Näytätte innostuvan aneemisista kysymyksistä tyyliin "mitä teet tänään?". Onko niihin helppo samaistua vai miksi?
Sinkkuus & aneemisuus
11
142
Vastaukset
- Citynainen
Olen ihminen joka oikeasti on kiinnostunut ihmisten tekemisistä ja teen niistä jopa galluppia/tutkimusta/yhteenvetoa.
On kiva kuulla mitä kukin puuhaa näin viikonloppuna tai yleensä.- mutta miksi
Kuulostat ylivarovaiselta - tosin en ole montaakaan kommenttiasi lukenut - ja sillä perusteella voisit olla lord.boredomin tyyppiä. Kumpikaan ei järkyttäisi toisen mielen tasapainoa.
Mitä sanot? - Citynainen
mutta miksi kirjoitti:
Kuulostat ylivarovaiselta - tosin en ole montaakaan kommenttiasi lukenut - ja sillä perusteella voisit olla lord.boredomin tyyppiä. Kumpikaan ei järkyttäisi toisen mielen tasapainoa.
Mitä sanot?Olen varovainen ihmissuhteissa ja vain siksi koska olen saanut monesti takkiini. Luottamuksen saavuttaminen kestää ja sen pettäminen saa minut etääntymään. Olen luottamuksen arvoinen ystävä sille joka sen ansaitsee. Olen tosin itsekkin aiheuttanut pettymyksiä muille. Mitä lord.boredomiin tulee niin ei kiitos. En varsinaisesti etsi ketään. Ystäviä korkeintaan.
- mutta miksi
Citynainen kirjoitti:
Olen varovainen ihmissuhteissa ja vain siksi koska olen saanut monesti takkiini. Luottamuksen saavuttaminen kestää ja sen pettäminen saa minut etääntymään. Olen luottamuksen arvoinen ystävä sille joka sen ansaitsee. Olen tosin itsekkin aiheuttanut pettymyksiä muille. Mitä lord.boredomiin tulee niin ei kiitos. En varsinaisesti etsi ketään. Ystäviä korkeintaan.
Mitä vikaa lordissa? Hän voisi kelvata minulle, mutta minä en hänelle.
- ..............
mutta miksi kirjoitti:
Mitä vikaa lordissa? Hän voisi kelvata minulle, mutta minä en hänelle.
Lordi on sitä mieltä että rumalla naisella ei tee mitään ja se on aivan oikein.
- --.
Lordille ei kelpaa kuin paras. Ja citynainenhan on tunnetusti seksihaukka.
- Tsiptsop
Mikä on seksihaukka?
- --.
Tsiptsop kirjoitti:
Mikä on seksihaukka?
Esim. tällainen: http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2010/210/4/3/Sex_Hawk_Girl_by_chclaudino.jpg
Niihin on helppo vastata, ei paljon vaadi miettimistä. Ja näin ollen ei vie aikaa.
- realismus
Helppo nakki lauantaille - ei aina jaksa jauhaa Egyptin uudesta perustuslaista ja ovatko ihmisoikeudet ylipäätään naurettavaa länsimaista hapatusta.
Millaisesta kysymyksestä sinä innostut? - Vaarallinen nainen
On minunkin mielestäni kiva keskustella lauantai-kuulumisia muiden sinkkujen kanssa. Tuo tietyllä tavalla yhteenkuuluvuuden tunnetta :) Eritoten kun sinkkukavereita ei 'oikeassa' elämässä juuri ole. Kaikki on naimisissa tai vähintään lapsia hankkinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu741710- 591678
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1671410Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3101358Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671270Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081239Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611096- 601089
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin961029Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980