ANTAKAA RAHAA!

Auttakaa köyhää!

Kankkunen, pitäisi päästä kaljalla, antakaa rahaa, viidellä kympillä pärjään!

33

1621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyh mikä juoma

      Kuvaile aluksi miksi KALJAA pitäs saada? Voisko sen rahan käyttää oikeesti muuhun?

      Kalja näyttää pissalta ja maistuu pahalta. Muutakin alkoo on olemassa.

    • Omaroimisuus

      www.mol.fi

    • pirtukin maistuu

      Kalja on hyvää ja terveellistä. Niin että antakaa mullen fyffee.

      • dksjlflökmdf

        Haise pahalle ja ota munaa suuhun!


    • 456456

      kyllä se haiseekin jos kerran kaljan kittaaja on

    • Anonyymi

      FI70 5620 0920 5517 43 antakaa mulle rahaa!

      • Anonyymi

        Talletin pari hunttia. Tuolla pitäisi pysyä ensi viikko pöhnässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talletin pari hunttia. Tuolla pitäisi pysyä ensi viikko pöhnässä.

        Kiitoksia.. näky tilillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia.. näky tilillä.

        Ole hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia.. näky tilillä.

        Et oo mikään rahaautomaatti mutta jos yhtään, siis YHTÄÄN irtoo niin pystytkö mobile payssa siirtämään, nuori jätkä joka tietyistä syistä joutuu olee rahattomana ens kuun 15pv asti ja helvekon niukkaa tekee, näin se elämä potkii.


    • Anonyymi

      Juo virtuaalikaljat!

    • Anonyymi

      Heh jotain tilinumeroa ja varmaan luulee että joku persaukinen köyhyyspalstalta siirtäs.

      • Anonyymi

        Mutta jos on oma tili jo niin tursollaan seteleitä ettei sinne enää mahdu, niin voi lahjoittaa pikkiriikkisen osan siitä pois jollekin vaikeuksissa olevalle.
        Jollekin lapsen kanssa talousongelmissa olevalle voi vielä antaakin tukea, mutta tuollaiselle joka makaa sohvalla kaljaa juoden en anna latiakaan, kun hän elää vain muiden siivellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos on oma tili jo niin tursollaan seteleitä ettei sinne enää mahdu, niin voi lahjoittaa pikkiriikkisen osan siitä pois jollekin vaikeuksissa olevalle.
        Jollekin lapsen kanssa talousongelmissa olevalle voi vielä antaakin tukea, mutta tuollaiselle joka makaa sohvalla kaljaa juoden en anna latiakaan, kun hän elää vain muiden siivellä.

        Perskele, vihaan pyydellä rahaa mutta tää tuntuu olevan viimenen vaihtoehto, oon siis nuori jätkä joka sai intistä lykkäyksen ja ehedein intissä olee jonkin aikaa niin tuli työttömiä päiviä ja nyt on perkeleen niukkaa kun yksin asun ja enskuun 15 pv tulee vasta tiliä, kun ei kehtaa edes tutuilta enään pyytää vaikka vaikeeta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perskele, vihaan pyydellä rahaa mutta tää tuntuu olevan viimenen vaihtoehto, oon siis nuori jätkä joka sai intistä lykkäyksen ja ehedein intissä olee jonkin aikaa niin tuli työttömiä päiviä ja nyt on perkeleen niukkaa kun yksin asun ja enskuun 15 pv tulee vasta tiliä, kun ei kehtaa edes tutuilta enään pyytää vaikka vaikeeta on

        FI42 4456 0010 2035 61


    • Anonyymi

      Saat persettä jos annat kopan hinnan

    • Anonyymi

      Mullekin

      • Anonyymi

        Persettä vai koppa?


    • Anonyymi

      Myy tietokoneesi, nettisi ja kännykkäsi niin saat rahaa!

      • Anonyymi

        örörörörörörörör


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        örörörörörörörör

        röröröröröröröröröörrör


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        röröröröröröröröröörrör

        örörörörrrörörörrörörörögögö


    • Anonyymi

      Rahattomana ens kuun 15pv asti yksin asuva nuori. Ruoka loppuu, hyvyyttään voi siirrellä mobile payssa.

      • Anonyymi

        FI42 4456 0010 2035 61


    • Anonyymi

      Heh niinkuin köyhyyspalstalaisilla rahaa olis ota pikavippi.

    • Anonyymi

      En kehtaa siirrellä rahoja kiäh kiäh kiäh täh joku mukamas persaukinen ei ole mahdollista.

      • Anonyymi

        No ei todellakaan voi kukaan olla PA, kun Kela suoltaa kaikille holtittomasti rahaa.


    • Anonyymi

      Ihmiset tottuu siihen että rahaa tulee tuosta vaan.

      • Anonyymi

        Minäkin olen johtaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen johtaja!

        U turhapuro


    • Anonyymi00032

      Antakaa minulle rahaa. Auttakaa köyhää. Haluaisin matkustaa erilaisissa maissa, ja lisäksi haluaisin matkustaa parantumatonta syöpää sairastavan ystäväni luokse häntä piristämään. FI46 3939 0035 3705 43

    • Anonyymi00033

      Siirretty 500eur.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe