Sattuipa tässä viikonlopulla, kun olin metsätöissä keräilemässä hakkuuaukosta roskapuuta poltettavaksi, pieni haaveri. Kun kiskoin hangen alta kaatunutta tyvestä poikkisahattua noin 5 senttiä paksua kuusta ja olin saanut tyvipuolen jo ilmaan pääni yläpuolelle latvan ollessa vielä jäätyneen hangen alla ja koko rungon oltua jännityksestä kaarella, niin,että ote rangasta yhtäkkiä lipesi ilmeisesti märkien ja kömpelöiden tumppujen johdosta. Kuului vaan hitonmoinen kopsaus otsalohkossa ja lievää kirvelyä. Jossain vaiheessa vertakin alkoi juosta pitkin nokanvartta, mutta kotona vasta uskalsin ottaa pipon pois päästä. Hiusrajassa keskellä otsaa oli vertavuotava reikä, jonka ilmeisestikin teki rangassa ollut oksantynkä. Muuta varsinaista seurausta ei ilmeisestikään koitunut..
Ihmisen otsaluu on vahvaa tekoa.
puulla päähän lyöty
1
247
Vastaukset
- Kova luusto
Ihmisellä on kova luusto, jos/kun otsaluu säilyy murtumatta. Vuosituhannen vaihteessa maamieskoulun navetassa lehmä puski päin otsaa ja tuli kaksi mustelmaa, mutta ei TBI:tä, AVH:ta tai AVV:tä. Työnohjaaja ei ottanut vastuuta, vaikka vaistosin naudan aggressiivisen käytöksen. Mm. pään luusto säilyi vahingoittumattomana, ei myöskään verenvuotoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241