Onko sinulla kokemusta rivatril lääkkeestä? Aloitin sen juuri ahdisukseen. Lääkärin mielestä lääke koukuttaa vähemmän kuin muut bentsot. Haluaisin rehellisiä vastauksia, kiitos.
RIVATRIL?
8
457
Vastaukset
- mr.paniikki
Itselläni käytössä Rivatril 2mg tarvittaessa paniikkihäiriöön. Riva on varsin voimakas bentso, 2mg vastaa 40mg diatsepaamia.
Koukuttavuus on Rivassa pienempää kuin monissa muissa bentsoissa, koska se alkaa vaikuttamaan noin 1-2 tunnin kuluessa ja vaikutus kestää koko päivän, eli se ei aiheuta mitään nopeita nousuja niinkuin esim. Xanor ja Diapam. Mutta toki Rivatriliinkin voi jäädä koukkuun, joten varovaisesti pitää olla lääkkeen kanssa, niinkuin kaikkien muidenkin bentsojen kanssa.- Ei koukuttanut
Ainakaan se ei väsytä niin paljon kuin Diapam. En huomannut koukuttavaa vaikutusta käyttövuosien aikana. Kuulemma sen teho hiipuu, jos käyttää liian kauan (yli 20 vuotta).
Rivatrilin pudotuksesta on useampia kirjoituksia tälläkin palstalla, mutta tärkeintä on mahdollisimman hidas aikataulu.
- citrus4
Todellinen monen vaivan lääke. Lasten epilepsiasta, paniikkihäriöön, unettomuuteen ym.
Pitäisin turvallisena rajana 1,5 mg vuorokaudessa ja pari vuorokautta viikossa kokonaan ilman, koska pitkävaikutteinen eli kumuloituu elimistöön.
Muuten paras bentso pitkäaikaisessa käytössä. - no sleep
Minulla vaikea unettomuus ja kaikki mahdolliset unilääkkeet olen kokeillut,myös melatoniinin ja tuloksetta.Kerran sitten otin Rivatrillia 1mg yöksi ahdistusta poistamaan ja kas,nukuin kuin tukki joten ainakin minulla auttaa uneen hyvin,toisin kuin unilääkkeet.
- Epävakaa
Käytin Rivatrilia muutaman viikon, ja täytyy sanoa, että lopulta tuntui siltä, että olin pienessä laitamyötäisessä koko ajan. Lisäksi olin päivisin hyvin väsynyt, vaikka otin lääkettä vain sen verran, että sain nukuttua 6-7 tuntia.
Tietysti on yksilöllistä, miten eri lääkkeet vaikuttavat eri ihmisiin, mutta ainakin unilääkkeeksi tuo on liian vahva minulle, koska on niin pitkävaikutteinen, ettei edellinen annos kerkiä poistumaan ennen seuraavaa annosta! - lopun ikää syövä
Vaikea päästä eroon, koska viekkarit aivan älyttömät.
Muuten hyvä ja halpa lääke. - aloittelijarivatril
Kiitos vastauksista! Minulla iltaisin 0,5 mg. Pelkään että jään koukkuun tuohon myrkkyyn. Mutta toisaalta pakko käyttää, kun muusta lääkkeestä ei apua ja useita kokeiltu. Olen kärsinyt voimakkaasta hengen ahdistuksesta, johon tuli diagnoosi ahdistushäiriö. Ei löytynyt vikaa esim. sydämestä tai astmaa.
- Anonyymi
Minulla on kadulta ostettuja Rivatril 2mg tabletteja joita välttämättä tarvitsen. Nyt on aika vaikea saada kadulta mutta saako Virosta ilman reseptiä? Ei taida saada!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015