Tauno Rantala

Kysymyss

Mitä tiedätte miehestä? Minkälaista oppia julistaa?

90

7620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19@23

Kävin kerran puhelimessa sielunhoidolliseksi tarkoitettua keskustelua hänen kanssaan, mutta ei sieluni siitä hoitunut, päinvastoin: haavoittui lisää.

Minä sain hänestä ankaran, mahd. lakiuskoisen ja tuomitsevan mielikuvan. Tästä on nyt jo useita vuosia aikaa. Ja hänen piti olla muka parantaja.

Älkää antako itseänne puoskareiden, hengellisten susien käsiin. Uskokaa vähemmän, varokaa enemmän.

• totuus

tunnen monia hell-saarnaajia, olen keskstellut heidän kanssaan. heidän opetus on ristiritaista, kiroilevatkin. käskevät tulla seuroihin, mutta olen vältellyt huna seuraa, etten tulisi heidän kaltaiseksi

• pihlajainen 333
        totuus kirjoitti:

tunnen monia hell-saarnaajia, olen keskstellut heidän kanssaan. heidän opetus on ristiritaista, kiroilevatkin. käskevät tulla seuroihin, mutta olen vältellyt huna seuraa, etten tulisi heidän kaltaiseksi

helluntailaiset eivät puhu seuroista vaan kokouksista....

• kuuntele toki
        pihlajainen 333 kirjoitti:

helluntailaiset eivät puhu seuroista vaan kokouksista....

On tää ihme HAUKKUMIS PALSTA ! Ovatko kaikki normikeskusteluun pystymättömiä..?

Itse olen kuunnellut Tauno Rantalaa tv 7 kautta ja ihan hyvää opetusta sieltä on saanut.Monesti jopa tiedonsanoja ihan henk.koht.

Vaimo on aika"JÄMÄKKÄ" opettaja, nöyrä ja todenmukainen.

• ed.
        kuuntele toki kirjoitti:

Itse olen kuunnellut Tauno Rantalaa tv 7 kautta ja ihan hyvää opetusta sieltä on saanut.Monesti jopa tiedonsanoja ihan henk.koht.

Tuossa linkit Tauno Rantalan puhesivuille.

Sanaa elämäksi

" Evankelistapariskunta Tauno Rantala ja Raija Ahvenainen-Rantala pysähtyvät hetkeksi kautta aikojen kristittyjä siunanneiden raamatunkohtien äärelle.

He iloitsevat sen pelastuksen suuruudesta, jonka Jumalan Poika, Jeesus Kristus teki ihmisen puolesta. Opetus on Kristus-keskeistä, lohduttavaa ja sielunhoidollista. Ohjelma rohkaisee luottamaan siihen, että Taivaan Isä on todella rikas antaja Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa Pyhän Henkensä kautta.."

http://www.tv7.fi/vod/series/?series=15918

http://www.tv7.fi/vod/series/?series=130

" On tää ihme HAUKKUMIS PALSTA ! Ovatko kaikki normikeskusteluun pystymättömiä..? "
        En tarkoittanut "pihlajainen 333 " noilla sanoillani, vaan niitä ketä haukkuu.

• kuuntele

" Minä sain hänestä ankaran, mahd. lakiuskoisen ja tuomitsevan mielikuvan. Tästä on nyt jo useita vuosia aikaa. Ja hänen piti olla muka parantaja."

Puhut kyllä TÄYTTÄ PÖTYÄ ! Ihminen ei voisi olla nöyrempi ja armahtavaisempi , kuin Tauno Rantala, olen kuunnellut hänen puheitaan tv 7:lta.

" Ja hänen piti olla muka parantaja."

EI Tauno Rantala ketään paranna ! Jumala parantaa kenet parantaa.

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=14112

Tuossa jtk. hänen ja vaimonsa ohjelmia.

• Anonyymi
        kuuntele toki kirjoitti:

Ei valittamista ainakaan minun mielestäni. Asiallinen puhuja. Joskus Jumala voi sanoa koviakin sanoja mutta päämääränä on sielun pelastus. En ainakaan ole Taunon suusta kiroilua kuullut. Aika vähän tosin olen Taunon saarnoja kuunnellut.

• Anonyymi
        kuuntele toki kirjoitti:

Venäläisiä ovat juutalaisia osa

• Anonyymi

Vanhan testamentin budhaa hevosen paskaa omaa vanhurskautta.

• *jukka.finland

En tiedä, kun en ole käynyt kokouksissa, joissa hän on puhunut. Kuulopuheiden perusteella toiset ovat puolesta ja toiset vastaan. Löysin googlettamalla yhden lyhyen linkin, jossa Rantala kehottaa rukoilemaan maamme puolesta. Katsoppa.

http://www.youtube.com/watch?v=yhyceEiSp3g&feature=youtu.be

• Ved.2

Olen nähnyt samanlaisia "juttuja" omalla kohdallani, Suomen lippu puolitangossa. Mutta mahdolliset kaatumiset, sun muut mahdolliset manifestaatiot eivät ole raitista. ?? Mutta en muusta tiedä enkä voi ottaa kantaa. erropa jukka finland tarkemmin kannastasi, tulkinnastasi.

• Kysymyss

Sepä tässä vähän onkin kun googlettamalla löytyy profetioita mutta ei oikein tahtonut löytää sivua, jossa kerrottaisiin Rantalan taustasta tai siitä millaista oppia julistaa.

• WC7 or tv7?

Taunolla on pakkoprofetointiin taipumus. Aikoinaan Tane profetoi jotain Henry Hinnillekin kun tämä kävi Suomessa n. kymmenen vuotta sitten. Tv7:n kanssa sulassa sovussa oleva profeetta on jo todistus jonkinasteisesta kompromissista kaiken maailman eksytyksiin. Niin paljon äärikarismaattista tuubaa tuppaa kyseenalainen kanava tv7. Venäjän hyökkäysprofetian Tane (Tauno Wilhelm Rantala) laittoi jo 2000 luvun alussa ilmoille samaan aikaan kuin Jukka Rokka.

• 3@11

Venäjä ei hyökkää. He kieltäytyy. Ei käy. Ehdottomasti: ei. Nietu.

"Mutta kun Rantala ja Rokka ja koko Suomi24 profetoi. Hyökätkää ny!"
        "Njet."

"Mutta täytyyhän teidän! Se on Jumalan käsky! Älkää niskoitelko Jumalan profetioita vastaan, tai meiltä menee maine!"

"No, jos välttämättä haluatte. Pohjois-Suomiko se ensin oli?"

• Anonyymi

noita TÄYSIN "samoja" profetioita ollut jo ainakin yhden sukupolven verran, - eihän profetioihin mitään voi perustaa !
        raamattu ainakin varoittaa "valheprofeetoista, ennustajista, jne.
        vaan, kun asia kuin asia yleensä, niin ihmisiä kiinnostaa kaikki valheellinen, se on niin houkuttavaa . . .

• Anonyymi

VENÄLÄISIÄ 666 SIIONISTEJA SYNAGOGAA

• kuplaton

puhu sopia joskus edes asiaa, älä aina tuota tuubaasi.

• sopia

Kirjoitan aina täyttä asiaa.

• Kysymyss

Palataanko asiaan? Mielenkiintoista olisi kuulla ihmisiltä, jotka ovat olleet mukana kokouksissa, tavanneet tai jopa tuntevat.

• Kysymyss

Onko joku tavannut tai tunteeko?

• Päijät hämäläinen

Tunnen kyllä hänet on ollut Iskun tehtaalla töissä vuosikymmeniä sitten :Ollut Nastolan Helluntai srk.saarnaajajmuistini mukaan joskus 80 luvulla.Olen ollut hänen kokouksissaan mukana kolmenkymmenen vuoden aikana useita kertoja.On hyvä sananjulistaja suosittelen menkää kuuntelemaan häntä kokouksiin,Ette tule pettymään.

• Oli ei niin että
        Päijät hämäläinen kirjoitti:

Tunnen kyllä hänet on ollut Iskun tehtaalla töissä vuosikymmeniä sitten :Ollut Nastolan Helluntai srk.saarnaajajmuistini mukaan joskus 80 luvulla.Olen ollut hänen kokouksissaan mukana kolmenkymmenen vuoden aikana useita kertoja.On hyvä sananjulistaja suosittelen menkää kuuntelemaan häntä kokouksiin,Ette tule pettymään.

Korjaan, OLI hyvä julistaja, ei ENÄÄ.

• Kysymyss
        Oli ei niin että kirjoitti:

Korjaan, OLI hyvä julistaja, ei ENÄÄ.

Oliko tämä nyt varmasti sama henkilö kuin ylempänä?

• leena sisko
        Päijät hämäläinen kirjoitti:

Olen parantunut hänen rukoustyönsä kautta kahdesta kasvaimesta ja usein saanut avun sairastaessa. Taunolla on ihan oma tie,joka vaatii tietynlaista voimakasta Jumalan pelkoon ja parannukseen kehottamista. lImestyskirjakin puhuu lopun ajan seurakunnan taytyy valvoa. Hän on tullut itselleni rakkaaksi opettajaksi. Hän niin kuin mekin kuljemme välillä erehtyen ja niistä oppien,se on armoa. Täydellisiä profetioita ei tule,koska sana sanoo profetoimisen olevan vajavaista,ihminen on a stiana. Joskus sairastaessa on täytynyt tutkia omaa vaellusta ja tehdä parannusta, Herrahan on pyhä,Armolahjat ovat seurakunnan rikkaus.

• ettäsilleen
        leena sisko kirjoitti:

Olen parantunut hänen rukoustyönsä kautta kahdesta kasvaimesta ja usein saanut avun sairastaessa. Taunolla on ihan oma tie,joka vaatii tietynlaista voimakasta Jumalan pelkoon ja parannukseen kehottamista. lImestyskirjakin puhuu lopun ajan seurakunnan taytyy valvoa. Hän on tullut itselleni rakkaaksi opettajaksi. Hän niin kuin mekin kuljemme välillä erehtyen ja niistä oppien,se on armoa. Täydellisiä profetioita ei tule,koska sana sanoo profetoimisen olevan vajavaista,ihminen on a stiana. Joskus sairastaessa on täytynyt tutkia omaa vaellusta ja tehdä parannusta, Herrahan on pyhä,Armolahjat ovat seurakunnan rikkaus.

Tauno vaikuttaa vanhan ajan helluntailaiselta. Ikänsä puolesta varmaan kuuluukin tuohon kategoriaan. Noista profetioista en tiedä, kun en sellaisia yleensä seuraa. Opetus on itselleni tärkeämpää.

• Anonyymi
        leena sisko kirjoitti:

Herrat ja jahvet synagogalla tollo eikä muuta asumaan edes pysyvästi juudeaan lypsää täällä hyötyä rahaa. Miten luulette että juudeassa Sodoman päämajassa pärjätään ilman teitä. Ilm.11

• Kysymyss

Kai jonkun pitäisi tietää enemmänkin hänestä? Koko kansalle suunnattuja sanomia.

• sain_armolahjan

Soitin hänelle takavuosina "nuorena" uskovana ja hänen rukoillessaan puolestani sain kielilläpuhumisen armolahjan. Kiitos Herralle!

• Kuullut

Täytyy muistaa että Tauno on iäkäs ja vaimo johdattelee selvästi, mutta kyllä hän on raittiisti julistanut ainakin sen minkä minä olen kuullut.

• Kysymyss

Täytyypä tässä välissä kysyä että kaatuuko hänen kokouksissaan ihmisiä?

• fdvsdf
        Kysymyss kirjoitti:

Se riippuu vähän siitä, kuinka tukevan asennon ottaa, ennen kuin Tauno alkaa työntää sormilla otsasta. Tukevan asennon kun ottaa, niin ei kaadu.

• hmm?
        Kysymyss kirjoitti:

Mitä se merkkaa kaatuuko vai ei. Onko hyvä jos kaatuu vai paha juttu?

• Kysymyss
        hmm? kirjoitti:

Tässä yritän vain vähän taustoja selvittää ihmisestä, jolta on sanomia tullut Suomen kansalle. Ihmettelen sitä, että netissä näistä sanomista puhutaan mutta Taunosta on vaikea löytää tietoja.

• raitis ja reilu
        hmm? kirjoitti:

On parempi ja Sanan mukaista pysyä pystyssä.

Ef. 6:13
        Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.

• Herran Palvelijat!

• Tauno on sairas
        Herran Palvelijat! kirjoitti:

Luepa Raija Ahvenainen-Rantala kertomus http://kotiliesi.fi/lehti/naisia-tyossa/naisia-tyossa-1980-luvulla-onnea-kahvilassa niin ymmärrät, miksi

Lopettakaa se panettelu Tauno Rantalasta - Hän on sairas mies. Lukekaahan vaikka itse, mitä omaishoitaja-vaimonsa kertoo:

9.8.2012 klo.10:6
        Toimitus

Raija Ahvenainen-Rantala kertoi Kotiliedelle näin:

Synnyin Kangaslammella vuonna 1954. Meitä oli isä, äiti ja kolme tyttöä, joista olen vanhin. Vanhempani olivat maanviljelijöiden lapsia. He olivat maatalossa renkinä ja piikana, kun synnyin. Isä meni VR:lle töihin, kun olin kouluikäinen. Äidillä ei ollut varsinaista koulutusta, joten hän teki sekalaisia töitä.

Asuimme Nastolassa talossa, jossa oli huone, keittiö ja kylmähuone. Meillä oli kanala, mansikkamaa, omenoita, marjapensaita sekä isot peruna- ja porkkanamaat. Äiti teki paljon vaihtokauppaa siihen aikaan. Kaupasta haettiin muun muassa

meidän kananmuniamme, ja meille tuotiin sellaista, mitä omalla tilalla ei ollut.

Aloitin työnteon 6–7-vuotiaana poimimalla metsämarjoja. Sinä syksynä, kun aloitimme koulun siskoni kanssa, keräsimme yhdessä 40 litraa puolukkaa. Työtä opittiin tekemään jo kotona. Siivoukseen ja ruuanlaittoon piti osallistua.

Kun olin 11, menin mansikanviljelijälle kesätöihin. Olin siellä joka kesä 17-vuotiaaksi asti. Työ alkoi kitkemisellä. Sitten tuli mansikka-aika, kitkettiin lisää, ja joskus istutettiin taimia. Päivät olivat jopa 12-tuntisia. Työ oli silti tärkeää, koska saimme rahaa vaatteita varten.

Korkeakouluvuosina olin kesäisin laboratoriossa töissä. Äitiysloman jälkeen – minulla on kaksi lasta – siirryin tutkijaksi VTT:n pakkauspuolelle. Ala kasvoi kovasti, ja tutkimustuloksia tuli kymmenessä vuodessa niin paljon, että sain väitöskirjan tehtyä.

Esimiestehtävät alkoivat pian väitöksen jälkeen. 1990-luvun loppupuolella aloitin elintarvikealan ammattilehden Kehittyvä Elintarvike -lehden päätoimittajana. Päivät olivat pitkiä, sillä työskentelin VTT:llä päivisin ja tein lehteä iltaisin.

Sitten henkilökohtaisessa elämässäni tapahtui iso muutos. Minulle tuli avioero. Elämänarvoni menivät järjestykseen, joihin niiden olisi alun perinkin pitänyt mennä.

Hengelliset asiat ovat aina olleet minulle tärkeitä, ja halusin ennen eläkeikää tehdä jotakin hengellisen kentän hyväksi. Menin naimisiin miehen kanssa, joka oli Helluntaiherätyksen saarnaaja. Päätin, että nyt se repäisy on tehtävä. Sanoin itseni irti VTT:n kokopäivätyöstä ja jatkoin osa-aikaisesti lehden päätoimittajana. Palkkatyöstä vapautunutta aikaa olen käyttänyt vapaaehtoistyössä.

Työstin ratkaisua seitsemän vuotta enkä ole katunut kertaakaan. Tulot ovat nyt pienemmät, mutta minulta ei puutu mitään. Tärkeintä on, että työ on mielekästä ja tietää olevansa hyödyksi.

Ei aika tutkijanakaan ollut huonoa. Opin muun muassa paljon ihmissuhdetaitoja ja kokonaisvaltaista ajattelua, joista on ollut hyötyä nykyisessä elämäntilanteessani.

Evankeliumityö on ollut mielenkiintoista ja uutta synnyttävää. Olemme tehneet opetus- ja rukousohjelmia kristilliselle TV7-kanavalle. Olimme aluksi täysin amatöörejä, mutta työ on opettanut tekijäänsä. Samoin on käynyt lehdenkin tekemisessä.

Miehelläni diagnosoitiin Alzheimerin tauti vajaa kaksi vuotta sitten. Nyt olen osittain miehen omaishoitaja, tosin en virallisesti. Työelämää olisi muutama vuosi jäljellä, mutta päivä kerrallaan on elettävä, kun puoliso on sairaana.

Olen edelleen kova marjastamaan. Kesä ei ole mitään, jos en pääse marjametsään! Enää en tienaa rahaa metsällä, mutta nyt saan sieltä kuntoa, terveyttä ja hyvää mieltä.

- Ilona Tikkanen

• aito 5
        hmm? kirjoitti:

Ei kaatuminen tapahdu ihmisten kautta,vaan kun Pyhähenki kosketta kyllä syntisäkki keikahtaa nurin ,Olen itse ollut näkemässä miten kaatuu,Vuosia sitten etelä ruotsissa kokouksessa kaikki kaatuivat,kuin näkymättömät kädet olisivat kaataneet ja kaadetut eivät päässeet ylös,Katso sinä lukija kerran sinäkit tunnustat JEESUKSEN ja olet polvillasi Hänen edessään.

• Anonyymi

Peruukki päiden synagogaa vanhassa hapatuksessa ulkokultaa. Käsien pesu syndroomassa mikve altaissa. Budhan henki se on new age .

• Anonyymi
        fdvsdf kirjoitti:

Se riippuu vähän siitä, kuinka tukevan asennon ottaa, ennen kuin Tauno alkaa työntää sormilla otsasta. Tukevan asennon kun ottaa, niin ei kaadu.

Budhan gurut kaataa aina kaavan mukaan polvet koukkuun vedä henkeä sisään osta vastaan kosketus otsaan ja nurin. Nähty Intian gangnes joella guruja. Munkkeja.

• Anonyymi
        raitis ja reilu kirjoitti:

On parempi ja Sanan mukaista pysyä pystyssä.

Ef. 6:13
        Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.

Edes 6 pysyä pystyssä. ( Ei mitään villitseviä hinduhenkiä niinku lopunajan SODOMASSA on ilm11:8 sähköinen kultahenki budhaa. Virtaa. Yksikin juutalainen Joseph näytti pirun sarvi merkkiä kun luki rvanhan testamentin lauseita 666.

• Kysymyss

No olettekos koetelleet Rantalan profetioita?

• Päijät hämäläinen

Rantalan profetian olen koetellut kun hän minulle sanoi"sinulla on neljä parantamisen armolahjaa,käytä niitä palautetta tulet saamaan".Täytyy sanoa että palautetta kyllä ole saanut,täältä maakunnasta Helsingistä ja Tallinnasta.Tästä on vuosia aikaa kyllä jo,joistakin paranemistapauksista.Olisi kiva kuulla myös joilta muiltakin Rantalan toteutuneita profetioita,koska niitä aivan varmasti on.

• Taunoa Kunnioittaen

Tauno sanoi kerran mitä hyvää minulle on tapahtunut.
        En kokenut että se asia on tapahtunut. Hetken kuluttua
        huomasin että se oli tapahtunut. Jumalan maailmassa
        se asia oli tapahtunut jo kaksituhatta vuotta sitten
        Golgatan ristillä. Minä sain kokea sen viisi minuuttia
        Taunon tiedon sanojen jälkeen. Tauno Rantala
        julistaa elävää Sanaa ja Jumala vaikuttaa hänessä.
        Älkää kadehtiko vanhaa miestä. Ette kadehtimisellanne
        voi häntä vahingoitta. Vahinko kolahtaa teidän vastustajien
        omaan nilkkaan ellette käänny ja teee parannusta.

• Kysymyss
        Taunoa Kunnioittaen kirjoitti:

Tauno sanoi kerran mitä hyvää minulle on tapahtunut.
        En kokenut että se asia on tapahtunut. Hetken kuluttua
        huomasin että se oli tapahtunut. Jumalan maailmassa
        se asia oli tapahtunut jo kaksituhatta vuotta sitten
        Golgatan ristillä. Minä sain kokea sen viisi minuuttia
        Taunon tiedon sanojen jälkeen. Tauno Rantala
        julistaa elävää Sanaa ja Jumala vaikuttaa hänessä.
        Älkää kadehtiko vanhaa miestä. Ette kadehtimisellanne
        voi häntä vahingoitta. Vahinko kolahtaa teidän vastustajien
        omaan nilkkaan ellette käänny ja teee parannusta.

Eihän tässä nyt niin vaan yritetään saada vähän selvää että kenestä on kyse kun on koko kansalle tullut sanomia.

• Päijät hämäläinen

"kysymyss" Käypä netti sivulla Espoonlahden helluntaiseurakunta.Sieltä löytyy mm.Taunon kuva ja puhelinnumero ja vähän muutakin tietoa.

• Niinkövainäinkö

Joka tuntee Herran äänen, ymmärtää kyllä milloin sen kuulee.
      Siispä kehoitan Herran kasvojen eteen. Eiköhän se liene profetioiden tarkoitus muutenkin?!!!

• Room.3:4.

Jos Raamattu on totta, niin Rantala on väärä profeetta. Hebr.1:1-2. Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut. Luuk.16:16. Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti....

• Kysymyss
        Room.3:4. kirjoitti:

Jos Raamattu on totta, niin Rantala on väärä profeetta. Hebr.1:1-2. Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut. Luuk.16:16. Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti....

Kyllähän Raamattu profetoimisesta puhuu. 1. Tess. 5:20-21: "profetoimista älkää halveksuko, 21. mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;"

• Anonyymi
        Room.3:4. kirjoitti:

Ristiin NAULITUSsa. Te puhutte vain rahasta.

• Kysymyss

Tämäpäs hiljeni. TV:ssäkin on Tauno kuitenkin ollut. Luulisi jonkun osaavan kertoa hänestä.

• HerranSana

Tauno on noin 50 vuotta ollut Herran käytössä, eikös sen nyt pitäisi kertoa aika paljon miehestä. Älkää kadehtiko, älkää panetelko ja älkääkä väärentäkö totuutta. Kaikki mainitsemani kolme asiaa ovat syntejä mistä pitää tehdä parannus.

Jos et ole uskossa, niin tulet aivan varmasti eksymään. Oikeana uskovaisenakin pitää 'valvoa' ettette eksy.

Kukaan ei mitenkään pysty erottamaan aitoa uskovaista tai oikeaa opetusta väärästä ellei tule uskoon ja sitä kauttaa saa Jumalalta totuuden henkeä mikä johdattaa.

Tauno Rantala ja hänen vaimonsa eivät ole vääriä profeettoja ja ottaisin hänen profetiansa vakavasti. Suosittelen katsomaan mahdollisimman monta jaksoa heidän Elämän Virta ohjelmastaan: http://www.tv7.fi/vod/series/?series=130

>>Mitä tiedätte miehestä? Minkälaista oppia julistaa?

Totuutta eli oikeata oppia. Kuten yllä sanoin, on erittäin vaikeata erottaa väärä ja oikea oppi ellet synny uudesti ylhäältä;

Uudesti syntyminen on ainoa tapa pelastua eli tunnustaa synnit Herra Jeesukselle, tehdä synneistä parannus ja antaa hänelle elämänsä.

Tämän lisäksi on 'valvottava': http://www.laverdaduniversal.org/kylla.html

>> Kävin kerran puhelimessa sielunhoidolliseksi tarkoitettua keskustelua hänen kanssaan, mutta ei sieluni siitä hoitunut, päinvastoin: haavoittui lisää.

Tämä ei voi pitää paikkaansa. Synti on esteenä siunaukselle. Katsoppa TV7:lta Elämän Virta jaksoja ja voit kuunnella oikeiden ihmisten todistuksia, että ovat parantuneet kun Tauno & Raija ovat rukoilleet heidän puolesta!

>>tunnen monia hell-saarnaajia, olen keskstellut heidän kanssaan. heidän >>opetus on ristiritaista, kiroilevatkin. käskevät tulla seuroihin, mutta olen >>vältellyt huna seuraa, >> etten tulisi heidän kaltaiseksi

Näillä saarnaajilla ei ole mitään tekoa Raamatun opin kanssa vaan ovat eksyttäjiä. Oikeat uskovaise eivät kiroile. Jos oikeasti haluat tehdä parannuksen ja tulla uskoon niin suosittelen katsomaan Paavo Järvisen saarnoja: http://www.tv7.fi/vod/series/?series=35

>> Se riippuu vähän siitä, kuinka tukevan asennon ottaa, ennen kuin Tauno >>alkaa työntää sormilla otsasta. Tukevan asennon kun ottaa, niin ei kaadu.

Kunnioita vanhempiasi ja muista se minkälaisen palveluksen Tauno on tehnyt Suomen eteen Herran Sanan työssä noin 50v aikana!

• Netistä löytyy.

Näin Tauno valehtelee. Tauno Rantalan saama sanoma: Oli ollut jonkun aikaa sellainen lupaus Herralta, että hän antaa vielä yhden sanoman kauttani Suomen kansalle ja uskoville. Kesken arkitöiden se alkoi tulla 2.4.2003. Tämä jälkeen, kuitenkin Rantala on saanut "uusia sanomia"

• HerranSana

Tauno on Herran palvelija, älkää yrittäkö mustamaalata häntä siitä jos ja kun Herra päättää antaa hänelle lisää profetioita. Eikö meidän pitäisi olla väärän tiedon levittämisen sijaan tyytyväisiä siitä, että Herra antaa meille Taunon kautta asioita tietoon ja vielä aikaa tehdä parannusta.

Nyt moni keskittyy epäolennaiseen ja joutuu tällä menolla vihollisen eksyttämäksi. Muistakaa vielä se, että Tauno on tehnyt mm:ssa TV7:lla vakavasti sairaana työtä Herralle vanhasta iästään huolimatta. Meidän Suomalaisten hyväksi hän tekee tätä työtä Herran kautta.

Toki profetiat tulee koetella ja tulette näkemään, että ne toteutuvat.

Lukaskaapa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10215116

Lainasin pätkän samasta profetiasta:

>Tästedes sanoo Herra: Jokainen valtakunta ja sen päämiehet, jokainen heistä >tulee saamaan oman palkkansa, joka on yhteyksissä tämän liittouman ja sen >hengen kanssa. Koska tästä muotoutuu se portto, josta on ennustus >Ilmestyskirjaan kirjoitettu. Maan porttojen ja kauhistusten äiti. Ja sen nähtiin >olevan juovuksissa pyhien verestä. Ilm.17:1-18. Kaikki ne, jotka ovat >kannattaneet tai liittoutuneet tähän, Minä ne tuomitsen.

Jo vuonna 1992 hyväksyttiin ekumenia

http://koti.phnet.fi/petripaavola/ekumenia.html
      http://koti.phnet.fi/petripaavola/ekumeeninen_eksytys

Hiljattain ...

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkkipiispa-homoseksuaalisuus-ei-ole-minkaanlainen-synti/2010/10/1207371

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkkipiispa-tukee-tasa-arvoista-avioliittolakia/2013/03/1727686

Lyhesti, homous on Herralla kauhistus puhumattakaan homoparien siunaamiesta. Aiheesta lisää http://koti.phnet.fi/petripaavola/homoseksuaalisuusjaRaamattu.html

'Se suuri portto' mistä puhutaan ilmestyskirjassa on katolinen kirkko mikä levittää valheoppeja.

PS. En tunne Taunoa tai Raijaa henk. kohtaisesti mutta en myöskään hyväksy että väärää tietoa levitetään ja tällä tavoin syyttä mustamaalataan Herran palvelijoita.

Nyt jos koskaan on aika herätä ja ottaa Jeesus elämään. Tulette näkemään niin noi profetiat toteutuu.

Myös maailmankuulu pfofeetta tulee piakkoin Suomeen ja antaa profetian Suomesta, odottelen mielenkiinnolla mitä Herra sanoo hänen kauttaan. http://www.armo.info/profeetta.html

Kaiken järjen mukaan oletan, että se tukee Taunon profetiaa mutta pian se nähdään. Voitte sillä välin koetella Dr. David Owuor profeteoita.

• TotuudenEtsijä

Yksi 1. käden fakta. Tauno Rantala profetoi kokoukesssa yli 10 vuotta sitten. "Eräällä täällä on migreenin henki, ja minä käsken tuota henkeä lähtemään ovesta pihalle, eikä enää koskaan palaamaan takaisin!" Läheiseni sairasti tuolloin migreeniä n. 2 kertaa kuukaudessa. Tuon jälkeen hänelle ei enää koskaan tullut migreeniä.

Tämä oli eräässä yhteiskristillisessä tilaisuudessa pienellä paikkakunnalla, jonne kutsuttiin Leo Mellereitä yms. henkilöitä, ketä profeetallisia nimiä milloinkin.

Se on fakta, että läheiseni migreeni parani. Mutta en ole silti vakuuttanut, että tuo oli Jumalasta. Sillä uskon itse, että elämme eksytysten kautta, ja valitutkin ovat vaarassa eksyä. Minusta kaikki TV7:ssa olevat ovat eksytystä. Samaan ohjelmaan ei voi mahtua eksytys ja jumalallisuus, ja siellä on kaikkea "yliluonnollista" roskaa ihan tarpeeksi.

Haluan itse etsiä vain totuutta, mikään järkeily ei kelpaa. Mikään Pyhän Hengen luulottelu ja "rukousvastaukset" ei kelpaa todisteeksi. Jumalan johdatus tulee olla todellista. Siihen tarvitaan parannusta, ristin tietä ja luopumista. Se on rankkaa.

• Iiron isäkö!?
      • uskis.

En tiedä, onko Taunolla lapsia, tai onko Iiro Rantalan sukulainen. Mutta olen kuunnellut vuosien varrella Taunon julistusta ja ihan hyvä sanoma siinä on ollut.

• Anonyymi

Venäläinen juutalainen

• Se on rankkaa

Ketju käsittelee Tauno Rantalaa, jota en tunne, enkä ole tututunut. Siksi kommentoin ketjussa yhtä kirjoitusta, joka ei suoraan koske Rantalaa. TotuudenEtsijä kirjoittaa mielestäni vakavaan sävyyn, eikä kaikki, mikä näyttää olevan jumalallista, todellakaan ole Jumalasta. Sielun vihollinenkin näyttäytyy Raamatun mukaan "valkeuden enkelinä" eli kristillisessä valeasussa. Muutama huomio kuitenkin TotuudenEsijän kommentista.

"Minusta kaikki TV7:ssa olevat ovat eksytystä. Samaan ohjelmaan ei voi mahtua eksytys ja jumalallisuus, ja siellä on kaikkea "yliluonnollista" roskaa ihan tarpeeksi."
      TV7:n suurin ongelma saattaa olla siinä, että sen ohjelma-aikaa saavat ostaa eri kristillisiksi itseään kutsuvat tahoa, joten opetus on monen kirjavaa eikä aina tervehenkistä. Olen kanssasi samaa mieltä, että tuolta kristilliseltä kanavalta tulee paljon roskaa- valitettavasti. TV7 on taistellut taloutensa kanssa ja Yhdisvalloissa tuotetut menestysteologiset julistusohjelmat ovat halpaa tusinatavaraa.
      Mutta, voiko samaan ohjelmaan tai kanavaan mahtua eksytys ja jumalallisuus. Raamatun mukaan kaikki armolahjammekin ovat vajavaisia, joten niihin sisältyy kaiken jumalallisen puhtauden keskelle myös inhimillistä, lihallista syntisyyttä. Samassa ohjelmassa ja itse asiassa samassa saarnassa on mukana myös meidän lihamme tähden sellaista, mihin Pyhä Henki ei liity. Me joudumme tyytymään vajavaisuuteen kaikessa, mitä teemme ja sanomme - olemme suorastaan pakotettuja elämään yksin armosta.

TotuudenEtsijä: "Haluan itse etsiä vain totuutta, mikään järkeily ei kelpaa. Mikään Pyhän Hengen luulottelu ja "rukousvastaukset" ei kelpaa todisteeksi. Jumalan johdatus tulee olla todellista. Siihen tarvitaan parannusta, ristin tietä ja luopumista. Se on rankkaa."
      Oikein kirjoitit, että se on rankkaa. Ristin tie ei ole helppo tie, vaikka olemme Jeesukselle rakkaita, Hänen omiaan. Meidän on päivittäin otettava ristimme ja kuoltava omalle itsekkyydellemme ja näkyvän ja tuntuvan onnellisen elämämme tavoittelulle. Se on todellakin luopumista "omassta itsestämme". Eräs julistaja sanoi kerran saarnassaan: "Vain harva uskova haluaa, että Jeesus ottaa hänessä muotoaan". Se on rankkaa, emmekä tahdo suostua ristin tielle.
      Usein avaan TV7:n ja toivon ravintoa hengelleni. Oman hengen elämän ja rukousvastausten luettelminen ja kehumiselta maistuminen eivät kelpaa. Tarvitsemme Pyhän Hengen läsnäoloa omassa elämässämme kaikkien vaikeuksien keskellä, vaikka vaikeuksiamme ei otettaisikaan meiltä rukouksistamme huolimatta pois. TV7:ssa on laajalti sellaista epäraamatullista tarjontaa, jossa vakuutetaan, että uskova elää voittoissaa elämää ja vaikeuksien jälkeen kaikki kääntyy entistä paremmaksi. Se ruokkii meidän lakihenkisyyttämme - mutta saattaa masentaa niitä, jotka eivät koskaan ulkoiseen menestykseen elämässään yllä.Siunausta päiväänne!

• Anonyymi

Kiitos Herralle raittiista kirjoituksestasi, ystävä.
        Terv. TotuudenEtsijä

• Profetiat arvio

ainakin tuo helluntaiherätyksen "pirstoutuminen" eli jakaantuminen on toteutunut tästä Taunon profetiasta.
      Ensin tuli Cityseurakunnat, sitten Helluntaikirkko ja Helluntaikansa.

http://wwnet.fi/users/veijone/1997.htm

Tauno W. Rantala, Suomen Helluntaiherätyksen pitkäaikainen työntekijä, Helsingin Siion seurakunnan evankelista sai 1996/97 seuraavan profetian, jonka sen saaja ymmärsi olevan helluntaiherätyksen johtavilla paikoilla oleville, mutta jota helluntaiherätyksen lehti Ristin Voitto ei hyväksynyt julkaistavaksi lehdessään (!):

"Mutta ellette käänny minun puoleeni vaan jatkatte tietänne, niin minä pirstoan tämän herätyksen ja lyön sen hajalleen. Ja otan siitä pienen uudistuneen osan, jolla minä käännyn niitä auttamaan, jotka ovat tässä maailmassa, sidottuna kurjuuteen ja rautoihin."

• Anonyymi

Citylöiset myös varastellut toisten tavaroita eikä Mooses käskee varastaa.

• näin se menee

Juu se on nyt pirstoutumassa yhä lisää, enkä usko että tästä kirkkoporukasta löytyy se uudistunut joukko johon Jumala kääntyy !

Se löytyy siitä joukosta joka ei ole minkään lehden sivuilla kuvien kanssa.

Jumala etsii palvelijansa ihan muualta kuin mersun ratista.

• ladallako pit. ajaa

" Jumala etsii palvelijansa ihan muualta kuin mersun ratista."
      Mitä Jumalla on mielestäsi Mersua vastaan ? Se on kulkupeli siinä kuin muutkin, eikä edes kovin kallis, jos sen ostaa Saksasta. Ja kai jokainen saa itse päättää omista rahoistaan mihin ne käyttää, vai päättäkö sinun rahoistasi joku muu kuin sinä ?

Ja huom: itselläni ei ole autoa.Mutta en ole kade, niille joilla on ja jos paljon ajaa, tarvitse hyvä auton, eikä mitään kauppakassia.

Siunaan jokaista Jumalan palvelijaa , joka tekee hänen työtään , tee sinä samoin, jos pystyt.

• yhteistyössä

Kaikkea omaisuutta saa olla ja varallisuutta ,kunhan ei siihen sydäntään kiinnitä, eikä siitä tule epäjumala.

Tauno Rantalasta

Olimpa aikoinaan ehkä -90 luvulla vuosia, vuosia sitten muistaakseni Lauttasaaressa jossakin "profeettain" kokouksessa tai jossakin vastaavassa, en muista tarkalleen nimeä ja Rantala taisi olla pääpuhujana.
        Siellä oli joku uskova naishenkilö, joka kertoi, miten Herra oli toiminut jossakin kirkollisessa yhteisössö ja taisi olla hengellä täyttymisiä kyseessä tai uskoontuloja, jopa molempia, joista hän kertoi iloiten.

Minulla on profetoimisen lahja, jota silloin vähän itsekkin arastelin käyttää ja aralla tunnolla mietiskelin onko Herrasta jne.

Niinpä sitten Herra halusi tuoda kokouksessa esiin, että uskoontulon jälkeen ja etenkään hengellätäyttymisen jälkeen ei ole mitään estettä mennä uskovien kasteelle ja että se on Jumalan tahto ja siinä on siunaus. Israelin kansakin erottautui veden kautta ja" synnin" orjuuttavat sotajoukot hukkuivat. Samoin vanha ihminen tulee haudata kasteen hautaa ja nousta uuten luomuksena Kristuksessa.

En kuitenkaan millään oikein kyennyt tuomaan sanomaa esiin, sillä koin,että se oli kova sana tähän" yhteiskristillisen "toiminnan yhteyteen, mutta onhan uskovien kaste kuitenkin Jumalan tahto tietenkin.

Niinpä sitten kokous oli niin pitkä , että siinä oli taukokin. Tauon jälkeen menin vähän keskemmälle saliin istumaan kun oli tilaa hyvin ja pystyi paikkaakin vaihtamaan.Olin ristiriitaisessa tilanteessa, mutta en oikein pystynyt tuomaan sanomaa esiin.Sitten Herra puuttui tilanteeseen. ja näytti näyn. Tauno Rantala sanoi, että nyt hän näkee sotapäällikkön , Jeesuksen välkkyvä miekkä kädessään soisovan salin yläpuolella ja osoitti kohtaa yläpuolellani,jossa olin.Silloin sain rohkeuden profetoida ja tuoda Jumalan tahdon kasteen suhteen esiin ja sanoa, mitä Jumala halusi tuoda esiin.

En ollut tuntenut Tauno Rantalaa aiemmin, eikä hän minua. En myöskään ole ollut paljon hänen kokouksissaan sen jälkeenkään, mutta en epäile etteikö Herra hänen kauttaan voi puhua. Kaikki tulee tosin koetella Jumalan sanalla.Rantala on vain ihminen.

Tässä jaoin kanssanne oman kokemukseni Tauno Rantalasta ja hänen toiminnastaan.Koin jo silloin hänen saarnatyylinsä hyvin totuudella höystetyksi, mutta myös armolliseksi.Toivotan hänelle ja hänen perhekunnalleen Jumalan siunausta Jeesuksen Kristuksen nimessä.

• gospelpreacher

Tunnen Taunon ku käyn samassa seurakunnassa nykyään. Nöyrä vilpitön aito Herranpalvelija on ja jopa aidosti ja vilpittömästi on kertonut ylilyönneistään mitä on joskus sananpalvelijana tehnyt. Ihmisiä me kaikki vaan ollaan. Hänestä ihmeellisesti oikein huokuu semmonen Kristuksen rakkaus ja palvelualttius.

• yhteistyössä

Vieläkö hän saarnaa jossakin, mielelläni kuulisin häntä juuri tuon Kristuksen rakkauden kaipuussa, joka hänestä välittyy.

• 9+7

• yhteistyössä
        9+7 kirjoitti:

Tuskinpa Tauno enää paljon saarnaa:

http://issuu.com/juttuja/docs/espoo_lehti_elokuu_2013_muistisaira

Onko tämä sairaus kehomme luonnollista rappeutumista. Kehomme on ajallinen. Jumala kyllä parantaa, mutta jotain salattua tässä kuitenkin on, koska jos Jumala aina parantaa, niin miten ja mihin me sitten kuolisimme täällä ajassa? Olisiko tapaturmainen lähtö sellainen, joka sekin tosin on Jumalan sallimaa. Kaikki esim. 1900 luvulla syntyneet uskovat ovat kuolleet johonkin ja kaikki Raamatunajan henkilöt.
        Jumalan armossa on Rantalallekin kyllin ja voihan hän jopa paranttua, ei sekään ole mahdotonta.

Kirjoituksen mukaan saarnaaminen vielä onnistuu, mutta isommassa joukossa muiden kanssa toiminen ei. Tuokoon Rantala Jumalan armoa ja siunausta vaimoineen muistisairaiden ja heidän elämäänsä Jeesuksen Kristuksen nimessä.
        Taivaassa ei ole sairauksia, ei kuolemaa :) ja mielellämme otamme vastaan Jumalan parantaavaa armoa sielullemme ja ruumiillemme jo täällä ajassa , mutta johonkin meistä kaikki kuolee lopulta, ellei ole elossa siinä ylösotossa, kun Jeesus tulee hakemaan morsiuskansansa ja olemme valmiita kun ylkä saapuu.silloin yht`äkkiä muutumme, silmänräpäyksessä ja pääsemme yläilmoihin Herraa vastaan hääjuhlaan.

• R.Ajattelutapa
        yhteistyössä kirjoitti:

Onko tämä sairaus kehomme luonnollista rappeutumista. Kehomme on ajallinen. Jumala kyllä parantaa, mutta jotain salattua tässä kuitenkin on, koska jos Jumala aina parantaa, niin miten ja mihin me sitten kuolisimme täällä ajassa? Olisiko tapaturmainen lähtö sellainen, joka sekin tosin on Jumalan sallimaa. Kaikki esim. 1900 luvulla syntyneet uskovat ovat kuolleet johonkin ja kaikki Raamatunajan henkilöt.
        Jumalan armossa on Rantalallekin kyllin ja voihan hän jopa paranttua, ei sekään ole mahdotonta.

Kirjoituksen mukaan saarnaaminen vielä onnistuu, mutta isommassa joukossa muiden kanssa toiminen ei. Tuokoon Rantala Jumalan armoa ja siunausta vaimoineen muistisairaiden ja heidän elämäänsä Jeesuksen Kristuksen nimessä.
        Taivaassa ei ole sairauksia, ei kuolemaa :) ja mielellämme otamme vastaan Jumalan parantaavaa armoa sielullemme ja ruumiillemme jo täällä ajassa , mutta johonkin meistä kaikki kuolee lopulta, ellei ole elossa siinä ylösotossa, kun Jeesus tulee hakemaan morsiuskansansa ja olemme valmiita kun ylkä saapuu.silloin yht`äkkiä muutumme, silmänräpäyksessä ja pääsemme yläilmoihin Herraa vastaan hääjuhlaan.

"
        yhteistyössä
        2.10.2014 16:32 "

- kuulehan:
        Ei Jumala tarvitse sairautta, kun Hän ottaa hengen pois.

Ihminen voi siis kuolla terveenä.

Kun aika tulee, muutamme pois, olimmepa terveitä, tai sairaita.

Ajattelutapa tulee muuttaa Raamatulliseksi.

• yhteistyössä
        R.Ajattelutapa kirjoitti:

"
        yhteistyössä

- kuulehan:

Olet oikeassa! Mahtava, vapauttava totuus ja toteamus, jonka mielelläni allekirjoitan . Jumalan oma voi elämästä kylläisenä rauhassa vain nukkua pois ja mennä Herran tykö.Tosin heitä taitaa olla vähemmän, mutta on kuitenkin.
        Suomessakin, oikeusvaltiossa tosin äkkikuolleellekin tehdään tutkimus , mikä on ollut kuolinsyy, ellei selvää diagnoosia sairaudesta ole.Totuus on,että ruumis synnintähden kuolee ja sielu elää iankaikkisesti.

• Näinsemenee
        R.Ajattelutapa kirjoitti:

"
        yhteistyössä

- kuulehan:

Jumala on itse luonut ihmisen sellaiseksi, että ruumis rapistuu ja lopulta tulee kuolema. Se asia ei muuksi muutu. Harva täältä lähtee suorilta jaloin. Sairastaminen on vain osa prosessia, jossa ihmistä riisutaan elämään liittyvistä kiinnikkeistä. Uskovalla prioriteetit muuttuvat ja katse kiinnittyy yhä enemmän Jumalaan. Jumala on tässä prosessissa mukana loppuun saakka.

Vastuulliset kristityt tukevat toisiaan tässäkin prosessissa. On vastuutonta selittää, että kärsimys ei kuulu Jumalan lapsenkin elämään. Tai että sairaan pitäisi vain muuttaa ajattelutapaansa. Raamattu ei yksinkertaisesti puolla tätä. Toki Jumala voi joskus parantaa, mutta kuolemasta hän ei meitä paranna. Jokaisen on joskus kuljettava sen portin läpi.

• Anonyymi

• Kiitos Herralle Taun

Voi herranpieksut minkälaista epäuskoista porukkaa täällä on.
      Ei varmasti kukaan parane jos on epäuskoinen, Jeesus sanoi monta kertaa ihmisille sinun uskosi on sinut parantanut.
      Jos ei ole uskoa paranemiseen niin sitä voi pyytää Jumalalta, se on varmasti Herran mieleinen rukous.
      Minullekkin annettiin karran usko että paranen, enkä epäillyt yhtään, ja niin paranin selkävaivoista.
      Se ei ollut mitään omaa uskottelua, vaan Jumala antoi sen uskon, siihen hetkeen.
      Tauno Rantala on tosi miellyttävä Jumalan mies, olen parantunut hänenkin rukoillessa puolestani, tietysti Jumalahan se on Joka parantaa, eikä ihminen, ihminen on vain Jumalan työrukkanen.

• vastuutontatouhua

Kypsymätöntä nimitellä toisia epäuskoisiksi. Olen 45 vuoden uskontieni aikana oppinut sen, että Jumala parantaa kun parantaa. Minun uskoni sitä ei tee, kaikki on Jumalan kädessä. Hän voi myös parantaa yhdestä sairaudesta, mutta jättää sen vakavimman, joka johtaa kuolemaan. Jumalan tahto on joskus mysteeri.

Kuolema on kuitenkin ohjelmoitu meidän soluihimme, se on Jumalan alkuperäinen suunnitelma. Mitä pikemmin hyväksymme tämän, sen helpompi meidän on elää. Emme voi luvata kenellekään parantumista. Voimme kyllä rukoilla ja jättää asiat Jumalan käsiin. Ja tukea sen jälkeen tätä henkilöä tapahtui mitä tahansa.

• Sisar22

Onko kenelläkään tietoa kuinka Tauno Rantala voi nykyään?

• Anonyymi

En tiiä ihan tarkkoon, mutta oisko jo taivaspankolla, tosin hieman vanhahko arvelu?

• tervejärkihakusessa

Mitä ihmettä tää puhe sairauksista ja paranemisista oikein on? Ei voi ymmärtää. Kaikillahan sairauksia on, monilla vakaviakin. Vanhuuteen kuuluu elimistön rappeutuminen. Samat vaivat koskettaa uskovia ja ei -uskovia. Miksi sitä on niin vaikea hyväksyä? Elämä vaan on sellaista. Taivaassa sitten on täydellistä.

• Uskoni

Olen ollut Tauno Rantalan kokouksissa ja rukoiltavana 30 vuoden aikana monta kertaa, kaikki ilmestykset ja profetiat ovat toteutuneet, esim. oli koti jonka halusimme ostaa, ei ollut takaajaa, kukaan ei suostunut, hän näki ilmestyksen,että iloisena veimme muuttokuormaa, se onnistuu, seuraavana päivänä töissä puhuin thökaverilleni ettei ole takaajaa, työnantajani kuuli tämän ja ehdotti itseään takaajaksi. Toinen tapaus, halusimme perustaa kirpputorin, hän näki että pystytimme jotain toripöytiä, toteutui, eikä tiennyt mistä työstä oli edes kyse, näitä tapauksia on monta. Jumala toimii hänen kauttansa, olen myös parantunut sairaudesta, josta lääkäri ei osannut auttaa.

• Maria566

Minäkin tahtoisin tietää.kuinka Tauno nyt voi?
      Kai sitä voi kysyä.ollrn kuunnellut paljon hänen opetuksia.

• VäkeväJumalamme
    • vp4

mustamaalaaminen on syntiä ja osoittaa kuinka tulisi ihmisen kasvaa henkisesti ja sisäisesti!JUmalan Karitsa Jeesus on täydellinen anteeksianto ja jotka häneen katsovat eivät pimeyttä valhetta herjausta suustaan päästä!Vaan omistavan Jumalan ymmärryksen sisimmässään.

• Anonyymi

Haukkumispalstako??? No, sitte antaa mennä, " hau - hau-hau-hau-hau! 😄

• Anonyymi

Tunnen henkilökohtaisesti Taunon Rantalan ja Raijan ja he ovat usein rukoilleet puolestani. Kaksi kertaa elämäni on saanut jatkua,kun Herran palvelija Tauno rukoili terveyden puolesta ja sen jälkeen HERRA johdatti kristilliseen kouluun palvelemaan ja myöhemmin avasi oven auttamaan orpoja Keniassa. 2008 olin kristillisessä päiväkodissa ja kärsin kuukausia niin kovista alaselkä kivuista,lievistä halavaus puutumisista ja silmä hermon kivust,ja jouduin syömään 3000mg panadolia kovaan kipuun. Kreikan jälkeen löysin kaksi kasvainta synnytys kanavasta,kun luulin,että minulla olisi hiiva tulehdus,johon tarvitsisin lääkettä. Menin shokkiin ja itkin pitkään yöllä,kun aamulla olisi alkanut työ kristillisellä koululla. Mietin onko enää mitään toivoa, sain henkeen kehotuksen soittaa Tauno Rantalalle ja lääkäri ajan samalle päivälle. Kun Tauno vastasi purskahdin itkuun ja en kyennyt sanomaan mitään,mutta samalla hän profetoi kaikki vaivani ja kaksi kasvainta sekä silmähermo kivun,josta lääkäri epäili ms-tautia. Lopulta hän sanoi,että soita,kun olet käynyt lääkärissä,sillä kasvaimia ei ehkä enää ole. Niin soitin ja kävin lääkärissä,kasvaimia ei enää ollut,ei selkäkipua ja silmähermo kipuakaan! Sain palvella sen jälkeen koululla lapsi työssä iloiten ja hyvää hedelmää HERRA soi armossaan. Tauno on parannus saarnaaja ja kehottaa nörtymään parannukseen,koska se tuo uskovan elämään rehellisisä siunauksia ja pysymme kaidalla tiellä loppuun asti. Vain ahdas portti ja kaita tie vie iankaikkiseen elämään. Olen paljon saanut myös muitakin siunauksia heidän kauttaan. Rukoilkaa johtaienne puolesta ja profetoimista älkää halveksiko,Vanhimmat ovat kerran saav akaksin kertaisen palkan HERRLATAMME, kiitos siitä JEESUS!

• Anonyymi

T. Rantala on nöyrä Herran palvelija, siunausta hänelle.

• Anonyymi

Mitähän Tauno Rantalalle nykyään kuuluu, ei ole enää julistellut ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän Tauno Rantalalle nykyään kuuluu, ei ole enää julistellut ?

Voipi sairastella niin että ei jaksa niinkuin nuorempana. Ja ne korona eristykset myös vaikuttaa asiaan. Ei kai Tauno kuuluu niihin, jotka viis veisaa karanteenista ja uhkuu että korona ei tartu uskoviin? Ja vielä salaliitto teoriat päälle? Ole käsittänyt että Taunolla on myös älliä päässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voipi sairastella niin että ei jaksa niinkuin nuorempana. Ja ne korona eristykset myös vaikuttaa asiaan. Ei kai Tauno kuuluu niihin, jotka viis veisaa karanteenista ja uhkuu että korona ei tartu uskoviin? Ja vielä salaliitto teoriat päälle? Ole käsittänyt että Taunolla on myös älliä päässä.

Ei ole aikoihin kuulunut Rantalasta mitään.

• Anonyymi

Onko Taunl Rantala vielä elossa?

• Anonyymi

Vaimo ainakin esilla

• Anonyymi

Jeesuksestakin kommentoitiin puoleen ja toiseen – näin se näkyy olevan seuraajiensakin osa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe