Gwen

Limaska

8

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nisu

...todistettua ettei kukaan pieni rintainen oikeasti pidä pienistä rinnoista.

Ja iso rintaiset ovat mieluummin iso rintaisia kuin kuin lautoja.Vaikka niistä kipuja tulisikin.

• Hmmmm

Taitaa olla helposti poistettavaa laatua nuo Stefanin implantit, kun yhdessä 2002 vuoden kuvassa sillä on yhtä iso rintamus ja taas naimisiinmenokuvissa AA-kuppi ja taas iso ja taas...

• kuules

Se on todennäköisesti käyttänyt geelirintsikoita välillä. Onhan se lautana olo vähän mälsää.. ymmärrän hyvin.

• Hmmmm
        kuules kirjoitti:

Se on todennäköisesti käyttänyt geelirintsikoita välillä. Onhan se lautana olo vähän mälsää.. ymmärrän hyvin.

Tätä itsekin epäilen. Ja miksi ottaa implantit naimisiinmenon jälkeen, kun on kosintaan asti kelvannut pikkutisuinkin? Plus päätynyt superpopstaraksi?

• Minna
        Hmmmm kirjoitti:

Tätä itsekin epäilen. Ja miksi ottaa implantit naimisiinmenon jälkeen, kun on kosintaan asti kelvannut pikkutisuinkin? Plus päätynyt superpopstaraksi?

Öööö...Jospa otti implantit koska halusi suuremmat rinnat?Eihän niitä aviomiestä varten hankita.

• zja
        Minna kirjoitti:

Öööö...Jospa otti implantit koska halusi suuremmat rinnat?Eihän niitä aviomiestä varten hankita.

Nuo tara reidin raskausarvet näkyy rumasti. Muutenki hirveet pallotissit. Billy Bob muuten näytti ainakin noiden kuvien perusteella selvästi viehättävämältä ennen plaastiikkakirurgiaa.

Mulla on c tissit, ihan kivat, mutta mulle kelpais Gweninkin tissit ihan hyvin. Tai vielä paremmin. Eipähän tarviis aina pitää rintsikoita ja pelätä että tissit tippuu. Isot luomut kun melkovarmasti alkaa roikkua ennemmin tai myöhemmin. Kaikki isotissiset ei haluu olla niin isotissisiä. Monet ottas mieluummin ne pikkuset.

• Druft
        zja kirjoitti:

Nuo tara reidin raskausarvet näkyy rumasti. Muutenki hirveet pallotissit. Billy Bob muuten näytti ainakin noiden kuvien perusteella selvästi viehättävämältä ennen plaastiikkakirurgiaa.

Mulla on c tissit, ihan kivat, mutta mulle kelpais Gweninkin tissit ihan hyvin. Tai vielä paremmin. Eipähän tarviis aina pitää rintsikoita ja pelätä että tissit tippuu. Isot luomut kun melkovarmasti alkaa roikkua ennemmin tai myöhemmin. Kaikki isotissiset ei haluu olla niin isotissisiä. Monet ottas mieluummin ne pikkuset.

että kelpaisi jos olisi? Sitäpaitsi, kyllä pienetkin roikkuu yhtälailla kuin isot...

• zja
        Druft kirjoitti:

että kelpaisi jos olisi? Sitäpaitsi, kyllä pienetkin roikkuu yhtälailla kuin isot...

Ihan varmasti ottasin mieluummin a-kupin tissit kuin c-d kupin. Jotenkin vaan tykkään enemmän pienemmistä tisseistä..
        Mua ei voi syyttää kateudesta isotissisiä kohtaan, kun itselläni on c.. Ja isompia en ainakaan haluis.
        ja pienet ei välttämättä roiku niinkuin isot. Meillä kun täällä maapallolla on tämä painovoima, ja mitä isommat rinnat, sitä todennäköisemmin ne alkaa roikkua..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      266
      5749
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      36
      3336
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2607
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      220
      2082
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      74
      1614
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1037
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      971
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      825
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      823
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      768
    Aihe