Unohtakaa Turun Sinappi, joka valmistetaan nykyään Puolassa. Unohtakaa myös Auran Sinappi, jota valmistavat alkuperäisen Turun Sinapin entiset tekijät alkuperäisellä reseptillä ja joka siksi maistuu aivan alkuperäiseltä Turun Sinapilta.
Nyt tulee aitosuomalainen Hango Senap! Sen nimi olisi muuten aitosuomalaisittain Hangö Senap, mutta kun yritys odottaa länsimaisten markkinoiden aukeamista, niin se ei voi käyttää nimessään pohjoismaista Ö-kirjainta (brittibändi Motörhead kyllä voi, mutta se on eri asia).
"Hango Sinappi on niin sanottu vanhan ajan sinappi, jonka resepti perustuu vanhaan Bromarvista 1800-luvulta peräisin olevan reseptiin. Kaupallinen tuotanto alkoi vuonna 2003. Perustaja on Patrik Holmén, Stålbox Oy, ja valmistaja pyhäntäläinen Maustaja Oy."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hango_Sinappi
Suurta herkkua suomalaiseen makuun, måste jag sägä!
Hango Senap korvaa Turun Sinapin.
Leif af...
2
247
Vastaukset
- Hanko on hyvä
Kaupunki, valitettavasti sen politiikka ei ole sitä :(
- Anonyymi
Har använt Hangö senap i många år,men nu har det hänt något med smaken,som inte är bra.Vi är många som tycker samma sak,tyvärr blir den inköpt,ändra inte på en god senap som var tidigare.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703