se suurin kilpailu

paras voittakoon

Naiset kilpailee aina siitä kuka saa sen parhaan miehen joka kelpaa muillekkin. Alkaa jo teini-iässä ja huipentuu noin kolmikymppisenä siihen kuka voittaa sen suurimman kilpailun mitä naisten välillä ikinä käydään: kuka menee naimisiin sen parhaan kanssa.
Tämä johtaa ikävä kyllä siihen että etsitään sitä ulkoisesti menestynyttä joka sitten avioliitossa ei välttämättä ollutkaan se onnistunein valinta. Mutta voitettiimpahan se kilpailu....

18

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Naiset ovat läpeensä laumaeläimiä, jotka harvoin kykenevät tekemään valintoja muun kuin lauman ehdoilla.

    • EiKilpaileva...

      Jaa, en minä vaan koskaan ole kilpaillut, koska itseluottamukseni on huono ja uskon etten kelpaisi kenellekään muuksi kuin leluksi niin enpä juuri miehistä kilpaile. Annan niiden kivojenkin mennä parempien naisten mukaan.

      • ..............

        Hyvännäköinen, mutta huonoitsetuntoinen nainen on aina surullinen tapaus.


      • EiKilpaileva..
        .............. kirjoitti:

        Hyvännäköinen, mutta huonoitsetuntoinen nainen on aina surullinen tapaus.

        Niin sitä on sanottu, kauniiksi ja vaikka miksi, mutta mitä ilmeisesti vain että pääsis pöksyihin. Siksihän miehet kohteliaisuuksia latelee, ei ne sitä tarkoita oikeasti. Penis vaan ohjaa.
        Ja miksi en ajattelisi olevani huono valinta, ei minusta yläasteellakaan pidetty, pojatkin kiusasivat vaan. Kaikki muut seurusteli ja oli kauniita. En minä vaan.


      • joutomuija

        Minäkään en ole koskaan kilpaillut. En ole koskaan ollut suosittu miesten keskuudessa joten suhteet on jääneet kokematta. Yhden yön juttuja olis tietty ollut tarjolla, mutta en ole halunnut harrastaa pelkkää seksiä. Rakkaus olisi ollut mukava löytää mutta yrityksistä huolimatta miehet ei lämpeä mulle joten about kuusi vuotta sitten lopetin aloitteiden teon ja suuntasin energiani muihin juttuihin. Välillä menee ihan ok, välillä läheisyydenkaipuu on tosi kova. Tällä palstalla käydessä kaipuu yleensä hiukan helpottaa kun kuulee kuinka kolmekymppinen nainen on jätettä ja lukee valtavia vaatimuksia mitä naisen tulee olla eikä itse yllä puoleenkaan siitä.


      • ------
        joutomuija kirjoitti:

        Minäkään en ole koskaan kilpaillut. En ole koskaan ollut suosittu miesten keskuudessa joten suhteet on jääneet kokematta. Yhden yön juttuja olis tietty ollut tarjolla, mutta en ole halunnut harrastaa pelkkää seksiä. Rakkaus olisi ollut mukava löytää mutta yrityksistä huolimatta miehet ei lämpeä mulle joten about kuusi vuotta sitten lopetin aloitteiden teon ja suuntasin energiani muihin juttuihin. Välillä menee ihan ok, välillä läheisyydenkaipuu on tosi kova. Tällä palstalla käydessä kaipuu yleensä hiukan helpottaa kun kuulee kuinka kolmekymppinen nainen on jätettä ja lukee valtavia vaatimuksia mitä naisen tulee olla eikä itse yllä puoleenkaan siitä.

        Olis kannattanut panna silloin kun sait tilaisuuden. Voi se suhde alkaa yhden yön jutustakin.


      • joutomuija
        ------ kirjoitti:

        Olis kannattanut panna silloin kun sait tilaisuuden. Voi se suhde alkaa yhden yön jutustakin.

        Niin kai. Todennäköisempää kuitenkin on se että olisin vaan satuttanut itseäni ja menettänyt itsekunnioitukseni ja kaupan päälle saanut vielä miesten naurut ja huonon naisen maineen. No juna meni jo, mitäs sitä enää menneitä murehtimaan. Meitä yli-ikäisiä joutomuijia taitaa olla enemmänkin, me ollaan vaan miehille niitä näkymättömiä naisia. Kanssasisarille voimia, vaikkei se päivä risukasaan ikinä paistaisikaan.


      • päättäkääs hei jo
        ------ kirjoitti:

        Olis kannattanut panna silloin kun sait tilaisuuden. Voi se suhde alkaa yhden yön jutustakin.

        on tämäkin palsta, osa huutaa ettei saa "antaa" ja osa huutaa olisit "antanut" kun vielä kelpasit.
        Mit vit kysynpähän vaan..


    • ,....,

      Ei kuulosta yhtään tutulta mulle enkä tunne ketään joka olisi noin toiminut. Eräälle ystävälleni on kyllä tärkeää, että miltä näyttä ulospäin..Vaikeuksiakin heillä on mutta niistä ei puhuta julkisesti, yleensä vain silloin kun on juonut tarpeeksi.

    • Kympin Nainen

      Nope, ei kuulosta pätkääkään tutulta. En ole koskaan tuollaista kilpailua havainnut, saatikka sellaiseen osallistunut.

      • ......

        Tyypillistä naisten luulottelua. Laput silmillä läpi elämän.


      • joutomuija

        Olen havainnut kilpailua vaikka itse jätin kisat sikseen tason ja vaatimusten kovuuden vuoksi. Naisilla voi olla seksin suhteen ylilyöntiasema mutta parisuhteessa se on miehillä. Niin moni nainen tahtoo vakituisen suhteen että miesten ehdoilla mennään. Kuten taas miehet on enemmän seksin perässä niin silloin naisilla on valta. Ymmärrän miehiä, miksi nähdä vaivaa kun helpommallakin saa. En ole katkera, sanon vain kuinka asiat on. Jutellut monen parisuhteessa olevan naisen kanssa, ovat samaa mieltä, miesten ehdoillahan parisuhteisiin päästään, jos ikinä päästään.


      • joutomuija kirjoitti:

        Olen havainnut kilpailua vaikka itse jätin kisat sikseen tason ja vaatimusten kovuuden vuoksi. Naisilla voi olla seksin suhteen ylilyöntiasema mutta parisuhteessa se on miehillä. Niin moni nainen tahtoo vakituisen suhteen että miesten ehdoilla mennään. Kuten taas miehet on enemmän seksin perässä niin silloin naisilla on valta. Ymmärrän miehiä, miksi nähdä vaivaa kun helpommallakin saa. En ole katkera, sanon vain kuinka asiat on. Jutellut monen parisuhteessa olevan naisen kanssa, ovat samaa mieltä, miesten ehdoillahan parisuhteisiin päästään, jos ikinä päästään.

        Tuo nyt on palturia, kyllä se vaan naisen hyväksyntä pitää ensin olla että suhdetta voi edes aloitella. Ei sitä voi näin miehenä vaan mennä jonkun luo ja sanoa että ruvettaisko oleen? Koska yleensä sillon nainen kieltäytyy...


    • tavisnaine

      Onhan eläinmaailmassakin tuo sama tilanne. Urokset tekevät sirkustemppuja päästäkseen parittelemaan ja jatkamaan geenejään, kun taas naaras valikoi ja valitsee mielestään voimakkaimman ja parhaimman uroksen parittelukumppaniksi. Vaikka me ihmiset emme eläimiä olekaan, niin kyllä jokin naisia ohjailee valitsemaan mahdollisimman hyvän miehen jatkamaan sukua.

      Minä ainakin valitsin aikoinani lasteni isäksi miehen, jonka tiesin olevan ahkera, luotettava, tavallisen näköinen, kohtuullisen fiksu, ei tiedossa vakavia perinnöllisiä sairauksia ja tiesin, että hänestä tulisi hyvä isä. Ehkä joku toinen nainen taas valitsee miehen pelkästään ulkonäön perusteella, mutta minulle ulkonäkö ei ole tärkein asia. Joku sporttinen nainen taas saattaa valita lastensa isäksi urheilijan, jotta myös lapset olisivat urheilullisesti lahjakkaita. Sama juttu on vaikkapa muusikkojen keskuudessa.

      Nykyään elämä on mennyt sellaiseksi, että saman kumppanin kanssa ei välttämättä vietetä koko elämää yhdessä. Lasten vanhemmaksi saatetaan valita erilainen ihminen kuin mitä se seuraava kumppani on.

    • masentaa

      saiskin kunnon miehen
      viimeisimmällä oli toinen nainen heti kierroksessa kun halusin edetä hitaasti
      toisiksi viimeinen esitti peluria, kai olikin sellainen ja vonkasi niin että meni hermot, en lämmennyt
      kolmanneksi viimeiselle maistui alko liian kanssa
      se kaikkein oikeimman oloinen paljastui narkkariksi..ei jumal...
      kunnolliset on varattuja, ei voi mitään
      en tällä menolla saa rakkautta enkä koe rakastelua(en halua naida ympäriinsä ketä tahansa)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1918
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1554
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1276
    4. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      1095
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1075
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1001
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      864
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      846
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      825
    Aihe