USA karkotti arabialaismedian Irakista ja alkoi sitten totaalisen murskasodan shioja vastaan.
Taas on shiaparat petetty.
Ensin heidät manipuoloitiin tukemaan USA:n mukana Saddamin tappamista ja sitten heidät tapetaan ja hylätään kun USA paljastaa todelliset hirmuhallitsijakasvonsa.
Irakin öljy virtaa USA:han, kirottu on tällainen öljy joka on irakilaisten verellä tahrattu.
Verilöyly Najafissa
8
399
Vastaukset
- Ökki
Nyt haetaan ratkaisua.. käy se varmaan näinkin
- Joonas
Että shiiat petti USA:n He alottivat noi hykkäykset, joihin nyt vastataan. Eikö käynyt niin että vastarinta alko Saddamin kukistumisen jälkeen, Niillä on ilmeisesti jokin tavoite olemassa. Mahdollisesti Irakin hallitseminen. Tai sitten kosto. Ei takuulla USA tekisi mitään jos maa olisi rauhoittunut Saddamin kukistumisen jälkeen.
- Nauru
Joonas kirjoitti:
Että shiiat petti USA:n He alottivat noi hykkäykset, joihin nyt vastataan. Eikö käynyt niin että vastarinta alko Saddamin kukistumisen jälkeen, Niillä on ilmeisesti jokin tavoite olemassa. Mahdollisesti Irakin hallitseminen. Tai sitten kosto. Ei takuulla USA tekisi mitään jos maa olisi rauhoittunut Saddamin kukistumisen jälkeen.
Tosiaan. Monissa diktatuureissa saa elää rauhassa, jos ei kapinoisi :)
- joku
Nauru kirjoitti:
Tosiaan. Monissa diktatuureissa saa elää rauhassa, jos ei kapinoisi :)
eikö ole sama elää köyhänä USA:ssa tai esim. Pohjois-Koreassa?
P-Korea voi olla siinä mielessä parempi paikka köyhälle, että siellä on turvallista. Ei ole pelkoa, että joutuu rikoksen uhriksi.
Miksi USA on huolestunut P-Korean nälkätilanteesta, kun sen omia kansalaisia elää nälässä yhtä paljon kuin P-Koreassa? - LOGI
joku kirjoitti:
eikö ole sama elää köyhänä USA:ssa tai esim. Pohjois-Koreassa?
P-Korea voi olla siinä mielessä parempi paikka köyhälle, että siellä on turvallista. Ei ole pelkoa, että joutuu rikoksen uhriksi.
Miksi USA on huolestunut P-Korean nälkätilanteesta, kun sen omia kansalaisia elää nälässä yhtä paljon kuin P-Koreassa?ja amerikkalaisten köyhien elämä muodostuu vähitellen analogiseksi Pohjois-Korealan sorretun väen kanssa; kurjistumisteorian toteutuminen on selkeästi jo nähtävissä " Lännen Kultamaassa". Eli kapinaa se hieroo!
- Gif
joku kirjoitti:
eikö ole sama elää köyhänä USA:ssa tai esim. Pohjois-Koreassa?
P-Korea voi olla siinä mielessä parempi paikka köyhälle, että siellä on turvallista. Ei ole pelkoa, että joutuu rikoksen uhriksi.
Miksi USA on huolestunut P-Korean nälkätilanteesta, kun sen omia kansalaisia elää nälässä yhtä paljon kuin P-Koreassa?USA:ssa köyhän tuloraja vastaa lähes meikäläisen keskituloisen palkansaajan tuloja joten pohjois-Korealaisille köyhyys on "hieman" eri luokan ongelma semminkin kun kaksi miljoonaa heikäläistä on jo kuollut nälkään...
- joku
Gif kirjoitti:
USA:ssa köyhän tuloraja vastaa lähes meikäläisen keskituloisen palkansaajan tuloja joten pohjois-Korealaisille köyhyys on "hieman" eri luokan ongelma semminkin kun kaksi miljoonaa heikäläistä on jo kuollut nälkään...
mistä tuommoisen luvun tempaisit?
P-Korean väkiluku kasvaa nopeasti, eivätkä nämä 2 miljoonaa ylimääräistä kuollutta näy siinä.
Asian voitt arkistaa CIA:n tilastollisesta vuosikirjasta. Löytyy myös netistä.
- LOGI
amerikkalaisten lihamylly pyörii taas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381