Kuinka vanha olet? Odotatko mieheltä sixpackia? vai riittääkö ns "kiinteä" vatsa, ei näkyvää vatsamakkaraa tai manboobseii tai mitään tällast... ei roikkuvaa... ymmärrätte mitä tarkotan. ei läski ei sintti vaa normaali.
naiset vastailkaas kiitos :))
5
148
Vastaukset
- kiitokssia
Lisään vielä että semi isot hartiat hyvät rintalihakset
- saijus
Olen 18v. en odota,kiinteä maha riittää.. ei haittaa vaikka vähän pullottaisi kunhan ei roiku.
Leveät hartiat ja isot kädet ovat aina plussaa.
Olehyvä ja rohkeasti vain elämää, niin löydät vielä sen mitä etsit :) - ----
27 v. En odota sixpäkkiä enkä itseasiassa edes syty sellaisesta. Kiinteä maha on parempi. Ainut poikkeus on kilpaurheilijat, heillä on niin alhaiset rasvaprosentit ihan syystä.
- ex-vyötärö
Olen 28-vuotias nainen. Olen aina pitänyt solakoista miehistä, pitkistä ja hoikista, joilla erottuvat sopusuhtaiset lihakset, jänteet, luutkin. Raamikkaat machotyypit eivät vetoa minuun, eivät sonniuroot, eivät veltot läskikasat, eivät vaaleanpunaiset pömppämassut, eivät tankit.
Olen itse pieni, siro ja hoikka. Kärsin koko nuoren ikäni siitä että olen niin laiha, että lonkkaluut paistaa eikä housut pysy ylhäällä. Käytin nuorempana tunikoita ja peittäviä vaatteita että muka näyttäisin naisellisemmalta. Vasta nyt kun alkaa vähän kiloja kertymään, tajuan, kuinka pirun siro ja kaunis olen aiemmin ollut. Miksen ollut tyytyväinen kehooni vaan koetin peitellä sitä kuvittelemalla että "kaikki miehet" haluavat kurvikkaita, pyllyisiä naisia, lattaritanssijakroppia. Miksen tajunnut omaa kauneuttani? - fatedtoloveyou
21 ja tärkeintä on mitä on sisällä, eli ei tarvitse olla sixbackkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758