http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/56247-umayya-abu-hanna-vastasi-ylen-puheluun-renki-ja-piika-ovat-kiitollisia-mina-en
Niinpä niin. Piiat ja rengit kiittää tässä taantumassa suomalaisuuttaan, jotenkin toimivaa demokratiaa, mutta ei Abu Hanna. Hän on prinsessa.
Tällaisia eksoottisia prinsessoja elätämme Suomessa
9
215
Vastaukset
Oletko sinä joutunut elättämään Umayya Abu-Hannaa? Minä en ole. Hän on lahjakas ja ahkera nainen, joka on Suomessa asuessaan tehnyt kovasti töitä ja ansainnut rahaa enemmän kuin suomalaiset keskimäärin. Ehkä jopa enemmän kuin sinä?
Abu-Hanna on myös maksanut veroja keskimääräistä enemmän. Niitä veroja on käytetty mm. tulonsiirtoihin, jotta lahjattomat suomalaiset surkimuksetkin tulevat toimeen tässä pohjoisessa hyvinvointivaltiossa. Se on reilua ja humaania. Siinä ei ole mitään valittamista, mutta hyviä veronmaksajia meidän tulee kiittää.- Suomi oy nousuun
"Valtion taidemuseon taidemuseoalan kehittämisyksikön kulttuurivähemmistökoordinaattori"
Kuullostaa tosi tuottavalta työltä. - ihminen ihmiselle on
Suomi oy nousuun kirjoitti:
"Valtion taidemuseon taidemuseoalan kehittämisyksikön kulttuurivähemmistökoordinaattori"
Kuullostaa tosi tuottavalta työltä.Minä inhoan, että ihmisiä haukutaan! Miksi meillä haukutaan? Abu-Hanna oli "väärin" ajatteleva, en hyväksy vasemmistolaisuutta koska se on aina populismia ja se pyrkii dikatuuriin, niin monesti se on nähty! Älkää sotkeko eivät kaikki toisenväriset ole islamisteja eivätkä Abu-Hannan politiikkaa edustavia vasureita! Mutta en ihnoa toisen värisiä.....mustanaamat....keltanaamat ja punanaamat ok, kunhan tuo puna ei edusta aatetta! Onko ihminen ihmiselle susi?
Täällä on mukavanpi elää kun on erilaisuutta! Olen joskus miettinyt, miten on maiden rakkaiden "mustalaisten" tilanne nykyään? Saavatko he olla rauhassa nyt kun suomalaiset ovat saaneet uusia haukuttavia somalialaisethan ovat tämän päivän kirosana!
Lisäksi olen miettinyt, että miksi eivät romaanit missään muussa maassa(poikkeuksena pohjoismaat ainakin Ruotsi) pukeudeu enää noihin "kulttuuri" vaatteisiin? Onko Suomessa kohtelu ollut niin ennakkoluuloista ja väärämielsitä, että he ovat "maastoutuneet" noihin vaatteisiin, jotta pysyisivät yhtenäisenä ja olisivat voimakaita ? En väitä että he ovat pulmusia, kyllä he ovat osaneet asiansa hoitaa, mutta jos se onkin kantaväestön vika? Miksi emme ole antaneet heille töitä, vaan olemme olleet omahyväisiä ja olemme halveksineet heitäkin? Nyt ne sitten asuvat "bunkkereissaan" maastotuneina kulttuutivaatteisiinsa, jotka me maksamme??! Annetaan ihmisten tehdä töitä ja pärjätä.......se ei ole keneltäkään pois! - esimerrejä löytyy
Kuullostaa tosi tuottavalta työltä.Tuo juuri on sitä vasemmistolaisuutta likinäköisyyttä! Tuommoinenhan saa jokaisen aivojaankäyttävän ihmisen raivostumaan! Jos tänne tulee menköön töihin ja sassiin, mutta niitä töitä pitää myös sitten antaa naukumatta! Rehellisyys maan perii! USA:ssa on sääntö, että kome kuukautta kaikki maksetaan, mutta sitten avustukset loppuvat ja saat pärjätä omilasi! Tämä sääntö meillekin vimaan!
- Tällä tienataan
Kuullostaa tosi tuottavalta työltä.Mummo joka huutamisellaan sai po. henkilön muuttamaan maasta tienasi kyllä eläkkensä toiseen kertaan tuossa. Olettaen että valde ei enää lähetä rahaa perään.
- Hän on prinsessa
mutta niin on myös Jussi Halla-aho. Hänkin imuroi nenäänsä herneen millaisen patjakasan alta tahansa. Ja hänkin valikoi faktat joilla propagandansa höystää. Hän on vain sikäli vastenmielisempi kuin Abu-Hanna, että hän propagoi rasismin puolesta, ei sitä vastaan. Hänen tarkoituksensa on siis yhtä likainen kuin keinot joita hän käyttää. Tällaisia prinsessoja ääliöt äänestävät vaaleissa.
Ystävälleni sattui pari vuotta sitten hieman samalla lailla kuin Abu-Hannalle. Hän oli lapsensa kanssa leikkikentällä leikkimässä kun pari siellä ollutta lasta sanoivat hänen lapselleen, että "et ole täältä mene pois." Lasten äidit nauroivat vieressä. Ystäväni on syntynyt Perussa ja on Suomessa syntyneen miehen, lapsen isän, kanssa naimisissa. Siinä oli paikka äideille keskustella keskenään ja opettaa lapsia mutta taisivat olla samaa mieltä. Ei rasismi ole todellakaan harvinaista Suomessa tai muuallakaan. Olen noin 20 % elämästäni ollut muualla kuin Suomessa ja nähnyt sitä kaikkialla. Sitä ei pääse pakoon mutta joissakin paikoissa sitä on vähemmän. Hyvää jatkoa Abu-Hannalle.
- Kerrankin joku
puhuu täällä asiasta eikä sen vierestä!
- kekeke2
Ihan turha piipittää, tämä nainen kyllä elättää itsensä.
http://icecoldblogfinland.blogspot.fi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510712
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445314- 624870
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734534Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334053- 472938
- 362835
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362094