Muutama tauno rantalan

profetia.

Tauno W. Rantalan näkyprofetia 15.4.1997

Itke Suomi - itke Eurooppa

EU - NATO

Aamurukouksen aikana 15.4.1997 valtasi minut sanoinkuvaamaton murhe ja itku. Samalla näin EU:n tähtikuvion. Jokainen tähti alkoi ikään kuin elää. Sitten ne alkoivat vuotaa verta. Tämän jälkeen nuo vertavuotavat tähdet muuttuivat mustiksi risteiksi.

Mieleni täytti aivan maahan painava murhe.
Kun aloin edellä näkemääni paperille kirjoittaa, alkoi tulla henkeeni ja eteeni seuraava ilmestysprofetia.

Tästedes sanoo Herra: Jokainen valtakunta ja sen päämiehet, jokainen heistä tulee saamaan oman palkkansa, joka on yhteyksissä tämän liittouman ja sen hengen kanssa. Koska tästä muotoutuu se portto, josta on ennustus Ilmestyskirjaan kirjoitettu. Maan porttojen ja kauhistusten äiti. Ja sen nähtiin olevan juovuksissa pyhien verestä. Ilm.17:1-18. Kaikki ne, jotka ovat kannattaneet tai liittoutuneet tähän, Minä ne tuomitsen.

Liittouma on ensin kaupallinen. Sitten se laajentaa otettaan ja saa kenraaleja puolelleen. Erikoisesti yksi heistä juo niin sitä henkeä, että on aivan täynnä sitä. Se on antikristillinen henki. Se on vallan ja herruuden tavoittelun henki. Samaan mieleen liittyy monien eri maiden hallitsijoita. Se on sama henki, joka vaikutti Adolf Hitlerissäkin. Nyt näen, että armeijaa kootaan. Päälliköitä valitaan ja suuret palkat luvataan. Mutta joksikin ajaksi siirtyy vielä joukkojen liikkeelle lähtö heidän keskuudessaan vallitsevien erimielisyyksien vuoksi. Mutta ne sovittiin muutamien henkilövaihdosten jälkeen. Ja kädenpuristuksin paperit allekirjoitettiin suurien juhlien ja juominkien yhteydessä.

Liikkeelle lähti "hallava hevonen", jota sotajoukot lähtivät seuraamaan. Määräys annettiin, että jokaisen on luovutettava omaisuutensa valtiolle. Jos joku sanoi jotakin vastaan, niin lain ankaralla kouralla hänet siihen pakotettiin. Jotkut menettivät henkensäkin. Ihmiset riisuttiin niin puhtaiksi omaisuudestaan, että heille ei jäänyt mitään.

Tämä on määrätietoista toimintaa, jolla tehdään kaikki riippuvaisiksi EU-tuesta ja avusta.

Matt:24:12,13. Näen suuren kulkueen, jonka kärjessä paavi kulkee vaippoineen, kaapuineen ja ristisauvoineen. Häntä seuraa eri maiden liberaaliset, uskonnolliset johtajat. He vakuuttavat uskollisuuttaan "isälle, paaville". Alkoi suuri eri uskontojen yhteinen kokous. Siellä käytiin läpi, mihin suuntaan yhdessä EU:n kanssa uskonnon linjat viedään. Ensin vedotaan yhteishenkisen rakkauden nimissä.

Mutta kun ei ala tulla toivottua tulosta, aletaan kirkkokunnittain koordinoida eri maissa, ketkä ovat puolella, ketkä vastaan. Vedotaan Raamatun Sanaan: "Mitä tekevät akanat jyvien joukossa." Paavi kulkee eri puolilla maailmaa, pitäen näyttäviä kulkueita ja kokouksia, joihin tämä uskonnollisuuden henki lähettää ihmisiä saaden heidät vakuuttumaan suuresta johtajasta ja ainoasta oikeasta uskosta.

Nyt on saavutettu kaikki kolme päälinjaa: 1. kaupallinen 2. sotilaallinen, Nato. 3. uskonnollinen, paavi. Sama yhdistelmä, joka näytettiin Johannekselle Patmoksella: Antikristus - peto - väärä profeetta. Ilm. 13.

Vielä katsotaan ja selvitellään, jokainen tahollaan, miten tämä kaikki sulautuu kansaan? Sitten alettiin otetta kiristää kaikilla linjoilla. Taloudellisen avun syrjintää niiden kohdalla, jotka eivät olleet tyytyväisiä EU:n toimiin.

Nyt nousee valtaan mies, röyhkeä ja juonissa taitava. Dan. 7:8 ; 8:22,23. Hän syrjäyttää muutamia ja järjestelee uudelleen vallassa olevia. Ja kaikki ne, joilla on vähääkään inhimillistä mieltä ja sääliä, hän syrjäyttää nämä vallasta. Valitsee vain kovan linjan edustajia.

Taivaalla lensi enkeli ja laski ja julisti aikaa parannuksen tekoon. Niille jotka vielä haluavat nöyrtyä ja katua, ennen tuomioiden liikkeelle lähtöä. Lähti liikkeelle voimakas Jumalan hengen aalto, jolloin kirkot ja rukoushuoneet täyttyivät kuulijoista. Jopa uusia seurakuntia syntyi. Sairaita parantui hyvin paljon. Voimallisia tunnustekoja tapahtui. Myös kuolleita herätettiin. Jooel 2:28-32. Luuk. 12:11,12.

Tämän siunauksen ilmenemisestä johtuen vastavoimat alkoivat vastustaa uskovia. Ja muutamia heistä vangittiin. Matt. 24:9-13. Dan. 3:28. Luuk. 21:25-28.

Mutta tämän vastustuksen noustua, Herra Jeesus yhtäkkiä ilmestyi pilviin väkevällä voimalla ja kirkkaudella vieden ylöstempauksessa omansa taivaisiin ja ovi suljettiin. 1.Tess. 4:16-18. Matt. 24:27,39. ; 25:10.

Tauno Rantalan profetia 23.10.2007 Järvenpäässä

Suomi, tuomiot tulevat, koska kansa ei ole kääntynyt Herran puoleen tässä maassa.

YHDESSÄ YÖSSÄ NYKYINEN HYVINVOINTI AJETAAN ALAS

Entiseen ei ole paluuta, vaikka ihmiset toivovat, että entinen hyvä aika palaisi, mutta se ei ole mahdollista.

Mutta Jumala alkaa tehdä voimallisia ihmeitä: vaikeavammaisia parantuu ja ihmisille tulee hätä Herran puoleen, niin että ihmisiä tulee uskoon kaduilla ja kirkot täyttyvät.

Tämä aika ei ole kaukana. Ihmiset sanovat, että onhan sitä puhuttu samoin ennenkin, mutta kaikki on pysynyt ennallaan.

Tämän ilmoituksen toteutuminen on kuitenkin pian käsillä.

46

3905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Risti-riitaista.

      Kumpi valehtelee Raamattu vaiko Rantala? Hebr.1:1-2. Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut. Luuk.16:16. Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti......

    • viisaat asialla

      Valehtelee ja valehtelee. Nimim. Risti -riitaista valehtelee.
      Ilmeistä on, että et ole uskossa Jeesukseen Kristukseen, meidän Herraamme.
      Kun Jumala antaa jotakin puhuttavaksi omilleen, se puhutaan. Ei sanota, että en voi. Sellainen on Herran palvelija ja sellainen on Rantala.
      Sinä tulet näkemään totuuden vielä. Rantalaa sinun ei tarvitse koetella ja sanomankin saat vielä selville. Antoiko Herra väärän sanomankin ja sinulleko se pitäisi todistaa. Katso sanomaa, sotiiko se Raamatun henkeä vastaan.
      Jos sanoma on vastoin Raamattua, anna mennä ohi ja odota toteutuuko se.
      Raamattu ei ole helposti ymmärrettävä teos. Lukija voi tiedostaa myös vajavaisuutensa.

    • onko samaa
      • Minäkin.

        Tauno Rantalan saama sanoma. Oli ollut jonkun aikaa sellainen lupaus Herralta, että hän antaa viellä yhden sanoman kauttani Suomen kansalle ja uskoville. Kesken arkitöiden se alkoi tulla 2.4.2003. Oliko viimeinen sanoma? Siis ketä valehtelee. Mitä sanoo Raamattu? Room.3:4. Pois se! Olkoon Jumala totinen, mutta jokainen ihminen valhettelija, niikuin kirjoitettu on...


    • voi,voi,voi,voi

      Voi sinua ressukkaa. On musta - valkea maailmasi. Ikävää, että muut värit jää sinulta näkemättä. Pitäisi nyt saada tuo Rantala jollakin tavalla syylliseksi, viimeistäänkin valehtelijaksi. Miksi ihmeessä et puhu Jänöjussin mäenlaskusta, sekin olisi varmaan sinulle tutumpaa ja ymmärryksesi tavoitettavissa. Ei niihin pikkujuttuihin pidä takertua sinunkaan, ellet laske mäkeä ammattilaisena. Silloin ei vissiin suksimerkit saa näkyä.
      Sanotaan, että "lukee kuin piru raamattua" - ja senhän sinä osaatkin.
      Kirjoitat.... lupaus Herralta, että antaa yhden samoman...
      ----Siis lupaus Herralta ja katsot Rantalan valehtelijaksi, niinkö?
      voi, voi, voi, voi...

    • Minäkin kerron

      Eipä se Raamatun tulkinta niin selvää ole, vaikka sitä lukisi kuinka. Kyllä niitä kysymyksiä jää aina lukijalle kuin lukijalle ja väärin ymmärrykset päälle.
      On sitä raamattutunti toisensa jälkeen kuunneltu ja ainahan se vähän avautuu.
      Yksilöllistä oppiminen muutoinkin.
      Minua vaivaa se, että Raamatussa Jeesus sanoi, että minä tulen pian.
      Muutama tuhat vuotta, eikä se pian ole vieläkään tullut. Sitten kuulin, että silloisesta kielestä käännetty sana tarkoittikin muuta.
      Samoin ymmärrän, että pitäisi katsoa konteksti kirjoituksista.
      Raamatusta löytyy tekstiä niin moneen lähtöön.
      Rantalalla varmaan 60 v. kokemus Raamatusta ja Raamatun sanasta, jota selittänyt vuosikymmeniä. Jumalan mies.

    • HerranSana

      >Minua vaivaa se, että Raamatussa Jeesus sanoi, että minä tulen pian.
      >Muutama tuhat vuotta, eikä se pian ole vieläkään tullut.

      2.Pietarin kirje:
      3:8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."

      http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=2pi 3:8&kirjat=kr

      Tämän takia Herra sanoo, että hän tulee pian. Me ollaan juuri nyt siinä ajassa, että Herra on jo oven takana.

      Jos joku on sitä mieltä, että Herran tulu on viivästynyt niin siihen on ainoastana yksi syy; jotta mahdollisimman moni pelastuisi kadotukselta. Jos Herran toinen tulemus olisi jo tapahtunut niin olisin itsekkin helvetissä: http://www.divinerevelations.info/finnish/

      Herran sana sanoo selvästi, että uskottoman osa on kadotus, se on lohdutunta lukea ym. linkistä millainen paikka se kadotus on mutta näin Sana sanoo.

      • Risti-riita.

        Raamattu sanoo myös näin. Luuk.6:37. Älkääkkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta... >> Herra sanoo selvästi, että uskottoman osa on kadotus,


      • HerranSana
        Risti-riita. kirjoitti:

        Raamattu sanoo myös näin. Luuk.6:37. Älkääkkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta... >> Herra sanoo selvästi, että uskottoman osa on kadotus,

        Itse luen 1933/38 käännöstä ja tässä oikeassa käännöksessä (mitä ei ole muokattu katolisen kirkon oppeja puoltavaksi) on jakeesta Luuk. 6:37 lisäviittaus jakeeseen: http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=roo 2:1-2&kirjat=kr

        Roomalaiskirje:
        2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
        2:2 Ja me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaisia tekevät.

        Käsitän tämän niin ettei saa tuomita toisia tyyliin 'joudut kadotukseen kun varastat' ja samalla tämä henkilö elää itse synnistä elämää.

        Katselen usein Paavo Järvisen saarnoja netistä http://www.tv7.fi/vod/series/?series=35

        Hän saarnaa vain pelastuksesta ja sanoo tähän tyyliin lähes jokaisessa saarnassaan:

        'Kun ihminen kuolee synneissään, niin se on erittäin vakava paikka koska tässä vaiheessa on myöhäistä katua ja tehdä parannusta' Paavo sanoo sen aina suoraan niin kuin sanakin sanoo että uskottoman osa on se tulijärvi.

        Sen verran mitä olen lukenut täältä niin täytyy sanoa, ettei muista juuri kenenkään mainitsevan mitään helvetistä. Jumalan pelko puuttuu ja ihmiset luulevat, että saavat tehdä mitä tahansa ja pelastuvat.

        Tämän takia koin tärkeäksi ilmoittaa Sanan mukaisesti asiat. Kun kyse on iankaikkisesta elämästä Jeesuksen kanssa tai iankaikkinen kadotus, itse on aikanaan jättäisi mitään sattuman varaan.

        En lähde tuomitsemaan ketään henk. kohtaisesti mutta kuten sanoin kyse on sen verran vakavasta asiasta niin silloin ei pidä sanoja säästellä.


      • Yllättävästi

        On jossakin kielessä sana pian kirjoitettu äkisti. Ja äkisti voidaan mieltää yllättävästi ,nopeasti.


    • Tosi on

      Paavo Rantalan profetia ei ole Herrasta.

      Profetia kertoo vain tapahtumien kulkua, eikä opeta mitään. Siinä on ovelasti Raamatun vittauksia. Tapahtumajärjestys on väärä. Hallavan hevosen jälkeen kuulemma tulisi vasta pelastus tempauksessa. Tempaus tapahtuu ennen antikristuksen nousua valtaan.

      Rantalan saaman profetian tehtävä on eksyttää kristittyjä. Sen tehtävä on antaa väärää toivoa keskelle seitsemän vuoden ahditusten aikoja, kun tempaus on jo tapahtunut. Tämä profetia vain pelottelee, eikä kerro pelastuksen sanomaa olenkaan. Tässä profetiassa ei ole mitään sellaista puhetta, jonka tunnistaa Taivaan Isän puheeksi.

      Rantala sai tämän profetia paholaiselta.

    • Totuus löytyy...

      Jaahas. Pitääpä katsella noita taannoin löytämiäni viestejä nim. Tosi on.
      Nyt ei aikaa, mutta tulet huomaamaan kuinka tiukasti otit aiemmin kantaa asioihin. Hyvin tiukasti. Niin tiukasti ja rumasti kuin voi. Sitten valitukset toiseen ketjuun.
      Olisko aika lopettaa tuo kateus ja katkeruus.
      Jos jollakin on aikaa syynätä viime syksyn ketjuja, niin sieltä löytyy.

    • Niinpä niin...

      30.1.2013 klo 14.01
      "Itse en ole itselleni tätä virkaa ottanut, vaan se on minulle annettu. Minulle tuntematon kristitty on tullut ja sanonut. "Jumala sanoi, että sinusta tulee profeetta ja pylväs."......

      Syytä varmaan kateuteen ja katkeruuteen löytyy tuntemattoman kristityn sanomasta.
      Kateus ja katkeruus on syntiä, josta tehtävä parannusta.

    • Että heiltäkö?

      Tuossa yläpuolella onkin selvännäkijä TaikaVirtavuon mainos - pitääkin kysäistä.

      • aikaansaodottava

        Kun aikansa odottaa, niin kaikki tapahtuu.


    • kjkl

      EU hyväksymässä geenimuunnellut ravintokasvit ja eläimet pakolllisiksi eli monopolikapitalistinen ehdotus menossa äänestykseen!? Koe-eläimet ovat kuolleet 2 viikosta puoleen vuoteen ajalla, joille syöttäneet pelkästään geenimuunneltuja tuotteita! Geeniomuunneltuja ravintoja syöneiden kuolleiden koe-eläinten elimistöiistä löytynyt kauheita muutoksia. Gm-ravinto keskustelupalstalla ollut esitettynä nuita koetuloksia! Esimerkiksi amerikkalaiset kuolenevat puolessa vuodessa, kun saavat muutettua kaikki ravinnot geenimuunnelluiksi, ja samoin köäy EU:ssa jos tuo kehitys jatkuu!!!

    • Luetaan lisää

      Siitähän se Raamatullinen vähennys tuleekin ihmiskuntaan. Vähänkö niistä tuhoista on luettu profetioita.

    • Häh

      Kuinkas nyt suu pannaan?

    • Mitä tulee

      Katsotaan.

    • eht

      Rantalalla oikea sana.

    • vastuuvappaus

      Vanha tuttuni Huomas Turskainen sanoi minulle äskettäin Kiteen K-marketin parkkipaikalla,ettei näissäkään suhteissa ole mitään syytä huoleen.Sitten hän lisäsi,että niin halutessaan lähes jokainen voi ennustaa ja profetoida.On tosin muistettava ottaa vastuuvapaus.

    • Anonyymi

      8.12.2017

      Tuulan 7.12.2017 näkemä näky boakäärmeestä Jenni Haukion eli Suomen kimpussa

      Kerron viimeöisen (7.12.2017) näyn. Muistan vain tämän kohdan, jonka näin monta kertaa. Oli Jenny Haukio, presidentin vaimo, jonka jalkaan nilkasta asti kietoutui boakäärme.

      Se kietoutui niin huomaamatta, että vasta kun se oli niin syönyt sen jalan sisälleen, se huomattiin. Ei voinut enää tehdä mitään!

      Kaikki oli tapahtunut niin huomaamatta ja nopeasti. Jalka oli eloton ja harmaa. Boa imi voiman jalasta.

      Tämä oli hyvin salakavalaa - kaikki olivat aivan pöyristyneitä ja yllättyneitä. Oltiin kyllä varauduttu normaalikokoisiin pieniin käärmeisiin, mutta ei kukaan osannut odottaa boakäärmettä! Sen tulo oli kaikille kauhistus!

      Ann-Mari Palon selitys:

      Jenni Haukio edustaa Maan Äitiä. Kysymys on Suomi Äidistä, Suomen maasta.

      Suomi on poikennut laittomuuteen, pois Jumalan pelosta, Jumalan kunnioittamisesta. Ei ole Jumalan pelkoa silmien alla.

      On poljettu lait, jotka isämme ovat rakentaneet Jumalan sanan pohjalle. Suomi on lähtenyt omille teilleen ja vaeltanut omavoipaisuudessaan, ihmisviisaudessaan. Sisään on luikertanut mahtipontinen boakäärme. Se on "ulkomaalainen", suurin käärme koko maailmassa. Ei siis suomalaista perua. Olemmehan tottuneet pikkukäärmeisiin jotka Suomesta ovat. Nämä pikkukäärmeet ovat kyllä tiedossa päättäjilläkin, ja näihin käärmeisiin on huomio kiinnitetty. Tämä boa on toisenlainen käärme = Saatana, ISO ja ovela.

      Iso käärme on tullut EU:n myötä salakavalasti hyvältä ja oikealta näyttävin pyrkimyksin turruttaen mielenliikkeet erilaisilla oikealta näyttävillä tasa-arvon pyrkimyksillä, suvaitsevaisuudella, väärällä oikeudenmukaisuudella saastuttaen Jumalan puhtauden ja totuuden.

      Nämä pyrkimykset syrjäyttävät köyhän, vanhukset, lesket ja lapsiperheet. Pyrkimykset ovat valkeuteen pukeutuneita suuria valheita, jotka hyväksyvät synnin ja jumalattomuuden, esim. homolaki, eutanasia, suurmoskeijahanke, Suomi on kovaa vauhtia jakamassa Israelia jne.

      Mielistellään ja kumarretaan enemmän luotua kuin Luojaa. Nyt tämä boakäärme on tarttunut lujalla kuristavalla otteellaan saaliiseensa, Suomineidon nilkkaan ja käärme aiheuttaa toisen jalan kuoleman. Jalasta tulee eloton ja voimaton.

      Nämä saatanalliset voimat ovat imeneet voiman, ja Suomi seisoo enää yhden jalan varassa.

      Tämä huomataan kuitenkin vasta sitten kun sen jalka on jo syöty, eli vihollinen on saanut ikään kuin jalansijan. Ja kun voima on poissa, ei ole enää mitään tehtävissä.

      Vasta silloin ikään kuin aukeaa silmät ja ymmärrys ja päättäjät ovat kauhuissaan, ei osattu odottaa tällaista jättisuurta käärmettä.

      Katsoisiko Jumala tätä kaikkea kauhistusta sivusta?

      Suomi on hyljännyt Herran, isiensä Jumalan ja palvellut luotua. Jumala on lähettänyt keskuuteemme profeettoja palauttaakseen kansan Jumalan tykö ja nämä varoittivat kansaa, mutta he eivät ole kuulleet.

      Ja niin kuin Sakarja sanoo, niin sanoo Jumala tänään Suomen kansalle: ”Miksi te rikotte Herran käskyt omaksi onnettomuudeksenne? Koska te olette hyljänneet Herran, hylkää Hänkin teidät.

      Siksi nyt Herra sallii tämän onnettomuuden Suomen kansalle. Tämä on näyn selvitys. Jos joku kokee jotain muuta, tuokoon esille.

      Uskon että kun ahdistuksessa kansa kääntyy Herran puoleen, Herra pelastaa ja armahtaa, niin kuin muinaisina aikoina, kun sodassa kansa huusi Herraa avuksi ja Herran apu tuli.

    • Anonyymi

      Tauno Rantalan profetia 17.11.2007

      Suomen kansalle!

      Näin sanoo Herra: Minä olen sama Jumala, joka aikaisemminkin olen puhunut tämän maan päättäjille ja kansalle etsikkoajasta saman profeettani kautta.

      Minä olen katsellut, kuinka tämä kansa ja yksilöt elävät syvällä syntielämässä. Ei ole Jumalan pelkoa. Tosin on tässä kansassa pieni joukko, joka pelkää ja rukoilee Jumalaa siunaten myös omaisuuskansaani Israelia.

      Nyt on tultu sille rajalle, että synnin mitta on tullut täyteen.

      Minä en voi sietää enempää. Ja Minä Herra päätökseni mukaan annan tulla tähän maahan ahdingon ajan ja samalla otan pois tätä korkeaa elintasoa. Minä

      arvostan niitä, jotka vievät elintarpeita toisiin maihin, että ei niin paljon ruokaa menisi hukkaan.

      Tulee ahdinko, joka näkyy ja kuuluu joka päivä.

      Minä annan tämän ahdingon tulla hyvin äkkiä.

      Siihen ei ehdi apuun EU eikä YK, koska se tulee Minulta.

      Silloin kun tämä tapahtuu, te käytte polvillenne ja alatte huutaa minun puoleeni. Niinä päivinä Minä herätän synnin

      tunnon ja silloin te heräätte tekemään parannusta Jumalan pilkasta, kaikista haureuksistanne, juoppouksistanne,

      saatanan palvonnastanne, öisistä orgioistanne, alastomuuksistanne ja hirvittävistä synneistänne.

      Minun pitäisi kohta pyytää anteeksi Sodoman ja Gomorran kansalta, jotka Minä hävitin syntielämän tähden, jos en puuttuisi tähän kauheaan elämän menoon. 1. Moos. 19:15-29.

      Minä annan mahdollisuuden kääntyä pois pahuudestanne. Sillä Minulle ei ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan kun hän kääntyy pois pahuudestaan, niin hän saa elää. Hes. 18:23.

      Minä nostan miehiä ja naisia, jotka varustan sellaisilla armolahjoilla ja valtuuksilla, että kaduillakin kulkevia, synnintunnossa olevia ja myös sairaita he julistavat vapaiksi ja terveiksi.

      Ne ovat niitä päiviä, jolloin rukoilijoiden rukouksiin vastataan ja korjataan satoa Jumalan valtakuntaan. Monia tunnustekoja ja ihmeitä Minä teen ja osoitan epäuskoisellekin ihmiselle, että on olemassa elävä Jumala, jolle ei ole mikään mahdotonta.

      Minä rakastan niin paljon tätä kansaa, että Minä armossani tämän kaiken teen, tutkien jokaisen ihmisen

      henkilökohtaisesti, tahtooko hän tulla minun tyköni ja pelastua iankaikkiseen elämään.

      Minä olen antanut Poikani Jeesuksen kuolemaan, että jokaiselle, joka Häneen uskoo, annetaan Poikani veren

      kautta synnit anteeksi.

      Tämä on Minun sanomani tälle kansalle tulevista päivistä. Herra ei tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoillensa profeetoille.

    • Anonyymi

      Tauno Rantalan profetia 20.2.2008 Järvenpään vapaaseurakunnassa

      Rakkaani, minä joudun teille sanomaan tänään, että se herätys, jota te odotatte ja olette rukoilleet, se ei tule sillä

      tavalla kuin te olette ajatelleet sen tulevan, vaan se herätys tulee kyynellaakson kautta, josta te olette kuulleet.

      Tämän kansan keskelle tulee sellainen este, sellainen, joka näkyy joka päivä kaupungeissa, kylissä, maaseutupitäjissä, tulee sellainen, joka on joka päivä näkyvissä, joka myös samalla leikkaa tätä korkeaa elintasoa matalaksi.

      Mutta älkää rakkaani jääkö valittamaan sitä, paluuta ei enää ole siihen entiseen. Älkää jääkö paikoillenne, kun tämä

      alkaa näkyä ja tuntua, vaan minä sanon teille, silloin on todellinen herätys, jolloin teidän rukouksiinne vastataan,

      teidän työtovereitanne, naapureitanne, sukulaisianne tulee uskoon. Silloin on väkevät rukousvastaukset näkyvissä, ja samanaikaisesti, kun minä vuodatan väkevän Pyhän Henkeni vaikutuksen ja sateen tämä kansan keskelle, samalla minä tuon esiin ne astiat, joita on valmistettuina, ne ovat monen hiontavaiheen, jopa epätoivoiset laaksot käyneet läpi,

      sen tähden, että ihminen ei ota kunniaa, sitä kunniaa, joka tulee elävälle Jumalalle, kun minä alan näitä astioitani käyttämään.

      Minä vuodatan sellaisen voitelun, ilmestyksen hengen, profeetallisen hengen, voimatekojen lahjat minä

      vuodatan näihin astioihin. Ja kun nämä astiat ovat kouliintuneet, eivät enää itse ole itsessään mitään, silloin he

      antavat kaiken kunnian minulle, vaikka minä teen sellaisia uutta luovia ihmeitä, voimatekoja, että syntymästä

      saakka olevat epämuodostuneet jäsenet, ne tulevat oikenemaan ihmisten silmien edessä. Jopa kuolleita herätetään tähän elämään takaisin.

      Niin nämä astiat eivät ota enää itselleen mitään kiitosta eikä kunniaa, koska he tietävät, olemme vain tehneet sen,

      jonka me olemme velvolliset tekemään, me olemme vain astioita, mutta ne ihmeet ovat taivaan Jumalan.

      Jokainen ne nähtyään ja kuultuaan joutuu toteamaan: tämä ihminen ei ole voinut näitä tehdä, vaan tässä on elävän Jumalan uutta luova voima.

      Älkää jääkö ystävät, minä sen teille ilmoitan aikaisemmin, älkää jääkö paikoillenne ihmettelemään, niin kuin tämän

      maailman ihmiset, vaan lähtekää liikkeelle, silloin minä tarvitsen teitä jokaista. Silloin te tulette, kun te antaudutte

      minun käsiini, te tulette teillä, kujilla, aitovierillä synnintunnossa olevia ihmisiä päästämään syntisiteistä ja kahleista.

      Te julistatte heille vapauden Jeesuksen nimessä ja veressä. Silloin teitä tarvitaan. Silloin on väkevät rukousvastaukset näkyvissä, silloin on todellinen herätys, taivas lähtee liikkeelle.

      Sen tähden rakkaani olkaa rohkealla turvallisella mielellä, sillä teidän Herranne Jeesus hän valvoo ja hän voittaa ja

      lähtee voittamaan teidän kanssanne suuren kalansaaliin tästä maailmasta, se irrotetaan ja kun

      valittujen luku on tullut täyteen, silloin näiden voitettujen sielujen kanssa te nousette minua vastaan yläilmoihin pilviin

      ja silloin on palkan maksun päivä teille jokaiselle, te saatte siitä haavoitetusta kädestäni palkan kukin uskollisuutenne mukaan.

      Olkaa kestäväisiä rukouksessa vielä hetken aikaa taistellen ja sitten minä lähden liikkeelle ja te saatte olla tässä työssä mukana sanoo teidän Herranne Jeesus.

    • Anonyymi

      HELLUNTAIHERÄTYKSEN KIELLETTY PROFETIA

      Tauno W. Rantala, Suomen Helluntaiherätyksen pitkäaikainen työntekijä, Helsingin Siion seurakunnan evankelista sai 1996/97 seuraavan profetian, jonka sen saaja ymmärsi olevan helluntaiherätyksen johtavilla paikoilla oleville, mutta jota helluntaiherätyksen lehti Ristin Voitto ei hyväksynyt julkaistavaksi lehdessään (!):

      Te minun aseenkantajat ja johtavilla paikoilla olevat; jotka johdatte minun verelläni ostettua laumaa. Teidän tulee panna pois elämästänne se, joka on ollut teille lankeemukseksi pois vanhurskauden tieltä.

      Tehkää parannus; ylpeydestä ja inhimillisestä korskamielestä. Lopettakaa toinen toisenne lyöminen, alas painaminen ja kadehtiminen. Myös puhutte pahaa toisistanne ja vitsailette minun sanaani käyttäen. Levitätte valheellista tietoa toisistanne painaaksenne toista alas. On sellaisia, jotka herkuttelevat irstaiden televisio-ohjelmien edessä näin ruokkien aistillista ihmistä.

      Myös minä näen keskuudessanne salasynneissä eläjiä, vallan ja taloudellisen edun tavoittelijoita.

      Miksi köyhdytätte minun seurakuntiani suurten velkataakkojen kanssa ja näin teette seurakunnistani kykenemättömiä evankelioimaan, kun varat menevät muualle.

      Te ette huomioi vähäosaisia vaan varakkaita te arvostatte.

      Heittäkää yltänne pois farisealaiskaapu ja pukeutukaa veljelliseen rakkauteen. Antakaa toisillenne sydämestänne anteeksi, sopikaa riidat ja erimielisyydet ja hyljätkää se elämästänne, jonka tiedätte olevan vastoin minun sanaani.

      Jos käännytte pois parannuksessa kaikesta tällaisesta niin minä vielä vastaan tulella taivaasta ja otan tämän herätyksen käyttööni, pelastaen sieluja, parantaen sairaita ja tehden monia voimallisia tekojani.

      Mutta ellette käänny minun puoleeni vaan jatkatte tietänne, niin minä pirstoan tämän herätyksen ja lyön sen hajalleen. Ja otan siitä pienen uudistuneen osan, jolla minä käännyn niitä auttamaan, jotka ovat tässä maailmassa, sidottuna kurjuuteen ja rautoihin.

      Ketä te sitten hoidatte ja köyhdytätte, kun se hajosi teidän käsistänne pirstoiksi. Minulla on oma aikani, jolloin minä odotan kääntymystä. Mutta jos ei sitä korjausta ja parannusta tule, niin tämän minä seurakunnan Herra joudun tekemään, koska minun sanaani ei kunnioiteta eikä minun pelkoni saa teissä tilaa, sanoo Jeesus, teidän vapahtajanne.

      Tauno Rantala sanoo lisäksi, että hänellä ei ole mitään katkeruutta tai kaunaisuutta Suomen helluntaiherätyksen johtavia veljiä vastaan ja että hän on rukoillut, että Herra käyttäisi helluntaiherätystä.

      Harri Veijonen: Voin sanoa samoin. Lisäksi voin sanoa, että ainakin joiltakin osin tämä profetia sopii myös osoitetuksi meille ja siksi se julkaistiinkin tässä. Herra siunatkoon veli Tauno Rantalaa ja jokaista tämän lukijaa! (Toukokuun 10. 1997)

    • Anonyymi

      Liisa Nuutisen 2.7.2017 saama sanoma

      Koin sunnuntaina 2.7.17 Jeesuksen puhuvan minulle näin:

      "Monissa seurakunnissa on niitä, jotka katsovat karsain silmin, vihaa sydämessään tuntien veljiään ja sisariaan. Tämä on HYVIN vakava ongelma kristillisissä seurakunnissa!

      Jotkut katsovat karsain silmin, vihaisesti mulkoilevat, kateutta ja vihaa sydämessään tuntien sellaisia veljiä ja sisaria, jotka ovat kauniimpia, menestyneempiä, ja jotka vaikuttavat elävän lähempänä Herraa, kuulevan Herran ääntä paremmin ja olevan voidellumpia ja hengellisesti puhtaampia ja viattomampia kuin he itse ovat.

      Jotkut jopa alkavat tällaisia henkilöitä vainoamaan! Heitä, jotka kokevat itselleen uhkaksi tai joista eivät jostain syystä pidä! Jotkut alkavat heitä jopa savustamaan ulos seurakunnistaan! Jotkut jopa erottavat heitä seurakunnistaan!

      Tämä on erittäin, erittäin, erittäin vakava asia, sillä tämä on yhtä kuin hengellinen murha! Sillä monet, monet, monet vastauskoontulleet ovat tällä tavoin jouduttuaan pettymään kristittyihin kääntäneet selkänsä Jumalalle, luopuneet uskosta ja joutuneet kadotetuiksi!

      Siksi sellaisten kristittyjen paikka, jotka tällaista tekevät on Helvetin tulimeressä!

      Tämä on ERITTÄIN vakava asia!

      Tällainen käytös voi ilmetä muka hienovaraisestikin, kun vain pahasti mulkoillaan uusia tulokkaita, ei koskaan puhuta heille, suljetaan omien kuppikuntien ulkopuolelle ja osoitetaan epäsuorasti, etteivät he ole tervetulleita.

      Tämä on erittäin laajalle levinnyt ja vakava ongelma kristillisissä seurakunnissa!

      Jos tällaista teet, tee heti parannus, kadu sydämesi kovuutta ja rakkaudettomuutta ja pyydä anteeksi niiltä, joita olet loukannut!"

      Loppukommentti: Rakastamaan meidät on kutsuttu ja seurakunnan tulisi olla tunnettu keskinäisestä rakkaudestaan.

      Lopunajan langenneet ja luopuneet uskovat tunnistetaan toistensa vihaamisesta ja rakkautensa kylmenemisestä. (Matt. 24:10-12).

    • Anonyymi

      Antti Jaatisen Aamurukouksessa saatu sana Etelä-Pohjanmaalta. Syyskuu 2011

      Sinä joka rukoilet, älä rukoile enää armoa, sillä armoni tätä kansaa (Suomi)
      kohtaan on käynyt vähiin.

      Katso, rukoile että Minun kansani tekee parannuksen synneistään.
      Rukoile, että Minun seurakuntani pesee vaatteensa Karitsan Veressä!

      Katso, pian on aika, jolloin Minun tuomioni kaatuvat tämän maan päälle.
      Tuomioni kaatuvat oikealle ja vasemmalle.

      Älkää peljätkö, en Minä unohda omiani. Minä pidän huolta jokaisesta
      joka turvaa Minuun.

      Katso, viettäkää aikaa Minun edessäni. Oppikaa se mitä Henkeni ja Sanani opettavat.

      Juurtukaa Sanani kalliolle, sillä kaikki muu tulee koetelluksi.

      Älkää loukkaantuko Minuun, sillä olenhan tästä kaikesta varoittanut.
      Älkää sanoko etten ole varoittanut, sillä totisesti olen sen tehnyt.

      Antakaa anteeksi toisillenne, ahkeroikaa parannuksen hyviä hedelmiä,
      sillä siten valmistaudutte siihen mitä on tulossa.

      Älkää peljätkö sitä mitä näette tapahtuvan, vaan peljätkää syntiä
      ja sitä että ette ole kuuliaisia Minun Sanalleni.

      Tulkaa Minun siipieni suojaan.
      Minä se olen se hyvä Paimen loppuun asti.
      Älkää peljätkö, tulkaa Minun tyköni.

    • Anonyymi

      Oulun profeetta Laila Heinosen profetia 16.2.1961

      ”Voi maata ja merta! Minun tuomioni tulevat kohtaamaan maata ja merta. Voi ihmisraukkoja, oi ihmisraukkoja!

      Maailmaa kohtaa rangaistus ihmisten syntien tähden. Voi maata ja merta, ihmisraukat! Minä vuodatan maan päälle vihani maljan, koska ihmiset eivät kunnioita minua.

      Minun käskyni rikotaan mitä kauheimmalla tavalla.
      Minun vihani tulevat kohtaamaan maata ja merta, oi ihmisten kärsimystä, kuka sitä mittaa?

      Silloin monet sanovat: ”Kuinka rakkauden Jumala voi tehdä sellaista, eivätkä näe, kuinka minä rakkaudella vedän ihmisiä pelastukseen sisälle! He rikkovat minun käskyni ja sitten he sanovat: ”Kuinka rakkauden Jumala
      voi sellaista tehdä”.

      Eivät ymmärrä, että minä olen Pyhä ja Vanhurskas Jumala. Ja kun minä vihastun, voi ihmislapsia silloin, voi maata ja merta, sitä hävitystä, mikä kohtaa ihmiskuntaa. Oi Euroopan kansoja, annan kansojen hävitä syntiensä tähden. Minun lapsianikin kidutetaan ja moni kieltää Kristuksen!

      Maa maan jälkeen joutuu hävityksen alle, tulee suuri nälänhätä kaikkialle.

      Minä olen etsimällä etsinyt näitä ihmisiä, mutta he vain pilkkaavat, eikä minun tarjoamani pelastus Poikani Jeesuksen kautta heille kelpaa,
      vaan he rakastavat valhetta ja humpuukia!”

    • Anonyymi

      Markku Koivusen profetia 22.12.2009

      Profetia Suomelle saatu 22.12.2009 n. klo. 05.00 aamulla Salossa

      Näin sanoo Herra, Herra: ”Älkää pelätkö, nyt on pimein hetki yöstä. Paholainen on jo päästetty valloilleen, mutta älkää te nukkuko. Herätkää Suomen uskovat ja huutakaa Herran puoleen, sillä nyt se tulee. Kaaos tulee teidän maahanne, sillä te ette ole kuulleet minun profeettojani, vaan olette hylänneet heidät, ettekä ole nöyrtyneet parannukseen.

      Mutta on vielä joitakin uskollisia veljiä ja sisaria, joiden alttarilla palaa tuli. Teidän ihana maanne on tullut tiensä päähän ja armoa ei enää anneta tälle kansalle, vaan teidän täytyy kulkea koettelemuksien läpi kunnes te ymmärrätte, että Korkein Jumala hallitsee ihmisten valtakuntaa. Ja Hän antaa vallan sille kenelle Hän hyväksi näkee.

      Minä olen antanut teille monta hyvää vuotta, sanoo Herra, siunaukset tälle maalle. Älkää enää kehuko olevanne viisaita Suomen päättäjät, sillä pian, aivan pian, kohtaa viha ja häpeä teidän päätänne, sillä te olette häpäisseet köyhän, ettekä ole armoa tunteneet.

      Niin en minäkään armoa tunne teitä kohtaan, vaan te tulette niittämään sitä hedelmää, jonka te olette kylväneet. Tuomion aika on tullut.

      Mutta minun kansani, valittuni, nostakaa päänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat vaalenneet leikattaviksi. Saarnatkaa Sanaa ja kootkaa minun kallis viljani aittoihin. Pimeyden keskelläkin Minä teitä suojelen, ja Minun Henkeni valo murtautuu esiin teissä ja teidän kauttanne, siksi älkää pelätkö. Sillä teidän rukouksiinne vastataan ja te saatte tuntea, kokea ja elää todeksi, että Hän, joka valtaistuimella istuu, huolehtii teistä ja teidän tarpeistanne eikä teitä hylkää.

      Siksi nöyrtykää Herran, Herran edessä, että Hän teidät ajallansa korottaisi. Ja olkaa valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy sen tien perustusta, joka pantu on. Ja ottakaa vastaan Hengen miekka ja pelastuksen kypärä tehdäksenne sen, mihin Jumala teitä kutsuu taistellen uskon kilpi vasemmassa kädessä ja puettuina Kristuksen lahjavanhurskauteen, jaloissanne alttius rauhan evankeliumille ja vyötettyinä Jumalan Sanan totuudella.

      Tämä on teidän tehtävänne minun lampaani, minun karitsani. Rakastakaa toinen toistanne minun rakkaudellani ja puhtaasta sydämestä, niin Minä tulen ja sytytän tuleni. Ja niin te taas tulette näkemään, että Minä totisesti elän, ettekä te joudu häpeään minun kansani ja minun valittuni.

    • Anonyymi

      Enkelin sanoma Urho Kyllöselle syyskuussa 1992

      Helsingin Siion-seurakunnan saarnaaja Urho Kyllönen sai vakavan sanoman enkelin kautta: Urho oli palaamassa puhujamatkalta Pohjanmaalta syyskuisena iltana 1992 kotiinsa Helsinkiin, kun ennen Hämeenlinnaa, Kalvolan tienhaaran kohdalla, välähti kirkas valo taivaalla.

      Valo lähestyi Urhon autoa, ja pian hän huomasi, että hyvin kookas, useita metrejä korkea, kirkas enkeli laskeutui paljastettu miekka kädessään aivan auton viereen. Urho pysäköi pelokkaana tien laitaan.

      Enkelillä oli viesti, joka kuului seuraavasti: ”Tuomiot, tuomiot, tuomiot ovat tulossa; aikaa ei enää anneta.

      Minä olen tuhlaamalla tuhlannut armoa Suomen kansan kohdalla, mutta sen sijaan, että Suomen kansa olisi tehnyt parannuksen, se on häväissyt ja pilkannut minun pyhää nimeäni.

      Sen synnin ja jumalattomuuden tähden, mikä rehottaa jopa seurakunnan keskellä, tuomiot ovat tulossa. Minä tulen, ja minä tulen pian.”

      Enkeli poistui, ja Urho istui pitkään pelokkaana autossaan ennen kuin sai jatketuksi matkaa Helsinkiin.

    • Anonyymi

      20.11.2015

      Davidin sanoma

      Pekka Kortelaisen kääntämä ja välittämä

      Jumalan on erittäin vihainen Euroopan ja Suomen kelvottomien paimenten, leipäpappien ja väärien profeettojen tähden.

      He eivät varoita kansaa syntielämästä, vaan ovat pelokkaita ihmisten edessä ja pelkäävät loukkaavansa kuulijoita.

      Jumala on vihainen näille vääräuskoisille, heikkoluontoisille saarnaajille.

      Teitä on varoitettu. Tuomio on tulossa ja kirkkojen lattioille tulee vielä kaatumaan ruumiita.

      Lukekaa Hes.8. ja 9. Jumala tuomitsi kansansa, ja aloitti puhdistuksen omasta temppelistään.

    • Anonyymi

      Pelastusarmeijan perustajan William Boothin

      1900-luvun alussa saatu profetia lopun ajoista Jumalalta elämänsä loppuhetkissä saama profetia siitä, millainen on maailma, ja ns. kristikunnan hengellinen tila “päivää ennen Jeesuksen tulemusta”.

      Tässä ilmestyksessä on kuusi pääkohtaa, jotka sisältävät mm. seuraavat asiat:

      “1. Silloin on politiikka ilman Jumalaa.

      Tulee päivä, jolloin koko läntisen maailman virallinen valtiopolitiikka on sellaista, että kukaan ei missään hallitsevissa tasoissa enää pelkää Jumalaa. Uusi sukupolvi poliittisia johtajia hallitsee Eurooppaa, sukupolvi joka ei pienessäkään määrässä pelkää enää Jumalaa.

      2. Silloin on taivas ilman helvettiä.

      Tulee päivä, jolloin tapahtuu suuri irrottautuminen siitä, mitä Raamattu nimittää

      täyden totuuden evankeliumiksi. Silloin Raamatun profetian mukaisesti saarnataan korvasyyhyyn.

      Kuulijat määräävät, mitä saarnatuoleista julistetaan. Ja silloin yleinen määräys saarnatuoleille on tämä: ”Puhukaa lempeitä, makeita sanoja. Puhukaa

      taivaasta, jättäkää meidät vapaiksi, jotta emme joutuisi rasittumaan, kun saarnaatte helvetistä.”

      3. Kristikunta on täynnä anteeksiantamusta ilman parannuksen tekemistä.

      Kristikunnasta katoaa se Raamatun oppi, että anteeksisaamista synnistä ei voi olla ilman, että tehdään parannusta synnistä.

      4. Päivä ennen Jeesuksen tuloa on täynnä pelastusiloa ihmisillä,

      jotka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä.

      5. on paljon uskontoa, ilman pyhää henkeä.

      Tim. 3:5. Juuda 18,19.

      6. Kristikunta ilman Kristusta.

      Kristus ei ole siellä, missä “veri ja tuli” eivät ole voimassa - kieltäkää noista sanoista toinen, ja teillä on kristillisyyden muodot, mutta teillä ei ole Kristusta.

    • Anonyymi

      Taisto Mäen näky v.1994

      Julkaistu Kipinä-lehdessä 4/1994

      NÄKY

      Tilanteet kansojen keskellä Jumalan armosta näin visuaalisen näyn, joka sisälsi myös profeetallisia sanomia.

      Sanomia, jotka koskettavat niin uskovaisia, kuin myös kaikkia muitakin ihmisiä. Jumalalla on paljon sanottavaa tämän päivän ihmisille.

      Eteeni ilmestyi alue, jossa näkyi Eurooppaa ja vähän Aasiaa sekä Afrikkaa. Aina Pohjoismaista näkyen itään, pohjoista Venäjää, sieltä mennen Lähi-Idän läheltä Pohjois-Afrikkaan päättyen Marokon pohjoisosaan lännessä.
      Se oli kuin kartta väreissä ja hyvin luonnollisen näköinen.

      Katsellessani tuota huomasin, että siinä tapahtui liikehdintää. Liikehdintä oli kuin meren aallot, jotka menivät ylös ja alas. Se oli kuin myrsky. Ymmärsin, että Euroopan yllä oli sekaannuksen verho, joka aiheutti levottomuutta.

      Ei ole täysin selvää, mitä oli tapahtunut, mutta jokin tapahtuma oli tuon saanut aikaan niin, että väkivallan aallot levisivät ja voimistuivat.

      Tämä levisi myös Pohjoismaihin. Norja, Ruotsi ja Suomi olivat kohta myrskyn keskellä. Kotimaani Suomi Kuulin kuin äänen, joka kehotti "Huomioi tämä" tai niin kuin Raamatussa sanotaan "Katso". Tämän näkemäni alueen ylle ilmestyi käsi, joka piti suurennuslasin kaltaista lasia. Katseeni kiinnitettiin tuon kautta Suomeen, maahan, joka on kotimaani. Yllättäen huomasin olevani suomalaisten ihmisten keskellä, ja näin perheiden sisälle. Ihmiset olivat pelon vallassa.

      Näin kuinka ihmiset itkivät pelosta ja voimattomuudestaan. Jotkut suunnittelivat koko maanosasta karkuun lähtöä.

      Tilanteet olivat käyneet käsittämättömiksi ihmisten silmissä. Tunsin itsenikin tässä tilassa pelokkaaksi ja kyselin: mitä tämä on ja miksi?

      Jumalalla oli tähän loppujen lopuksi yksinkertainen vastaus: - Penseys. Kansakunta on penseä. Välinpitämätön ja penseä.

      Niskoittelu Hänen (Jumalan) edessä. Ulkokultaisuus, pintakristillisyys, tekopyhyys, joka on vallannut hyvin pitkälle uskovat kristityt.

      Kristillisiin seurakuntiin on pesiytynyt paksu pöly, jonka on aiheuttanut kuivuus hengellisessä mielessä. Kaikki kaavamaisuus ja kuollut kristillisyys on estänyt Jumalan Pyhän Hengen ilmestymistä ja leviämistä.

      Herra haluaa olla SUURI keskellämme.

      Ei kukaan ihminen, vaan vain Jeesus Kristus Pyhän Henkensä kautta.

      Näin sanoo Herra! - Minä haluan puhdistaa seurakunnan, kaikki. Voi teitä, joidenka silmät ovat sokeat tuon pölyn tähden! Minä joudun särkemään teidät, sanoo Herra! Särkemään, että te näkisitte totuuden ja tekisitte parannuksen.
      Sillä minä olen totuus!

      Vapautus ja apu ei tule idästä, lännestä, pohjoisesta tai etelästä, vaan korkeudesta levitettyjen käsien kautta! Sanoo Herra.

      Minä haluan omani itselleni. Keitä te olette, jotka käytätte nimeäni; mutta olette lihoneet kuin siat maallisella omaisuudella. Te, jotka käytätte hyväksi puhtaita palvelijoita ja rakennatte itsellenne epäjumalan omaisuudella. Paljon on epäjumalia tullut teille.

      Missä on rakkauteni? sanoo Herra. Te ette ole auttaneet särjettyjä!
      Te ette ole auttaneet köyhiä ja vähäisiä! Te ette ole antaneet omastanne minun tahtoni mukaan!

      Sanoo Herra! Katso, keskellänne on niitä, jotka apua tarvitsevat. Tehkää parannus ja minä teen kaiken uudeksi.

      Mutta jos ette, niin minä itken teitä!

      Jumalan armo - Pyhän Hengen tuli

      Katseeni "nostettiin" tämän jälkeen koko Suomen ylle. Muita maita en nähnyt, en edes Venäjää tai Ruotsia. Yhtäkkiä Suomessa alkoi ilmestyä pieniä tulen liekkejä. Nämä liekit lisääntyivät ja levisivät, kunnes niistä muodostui suuri roihu, joka peitti lähes koko Suomen. Tuo tuli ei ollut tuhoja tekevää, vaan se oli VALTAVA PYHÄN HENGEN TULI.

      - Tulee aika, jolloin kansa kääntyy Jumalan puoleen. Kaiken sekaannuksen, pelon ja myrskyn keskellä alkaa Pyhän Hengen tuli palaa suurella väkevyydellä ja rakkaudella! Vanha, mutta voimallinen aika tulee, jolloin minä (siis Herra)
      osoitan väkevän voimani, että vain minä olen ainoa Herra. Tämä on rakkauteni ja armoni osoitus.

      Armo armon aikakauden viimeisillä hetkillä. Amen.

      Tämä oli näky, jonka näin ja sain. Ja muista, että vain Jeesus Kristus on ainoa Herra ja Hänellä on kaikki vastaus meille kaikille.

      Jumalan armosta

      Tapani Mäki

    • Anonyymi

      Kristinebergin profetia:

      http://www.netikka.net/hans.backman/kaivoskuilu.html

      "Samalla kun Kristinebergin kaivoksesta löydettiin tuo merkillinen Kristus-hahmo,jouduttiin myös kiinnittämään huomiota erääseen hyvin vanhaan profetiaan,jonka eräs nainen Lapissa toi suunnilleen vuosisadanvaihteessa.

      Jäljennös siitä on Uumajan lääninmuseossa,ja alkuperäiskappale on Uppsalan murrearkistossa.

      Sen sisältö on siksi omaperäinen ja ajankohtainen,että se ansaitsee tulla mainituksi tässä yhteydessä,koskapa niin paljon sen ennustuksista on mennyt täytäntöön.

      Se kuuluu:

      - Maailman viimeisinä aikoina tulee esiintymään monia vääriä profeettoja,joista useat tulevat ennustamaan viimeisen tuomion ajan.

      Jos sinä kuulet sellaisten puhuvan,sinun ei pidä uskoa,mitä he sanovat,sillä ainoastaan Jumala tietää sen päivän.

      Todisteena siitä,että me lähestymme loppua,on ihmisten oppineisuus,joka leviää yli koko maan.

      - Kansat tulevat myös olemaan itserakkaita ja luottavat itseensä.

      Kristillisyys vähenee,ja jumalisuus häviää.

      Ihmiset tulevat olemaan sitä mieltä,ettei mikään Jumala ole luonut maata.

      Jotkut tulevat uskomaan,että ihmiset itse ovat aikaansaaneet ihmeen.

      Tulevaisuuden ihmiset tekevät suuria keksintöjä,jopa niin suuria,että heidän mielestään ei edes Jumala ole tehnyt sellaisia ihmetekoja.Inhimillinen keksimiskyky tulee muovaamaan uudestaan ne ihmiset,jotka Jumala on luonut,mutta niiltä ihmisiltä puuttuu sielu.

      - Ihmiset tulevat matkustamaan taivaalla lohikäärmettä muistuttavissa esineissä.Tulee olemaan lohikäärmeitä muistuttavia,sähiseviä esineitä ilmassa,maan päällä ja maan alla.

      Sinä aikana ihmiset riemuitsevat ja sanovat olevansa maailmankaikkeuden herroja.Mutta kuitenkaan he eivät ole tyytyväisiä.Seuraava toimenpide on yritys voittaa kuolema.

      Kenenkään ei tarvitse kuolla,vaan jokainen saa iankaikkisen elämän.Kaiken tämän tulevat ihmiset näkemään,mutta heillä ei ole enää viisauden silmiä nähdäkseen.

      He eivät tahdo tehdä parannusta synneistään.

      Vaivanajan tuskat kohtaavat kaikkia maapallon maita ja kansoja,ja kaikilla kielillä kuullaan valitushuutoja.

      - Mutta Pohjolassa on maa,jossa asuu kookasta kansaa,ja Pohjoismaiden kansoja säästetään niin kauan kuin mahdollista niistä vaivoista,jotka jo ovat levinneet yli maan.

      Sillä Jumala itse on valmistanut asunnon ainosyntyiselle Pojalleen erään Pohjoismaan kimaltelevassa vuoressa.

      Vuori ja maa on kauan oleva Herran käden varjossa.Missä vuori ja maa on,sitä ei vielä tiedä kukaan,mutta se on käyvä ilmi maailman viimeisinä aikoina.

      Mutta ennen sen ajan tuloa ovat Pohjoismaiden kansat poikenneet pois Jumalan viitoittamilta teiltä.Vielä tulee Jumala armahtamaan Pohjoismaan ihmisiä,sen tähden että he ovat anteliaita.

      Mutta sekin kansa voimistuu synnin teossa.

      Silloin tulee Jumala osoittamaan ihmisille ainosyntyisen Poikansa asunnon kimmeltävässä vuoressa,sen asunnon,jonka Hän itse on valmistanut.

      - Jonkin aikaa tulee olemaan suurta hämmästystä Kristus-kuvan johdosta.

      Mutta pian he unohtavat kaiken,ja jumalattomuus saa ylivallan kansan seassa.

      He tulevat huutamaan,ettei ole olemassa mitään muuta jumalaa kuin tiedon jumala.

      Välkkyvä vuori tulee silloin jälleen näyttäytymään,ja siitä puhutaan ihmisten keskuudessa,sen tähden että Jumalan suojeleva käsi edelleenkin lepää siellä asuvan kansan päällä.

      Tällä kertaa tulee Kristus-kuva näyttäytymään ylhäällä vuoren huipulla,niin että kaikki voivat nähdä sen.

      Jälleen ihmiset näkevät ja hämmästyvät suurta ihmettä.

      Jumala tulee myös jonkin aikaa suojelemaan Pohjoismaan ihmisiä ajan vaivoilta,niin kauan kuin jumalankuva on näkyvissä,eivätkä ihmisten kädet ole murskanneet sen asuntoa.

      - Kuitenkin jumalattomuus lisääntyy.

      Ihmisten epäusko tulee suuremmaksi ja suuremmaksi.

      Vuori jumalankuvineen murskataan.Jumala ottaa silloin suojelevan kätensä Pohjoismaan kansan päältä.

      Ne vaivat,joilta tuota kookasta kansaa on niin kauan säästetty,tulevat heidän ylleen seitsenkertaisesti ja jälleen seitsenkertaisen pahempina kuin ne vaivat,jotka ovat kohdanneet muita maapallon maita ja kansoja.

      ---

      Niin pitkälle tästä merkillisestä profetiasta.Näiden ennustusten ja Kristinebergin Kristus-hahmon välinen yhteys on kouraantuntuva.

      Ne ennustukset,jotka käsittelevät meidän aikamme oloja,ovat paikkansa pitäviä ja äärettömän ajankohtaisia.

      Jospa tämä saisi varoittaa ja herättää meidän kansaamme,ennen kuin on liian myöhäistä!

      Tälle profetialle ja Kristus-kuvan löytämiselle voidaan antaa mikä merkitys tahdotaan.

      Mutta on vaikeaa täysin vapautua ajatuksesta,että tämän ennustuksen ja täyttymyksen välisellä ihmeellisellä yhteydellä voi olla määrätty syy.

      Eiköhän se vain voi olla tervehdys Jumalalta itseltään,enne siitä,mitä on tulossa.Ei kai tätä voida torjua vain pelkkänä sattumana?"

      Lähde: Hyvä Sanoma N:o 3 1968

    • Anonyymi

      Nimimerkin "Hiljainen" näky 27.6.2010

      Nimimerkki "Hiljainen" tässä taasen. Lueskelin sivujasi ja hätkähdin seuraavasta:

      Jukka Piirosen näky 11.6.2010

      Omenapuun lehdessä oleva latvusto paloi voimakkaalla soihtumaisella liekillä ja omenapuun oksissa riippui kuivuneissa kannoissaan sinisiä, ylikypsiä, pilaantuneita omenia.

      Ymmärsin näyn tarkoittavan Suomen kansaa.

      Itselläni oli melkein vastaava näky 27.6.2010.

      Eteeni ilmestyi omenapuu, jossa oli ensin kauniita valtavan suuria omenia, jotka alkoivat pikkuhiljaa mädäntyä yksi kerrallaan, jokunen oli jo tippunut alas puusta.

      Sain silloin henkeeni, että SUOMEN KANSAN hengen hedelmät alkavat mädäntyä, koska emme kulje valvoen tilaamme, vaikka Jumala on meitä kehottannut.

      Suurin mätänemisen syy on ylpeys.

      Tämän laitoin ihan siksi, että halusin vahvistaa tätä veljeä hänen näystään.

      T:"Hiljainen"

    • Anonyymi

      Alpo Purasen näky v. 2005

      Kirjoitin tämän hengellisen näyn noin kymmenen vuotta sitten. En uskaltanut sitä silloin julkaista, koska pelkäsin sanoman ankaruutta. Nyt kun astumme harppauksin kohti Babyloniaa, rohkaisen mieleni ja julkaisen mitä silloin näin.

      Valkopukuinen sanoi minulle: "Nouse sielu, nouse. Avaa silmäsi ja näe. Nouse yläpuolelle Sodoman ja Gomorran torien. Sieluja myydään ja ostetaan. Elämän kultainen malja on häväisty, maahan tallataan heikkojen henki. Ihminen, ei sinulla ole arvoa - on vain henkesi ja sielusi saldo.

      Hallitusmiehet väsyvät ja nääntyvät, paha on päässyt irti eikä ole ketään, jolla olisi voima sanoa SEIS!

      Nouse sielu, nouse ja astu valoon.

      Sodomaan valmistetaan temppeli ja Gomorraan alttari. Ahneuden uhrit uhrataan ja savu nousee Jumalan tykö.

      Ensimmäinen voi-huuto on tullut. Autuas on se, joka näkee, eikä anna pimeyden vallata sieluaan. Maasta sinut luotiin ja sinulle annettiin valta hallita sitä. Hyvä ja paha asetettiin eteesi ja sinä sait valita. Pahan valitsit.

      Maa itkee ja valittaa. Sen kauniit vaatteet on turmeltu. Meri huokaa raskaasti ja sen asukkaat menehtyvät.

      Sodomaan kylvettiin turmelus. Gomorran savuista sikiää vitsaus.

      Jumala itkee lapsiaan. Paluuta ei enää ole.

      Kedon eläimet, niistä pienimmät, valmistetaan kantamaan vitsaukset, eikä pakopaikkaa ole.

      Tuskaan nääntyy autettava ja kipuun auttaja. Ahneuden alttarilla tämä valmistettiin.

      Sodomaan valmistettiin temppeli ja Gomorraan alttari, eikä pelastajaa ole.

      Näin sanoo valkopukuinen: "Kauniin maan minä annoin asuttavaksi, hyvän ja pahantiedon valittavaksi. Ihminen, sinä halusit tietää mitä paha on. Se näytti niin suloiselta. Valtaa hallita halusit. Nyt on aikasi täyttymässä. Tuomiolle asetetaan pienet ja suuret hallitsijat. Kauhunhuudot kaikuvat: "Vuoret kaatukaa päällemme, kätkekää meidät Kaikkivaltiaan vihalta.”

    • Anonyymi

      3.7.2008

      Maijaliisa Hiekkasen lauluruno Vartija yössä

      VARTIJA YÖSSÄ?

      Eilen - se oli nimenomaan eilen! - minä itkin. Istuin vapaapäivänäni
      talon terassilla, katselin kaunista Suomen kesää! Ja Herra muistutti
      minua laulusta VARTIJA YÖSSÄ, muistutti kirjasta, jonka Hän v. 1997
      osoitti kirjoittamaan: FINDIA STORY - the end. Ja illallakin minä itkin,
      ja surin sitä mitä edessä on. Kuka kuuntelee? Kuka uskoo? Kuka avaa
      sydämensä, korvansa? Ei, ei juuri kukaan! Mutta minä tahdoin totella,
      vaikka tuntuu että se on irrationaalista, typerää, turhaa... Niin on
      ollut aina. Kautta historian...

      Laulu - runo - 1997

      Hän oli vain vartija yössä, joka valvoo ja tähyää!
      Ei lepoa hänellä työssä kun muurille yksin jää...
      Siksi taivaalle katseensa nosti hän aamua kaihoten,
      että vartiovuoronsa jälkeen - levon saisi ja vapauden!

      Hän sai nuo vartijan vaatteet, ne puoleensa kutsuneet ei?
      Sai pasunan käteen, ja tuuleen hän viestin ja sanoman vei...
      Kun yö oli musta ja nukkui kaikki ihmiset paikoillaan,
      kuului muurilta varoitushuuto... he unessaan nauroivat vaan!

      Hän sai tuon vartijan mielen, se itkee ja vaikeroi...
      vaikka siellä ja täällä vain kuului: laulu, huoleton soittokin soi!
      Hän uupui - itki itsensä uneen, tuli enkeli lohduttamaan...
      Ja jo parkua kaupungin kuuli - muurit murtuivat kokonaan!

      Hän oli vain vartija siellä, niin pieni ja mitätön!
      Näki haavoille ruoskitut juhdat, taakankantajat nääntyessään....
      Nyt palaa - jo tulessa palaa!- Poissa muurit, ei vartijaa!
      Ja pilvet surua sataa ylle surun ja itkevän maan!
      Niin sammui pasunan ääni myrskytuulen pauhinaan,
      ja tuhkana tuuleen haihtuvan näki kukkivan, vihreän maan!

    • Anonyymi

      30.5.2017

      Jouko Piho:

      Pääsiäisen 2020 jälkeen evankeliumia ei voi julistaa vapaasti

      Patricia Green sai Herralta sanoman 4.4.2015, että on tuleva enää viisi pääsiäistä, jolloin voi vapaasti julistaa evankeliumia. Sen jälkeen uskovat eivät voi enää kokoontua julkisesti kirkoissa tai muissa tiloissa, vaan heidän on kokoonnuttava yksityisesti ja salaa joissakin epätavallisissa paikoissa.

      Jos aikataulu pitää paikkansa, vapaan evankeliumin saarnaamisen ikkuna on auki pääsiäiseen 2020 asti, mutta sen jälkeen ikkuna sulkeutuu. Meillä on siis kolme vuotta aikaa.

      Tulevaisuus näyttää, käykö näin juuri keväällä 2020, mutta joka tapauksessa jossain vaiheessa lopunaikaa näin käy, että kristinuskoa vihaava tuleva maailmanhallitus saa aikaan Jeesukseen uskovien vainon kaikkialla maailmassa. Jeesuskin sanoi, että tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä (evankeliumin työtä).

      Tehkäämme siis ahkerasti Herran työtä nyt, kun se on vielä mahdollista.

    • Anonyymi

      Soshannan uni tammikuussa 2013

      Olin talossa, jossa oli monia ihmisiä, mielestäni nämä olivat uskovaisia.

      Talo oli aivan kuin "sinetöity". Ovea ei enää saanut avata kenellekään. Se oli ehdoton asia.

      Lähdin unessa liikkumaan "hengessä" talon ulkopuolelle ja näin, että talon ulko-ovea yritettiin saada auki.

      Miehiä ja naisia oli oven takana ja ympäri taloa etsien sisäänpääsyä taloon. Ihmiset huusivat ja kirkuivat kauhuissaan, ryskäsivät ovea ja ikkunoita.

      Ikkunat olivat niin vahvoja, etteivät ne särkyneet tai ne oli peitetty jollain.

      Nämä ihmiset huusivat, että heidän kuuluisi olla siellä talon sisällä.

      Itse ymmärsin, että he olivat tienneet, mitä on tulossa ja he olivat myöhästyneet, ja ovi oli sulkeutunut ja sinetöity.

      Talon sisäpuolella olevilla ei ollut minkäänlaista hätää. Heillä oli kaikki tarpeellinen siellä.

      Kuljin talosta poispäin. Näin että kyse oli sivistysvaltiosta. En osaa sanoa tarkalleen mikä, vain yleisesti.

      Näin että maa oli kauttaaltaan halkeillut. Oli maanvyörymiä, autoja oli törmännyt toisiinsa, vielä jotenkin pystyssä olevissa taloissa oli tulipaloja, kuolleita oli siellä täällä, ja elossa olevat ihmiset huusivat ja itkivät ja juoksentelivat päämäärättömästi sinne tänne.

      Tilannetta voisi kuvailla sanoilla ”täydellinen kaaos”. Sitä samaa näkymää riitti niin pitkälle kuin näki.

      Heräsin tämän jälkeen.

      • Anonyymi

        Syntyi ajatus ennalta suunniteltu korona, jonka tavoite maailman väkiluvuksi puoli miljoonaa.
        Kaiken takana WHO ja maailmanpankki, pääarkkitehtinä monimiljardi Bill Gates:
        https://www.youtube.com/watch?v=WzX444D0BUc


    • Anonyymi

      Luukas 15

      1 Ja kaikki publikaanit ja syntiset tulivat hänen tykönsä kuulemaan häntä.

      2 Mutta fariseukset ja kirjanoppineet nurisivat ja sanoivat: "Tämä ottaa vastaan syntisiä ja syö heidän kanssaan".

      3 Niin hän puhui heille tämän vertauksen sanoen:

      4 "Jos jollakin teistä on sata lammasta ja hän kadottaa yhden niistä, eikö hän jätä niitä yhdeksääkymmentä yhdeksää erämaahan ja mene etsimään kadonnutta, kunnes hän sen löytää?

      5 Ja löydettyään hän panee sen hartioillensa iloiten.

      6 Ja kun hän tulee kotiin, kutsuu hän kokoon ystävänsä ja naapurinsa ja sanoo heille: 'Iloitkaa minun kanssani, sillä minä löysin lampaani, joka oli kadonnut'.

      7 Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

      8 Tahi jos jollakin naisella on kymmenen hopearahaa ja hän kadottaa yhden niistä, eikö hän sytytä lamppua ja lakaise huonetta ja etsi visusti, kunnes hän sen löytää?

      9 Ja löydettyään hän kutsuu kokoon ystävättärensä ja naapurinaiset ja sanoo: 'Iloitkaa minun kanssani, sillä minä löysin rahan, jonka olin kadottanut'.

      10 Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."

      11 Vielä hän sanoi: "Eräällä miehellä oli kaksi poikaa.

      12 Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: 'Isä, anna minulle se osa tavaroista, mikä minulle on tuleva'. Niin hän jakoi heille omaisuutensa.

      13 Eikä kulunut montakaan päivää, niin nuorempi poika kokosi kaiken omansa ja matkusti pois kaukaiseen maahan; ja siellä hän hävitti tavaransa eläen irstaasti.

      14 Mutta kun hän oli kaikki tuhlannut, tuli kova nälkä koko siihen maahan, ja hän alkoi kärsiä puutetta.

      15 Ja hän meni ja yhtyi erääseen sen maan kansalaiseen, ja tämä lähetti hänet tiluksilleen kaitsemaan sikoja.

      16 Ja hän halusi täyttää vatsansa niillä palkohedelmillä, joita siat söivät, mutta niitäkään ei kukaan hänelle antanut.

      17 Niin hän meni itseensä ja sanoi: 'Kuinka monella minun isäni palkkalaisella on yltäkyllin leipää, mutta minä kuolen täällä nälkään!

      18 Minä nousen ja menen isäni tykö ja sanon hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi

      19 enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan; tee minut yhdeksi palkkalaisistasi.'

      20 Ja hän nousi ja meni isänsä tykö. Mutta kun hän vielä oli kaukana, näki hänen isänsä hänet ja armahti häntä, juoksi häntä vastaan ja lankesi hänen kaulaansa ja suuteli häntä hellästi.

      21 Mutta poika sanoi hänelle: 'Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan'.

      22 Silloin isä sanoi palvelijoilleen: 'Tuokaa pian parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, ja pankaa sormus hänen sormeensa ja kengät hänen jalkaansa;

      23 ja noutakaa syötetty vasikka ja teurastakaa. Ja syökäämme ja pitäkäämme iloa,

      24 sillä tämä minun poikani oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.' Ja he rupesivat iloa pitämään.

      25 Mutta hänen vanhempi poikansa oli pellolla. Ja kun hän tuli ja lähestyi kotia, kuuli hän laulun ja karkelon.

      26 Ja hän kutsui luoksensa yhden palvelijoista ja tiedusteli, mitä se oli.

      27 Tämä sanoi hänelle: 'Sinun veljesi on tullut, ja isäsi teurastutti syötetyn vasikan, kun sai hänet terveenä takaisin'.

      28 Niin hän vihastui eikä tahtonut mennä sisälle; mutta hänen isänsä tuli ulos ja puhutteli häntä leppeästi.

      29 Mutta hän vastasi ja sanoi isälleen: 'Katso, niin monta vuotta minä olen sinua palvellut enkä ole milloinkaan sinun käskyäsi laiminlyönyt, ja kuitenkaan et ole minulle koskaan antanut vohlaakaan, pitääkseni iloa ystävieni kanssa.

      30 Mutta kun tämä sinun poikasi tuli, joka on tuhlannut sinun omaisuutesi porttojen kanssa, niin hänelle sinä teurastit syötetyn vasikan.'

      31 Niin hän sanoi hänelle: 'Poikani, sinä olet aina minun tykönäni, ja kaikki, mikä on minun omaani, on sinun.

      32 Mutta pitihän nyt riemuita ja iloita, sillä tämä sinun veljesi oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.'"

    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/10a3a0ed-47a4-4e5a-a125-2e82f5504597

      Suomen osalta Nato-sinetti: Presidentti Niinistö allekirjoitti Nato-lait
      Tasavallan presidentti Sauli Niinistö vahvisti Suomen Nato-lait Valtioneuvoston linnassa.

      orstai 23.3.2023 klo 14:05 (muokattu 23.3.2023 klo 14:11)

      Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on vahvistanut Suomen Nato-lait presidentin esittelyssä Valtioneuvoston linnassa.

      Eduskunta hyväksyi Nato-lait maaliskuun alussa, ja päätös odotti vielä presidentin vahvistusta.

      Suomi ilmoitti jo viime toukokuussa halunsa liittyä puolustusliitto Natoon. Kaikki jäsenmaat paitsi Turkki ja Unkari ovat jo ratifioineet Suomen Nato-jäsenyyden.

      -----------

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5f5930ae-11ff-40a0-80d5-d8055219667b

      Unkari ratifioi Suomen Nato-jäsenyyden – Näin poliitikot kommentoivat: ”Kollegaan voi luottaa”

      Unkari on hyväksynyt Suomen Nato-jäsenyyden tänään maanantaina.

      Maanantai 27.3.2023 klo 14:30 (muokattu eilen klo 12:38)

      Unkari ratifioi Suomen Nato-jäsenyyden maanantaina. Viimeksi Suomen Nato-jäsenyyden ennen tätä oli ratifioinut Slovakia, 27. syyskuuta 2022. Siitä tuli maanantaina kuluneeksi tasan puoli vuotta.

    • Anonyymi

      Johanneksen ilmestys 8

      1 Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä.

      2 Ja minä näin ne seitsemän enkeliä, jotka seisoivat Jumalan edessä, ja heille annettiin seitsemän pasunaa.

      3 Ja tuli eräs muu enkeli ja asettui alttarin ääreen pitäen kultaista suitsutusastiaa, ja hänelle annettiin paljon suitsukkeita pantavaksi kaikkien pyhien rukouksiin kultaiselle alttarille, joka oli valtaistuimen edessä.

      4 Ja suitsukkeiden savu nousi pyhien rukousten kanssa enkelin kädestä Jumalan eteen.

      5 Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.

      6 Ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän pasunaa, hankkiutuivat puhaltamaan pasunoihin.

    • Anonyymi

      https://www.veikkaus.fi/fi/yritys?+#!/article/tiedotteet/pelit/2023/21_lotto-eurojackpot-ja-muut-veikkauksen-kuponkipelit-edellyttavat-tunnistautumista-15.5.-alkaen

      Lotto, Eurojackpot ja muut Veikkauksen kuponkipelit edellyttävät tunnistautumista 15.5. alkaen

      Kuponkipelien tunnistautumisen myötä myös suosittu porukkapelaaminen kokee uudistuksen.

      Toukokuussa tehdään suomalaista rahapelaamisen historiaa, kun Loton, Eurojackpotin ja muiden Veikkauksen kuponkipelien pelaaminen edellyttää tunnistautumista. 15.5.

      voimaan tuleva tunnistautumisedellytys perustuu arpajaislakiin. Tunnistautumisen avulla ehkäistään pelihaittoja, vahvistetaan ikärajavalvontaa sekä rakennetaan turvallisempaa peliympäristöä. Tunnistautuminen takaa asiakkaalle myös sen, että voitot kotiutuvat turvallisesti talteen.

      • Anonyymi

        https://vm.fi/digitaalisen-henkilollisyyden-hanke

        Digitaalinen henkilöllisyystodistus

        Valtiovarainministeriö valmistelee digitaalista henkilöllisyystodistusta, jota kansalaiset voisivat käyttää erilaisissa asiointitilanteissa.

        Poliisin myöntämä digitaalinen henkilöllisyystodistus mahdollistaisi henkilötietojen osoittamisen sähköisessä asioinnissa ja käyntiasioinnissa. Se toimii mobiilisovelluksena älypuhelimessa tai tabletissa ja tulee passin ja henkilökortin rinnalle.

        Digitaalinen henkilöllisyystodistus parantaa omien henkilötietojen hallintaa. Digitaalinen henkilöllisyystodistus mahdollistaa asiointitilanteessa nykyistä paremman yksityisyyden suojan ja tietosuojan. Valtion ei ole mahdollista seurata, miten digitaalista henkilöllisyystodistusta käytetään.

        Valtiovarainministeriö valmistelee parhaillaan lainsäädäntöä Linkki toiselle sivustolledigitaalisen henkilöllisyystodistuksen käyttöönotosta. Hallituksen esitys on tarkoitus antaa eduskunnalle syksyllä 2022.

        Digitaalinen henkilöllisyystodistus on tarkoitus ottaa käyttöön syyskuussa 2023.

        Nykyisiin passeihin ja henkilökortteihin ei tule muutoksia.

        Lisäksi lakiehdotuksella on tarkoitus mahdollistaa luonnollisen henkilön tunnistusvälineen sekä ulkomaalaisen digitaalisen asiointivälineen tuottaminen ja käyttö. Digi- ja väestötietoviraston myöntämä luonnollisen henkilön tunnistusväline mahdollistaa sähköisen tunnistautumisen julkishallinnon palveluihin. Luonnollisen henkilön tunnistusvälinettä ei voi käyttää henkilöllisyystodistuksena.

        ------------

        Digitaalinen henkilöllisyystodistus on virallinen henkilöllisyyttä osoittava asiakirja passin ja henkilökortin rinnalla.

        Sitä voi hyödyntää monissa arjen asiointitilanteissa, niin käyntiasioinnissa kuin sähköisessä asioinnissa. Sitä voidaan käyttää esimerkiksi

        henkilöllisyyden osoittamiseen, kun noudetaan paketteja
        iän osoittamiseen, kun ostetaan erilaisia ikärajoitettuja tuotteita
        henkilöllisyystodistuksena, kun haetaan vahvaa sähköistä tunnistamisvälinettä (pankkitunnukset, mobiilivarmenne)

        henkilöllisyystodistuksena, kun noudetaan passia tai henkilökorttia noutopisteestä
        sähköisiin asiointipalveluihin kirjautumisessa.


    • Anonyymi

      Aam. 7:10

      Silloin Amasja, Beetelin pappi, lähetti Jerobeamille, Israelin kuninkaalle, tämän sanan: "Aamos on tehnyt salaliiton sinua vastaan Israelin heimon keskuudessa. Ei maa kestä kaikkea, mitä hän puhuu

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe