kirurgisesta toimenpiteestä on kovin yksilöllistä ja riippuu mm. henkilön yleiskunnosta ja toimenpiteen laajuudesta. Itse olin meikin avulla esiintymiskelpoinen noin viikko toimenpiteen jälkeen.

        Nettitentissä ihan persiilleen. En suosittele


      • Hyperkalkkuna
        Hyperkalkkuna kirjoitti:

        Nettitentissä ihan persiilleen. En suosittele

        Siis neck itte persiilleen


      • Hyperkalkkuna
        Hyperkalkkuna kirjoitti:

        Siis neck itte persiilleen

        Siis neck tite totaalisen epäonnistunut. Ei mitään muutosta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe