naiset vastailkaas kiitos :))

kiitokssia

Kuinka vanha olet? Odotatko mieheltä sixpackia? vai riittääkö ns "kiinteä" vatsa, ei näkyvää vatsamakkaraa tai manboobseii tai mitään tällast... ei roikkuvaa... ymmärrätte mitä tarkotan. ei läski ei sintti vaa normaali.

5

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitokssia

Lisään vielä että semi isot hartiat hyvät rintalihakset

• saijus

Olen 18v. en odota,kiinteä maha riittää.. ei haittaa vaikka vähän pullottaisi kunhan ei roiku.
      Leveät hartiat ja isot kädet ovat aina plussaa.

Olehyvä ja rohkeasti vain elämää, niin löydät vielä sen mitä etsit :)

• ----

27 v. En odota sixpäkkiä enkä itseasiassa edes syty sellaisesta. Kiinteä maha on parempi. Ainut poikkeus on kilpaurheilijat, heillä on niin alhaiset rasvaprosentit ihan syystä.

• ex-vyötärö

Olen 28-vuotias nainen. Olen aina pitänyt solakoista miehistä, pitkistä ja hoikista, joilla erottuvat sopusuhtaiset lihakset, jänteet, luutkin. Raamikkaat machotyypit eivät vetoa minuun, eivät sonniuroot, eivät veltot läskikasat, eivät vaaleanpunaiset pömppämassut, eivät tankit.

Olen itse pieni, siro ja hoikka. Kärsin koko nuoren ikäni siitä että olen niin laiha, että lonkkaluut paistaa eikä housut pysy ylhäällä. Käytin nuorempana tunikoita ja peittäviä vaatteita että muka näyttäisin naisellisemmalta. Vasta nyt kun alkaa vähän kiloja kertymään, tajuan, kuinka pirun siro ja kaunis olen aiemmin ollut. Miksen ollut tyytyväinen kehooni vaan koetin peitellä sitä kuvittelemalla että "kaikki miehet" haluavat kurvikkaita, pyllyisiä naisia, lattaritanssijakroppia. Miksen tajunnut omaa kauneuttani?

• fatedtoloveyou

21 ja tärkeintä on mitä on sisällä, eli ei tarvitse olla sixbackkiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      119
      3277
    2. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2843
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      2374
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      111
      1922
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      168
      1554
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      30
      1258
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      52
      1104
    8. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      15
      916
    9. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      111
      888
    10. Polvinen hylkäsi Persut

Polvinen teki ratkaisun, lähti Persujen paraati paikalta. Moni on jättänyt puolueen tavallisten kansalaisten joukosta.
      Kajaani
      146
      842
    Aihe