Saako parhaan mahdollisen hyödyn lihaskasvuun, jos tekee jokaisen sarjan ja toiston aivan tyylipuhtaasti. Olen nyt tehnyt hauiskääntöä selkä hieman kourussa, mutten kuitenkaan niin, että "viistäisi lattiaa". Samaten penkkipunnerruksessa selkäni on aina maksimisarjoissa hieman kourussa, eikä se pysy penkissä luotisuorasti kiinni. Tällä tavallahan pystyy nostamaan isompia painoja, mutta saisiko sittenkin paremman kehityksen aikaan, jos vetäisin kaikki aivan tyylipuhtaasti? Kertokaapa te arvoisat kehonrakentajat, millä te olette saaneet parhaimman kehityksen aikaan lihaskasvun ja voimankin osalta. Todella paljon kiitoksia kaikille vastanneille!!!
Puhdas vs.epäpuhdas
4
661
Vastaukset
- Arnold
Moro
Mun mielestä välillä parempi tehdä hieman fuskaten että pystyy käyttää mahdollisimman suuria painoja jolla itse saanut maxsimaalisen lihaskasvun aikaa koska kroppa ei ole tottunut yli suuriin painoihin itsellä juuri yli suuret painot hauis käännössä tekee kunnon lihaskasvun aikaiseksi.
Mutta kyllä välillä on järkevää tehdä myös tyylipuhdasta suoritusta jolla saadaa maxsimaalinen venytys lihakseen joten sanoisin näin että noita kun vaihtelet silloin tällöin ja vedät sarjat loppuun syöt hyvin/lepäät niin lihaskasvu on taattu.- reenaaja
tee kaksi ensimmäistä sarjaa puhtaita ja viimeisessä kolmannessa sarjassa voit pienellä fuskaamisella ottaa muutaman lisätoiston, jolla saat puristettua viimeisetkin mehut!
hirvittää välillä katsella, kun porukka reenaa ihan miten sattuu ja heiluu kuin heinämiehet
esim. ylätaljaa tehdessä tai juuri haukkaa seisten tai penkkiä perse ylhäällä eiei
- oki
Kun tekee yli raskaalla ja vauhdittamalla niin patti kasvaa nopeiten.Näin bodaili arnold aikanaan.
- Bodibilderi
Siis mun mielestä mä olen saanut aina paljon parempia tuloksia kun olen käynyt suihkussa ennen treeniä, eli puhtaana. Jos salille menee ilman suihkua eli epäpuhtaana on yleinen viilis huonompi ja sarjat ynnä toistot ei onnistu yhtä hyvin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015