TARVITSEN KIPEÄSTI VASTAUKSIA!!

Elikkäs olen tehnyt abortin n.1v sitten jonka jälkeen tullut kaikenlaisia ongelmia, minulle asennettiin nexplanon kapseli eli en raskaana eikä tauteja.
Yhdynnän jälkeen vuodan ruskeata vuotoa ja joskus muutenkin, mistä saattaisi johtua? Ja välillä myös tulee puristava tunne alavatsaan ja ripuli mikäkin ei kyllä kestä kuin muutaman minuutin verran. Olen todella huolestunut terveydestäni..tai sitten ylireagoin? Kaipaisin ihmisiltä neuvoja kun ei lääkäritkään oikeen osanneet sanoa muuta kun anto antibiootin mikä ei auttanut mihinkään..?? Onko syytä huoleen..vai hakeudunko todella jonnekkin yksityiselle? Toivottavasti löydän jonkun jolla on ollut samaa ja voisi kertoa mitä on tehnyt..koska ruskea vuoto sun muut todellakin häiritsee elämääni.
3169
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Ei välttämättä tarvitse huolestua, voi olla kuukautisiin liittyvää kipua?
Todettiin tulehdus joka ei parantunut mielestäsi?
Tutki ruokavaliotasi, antibiootit voivat aiheuttaa ripulin, hae apteekista lactophilus- eläviä kylmäkuivattuja maitohappobakteereita, ja käytä gefilus- tuotteita viikon ajan.
Kipu jos on lievä ei ole vaarallinen kuten ei verenvuotokaan seksin jälkeen.

Äänestä

"minulle asennettiin nexplanon kapseli eli en raskaana eikä tauteja." Oletko tehnyt raskaustestin milloin viimeksi? Mikään e-keino ei ole 100%:n varma, ei edes sterilisaatio. Ja kait olet käynyt testeissä, moni sp-tauti voi olla oireeton. Esim. klamydiassa voi tulla tuota vuotoa.

Mihin se antibiootti määrättiin? Täytyyhän sen määräämiseen olla jokin perustelu.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


huolestunut19 kirjoitti:

Elikkäs olen tehnyt abortin n.1v sitten jonka jälkeen tullut kaikenlaisia ongelmia, minulle asennettiin nexplanon kapseli eli en raskaana eikä tauteja.
Yhdynnän jälkeen vuodan ruskeata vuotoa ja joskus muutenkin, mistä saattaisi johtua? Ja välillä myös tulee puristava tunne alavatsaan ja ripuli mikäkin ei kyllä kestä kuin muutaman minuutin verran. Olen todella huolestunut terveydestäni..tai sitten ylireagoin? Kaipaisin ihmisiltä neuvoja kun ei lääkäritkään oikeen osanneet sanoa muuta kun anto antibiootin mikä ei auttanut mihinkään..?? Onko syytä huoleen..vai hakeudunko todella jonnekkin yksityiselle? Toivottavasti löydän jonkun jolla on ollut samaa ja voisi kertoa mitä on tehnyt..koska ruskea vuoto sun muut todellakin häiritsee elämääni.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu