Kankkunen, pitäisi päästä kaljalla, antakaa rahaa, viidellä kympillä pärjään!
ANTAKAA RAHAA!
31
1376
Vastaukset
- Ole hyvä
http://www.google.fi/imgres?um=1&hl=fi&client=firefox-a&sa=N&tbo=d&rls=org.mozilla:fi:official&channel=np&biw=789&bih=544&tbm=isch&tbnid=5latED7odxIDvM:&imgrefurl=http://yle.fi/uutiset/ss_kuopiossa_maksettiin_venalaisilla_euroilla/5369713&docid=vixxprRqtX3PnM&imgurl=http://img.yle.fi/uutiset/kotimaa/article5369688.ece/ALTERNATES/w580/Väärennetty-seteli-Venäläinen-leikkiraha&w=580&h=326&ei=Dnr6ULu6LMzDswa9w4GwDg&zoom=1&iact=hc&dur=8&sig=110978316258443113825&page=1&tbnh=113&tbnw=170&start=0&ndsp=13&ved=1t:429,r:1,s:0,i:83&tx=146&ty=85&vpx=117&vpy=127&hovh=168&hovw=300
- hyh mikä juoma
Kuvaile aluksi miksi KALJAA pitäs saada? Voisko sen rahan käyttää oikeesti muuhun?
Kalja näyttää pissalta ja maistuu pahalta. Muutakin alkoo on olemassa. - Omaroimisuus
www.mol.fi
- pirtukin maistuu
Kalja on hyvää ja terveellistä. Niin että antakaa mullen fyffee.
- dksjlflökmdf
Haise pahalle ja ota munaa suuhun!
- 456456
kyllä se haiseekin jos kerran kaljan kittaaja on
- Anonyymi
FI70 5620 0920 5517 43 antakaa mulle rahaa!
- Anonyymi
Talletin pari hunttia. Tuolla pitäisi pysyä ensi viikko pöhnässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talletin pari hunttia. Tuolla pitäisi pysyä ensi viikko pöhnässä.
Kiitoksia.. näky tilillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo mikään rahaautomaatti mutta jos yhtään, siis YHTÄÄN irtoo niin pystytkö mobile payssa siirtämään, nuori jätkä joka tietyistä syistä joutuu olee rahattomana ens kuun 15pv asti ja helvekon niukkaa tekee, näin se elämä potkii.
- Anonyymi
Juo virtuaalikaljat!
- Anonyymi
Heh jotain tilinumeroa ja varmaan luulee että joku persaukinen köyhyyspalstalta siirtäs.
- Anonyymi
Mutta jos on oma tili jo niin tursollaan seteleitä ettei sinne enää mahdu, niin voi lahjoittaa pikkiriikkisen osan siitä pois jollekin vaikeuksissa olevalle.
Jollekin lapsen kanssa talousongelmissa olevalle voi vielä antaakin tukea, mutta tuollaiselle joka makaa sohvalla kaljaa juoden en anna latiakaan, kun hän elää vain muiden siivellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos on oma tili jo niin tursollaan seteleitä ettei sinne enää mahdu, niin voi lahjoittaa pikkiriikkisen osan siitä pois jollekin vaikeuksissa olevalle.
Jollekin lapsen kanssa talousongelmissa olevalle voi vielä antaakin tukea, mutta tuollaiselle joka makaa sohvalla kaljaa juoden en anna latiakaan, kun hän elää vain muiden siivellä.Perskele, vihaan pyydellä rahaa mutta tää tuntuu olevan viimenen vaihtoehto, oon siis nuori jätkä joka sai intistä lykkäyksen ja ehedein intissä olee jonkin aikaa niin tuli työttömiä päiviä ja nyt on perkeleen niukkaa kun yksin asun ja enskuun 15 pv tulee vasta tiliä, kun ei kehtaa edes tutuilta enään pyytää vaikka vaikeeta on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perskele, vihaan pyydellä rahaa mutta tää tuntuu olevan viimenen vaihtoehto, oon siis nuori jätkä joka sai intistä lykkäyksen ja ehedein intissä olee jonkin aikaa niin tuli työttömiä päiviä ja nyt on perkeleen niukkaa kun yksin asun ja enskuun 15 pv tulee vasta tiliä, kun ei kehtaa edes tutuilta enään pyytää vaikka vaikeeta on
FI42 4456 0010 2035 61
- Anonyymi
Saat persettä jos annat kopan hinnan
- Anonyymi
Mullekin
- Anonyymi
Persettä vai koppa?
- Anonyymi
Myy tietokoneesi, nettisi ja kännykkäsi niin saat rahaa!
- Anonyymi
örörörörörörörör
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
örörörörörörörör
röröröröröröröröröörrör
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
röröröröröröröröröörrör
örörörörrrörörörrörörörögögö
- Anonyymi
Rahattomana ens kuun 15pv asti yksin asuva nuori. Ruoka loppuu, hyvyyttään voi siirrellä mobile payssa.
- Anonyymi
FI42 4456 0010 2035 61
- Anonyymi
Heh niinkuin köyhyyspalstalaisilla rahaa olis ota pikavippi.
- Anonyymi
En kehtaa siirrellä rahoja kiäh kiäh kiäh täh joku mukamas persaukinen ei ole mahdollista.
- Anonyymi
No ei todellakaan voi kukaan olla PA, kun Kela suoltaa kaikille holtittomasti rahaa.
- Anonyymi
Ihmiset tottuu siihen että rahaa tulee tuosta vaan.
- Anonyymi
Minäkin olen johtaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen johtaja!
U turhapuro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157