...jälleen, no eipä ole ensimmäinen kerta. Kysymys on tietysti siitä iänikuisesta arvontarumbasta, josta kyseinen yritys on jo ainakin kerran uhkasakon saanut. Ennen niihin arvontoihin pystyi osallistumaan tilaamatta, ja lehti väittää että pystyy edelleen. Viimeksi kun tuli ties monesko arvontalippunivaska, siinä oli ei-tilaajille nettiosoite ja puhelinnumero missä voi osallistua. Nettiosoite ei toiminut, viimeksi puhelinnumero toimi. Nyt ei toiminut enää sekään. Miksi Valitut Palat saa toimia tällä tavalla??
Valitut Palat huijaa...
7
7133
Vastaukset
- sepi salonkylältä
Tilasin Valittujen Palojen verkkokaupasta tarjouksen mukaan 8 kpl. puutarhavalaisimia hintaan 24,90€, mutta sainkin vain 4 valaisinta. Reklamaatiooni vastattiin, että ilmoituksessa oli VIRHE ja toimitukseen kuuluu vain nuo 4 kpl valaisimia. Kuitenkin virheellinen ilmoitus verkkokaupassa oli ainakin viikkokausien ajan, joten varmaan ohellani monta muutakin asiakasta petkutettiin. Mitään hyvitystä pettymyksestä ja mielipahasta ei luvattu.
Minun osaltani asioiminen noin epäluotettavan firman kanssa on ohi, enkä tule sen "palveluksia" suosittelemaan muillekaan!- Anonyymi
Samoin. En tule enää asioimaan ko. firman kanssa ikinä. Joulukuvastosta tilasin tuotteita ja yksi tuote puuttui, mutta oli laskutettu. Nyt on tullut useita laskuja ja aina olen soittanut,etten ole tuotetta koskaan saanut. Nyt uhkaavat jo perintätoimilla. Taas soitin ja taas luvattiin, että laskun saa mitätöidä, koska tuotetta en ole saanut. Käräjille kai seuraavaksi...
- Anonyymi
Hei onko kokemuksia Valittujen Palojen Press Massangerista?
- Anonyymi
on vähän sellainen tavaroiden pakkomarkkinoinnin "maku"Ja vuosien ostovelvoite.
myydyt laitteet on sellaisia joita harva muuten ostaisikaan .- Anonyymi
Jos luettelen toimimattomat tuotteet, suurennuslasi, raastin, autoimuri, ovat varmaan tuhottavaksi menevän kuorman ostaneet, ja lähettävät sitten postimyynnissä luottaen ettei kaikki palauta. Suurennuslasi ei suurentanut raastin ei raastanut ja imuri ei imenyt. Palautin
- Anonyymi
Mulla on hyvät kokemukset olin heidän asiakas vuoden verran lopetus oli helppo koska edes lukenut lehteä tilasin vain hyvän lahjan takia jonka sain ja oli hyvä.
Olen tilannut heiltä monta kertaa ja heidän kanssa voi sopia osa maksusta millä ole kaikki tilaukseni maksanut ja ei mitään ongelmia tuotteet tullut ajoissa ja ehjiä eikä mitään koskaan puttunut nytkin tein tilauksen kätevästi puhelimetse.
Asiakaspalvelu mukavaa ja vastaa nopeasti tarpeen tulleen.
Joo kyllä muakin tuo arpa rumba ärsyttää ja yksi vain voittaa tuskin olen minä mutta oli sitä kivaa pelata on niin monta arpa lipuketta laittanut enää en niitä laita.
Ei mitään huonoa sanottavaa minun kohdalta.- Anonyymi
Tuli tilattua se "RONTO". Ei ole vielä tullut. Harmittaa, etten heti tilannut, olisi ollut hyvää säät kokeilla.
Tilatessani sanottiin, että voin palauttaa, jos en pysty käsittelemään sitä. On se 14pv palautus ja kokeiluaika. Toivottavasti ne kaikki kahdeksan osaa on kelvollisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422432Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012004- 221806
- 241595
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241445- 1001329
- 431328
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391275Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371171- 361046