Kankkunen, pitäisi päästä kaljalla, antakaa rahaa, viidellä kympillä pärjään!
ANTAKAA RAHAA!
33
1621
Vastaukset
- Ole hyvä
http://www.google.fi/imgres?um=1&hl=fi&client=firefox-a&sa=N&tbo=d&rls=org.mozilla:fi:official&channel=np&biw=789&bih=544&tbm=isch&tbnid=5latED7odxIDvM:&imgrefurl=http://yle.fi/uutiset/ss_kuopiossa_maksettiin_venalaisilla_euroilla/5369713&docid=vixxprRqtX3PnM&imgurl=http://img.yle.fi/uutiset/kotimaa/article5369688.ece/ALTERNATES/w580/Väärennetty-seteli-Venäläinen-leikkiraha&w=580&h=326&ei=Dnr6ULu6LMzDswa9w4GwDg&zoom=1&iact=hc&dur=8&sig=110978316258443113825&page=1&tbnh=113&tbnw=170&start=0&ndsp=13&ved=1t:429,r:1,s:0,i:83&tx=146&ty=85&vpx=117&vpy=127&hovh=168&hovw=300
- hyh mikä juoma
Kuvaile aluksi miksi KALJAA pitäs saada? Voisko sen rahan käyttää oikeesti muuhun?
Kalja näyttää pissalta ja maistuu pahalta. Muutakin alkoo on olemassa. - Omaroimisuus
www.mol.fi
- pirtukin maistuu
Kalja on hyvää ja terveellistä. Niin että antakaa mullen fyffee.
- dksjlflökmdf
Haise pahalle ja ota munaa suuhun!
- 456456
kyllä se haiseekin jos kerran kaljan kittaaja on
- Anonyymi
FI70 5620 0920 5517 43 antakaa mulle rahaa!
- Anonyymi
Talletin pari hunttia. Tuolla pitäisi pysyä ensi viikko pöhnässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talletin pari hunttia. Tuolla pitäisi pysyä ensi viikko pöhnässä.
Kiitoksia.. näky tilillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia.. näky tilillä.
Ole hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia.. näky tilillä.
Et oo mikään rahaautomaatti mutta jos yhtään, siis YHTÄÄN irtoo niin pystytkö mobile payssa siirtämään, nuori jätkä joka tietyistä syistä joutuu olee rahattomana ens kuun 15pv asti ja helvekon niukkaa tekee, näin se elämä potkii.
- Anonyymi
Juo virtuaalikaljat!
- Anonyymi
Heh jotain tilinumeroa ja varmaan luulee että joku persaukinen köyhyyspalstalta siirtäs.
- Anonyymi
Mutta jos on oma tili jo niin tursollaan seteleitä ettei sinne enää mahdu, niin voi lahjoittaa pikkiriikkisen osan siitä pois jollekin vaikeuksissa olevalle.
Jollekin lapsen kanssa talousongelmissa olevalle voi vielä antaakin tukea, mutta tuollaiselle joka makaa sohvalla kaljaa juoden en anna latiakaan, kun hän elää vain muiden siivellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos on oma tili jo niin tursollaan seteleitä ettei sinne enää mahdu, niin voi lahjoittaa pikkiriikkisen osan siitä pois jollekin vaikeuksissa olevalle.
Jollekin lapsen kanssa talousongelmissa olevalle voi vielä antaakin tukea, mutta tuollaiselle joka makaa sohvalla kaljaa juoden en anna latiakaan, kun hän elää vain muiden siivellä.Perskele, vihaan pyydellä rahaa mutta tää tuntuu olevan viimenen vaihtoehto, oon siis nuori jätkä joka sai intistä lykkäyksen ja ehedein intissä olee jonkin aikaa niin tuli työttömiä päiviä ja nyt on perkeleen niukkaa kun yksin asun ja enskuun 15 pv tulee vasta tiliä, kun ei kehtaa edes tutuilta enään pyytää vaikka vaikeeta on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perskele, vihaan pyydellä rahaa mutta tää tuntuu olevan viimenen vaihtoehto, oon siis nuori jätkä joka sai intistä lykkäyksen ja ehedein intissä olee jonkin aikaa niin tuli työttömiä päiviä ja nyt on perkeleen niukkaa kun yksin asun ja enskuun 15 pv tulee vasta tiliä, kun ei kehtaa edes tutuilta enään pyytää vaikka vaikeeta on
FI42 4456 0010 2035 61
- Anonyymi
Saat persettä jos annat kopan hinnan
- Anonyymi
Mullekin
- Anonyymi
Persettä vai koppa?
- Anonyymi
Myy tietokoneesi, nettisi ja kännykkäsi niin saat rahaa!
- Anonyymi
örörörörörörörör
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
örörörörörörörör
röröröröröröröröröörrör
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
röröröröröröröröröörrör
örörörörrrörörörrörörörögögö
- Anonyymi
Rahattomana ens kuun 15pv asti yksin asuva nuori. Ruoka loppuu, hyvyyttään voi siirrellä mobile payssa.
- Anonyymi
FI42 4456 0010 2035 61
- Anonyymi
Heh niinkuin köyhyyspalstalaisilla rahaa olis ota pikavippi.
- Anonyymi
En kehtaa siirrellä rahoja kiäh kiäh kiäh täh joku mukamas persaukinen ei ole mahdollista.
- Anonyymi
No ei todellakaan voi kukaan olla PA, kun Kela suoltaa kaikille holtittomasti rahaa.
- Anonyymi
Ihmiset tottuu siihen että rahaa tulee tuosta vaan.
- Anonyymi
Minäkin olen johtaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen johtaja!
U turhapuro
- Anonyymi00032
Antakaa minulle rahaa. Auttakaa köyhää. Haluaisin matkustaa erilaisissa maissa, ja lisäksi haluaisin matkustaa parantumatonta syöpää sairastavan ystäväni luokse häntä piristämään. FI46 3939 0035 3705 43
- Anonyymi00033
Siirretty 500eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514