Kuinka vanha olet? Odotatko mieheltä sixpackia? vai riittääkö ns "kiinteä" vatsa, ei näkyvää vatsamakkaraa tai manboobseii tai mitään tällast... ei roikkuvaa... ymmärrätte mitä tarkotan. ei läski ei sintti vaa normaali.
naiset vastailkaas kiitos :))
5
162
Vastaukset
- kiitokssia
Lisään vielä että semi isot hartiat hyvät rintalihakset
- saijus
Olen 18v. en odota,kiinteä maha riittää.. ei haittaa vaikka vähän pullottaisi kunhan ei roiku.
Leveät hartiat ja isot kädet ovat aina plussaa.
Olehyvä ja rohkeasti vain elämää, niin löydät vielä sen mitä etsit :) - ----
27 v. En odota sixpäkkiä enkä itseasiassa edes syty sellaisesta. Kiinteä maha on parempi. Ainut poikkeus on kilpaurheilijat, heillä on niin alhaiset rasvaprosentit ihan syystä.
- ex-vyötärö
Olen 28-vuotias nainen. Olen aina pitänyt solakoista miehistä, pitkistä ja hoikista, joilla erottuvat sopusuhtaiset lihakset, jänteet, luutkin. Raamikkaat machotyypit eivät vetoa minuun, eivät sonniuroot, eivät veltot läskikasat, eivät vaaleanpunaiset pömppämassut, eivät tankit.
Olen itse pieni, siro ja hoikka. Kärsin koko nuoren ikäni siitä että olen niin laiha, että lonkkaluut paistaa eikä housut pysy ylhäällä. Käytin nuorempana tunikoita ja peittäviä vaatteita että muka näyttäisin naisellisemmalta. Vasta nyt kun alkaa vähän kiloja kertymään, tajuan, kuinka pirun siro ja kaunis olen aiemmin ollut. Miksen ollut tyytyväinen kehooni vaan koetin peitellä sitä kuvittelemalla että "kaikki miehet" haluavat kurvikkaita, pyllyisiä naisia, lattaritanssijakroppia. Miksen tajunnut omaa kauneuttani? - fatedtoloveyou
21 ja tärkeintä on mitä on sisällä, eli ei tarvitse olla sixbackkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1751990- 1721721
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691588Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241393Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys991372- 1001037
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541028Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56800