Verilöyly Najafissa

Media sensuroitu

USA karkotti arabialaismedian Irakista ja alkoi sitten totaalisen murskasodan shioja vastaan.

Taas on shiaparat petetty.
Ensin heidät manipuoloitiin tukemaan USA:n mukana Saddamin tappamista ja sitten heidät tapetaan ja hylätään kun USA paljastaa todelliset hirmuhallitsijakasvonsa.

Irakin öljy virtaa USA:han, kirottu on tällainen öljy joka on irakilaisten verellä tahrattu.

8

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ökki

      Nyt haetaan ratkaisua.. käy se varmaan näinkin

      • Joonas

        Että shiiat petti USA:n He alottivat noi hykkäykset, joihin nyt vastataan. Eikö käynyt niin että vastarinta alko Saddamin kukistumisen jälkeen, Niillä on ilmeisesti jokin tavoite olemassa. Mahdollisesti Irakin hallitseminen. Tai sitten kosto. Ei takuulla USA tekisi mitään jos maa olisi rauhoittunut Saddamin kukistumisen jälkeen.


      • Nauru
        Joonas kirjoitti:

        Että shiiat petti USA:n He alottivat noi hykkäykset, joihin nyt vastataan. Eikö käynyt niin että vastarinta alko Saddamin kukistumisen jälkeen, Niillä on ilmeisesti jokin tavoite olemassa. Mahdollisesti Irakin hallitseminen. Tai sitten kosto. Ei takuulla USA tekisi mitään jos maa olisi rauhoittunut Saddamin kukistumisen jälkeen.

        Tosiaan. Monissa diktatuureissa saa elää rauhassa, jos ei kapinoisi :)


      • joku
        Nauru kirjoitti:

        Tosiaan. Monissa diktatuureissa saa elää rauhassa, jos ei kapinoisi :)

        eikö ole sama elää köyhänä USA:ssa tai esim. Pohjois-Koreassa?
        P-Korea voi olla siinä mielessä parempi paikka köyhälle, että siellä on turvallista. Ei ole pelkoa, että joutuu rikoksen uhriksi.

        Miksi USA on huolestunut P-Korean nälkätilanteesta, kun sen omia kansalaisia elää nälässä yhtä paljon kuin P-Koreassa?


      • LOGI
        joku kirjoitti:

        eikö ole sama elää köyhänä USA:ssa tai esim. Pohjois-Koreassa?
        P-Korea voi olla siinä mielessä parempi paikka köyhälle, että siellä on turvallista. Ei ole pelkoa, että joutuu rikoksen uhriksi.

        Miksi USA on huolestunut P-Korean nälkätilanteesta, kun sen omia kansalaisia elää nälässä yhtä paljon kuin P-Koreassa?

        ja amerikkalaisten köyhien elämä muodostuu vähitellen analogiseksi Pohjois-Korealan sorretun väen kanssa; kurjistumisteorian toteutuminen on selkeästi jo nähtävissä " Lännen Kultamaassa". Eli kapinaa se hieroo!


      • Gif
        joku kirjoitti:

        eikö ole sama elää köyhänä USA:ssa tai esim. Pohjois-Koreassa?
        P-Korea voi olla siinä mielessä parempi paikka köyhälle, että siellä on turvallista. Ei ole pelkoa, että joutuu rikoksen uhriksi.

        Miksi USA on huolestunut P-Korean nälkätilanteesta, kun sen omia kansalaisia elää nälässä yhtä paljon kuin P-Koreassa?

        USA:ssa köyhän tuloraja vastaa lähes meikäläisen keskituloisen palkansaajan tuloja joten pohjois-Korealaisille köyhyys on "hieman" eri luokan ongelma semminkin kun kaksi miljoonaa heikäläistä on jo kuollut nälkään...


      • joku
        Gif kirjoitti:

        USA:ssa köyhän tuloraja vastaa lähes meikäläisen keskituloisen palkansaajan tuloja joten pohjois-Korealaisille köyhyys on "hieman" eri luokan ongelma semminkin kun kaksi miljoonaa heikäläistä on jo kuollut nälkään...

        mistä tuommoisen luvun tempaisit?

        P-Korean väkiluku kasvaa nopeasti, eivätkä nämä 2 miljoonaa ylimääräistä kuollutta näy siinä.
        Asian voitt arkistaa CIA:n tilastollisesta vuosikirjasta. Löytyy myös netistä.


    • LOGI

      amerikkalaisten lihamylly pyörii taas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe