Also sprach Reinikainen

Pekka Reinikainen kuuluu sanoneen äskettäin Turun kreationismitapahtumassa:

- Mä olin toissapäivänä puhumassa Turussa ja Turun päivystävä darwinisti oli tietenkin paikalla ja koetti sitten kumota kaiken mitä mä olin sanonut. Olin kiitollinen että hän tuli, koska olen itse ollut ateisti ja rukoilen ateistien puolesta joka päivä. Niissä on se hyvä puoli, että ne ovat rehellisiä.

Muistakaa tämä aina kun yritätte väittää atte-evokkeja epärehellisiksi.

32

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suistamo - Nostamo

      Up...

    • Epäjumalienkieltäjä

      Mitäköhän Profeetta Reinikainen sanoisi omien uskonveljiensä rehellisyydestä?

      • ...tai omasta rehellisyydestään.


      • Entä sinä
        illuminatus kirjoitti:

        ...tai omasta rehellisyydestään.

        Ja äläkä valehtele !


      • Entä sinä kirjoitti:

        Ja äläkä valehtele !

        Että mitäkö mieltä olen omasta rehellisyydestäni?

        No vaikka, että olen rehellisempi kuin Pekka Reinikainen ja sinä yhteensä.

        Se on helppoa, koska Pekka Reinikaisen horinat ovat usein lähes täyttä paskapuhetta, ja sinä olet ehkä häntä rehellisempi, mutta huomattavan tyhmä.


      • Näkyy päälle
        illuminatus kirjoitti:

        Että mitäkö mieltä olen omasta rehellisyydestäni?

        No vaikka, että olen rehellisempi kuin Pekka Reinikainen ja sinä yhteensä.

        Se on helppoa, koska Pekka Reinikaisen horinat ovat usein lähes täyttä paskapuhetta, ja sinä olet ehkä häntä rehellisempi, mutta huomattavan tyhmä.

        Sinun "rehellisyystesi" kyllä tunnetaan. Ei siinä auta yhtään se, että heittäydyt itse tuomariksi omassa asiassasi.


      • Näkyy päälle kirjoitti:

        Sinun "rehellisyystesi" kyllä tunnetaan. Ei siinä auta yhtään se, että heittäydyt itse tuomariksi omassa asiassasi.

        Helvettiäkös siinä kitiset? Itsepähän kysyit mielipidettäni, nauti nyt vaan saamastasi rehellisestä vastauksesta.


      • tosion, tosion
        Näkyy päälle kirjoitti:

        Sinun "rehellisyystesi" kyllä tunnetaan. Ei siinä auta yhtään se, että heittäydyt itse tuomariksi omassa asiassasi.

        "Sinun "rehellisyystesi" kyllä tunnetaan. Ei siinä auta yhtään se, että heittäydyt itse tuomariksi omassa asiassasi."

        Ei tietenkään auta. Evothan eivät tukea saa opilleen muutakuin tunnetusti huutamalla, meuhkaamalla ja raivomalla kovaa, ja arvostelemalla meitä tutkittuja ja totuudellisia luomisopin kannattajia. Sanomattakin on selvää, ettei mitään todisteita heillä ole, vaan evo-oppi perustuu kiihkeään luomisenvastustamiseen, kuten on asianlaita aina Darwinistia alkaen ollutkin.


      • tosion, tosion kirjoitti:

        "Sinun "rehellisyystesi" kyllä tunnetaan. Ei siinä auta yhtään se, että heittäydyt itse tuomariksi omassa asiassasi."

        Ei tietenkään auta. Evothan eivät tukea saa opilleen muutakuin tunnetusti huutamalla, meuhkaamalla ja raivomalla kovaa, ja arvostelemalla meitä tutkittuja ja totuudellisia luomisopin kannattajia. Sanomattakin on selvää, ettei mitään todisteita heillä ole, vaan evo-oppi perustuu kiihkeään luomisenvastustamiseen, kuten on asianlaita aina Darwinistia alkaen ollutkin.

        Darwinpa ei vastustanut luomista...


    • gyrtsmol

      Nostetaanpa tätä ylemmäs kun joku taas höpisi jotain ateistien epärehellisyydestä...

    • Mutta koska Reinikainen ei ole ateisti, eihän hän sitten voi olla rehellinen, joten hän valehtelee sen, mitä hän ateisteista ajattelee.

      Joten tosiasiassa Reinikaisen mielestä ateistit eivät ole rehellisiä.

      • Ei Reinikainen väittänyt, ettei muissakin kuin ateisteissa voisi olla rehellisiä yksilöitä.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ei Reinikainen väittänyt, ettei muissakin kuin ateisteissa voisi olla rehellisiä yksilöitä.

        Kreetalainen sanoo: "Kaikki kreetalaiset ovat valehtelijoita". Puhuuko kreetalainen siis totta noin sanoessaan?


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Kreetalainen sanoo: "Kaikki kreetalaiset ovat valehtelijoita". Puhuuko kreetalainen siis totta noin sanoessaan?

        Ei voi tietää, klassinen paradoksi. Tätä ei kuitenkaan voi suoraan verrata Reinikaisen kommenttiin.


      • tieteenharrastaja
        kekek-kekek kirjoitti:

        Kreetalainen sanoo: "Kaikki kreetalaiset ovat valehtelijoita". Puhuuko kreetalainen siis totta noin sanoessaan?

        Saattaa puhuakin. Jos hän sensijaan sanoisi: "Kaikki kreetalaiset valehtelevat aina.", niin kyseessä olisi looginen paradoksi. Sekin voidaan avata sopivalla filosofis-semanttisella hienoanalyysillä, jota en osaa ulkoa.

        Saman paradoksi muunnos on maailman ainoa varmasti tosi lause "Osaan valehdella."


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Saattaa puhuakin. Jos hän sensijaan sanoisi: "Kaikki kreetalaiset valehtelevat aina.", niin kyseessä olisi looginen paradoksi. Sekin voidaan avata sopivalla filosofis-semanttisella hienoanalyysillä, jota en osaa ulkoa.

        Saman paradoksi muunnos on maailman ainoa varmasti tosi lause "Osaan valehdella."

        Todella. Valehtelijakin voi puhua joskus totta, mutta aina valehteleva ei puhu koskaan.


      • 141414
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Todella. Valehtelijakin voi puhua joskus totta, mutta aina valehteleva ei puhu koskaan.

        Paitsi jos kertoo valehtelevansa aina.


      • tieteenharrastaja
        141414 kirjoitti:

        Paitsi jos kertoo valehtelevansa aina.

        Ei auta tuokaan.Logiikkaparadoksi ei ole kääntyvä lauseke.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Ei auta tuokaan.Logiikkaparadoksi ei ole kääntyvä lauseke.

        Minä valehtelen nyt.

        Jos kysyisin kumpi tie vie kylään, vastaisitko 'oikea' vai 'vasen'?


      • tieteenharrastaja
        naapurin.kissa kirjoitti:

        Minä valehtelen nyt.

        Jos kysyisin kumpi tie vie kylään, vastaisitko 'oikea' vai 'vasen'?

        En vastaa, ellet kysy.


    • jepajepa

      "Muistakaa tämä aina kun yritätte väittää atte-evokkeja epärehellisiksi."

      Noh kun on tuo älyllinen epärehellisyys, niin se on vähänniinkuin sama asia.

    • loppulisäys vielä

      Toki pitää lisätä, että juokossa on varmasti pari rehellistäkin ateistia, jotka sokeasti seuraavat sokeiden darwinistisien palkkapaimeniensa johdatusta. Suuri osa heistä kuitenkin, kuten palstalla on nähty, ovat pääosin epärehellistä porukkaa.

      Väittäen esim, että Kissa ja Leijona olisivat eri lajia.. heh heh heh, miten hauskaa, ja ilmiselvää valehtelua, tietämättömien ihmisien harhaanjohdatusta.

      • Hiski+naapurin.kissa

        Mistä Kissa ja Leijona (ja mm. Serval ja Caracal) on kopioitu? Suomessa kun ei ole tapana kirjoittaa lajinimiä isolla alkukirjaimella.

        Mutta emme me toki vastaankaan pane kun noin tyylikkäästi tuot esiin sitä ettet tiedä biologiasta(kaan) oikein mitään.


      • Kaunis Jumalan luoma
        Hiski+naapurin.kissa kirjoitti:

        Mistä Kissa ja Leijona (ja mm. Serval ja Caracal) on kopioitu? Suomessa kun ei ole tapana kirjoittaa lajinimiä isolla alkukirjaimella.

        Mutta emme me toki vastaankaan pane kun noin tyylikkäästi tuot esiin sitä ettet tiedä biologiasta(kaan) oikein mitään.

        "Mistä Kissa ja Leijona (ja mm. Serval ja Caracal) on kopioitu? "

        Heetkonen. Mikäs tuo argumenttisi oikeastaan edes oli? Ainiin, argumenttisi oli, ettei maallikko, asioita tutkimaton tunnistaisi kissaa ja leijonaa samaksi lajiksi, heh heh

        Pitääkö näyttää sulle vähän videoo jotta uskot? Vai tunnustatko olleesi väärässä ennenkuin näytän sulle videoo ja säästän sinut julkiselta häpeältä? Valitse tarkoin.


      • Kaunis Jumalan luoma kirjoitti:

        "Mistä Kissa ja Leijona (ja mm. Serval ja Caracal) on kopioitu? "

        Heetkonen. Mikäs tuo argumenttisi oikeastaan edes oli? Ainiin, argumenttisi oli, ettei maallikko, asioita tutkimaton tunnistaisi kissaa ja leijonaa samaksi lajiksi, heh heh

        Pitääkö näyttää sulle vähän videoo jotta uskot? Vai tunnustatko olleesi väärässä ennenkuin näytän sulle videoo ja säästän sinut julkiselta häpeältä? Valitse tarkoin.

        Hiskin ja minun kanssa ei kannata ryhtyä väittelemään nisäkkäiden taksonomiasta tai nimistöstä. Meille riittää että todistat kissan ja leijonan olevan samaa lajia siten kuin kaikki paitsi trollaavat ja/tai aidosti jumalapäissään olevat kreationistit laji-käsitteen määrittelevät.

        Et vastannut kysymykseen.


      • Dino-Dan Se Se On
        Kaunis Jumalan luoma kirjoitti:

        "Mistä Kissa ja Leijona (ja mm. Serval ja Caracal) on kopioitu? "

        Heetkonen. Mikäs tuo argumenttisi oikeastaan edes oli? Ainiin, argumenttisi oli, ettei maallikko, asioita tutkimaton tunnistaisi kissaa ja leijonaa samaksi lajiksi, heh heh

        Pitääkö näyttää sulle vähän videoo jotta uskot? Vai tunnustatko olleesi väärässä ennenkuin näytän sulle videoo ja säästän sinut julkiselta häpeältä? Valitse tarkoin.

        Ainoastaan caltaisesi idiootti-cretu väittää kissaa ja leijonaa samaksi lajiksi. Ja sepä se meitä naurattaa.


      • kanssakreationisti
        Kaunis Jumalan luoma kirjoitti:

        "Mistä Kissa ja Leijona (ja mm. Serval ja Caracal) on kopioitu? "

        Heetkonen. Mikäs tuo argumenttisi oikeastaan edes oli? Ainiin, argumenttisi oli, ettei maallikko, asioita tutkimaton tunnistaisi kissaa ja leijonaa samaksi lajiksi, heh heh

        Pitääkö näyttää sulle vähän videoo jotta uskot? Vai tunnustatko olleesi väärässä ennenkuin näytän sulle videoo ja säästän sinut julkiselta häpeältä? Valitse tarkoin.

        >> Heetkonen. Mikäs tuo argumenttisi oikeastaan edes oli? Ainiin, argumenttisi oli, ettei maallikko, asioita tutkimaton tunnistaisi kissaa ja leijonaa samaksi lajiksi, heh heh


      • dfndr
        Kaunis Jumalan luoma kirjoitti:

        "Mistä Kissa ja Leijona (ja mm. Serval ja Caracal) on kopioitu? "

        Heetkonen. Mikäs tuo argumenttisi oikeastaan edes oli? Ainiin, argumenttisi oli, ettei maallikko, asioita tutkimaton tunnistaisi kissaa ja leijonaa samaksi lajiksi, heh heh

        Pitääkö näyttää sulle vähän videoo jotta uskot? Vai tunnustatko olleesi väärässä ennenkuin näytän sulle videoo ja säästän sinut julkiselta häpeältä? Valitse tarkoin.

        Mitä Pölhökustaa siinä turhaan uhoat ja trollaat. Esitä tieteelliset todisteet siitä, että leijona ja kotikissa ovat samaa biologista lajia.

        Aivan turhaa lapsellista mussuttamista tuollainen. Ilmeistä on että et raukka parempaan pysty. Kyllä sinun typerät videosi, kuvasi, maalauksesi, dinokuvat ja muut on jo nähty. Ainoa mitä ei ole nähty on tieteelliset todisteet.


    • "Väittäen esim, että Kissa ja Leijona olisivat eri lajia.. heh heh heh, miten hauskaa, ja ilmiselvää valehtelua, tietämättömien ihmisien harhaanjohdatusta."

      Ainoastaan mielipuolet luulevat kotikissaa ja leijonaa samaksi lajiksi.

      • mdma

        Ota moloch huomioon se, että tuon pellen kriteereillä ihminen ja gorilla ovat samaa lajia.

        Kysymys on tuosta fundisten harjoittamasta termien määrittelystä oman mielensä mukaisesti ja hänen puhuesaan lajista se oikeastaan tarkoittaa suurinpiirtein samaa kuin biologian käsite heimo.


      • mdma kirjoitti:

        Ota moloch huomioon se, että tuon pellen kriteereillä ihminen ja gorilla ovat samaa lajia.

        Kysymys on tuosta fundisten harjoittamasta termien määrittelystä oman mielensä mukaisesti ja hänen puhuesaan lajista se oikeastaan tarkoittaa suurinpiirtein samaa kuin biologian käsite heimo.

        "Kysymys on tuosta fundisten harjoittamasta termien määrittelystä oman mielensä mukaisesti ja hänen puhuesaan lajista se oikeastaan tarkoittaa suurinpiirtein samaa kuin biologian käsite heimo."

        Niinpä. Yritänkin herätellä häntä tajuamaan oman epärehellisyytensä sanojenkin merkitysten määrittelyssä. Toki tiedän että tehtävä on toivoton.


    • -Vesa-

      Reinikainen ja vastaavat katsovat ihmisiä nenävartta pitkin. Ja arvelen, että hän höynäytti Patmoksen pelinappulaksi päästäkseen eteenpäin poliitikon urallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe