naiset vastailkaas kiitos :))

kiitokssia

Kuinka vanha olet? Odotatko mieheltä sixpackia? vai riittääkö ns "kiinteä" vatsa, ei näkyvää vatsamakkaraa tai manboobseii tai mitään tällast... ei roikkuvaa... ymmärrätte mitä tarkotan. ei läski ei sintti vaa normaali.

5

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitokssia

Lisään vielä että semi isot hartiat hyvät rintalihakset

• saijus

Olen 18v. en odota,kiinteä maha riittää.. ei haittaa vaikka vähän pullottaisi kunhan ei roiku.
      Leveät hartiat ja isot kädet ovat aina plussaa.

Olehyvä ja rohkeasti vain elämää, niin löydät vielä sen mitä etsit :)

• ----

27 v. En odota sixpäkkiä enkä itseasiassa edes syty sellaisesta. Kiinteä maha on parempi. Ainut poikkeus on kilpaurheilijat, heillä on niin alhaiset rasvaprosentit ihan syystä.

• ex-vyötärö

Olen 28-vuotias nainen. Olen aina pitänyt solakoista miehistä, pitkistä ja hoikista, joilla erottuvat sopusuhtaiset lihakset, jänteet, luutkin. Raamikkaat machotyypit eivät vetoa minuun, eivät sonniuroot, eivät veltot läskikasat, eivät vaaleanpunaiset pömppämassut, eivät tankit.

Olen itse pieni, siro ja hoikka. Kärsin koko nuoren ikäni siitä että olen niin laiha, että lonkkaluut paistaa eikä housut pysy ylhäällä. Käytin nuorempana tunikoita ja peittäviä vaatteita että muka näyttäisin naisellisemmalta. Vasta nyt kun alkaa vähän kiloja kertymään, tajuan, kuinka pirun siro ja kaunis olen aiemmin ollut. Miksen ollut tyytyväinen kehooni vaan koetin peitellä sitä kuvittelemalla että "kaikki miehet" haluavat kurvikkaita, pyllyisiä naisia, lattaritanssijakroppia. Miksen tajunnut omaa kauneuttani?

• fatedtoloveyou

21 ja tärkeintä on mitä on sisällä, eli ei tarvitse olla sixbackkiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      87
      1400
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      374
      834
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      804
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      717
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57