Odotin kivisaaren ja joupin minimanien hintatasoa uuteenkiin minimaniin mutta toisin kävi.. Esim fazerin berliini munkki maksaa 1,80€ uudessa minimanissa, sama tuote s marketeissa 1,10€ ... ? limsa tölkki oli 2,15€ ja viereisessä pohjan cittarissa 1,80€ ja prismassa 1,70€..
Kallis minimani.....
32
1170
Vastaukset
- Paluu entiseen
Saman huomannut ja en ole siellä sitten enää avajaisten jälkeen viitsinyt käydäkkään. Samoin kävi aikoinaan Lehtisen kaupalle, kauppa kun laitettiin suurella rahalla suureksi ja nykyaikaiseksi niin lähes kaikki tuotteet nousivat enemmän tai vähemmän? Kauppias maksatti luonnollisesti asiakkaillaan remontin. Minimani ei ole enää se sama kauppa josta ennen tuli lähes kaikki tavarat haettua. Nykyään haen tarjouksesta tavarat Prismasta ja Cittarista.
- Kerran käynyt
Ja Minimanis kannattaa hinnat tarkistaa kuitistaan ennen kun ovesta menee pihalle.
- lfmiuo234f842hf9upbh
Kerran käynyt kirjoitti:
Ja Minimanis kannattaa hinnat tarkistaa kuitistaan ennen kun ovesta menee pihalle.
Jos oot KERRAN Minimanissa käynyt, ei kannata silloin alkaa kommentoida. Mä oon käynyt (vanhassa) Minimanissa satoja kertoja, yhden kerran ollut häikkää kuitin kanssa.
- Kerran käynyt
lfmiuo234f842hf9upbh kirjoitti:
Jos oot KERRAN Minimanissa käynyt, ei kannata silloin alkaa kommentoida. Mä oon käynyt (vanhassa) Minimanissa satoja kertoja, yhden kerran ollut häikkää kuitin kanssa.
Noo jos nyt noin kirjaimellisesti otat niin on käyty enemmänkin kuin kerran!Kerran käynyt kuvastaa sitä mikä kokemus on kaupasta jäänyt!Taidat olla Minimanis töis :D
- dgkdjty
Kummasti minimanissa on aina parkkipaikka täynnä. Ei se mikään huono kauppa voi olla kun väki siellä käy. Eikä kalliskaan. Omasta mielestäni halvempi ja PAREMPI kuin prisma.
- lkgh
Oli kyllä iso yllätys itsellekkin, kuinka kallis tuo minimani oli. Ruokakauppana ei mikään kovin kummonen...
- henkselin pauke
Ootko köyhä? Mä ainakin ostan aina piruuttani vähän kalliimpaa kuin naapurikärryssä on, ja naureskelen ylväästi, kuinka muilla ei ole varaa. Lappaan kärryyni täyteen kaikenlaista truhaa ja kallista, ihan vain sen takia, että muita ketuttaisi, kun jollain on vähän leveempi kukkaro. HAHHAHHAAAAAAAAAAAA. Kyllä se on kiva kattella köyhien ilmeitä, kun ne vertailee meetvurstin ja lauantaimakkaran hintoja, ja minäpoka sieppaan vierestä 10 saa tanan kallista kulinaaripakettia. Sitten erään kerran joku nysväsi DVD:tä ja katseli hintaa, minäpoka kouraisin varmaan parikymmentä DVD-elokuvaa kärryyni ja lähdin nauraen pois. Sitten kassalla on mukava mennä kukkurallisen ostoskärryn kanssa ja ottaa 10 muovipussia, jotta sopii. Kyllä siinä katsellaan suut ymmyrkäisinä, kun minäpoka otan sen vähän parempien ihmisten VISA-kortin taskustani, ja maksan odottaen innolla monenko sadan euron hinta näytölle ilmestyy. Ei kaikilla ole VISA-korttiin varaa, minulla on. Kotona sitten kyllä heitetään varmaan suurin osa roskikseen, mutta hälläväliä kun rahnaa on. Pääasia että saa pröystäillä.
- Junti juntti
Sinä "henkselin pauke" olet 100% varmuudella lapualta, sillä kukaan muu ei noin tyhmästi ajattele kun lapualaanen juntti!
- viis visasta
Eipä sitä rahaa sullakaan oo, kun visalla pitää maksaa. Maksa käteisellä, niin köyhät näköö millanen tukku sulla lompsas on rahaa. Taidat itte olla se köyhä. Köyhä se rahoollansa pröystäälöö ei rikas.
- aina liiteriin
Lidl , käykää siellä , kaikki huomattavasti halvempaa
- Seinäjokinen
Ihan edullista siellä oli.
Itse en löytänyt yhtään kalliimpaa tuotetta, vaan suuremmalta osin kaikki oli halvempaa, kuin Prismassa.
Ja paljon hyviä(kunnon) tarjouksia(esim appelsiinimehu 1/2:een hintaan jne jne jne).
Ei jokainen tuote voi olla halvempi.
Suosi paikallista!- Pirkka-Pekka Rainbow
Joo, käytiin kokeilemassa, ja tuntui olevan hyviä tarjouksia joka käytävällä. "Kassihinnaksi" tuli aikalailla totuttu summa, mutta oli monessa kohtaa kuitenkin parempilaatuinen tuote totutun halpatuotteen sijalla.
Mm. joulusuklaat(siis hyvä valikoima kaikenlaisia suklaita) oli puoleen hintaan.
- 19+18
"Sisäänvetotuotteet" ovat edullisia, perus hintataso on selvästi kalliimpi kuin prismassa ja citymarketissa.
Jos ostat vain mainostettua tarjoustuotetta kannattaa poiketa minimanissa, jos haluat ostaa kaiken samasta paikasta kannattaa suosia prismaa tai cittaria.
Ja jos kuljet polkupyörällä niin hae joka tarjoustuote eri kaupasta niin saat hyvää hyötyliikuntaa :) autolla tuo ei kannata.- Kassikoe
Kassin hinta oli sama, kuin muissakin kaupoissa, varomattomista extroista huolimatta.
- Kassit heilumaan
Hinnat vaihtelevat eri ketjujen välillä ja sieltä on helppo löytää "silmätikkuja" omaa suosikkiketjua mainostamaan. Minimanin yleinen hintataso on hyvinkin kilpailukykyinen, ja ainakaan meillä ostosten hinta ei liikkunut mihinkään päin käydessämme Minimanissa.
Mukavasti Minimanin "sisäänheittotuotteet" eivät ole vakioita, vaan hyllyissä on jonkin verran eloa, eikä vain luoteta tappiolla myytävään, omaan kahvi-laatuun(jonka asiakas voi aina käydä erikseen kotimatkalla kipaisemassa pohjalaisten omasta ep:stä). Minimanissa on mukava käydä seikkailemassa ja tekemässä löytöjä. Tänään löytyi saaterin hyvää OIKEAA palvikinkkua 10e/kg ja Atrian premium juustonakkeja n. 1e paketti(joita ostettiin pakastin täyteen!!!).
Pohjalaisten on oma EP, mutta Seinäjokisten oma on Minimani. Pari kertaa ollaan vasta käyty, mutta parhaat tarjoukset koskaan ollaan löydetty Minimanista kummallakin kerralla. (ja se ostosten yhteishinta n. sama kuin muillakin.)
- tutustuja1
Käytiinpäs eilen myös tutustumassa uuteen kauppaan.Missä vaatepuoli?? Taisi olla hevosihmisillle enemmän vaatetta,kuin muille.Kengät?? Ei mitään,vai enkö vain löytäny?! Sitä samaa turhaa ns.sisustuskrääsää löytyy joka kaupasta.Valokuvakehyksiä ja aletauluja pilvin pimein...Miehille on kyllä oma nurkkansa,josta varmaan jotain tarpeellista löytää. Eli eipä tarvi naisihmisen hetkeen mennä uudelleen.
- Ei kiinnosta
Minimanihan on alun alkaen ollut juuri tuon sisustuskrääsän kauppa.
- totolainen
Kuinkahan veikkuspisteen kohtalo? En ole nähnyt siinä asiakkaita.Tokikin pikaiseen poikkeen noin kerran viikossa,
Prismassa on tungosta joka kerta.. - asdfghjkl12345
Minimani on kyllä järkyttävän kallis! Ostin tänää kaksi muvipussillista tavallista ruokaa (raaka-aineet) 76,89€ OLI viimeinen kerta kun käyn. Käyn jo nykyään paljon lidlissä, mutta nyt taitaa mennä loputkin rahat liiteriin.
- horo-tius
Ei tuo hinta kyllä vaikuta eroavan esimerkiksi S-marketeista. Jos ostan pussillisen ruoka-aineita, hinta kohoaa helposti 30-40€ kohdalle. Kaksi pussia sitten tuohon sinun hintaasi. Ja taitaa Prisma ja Citymarket mennä samaan hintatasoon hyvin.
Itse en käy lidlissä, on sen verran kaukana, etten voi kommentoida hintatasoa sieltä.
- vertailua
Prisma ja Cittari suhtkoht saman hintaisia. Prisman perushinnat voivat olla edullisemmat, mut Cittarissa paljon tarjouksia (toisaalta, cittarin banaanit 1,9e/k, prismassa alle euron kilo, lidlissä 1,20e/kg).
Lidli taas puolta halvempi monissa asioissa. - yhuu
Lidlistä saa tuoreimmat hedelmät vihannekset, ja halvalla.
- rahat kotiin:)
...ja rahat valuu Saksaan...luulisi Suomessakin olevan tarvetta????
- hkdkdkdyt
Mieluummin Saksaan, kuin Suomeen, josta rahaa annetaan hullunlailla maahanmuuttajille ja loput syydetään Kreikkaan.
TANA TARTTIS TEHERÄ JOTAI
- Anonyymi
Minimani on nykyään jäätävän surkea kauppa. Se entinen oli kyllä paljon parempi, kun se on ollut jo 6 vuotta ollut Kallentorilla.
- Anonyymi
Kokkolan Kallentorilla kaiketi
- Anonyymi
Hyvä, jos epäterveellinen ruoka on kallista. Itse en mitään berliinin munkkeja ostaisikaan.
- Anonyymi
Eihän sulla olisi varaakaan. Oikeinkirjoituskin hukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sulla olisi varaakaan. Oikeinkirjoituskin hukassa.
Oikeinkirjootus on hukas aloittajallakin .
- Anonyymi
24e Karjala 24-laatikko,tuukko hakeen?
- Anonyymi
En ... Tuun !😁👌
- Anonyymi
Mikä helvetti siellä Minimanissa oikein haisee? Kamala löyhkä kun astuu ovesta sisälle.!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863