Palsta siistiytynyt

En mene tälläkään kertaa henkilökohtaisuuksiin vaan kerron kirjoituksista.

Jonkin verran on palsta siistiytynyt viime aikoina.
Se kai johtunee siitä kun jaikalin kirjoitukset on vähentyneet ja muutenkin hänen kirjoituksensa olivat värittömiä kuten Ilmarillakin, eikä ole rekisteröityneenä kirjoitellut sitten toukokuun.

Mohikaanin kirjoitukset on häiriköintiä kuten aina ja koleerikon myös, noh Mohikaanin kirjoituksissa on sentään väriä, vaikkakin nekatiivisessä muodossa.

Muita puisevan asiattomia klirjoituksiltaan on lisäksi vielä Semperi, green ja ml213 ja KTS kahden ensimmäisen kirjoitellessa tosi värittömiä ja jälkimmäiset papukaijamaista saman toistoa tyyliin "puolue, puolue, puolue, puolue......"

Eeenokin viestit on samaa sarjaa kuin Mohikaanillakin, mutta paljon vähemmän.

Toivottavasti en loukannut ketään :)

25

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)....

Niin että haluaisitko peku olla palstan luotsi?

• Justiinan mielipide

>> Niin että haluaisitko peku olla palstan luotsi?

• Kiitoksia luottamuksesta
        Aikani ei riittäisi.

Nimimerkki pakis sopisi seriffiksi, hän ei pelkää järjestyksen pitoa ja on minuakin viesteissään ollut retuuttamassa suuntaan, jos toiseenkin, eikä häntä silti liiaksi tarvi pelätä, kun ei pääse netin kautta käymään käsiksi :)

• 5+7
        Justiinan mielipide kirjoitti:

>> Niin että haluaisitko peku olla palstan luotsi?

Onkos Justiinalla muita ehdotuksia?

• jepulis jep

• Justiinan mielipide
        5+7 kirjoitti:

Onkos Justiinalla muita ehdotuksia?

>> Onkos Justiinalla muita ehdotuksia?

• Justiinan mielipide kirjoitti:

>> Onkos Justiinalla muita ehdotuksia?

Saat 10 pistettä tuosta runosta.

• 8+6
        Pe.ku kirjoitti:

Saat 10 pistettä tuosta runosta.

Onneksi olkoon! Pekustiinalle 10 pistettä!

• "Nimimerkki pakis "

Lausutaanko täällä turhaan nimeäni. Kiitos luottamuksesta :) siivoaisin tämän aloituksen heti paikalla pois .

Suomi24 ei anna kirjautua, kun chromella sisään.

• Anteeksi
        Luulin ettet huomaa tätä ketjua.

Kyllä minä tulin Firefoxilla sisään.

Aamullahan oli se kirjautumisongelma ja se kai johtui siitä että Windows-koneiden kellonaikojen päivitykset ei toimineet oikein.

• eimitäänuutta
        Pe.ku kirjoitti:

Anteeksi

Aamullahan oli se kirjautumisongelma ja se kai johtui siitä että Windows-koneiden kellonaikojen päivitykset ei toimineet oikein.

Ei ole koko päivänä toiminut, muuten kuin väärällä päiväyksellä. Kaikki konstit on kokeiltu. Väliin ei tuu varmennusosiota ollenkaan, joten viestien lähetys on vaikeaa. Parhaiten toimii tällä hetkellä opera, mutta sekin vain väärällä päiväyksellä, jos meinaa niinku kirjautua.

• eimitäänuutta kirjoitti:

Ei ole koko päivänä toiminut, muuten kuin väärällä päiväyksellä. Kaikki konstit on kokeiltu. Väliin ei tuu varmennusosiota ollenkaan, joten viestien lähetys on vaikeaa. Parhaiten toimii tällä hetkellä opera, mutta sekin vain väärällä päiväyksellä, jos meinaa niinku kirjautua.

Kyllä se estovaroitus tuli aamulla mullakin.

Pääsin siitä eroon.

Ainakin Window7:n kelloon tulee päivitys kerran viikossa ja ilmeisesti joskus yöllä yhden jälkeen tulleen päivityksen jälkeen se oli seonnut vaikka aika olikin kohdallaan.

Yritin manuaalisti hakea uutta päivitystä ja se päivityssivusto ei auennut vaan jäi takkuamaan ja sitten muutin kellon vuoden taaksepäin ja alkoi toimia ja aikakin päivittyi kohdalleen.

Sama virhekyltti tuli joskus myös siitä syystä että Suomi24:n palvelimella oli kello väärässä ajassa.

Sen takia esim. tuo minun viestini aika on edelleenkin vuodelta 2002, vaikka silloin ei kai ollut näitä palstoja.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/4829672#comment-25639214

• mä24
        Pe.ku kirjoitti:

Kyllä se estovaroitus tuli aamulla mullakin.

Pääsin siitä eroon.

Ainakin Window7:n kelloon tulee päivitys kerran viikossa ja ilmeisesti joskus yöllä yhden jälkeen tulleen päivityksen jälkeen se oli seonnut vaikka aika olikin kohdallaan.

Yritin manuaalisti hakea uutta päivitystä ja se päivityssivusto ei auennut vaan jäi takkuamaan ja sitten muutin kellon vuoden taaksepäin ja alkoi toimia ja aikakin päivittyi kohdalleen.

Sama virhekyltti tuli joskus myös siitä syystä että Suomi24:n palvelimella oli kello väärässä ajassa.

Sen takia esim. tuo minun viestini aika on edelleenkin vuodelta 2002, vaikka silloin ei kai ollut näitä palstoja.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/4829672#comment-25639214

Ei vaan toimi mulla ei, vaikka sulla toimiikin. Onko aluekohtaista, tai operaattorikohtaista tämä vika, mutta siitä olen varma, että johtuu suomi24:n jutusta, koska missään muualla ei ole mitään häikkää. Kaikki muu toimii, kävi sitten missä tahansa foorumilla ym. Mutta tää takkuaa, eikä ole ensi kerta.
        Mainokset kyllä toimii, sehän se kai pääasia. Ei ole tullut laitettua vielä mainosten estoa, tähän uuteen.

• Pe.ku kirjoitti:

Anteeksi

"Windows-koneiden kellonaikojen päivitykset ei toimineet oikein."

ei kyllä täällä päin edelleenkin herjaa kirjoittaumista, pitää vain muistaa että tällä palstalla on aika aina toinen kuin muualla.

sana sanoo myös: yksi tunti voi vastata tuhatta vuotta.

• pakis__ kirjoitti:

"Windows-koneiden kellonaikojen päivitykset ei toimineet oikein."

ei kyllä täällä päin edelleenkin herjaa kirjoittaumista, pitää vain muistaa että tällä palstalla on aika aina toinen kuin muualla.

sana sanoo myös: yksi tunti voi vastata tuhatta vuotta.

Suomi24 nyt myöntääkin varmenteensa vanhenneen.
        Ihme kun minä sain sen kuitenkin toimimaan, vaikka välillä kirjauduin ulos.

"Suomi24:n suojausvarmenne on vanhentunut.
        Palveluun kirjautuminen edellyttää selaimen ilmoituksen hyväksymistä.
        Sertifikaatin vanhenemisesta huolimatta suojaus on voimassa ja palveluun voi kirjautua turvallisesti.
        Pahoittelemme käyttäjille aiheutunutta haittaa ja pyrimme korjaamaan tilanteen mahdollisimman pian."

• tomis..

Terve vaan! Tomiksen jätit mainitsematta? On mullakin kirjoitukset siisteytyneet, mieli on puhdas kun on parannusta tehty.
      Huh vieläkin niitä riitoja, vieläkin vähän puistattaa..katumiset on kyllä jo suoritettu loppuun.
      Mulla ei itsellä ole kenenkään kirjoituksi vastaa, jokainenhan taaplaa tyylillään ja on mikä on, mutta jos on parannukseen kutsua, se kannattaa.

• Jäi mainitsematta, kun en pitänyt kirjoituksia häiriöllisinä.

Voisit tulla takaisin kirjoittelemaan, samoin kuin Jeesiön varren mies, vai onko hän enää hengissäkään.
        Sivut on kyllä vielä tallella.

http://www.aretalogia.com/

• xptakku
        Pe.ku kirjoitti:

Jäi mainitsematta, kun en pitänyt kirjoituksia häiriöllisinä.

Voisit tulla takaisin kirjoittelemaan, samoin kuin Jeesiön varren mies, vai onko hän enää hengissäkään.

Osaisko joku arvuutella missä on vika kun mulla ei aukene expl 8 muuta kuin ylämainokset hakukentään asti. sitten on valkiset nietokset vaan tarjolla.

sit jos painan sitä apua nappia, niin kaikki foorumin ohjeet sun muut varokkeet tulee normaalisti.
        tämä nyt ei ole mikän helppiketju mutta kun on puhetta muutenkin !

toinen kone vieressä toimii norm. laitoin nimittäin uuden emon ja siihen vanhan kovon jonka joduin kyllä formatoimaan ja siihen xp kokoasennus.

• tomis..
        Pe.ku kirjoitti:

Jäi mainitsematta, kun en pitänyt kirjoituksia häiriöllisinä.

Kuule, kun jos kirjoitan tänne niin ennenpitkää menetän uskoani pois jotenkin. Minusta tulee sellainen änkyrä joka alkaa helposti metelöimään jos kiusataan.
        Jos olen palstalta poissa, on tuo uskokin hallinnassa, tuo on kummallista mutta totta.
        Siis aktiivinen palstalla viruminen ja kirjoittelu muuttaa ihmistä huonompaan suuntaan. Tosin monen kirjavat viestit eri oppeineen vaikuttaa herkimpiin, samaa kertoi tuo parempi puolisokin. Palstalla on siis todistetavasti huonontava vaikutus joihinkin ihmisiin.

• tomis.. kirjoitti:

Kuule, kun jos kirjoitan tänne niin ennenpitkää menetän uskoani pois jotenkin. Minusta tulee sellainen änkyrä joka alkaa helposti metelöimään jos kiusataan.
        Jos olen palstalta poissa, on tuo uskokin hallinnassa, tuo on kummallista mutta totta.
        Siis aktiivinen palstalla viruminen ja kirjoittelu muuttaa ihmistä huonompaan suuntaan. Tosin monen kirjavat viestit eri oppeineen vaikuttaa herkimpiin, samaa kertoi tuo parempi puolisokin. Palstalla on siis todistetavasti huonontava vaikutus joihinkin ihmisiin.

"Minusta tulee sellainen änkyrä joka alkaa helposti metelöimään jos kiusataan."

Suhtaudut väärin tarkoituksellisiin kiusauskirjoituksiin.
        Minua kiusataan kai paljon enemmän, mutta en vastaa niihin.
        Sehän on se sanontakin "kun pahalle antaa pikkusormensa, se vie koko käden".

• k.kiusaantunut
        Pe.ku kirjoitti:

"Minusta tulee sellainen änkyrä joka alkaa helposti metelöimään jos kiusataan."

Suhtaudut väärin tarkoituksellisiin kiusauskirjoituksiin.
        Minua kiusataan kai paljon enemmän, mutta en vastaa niihin.
        Sehän on se sanontakin "kun pahalle antaa pikkusormensa, se vie koko käden".

EI. Vain sinun tapasi ei ole oikea, peku. Sinä itse kiusaat mm.minua.

Tomis, kuuntelin nyt laulusi. "Kerronpa sulle. lapseni..." Minä olen vuoden päästä jo 40-vuotias akka, en lapsi.

Maailma on kova ja enkeleihin on vaikea uskoa.

Silti sinä koit ihmeen. Jospa se oli Jumalan kyynel.

• tomis..
        k.kiusaantunut kirjoitti:

EI. Vain sinun tapasi ei ole oikea, peku. Sinä itse kiusaat mm.minua.

Tomis, kuuntelin nyt laulusi. "Kerronpa sulle. lapseni..." Minä olen vuoden päästä jo 40-vuotias akka, en lapsi.

Maailma on kova ja enkeleihin on vaikea uskoa.

Silti sinä koit ihmeen. Jospa se oli Jumalan kyynel.

>>Tomis, kuuntelin nyt laulusi. "Kerronpa sulle. lapseni..." Minä olen vuoden päästä jo 40-vuotias akka, en lapsi

• KTS (Ei kirj.)

Minkähän ihmeen "puolueen" se Peku on Kooteessä nähnyt?

• "Minkähän ihmeen "puolueen" se Peku on Kooteessä nähnyt? "

Tollasta en sanonutkaan ja viestini ei sopinutkaan sinun ymmärtämyksesi tasolle.

Mainitsin sen esimerkkinä sinun ja ml213 samaa toistavavissa papukaijamaisissa räksytyksissä.

ml213 räksyttääkin juuri sanoilla "puolue, puolue, puolue, puolue......"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1549
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      200
      1411
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1129
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      43
      833
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      711
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      700
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      646
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe