Ruotsalaisia on nyt 9 miljoonaa.
Nieleppä se syntinen seurakuntalainen
Otetaan ryypyt ruotsin kunniaksi
Aamen!
Vara Pappi
14.58 Ruotsin aikaa
9
230
Vastaukset
- sivupenkkiläinen
piti vähentää, hyi häpeä!
- Vara Pappi
Hyi syntinen seurakuntalainen
ei papille saa niin sanoa.
minä olen huuhaan palstan vara pappi
takariviläisille ja muut syntiset saa tulla sunnuntai saarnalle
nieleppä se
Vara Pappi - nyk. pakana
Vara Pappi kirjoitti:
Hyi syntinen seurakuntalainen
ei papille saa niin sanoa.
minä olen huuhaan palstan vara pappi
takariviläisille ja muut syntiset saa tulla sunnuntai saarnalle
nieleppä se
Vara Pappiminun lasta ei ruveta joka sunnuntai kastamaan. Haluan virallisen papin takaisin, se lupasi kastaa kerralla oikein.
- sivupenkkiläinen
Vara Pappi kirjoitti:
Hyi syntinen seurakuntalainen
ei papille saa niin sanoa.
minä olen huuhaan palstan vara pappi
takariviläisille ja muut syntiset saa tulla sunnuntai saarnalle
nieleppä se
Vara Pappivai vielä pitäis se niellä..en kyllä..hui!
Minun velvollisuuteni suorastaan on vihjailla Papille kaikenlaista tarpeellista ja tarpeetonta.
*piilottelee kaavunpalaa selkänsä takana*
Eihän seurakunnalla riitä edes ehtoollisviinit, jos Pappi lipittelee niitä pitkin viikkoa..ja arvatenkin saarnasta tulee mitä tulee, jos sitä autuaallisessa tilassa tehdään. - sivupenkkiläinen
nyk. pakana kirjoitti:
minun lasta ei ruveta joka sunnuntai kastamaan. Haluan virallisen papin takaisin, se lupasi kastaa kerralla oikein.
saisikohan tuo kastettua, kun ei uskalla kirkkoon edes sisälle tulla..nakkaisi vain ovelta ämpärillisen vettä natiaisen päälle ja huutais ensimmäisen nimen joka mieleen tulee..
- Vara pappi
nyk. pakana kirjoitti:
minun lasta ei ruveta joka sunnuntai kastamaan. Haluan virallisen papin takaisin, se lupasi kastaa kerralla oikein.
ei jupot voi olla pappeja
ha ha ha
se retku istuu puistossa ja ryyppää
PARANNU NY JA HYVÄKSY UUSI PAPPI
Vara Pappi
- nieleskelijä
Kaappikellon tunnistaa ruotsalaiseksi siitä että sitä vedetään takaapäin jonka jälkeen se taas käy tyytyväisenä jonkun aikaa: "tack, tack, tack..."
:D:D - Heh heh
ole ruotsalaisia.
- Juupajuu
Pidetään bileet ruotsalaisten kunniaksi. Niin sitä pitää!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501