Miten työpaikallasi..

työsinkku1

suhtaudutaan sinkkuuteesi? ja miten se vaikuttaa työntekoon?

14

193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttihan se

      Lopetin duunissa käymisen. En viitsi raataa kun en saa pillua kuitenkaan.

      • vastuutonta

        toimintaa. kyllä sunkin pitää jotain tän yhteiskunnan eteen tehdä


    • työtönATM

      Eipä kiinnosta töissä käynti kun "palkinnoksi" saa korkeintaan käytetyn tavishuoran.

      • Ei työssä naisten

        takia käydä vaan siksi, että jokaisen velvollisuus on elättää ITSE itsensä.


      • ................
        Ei työssä naisten kirjoitti:

        takia käydä vaan siksi, että jokaisen velvollisuus on elättää ITSE itsensä.

        En ole halunnut syntyä tähän maailmaan joten se niistä velvollisuuksista.

        Hautausmaat ovat muuten täynnä itse itsensä elättäneitä. Kannattiko?


      • väärin meni
        Ei työssä naisten kirjoitti:

        takia käydä vaan siksi, että jokaisen velvollisuus on elättää ITSE itsensä.

        Verot sitten pois, ettei tarvitse elättää toisten äpäriä kaikkien tukien muodossa.


    • Pienyrittäjänä minulla ei ole juurikaan työkavereita, mutta moni asiakas on nähnyt talomme/kotipihamme ja kysynyt että asunko noin isossa talossa yksin vai olenko naimisissa. Monelle tulee yllätyksenä ikäni, sinkkuuteni ja se että asun äidin kanssa. Toki yleensä kuittaan asian vain lyhyesti sanomalla että en ole perheellinen.

      Sinkkuus vaikuttaa joskus työmotivaatioon, mutta en ole erityisen masentunut tai saamaton sinkkuuteni takia. Ehkä vaikutuksen huomaa siten, että jos minulla on säpinää jonkun teininaisen kanssa, saan entistäkin enemmän aikaiseksi kuin normaalitilanteessa.

      Aikaisemmin kun olin muutaman kuukauden ajan palkkatyössä, silloiset työkaverit eivät juurikaan kyselleet tai tienneet sinkkuudestani. Olin lähinnä sellainen tyyppi, jolle sanottiin aamulla huomenta ja päivän mittaan puhuttiin tarvittaessa työasioita.

    • Ärsyttää kun

      naispuoliset (minua vanhemmat ja naimisissa olevat) naiset aina kyselevät tyttöystävistä ja kun kerron, ettei ole päivittelevät,,että miten noin komea nuori mies voi olla vapailla markkinoilla. Muutenkin jaksavat flirttailla. Pikkujouluissa taputtelivat peppua yms.

      Työpaikan ulkopuolla olen naisille vain ilmaa. Baarissa yksikään naisen ei vastaa mun hymyyn flirttailusta nyt puhumattakaan. Jos aistivat, etä olen toivoton ATM, niin miksi työpaikan aiset eivät sitä asti.

      • Totuuseeeeee

        ATM on naisista luotaantyöntävä, mutta jos nainen joutuu tutustumaan ATM:n esim. työn kautta, niin hän saattaa huomata, että ATM onkin ihan mukava ja puoleensavetävä mies. Kyse on siis naisten ennakkoluuloista. Jos sinunlaisia miehiä olisi enemmän vaikka tv:ssä, niin sinustakin tulisi suositumpi. Naiset haluavat vain sellaisia miehiä, joita tv:ssä näkyy.


    • hyvin menee

      Pomot tykkää kun ei tule rokulipäiviä sen takia, että lapset pitäisi viedä lääkäriin/hoitoon, ylitöihin pystyy jäämään jne.

    • Yks vaan

      Pillua taalla sais aika helposti, seka vapaata etta varattua ja pikkujouluissa ym. naiset on erityisesti kimpussa, mutta taa onkin sairaala. Sit tarttis yleensa ruveta hengailemaan samalla eika mulla ole nyt opiskelukiireiden takia hinkua siihen. Kumma juttu muuten, ihan kun tassa maassa ei naitaisi naisia tarpeeksi.

    • Niin mikä työpaikka? Ei kait sitä kukaan sen kummemmin ihmettele, sinkkuutta siis. Kerran vaan livenä baarissa yks vuosien takainen tuttu tuli sanoon että eikö oo ketään löytyny? Mä sit silloin siihen vastasin et ei oo näkyny.

      Toisaalta ei sen päälle jaksa sen kummemmin stressata, jotkut ne on luotu vaan yksin kulkeen... kuten minä.

    • Ei päälle arvaisi

      Siellä ei edes osata arvata millainen nussimaton pilluasaamaton friikki olenkaan. Jotkut jopa luulevat että olen naimisissa ja minulla on lapsia, kuten normaalit 40-vuotiaat miehet yleensä ovatkin. Annan heidän pitää luulonsa. Tuskinpa urakehitystäni edistäisi laukaista kaikille päin naamaa, että en koskaan ole päässyt nussimaan.

    • adrgaertasd

      edellisessä työpaikassa selvisi sinkkuuteni. ei vaikuttanut muuten mitenkään, mutta eräs työkaveri koitti hyötyä tilanteesta. pyysi tarjomaan lounaita aina välillä tai kustantamaan ryyppyreissuja koska: "sähän elät yksin, ei sulla oo mitään mihin rahaa käyttää". tää tyyppi oli virolainen, joten hienon kuvan anto kansalaisistaan, kun oli ensimmäinen virolainen johon tutustuin. sain tältä tyypiltä vielä työt lopetettuani rahanlainaus puheluita. jännä että jakso kysellä vaikka en koskaan tälle tarjonnu muuta kun silloin tällöin tupakan ruuan päälle.

      nykyisessä työssäni on vain yksi tyyppi joka reagoi sinkkuuteeni. tämäkin on ulkomaalainen. tää on aika harmitonta. ekaks luuli et oon parisuhteessa ja kysy ylitöitä tehtyäni et: eikä sun vaimo suutu? nykyisin tietää sinkkuudestani ja saattaa kysyä:oletko vieläkin yksin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      85
      1869
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1534
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      66
      1235
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1065
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      986
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    7. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      905
    8. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      836
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      805
    10. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      794
    Aihe