Syöpää aiheuttava acetaldehydi elimistössä ja sen torjuminen

Syöpä vieraana

Huomasin tuon yhen firman keksineen markkinaraon ja toimittaneen apteekkeihin l-kysteiiniä sisältävän valmisteen Acetium-nimellä poistamaan asetaldehydiä elimistöstä. Eliminoimaan sen mahalaukussa.
Harmitti, että vasta nyt, syöpään sairastuttuani tällaista markkinoidaan.
Kansanterveysihmiset ovat varmasti ainakin 70-luvulta lähtien tienneet aineen hyvistä vaikutuksista, mutta eihän sitä ole voinut ihmisille kertoa. Kaikkea muuta kyllä selitellään.
Kävin innoissani ostamassa tuota valmistetta. 60 kapselia yli 25 euroa. Onpa vedätystä! Valmisteen ainesosat eivät liene kovinkaan kalliita.

Etsin tietoa, mistä ruoka-aineista l-kysteiiniä saisi luonnollisella ja edullisemmalla tavalla. Onhan minulla netti.
Netistä ei normaalihaulla löydy asiasta mitään muuta kuin, että sitä on höyhenissä ja ihmishiuksissa. Näistä lienee tuo kauppavalmiste tehty. Halvoista aineksista.

Vanhastaan muistelen joskus kuulleeni tai lukeneeni, että sipuli olisi l-kysteiinin lähteenä hyvä. Varmistusta ei löytynyt.

Ottaa päähän tuo kansanterveys mukasysteemi. Ne vain voistaja maiosta jauhavat, eivät mistään kiinnostavasta. Kyllähän tuo rasva-asia on jo varmaan sata vuotta ollut tikun nenässä.

Kun ei kerrota tästäkään l-kysteiinistä, suodaan tilaisuus rahastaa kansaa.
Mihin riittää 60 kappaleen pakkaus/25-26 euroa, kun annostus on 1-10 kpl päivässä?

23

4135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Acetiumissa käytetty L-kysteiini on kasvisperäistä, ei siis höyhenistä tai hiuksista valmistettua! Acetium eroaa luontaistuotekauppojen L-kysteiinivalmisteista olennaisesti, sillä sen L-kysteiini vapautuu mahalaukussa säädellyllä nopeudella ja sitoo siellä paikallisesti mahasyöpää aiheuttavaa asetaldehydiä.

Muiden valmisteiden L-kysteiini on tarkoitettu imeytymään verenkiertoon ohutsuolessa ja ne eivät siksi torju mahasyövälle altistavaa asetaldehydiä. Sama koskee ravinnosta saatavaa L-kysteeiiniä, jolla silläkin saattaa kyllä olla muita myönteisiä terveysvaikutuksia.

Paketin hinta tuntuu kovalta, mutta kappalehinta jää kuitenkin 50 senttiin tai alle. Jos syö vaikka pari kappaletta päivässä, niin kustannus on euron per päivä. Monella menee karkinsyöntiin enemmän rahaa päivittäin. :)

• jokke 88

Ollaan frendien kanssa nappailtu tota Acetiumia darran lieventämiseen. Eli siis napsitaan noita nappeja samalla kun ollaan juomassa. Harmitti kanssa noiden suht kallis hinta, mutta iherbistä tilattu kysteiini ei tosiaan toiminut samalla tavalla... ja ilmeisesti syynä on tuo liian myöhäinen imeytyminen verrattuna noihin actiumeihin.

On kyllä levinnyt ainakin omassa kaveripiirissä sana tästä vaikutuksesta mihin ilmeisesti tätä tuotetta ei ole kuitenkaan tarkoitettu... Tyyliin jokanen omasta kaveripiiristä napsii noita kun ollaan juhliassa

• tyytväinen käyttäjä

Ruoka-aineiden kysteiinin on proteiiniin sitoutuneena eikä siksi vaikuta vatsalaukussa vaan vasta ohutsuolessa.

Luontaistuotekaupan kysteiinitabletti taas liukenee välittömästi ja huuhtoutuu nopeasti vatsasta suoleen.

Acetiumin L-kysteiini vapautuu kapselin sisältämästä sidosaineesta vähitellen vatsalaukussa, eli juuri siellä missä missä asetaldehydistä on suurin haitta.

• Acetiumia kansalle

Kannattaa myös huomioida, että kyseessä on suomalaisen yrityksen patentoitu innovaatio. Tästä tuotteesta tullaan kuulemaan vielä paljon!

• herra 47

tuote toimii todellakin

• tero34356

itse huomasin tuotteeenn kun biohit niminen yritys oli otikoisa kun pörssikursi oli nousut pitäää kokeilla kun ite tulee paljon juotua

• trolli666

itsekin epäilin tuotetta jonkin aikaa juurikin kun en tiennyt tarkempia lääketieteellisiä faktoja. nyttemin olen ostanut tuotetta ja toimii todella hyvin!!!!!!!!!"#

• ei enää kankkusta

Minä olen kova punaviinin ystävä, mutta se mahdoton päänsärky, jonka siitä saan, auts. Löysin sitten erään ystävän kautta tämän #krapulapillerin# eli Acetiumin. Kertaakaan minulla ei ole ilmennyt jomotusta ohimoissani otettuani 2-3 acea illan aikana. Mitään isoja määriä en juo ja yleensä minulta ja vaimoltani menee noin litra yhteensä viikossa kahdella eri kerralla, joten mikään suurkuluttaja en ole. Huomasin acen vaikuttavan myös närästykseen ja käytän vallan sitä, jos syön jotain vatsalleni sopimatonta. Eli minä käytän acea päänsäryn ja kankkusen ehkäisyyn. Toivottavasti se estää myös vatsasyövän kohdallani!

• bionisti
        ei enää kankkusta kirjoitti:

Minä olen kova punaviinin ystävä, mutta se mahdoton päänsärky, jonka siitä saan, auts. Löysin sitten erään ystävän kautta tämän #krapulapillerin# eli Acetiumin. Kertaakaan minulla ei ole ilmennyt jomotusta ohimoissani otettuani 2-3 acea illan aikana. Mitään isoja määriä en juo ja yleensä minulta ja vaimoltani menee noin litra yhteensä viikossa kahdella eri kerralla, joten mikään suurkuluttaja en ole. Huomasin acen vaikuttavan myös närästykseen ja käytän vallan sitä, jos syön jotain vatsalleni sopimatonta. Eli minä käytän acea päänsäryn ja kankkusen ehkäisyyn. Toivottavasti se estää myös vatsasyövän kohdallani!

Kankkunen lähti meidän talosta kun ensimmäisen
        Paketin tätä Acetiumia toin kotiin apteekista reilu vuosi sitten. Jos juo paljon niin kannattaa popsia useampi pilleri illan mittaan. Mitään haittaa tuotteesta ei ole, koska sisältää luontaista aminohappoa. Auttaa myös närästykseen ja ähkyyn.

• näköjään.
      • tyytyväinen käyttäjä

Luonnonaineissa kysteiini on proteiinin rakennusosana, jolloin se ei ei poista asetaldehydiä mahassa.

• Acetiumia markkinoidaan mahasyöpää aiheuttavan asetaldehydin sitomiseen mahalaukussa. Tähän samaan eivät muut kysteiinituotteet pysty, sen takia Acetiumille on myönnetty kansainvälisiä patenttejakin.

Monet käyttävät Acetiumia myös krapulan estämiseen. Vaikka tämä ei ole aineen alkuperäinen käyttötarkoitus, ei tällaisesta käytöstä haittaakaan ole, koska kyseessä ei ole lääke vaan luontainen aminohappo. Se on lääketeollisuudessakin käytetyn lisäaineistuksen avulla saatu toimimaan mahassa ainutlaatuisella tavalla. Tähän perustuu se että vain Acetium sitoo mahan asetaldehydiä vaarattomaan muotoon. Asetaldehydillä on merkittävä rooli myös krapulan aiheuttajana.

• stressibimpo

Asetaldehydiä on tupakassa.
      Joskus on pakko stressaavan el'män takia vetää hermosavut mutta olo menee kihisevän karmeaksi.
      Auttaisko Acetium ja uyllä lopetan tupakoinnin kuhan stressi laantuu, nyt on vaan ihan liikaa, kaikkea.

• ogliarkkikiiki

Biohit on kehittänyt biofilterin tupakan filtteriksi. Poistaa asetaldehydiä tupakansavusta. Ei ole vielä markkinoilla. Asetaldehydi voi aiheuttaa riippuvuutta. Aikoinaan oli yös tupakan jälkeen/yhteydessä syötävä purkka joka poisti asetaldehydiä syljestä. On kai tulossa takaisin.

• tupakatpoisjapiiput

Oireilu asetahdehydiin on vakava varoitusmerkki, eräs lääkäri varoitti, että oireilu kertoo korkeasta syöpäriskistä!

• Millonkohan ne kehittäis vielä sen Ioni- filtterin estämään radioaktiivisten aineiden sisäänhengittämisen. tupakan välityksellä. suurinosa syövistä joita se aiheuttaa johtuu säteilystä. poloniun etunenässä ja sitten radon joita siinä on.

• myrkkyälöytyy
        tupakatpoisjapiiput kirjoitti:

Oireilu asetahdehydiin on vakava varoitusmerkki, eräs lääkäri varoitti, että oireilu kertoo korkeasta syöpäriskistä!

Pitäs lopettaa sellaiset elintarvikkeiden nauttiminen joissa on acetaldehydiä kuten jugurtti. Monissa muissakin tuotteissa on , eikä tule ajateltua mitä ruoka sisältää.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/84423-professori-myrkkyloydosta-”en-ole-pitkaan-aikaan-syonyt-jogurttia”

• Oletteko kokeilleet NAC:ta, sitä saa vaikka IHerbistä $20:n hintaan / 250 kpl? Jokaisessa kapselissa on 600 mg L-kysteiiniä, Acetiumissa vain 100 mg. En ole noita Acetiumin tutkimuksia vielä lukenut, mutta en usko että lääke toimii niin kuin väitetään. Erityisesti syy-yhteys siihen että asetaldehydi itsessään aiheuttaa krapulaa tai mitään muutakaan ei olla vahvistettu missään tutkimuksissa. Kyllä NAC toimii myös krapulaan, sitä mainostetaan netissäkin eri palstoilla krapulaan, ja se on useita kymmeniä kertoja halvempaa kuin Acetium.

Alkoholi on vahvasti immunosuppressiivinen (myös yhteys esim. keuhkokuumeeseen rankasti juovilla), ja saa siten elimistössä elävät mikrobit aloittamaan lisääntymisen, kun immuunipuolustus on tilapäisesti poissa pelistä. Tämä taas saa aikaiseksi voimakkaan immuunivasteen (jota jotkut kutsuvat krapulaksi), kun alkoholin vaikutus häviää, ja immuunipuolustus tulee taas aktiiviseksi.

• Tanniinit aiheuttaa

Tuolla joku valitti saavansa punkusta pahan jysärin. Se taas johtuu tanniineista, eli kokeilepa ostaa vähätanniinista punkkua, niin vältyt myös jysäriltä!

• Alkeelliselta vaikuttaa tämäkin palsta =) Vähän kuin olisi astunut sisään leikkikoulun ovesta. Voin vihjaista että et tiedä mistä puhut. Jos tanniini jotakin aiheuttaa, niin se tulee sen antimikrobiaalisista/immunomodulatorisista ominaisuuksista.

"Antimicrobial properties of tannins"
        http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/003194229183426L

• Pillerinpopsija

Kokeilkaapas lyyä lekalla peukaloo ni ei enää päät särje!miä ainaki juuan akkuhappoo ni sit miul o masu iha täynnä reikii ja sit ei enää masu satu ku ei oo masuu enää ollenkaa !!!!ja maha on tyytyväinen kaikenmaailman pillereistä!

• marel

Onko sulta jäänyt päivän lääkkeet ottamatta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      100
      2202
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1408
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1380
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1328
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1233
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1048
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      975
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      934
    9. 122
      811
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe